Gisteren besteld bij bol.com en vandaag bezorgd.


1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd te hebben. Waardeer en respecteer Uw medemens. Friendcode: New 3DS 5241-3110-1435. Naam: Pinokkia. PM als me toevoegd.
Quote:
Bij mij ook!Kwam vanmiddag binnen

Gepost door: Moonlightdrive86 op 09-05-2026 13:27

Gepost door: Moonlightdrive86 op 09-05-2026 13:27


Twitch.tv/DagDoesStuff ππ

Zag die gisteren liggen bij Used Products Deventer voor 22. Besloot die mee te nemen en heb met missie 1 gedaan. Zeer toffe game waarbij je Nazi's bruut door het hoofd schiet.
Bij comic con holland gisteren de volgende games gescoord:
- Super smash bros [Switch]

- Final fantasy XIIThe Zodiac age [Switch]

- Star Wars Heritage pack [Switch]

- Yasha Legends of the demon blade [Switch]

- Super smash bros [Switch]

- Final fantasy XIIThe Zodiac age [Switch]

- Star Wars Heritage pack [Switch]

- Yasha Legends of the demon blade [Switch]

Quote:
[..]
Upgrade? Hoeveel betaald?
Gepost door: Deezers op 11-05-2026 12:45
Upgrade? Hoeveel betaald?
Gepost door: Deezers op 11-05-2026 12:45
Volledige premium pack. Online verkrijgbaar voor 80,- op bv Loaded en Eneba.
Quote:
(Image)
Zag die gisteren liggen bij Used Products Deventer voor 22. Besloot die mee te nemen en heb met missie 1 gedaan. Zeer toffe game waarbij je Nazi's bruut door het hoofd schiet.
Gepost door: Bigds9fan op 10-05-2026 23:12
Zag die gisteren liggen bij Used Products Deventer voor 22. Besloot die mee te nemen en heb met missie 1 gedaan. Zeer toffe game waarbij je Nazi's bruut door het hoofd schiet.
Gepost door: Bigds9fan op 10-05-2026 23:12
Leuke game, maar vond het na 3-4 hoofdstukken wel iets teveel in herhaling vallen.

Dezatopia & Mecharitz: Steel Rondo
Bundel van 2 leuke shmups, kwam er eentje tegen op Vinted die nog in het plastic zat
(nu niet meer, want ik wild hem wel gewoon spelen)Quote:
(Image)
Zag die gisteren liggen bij Used Products Deventer voor 22. Besloot die mee te nemen en heb met missie 1 gedaan. Zeer toffe game waarbij je Nazi's bruut door het hoofd schiet.
Gepost door: Bigds9fan op 10-05-2026 23:12
Zag die gisteren liggen bij Used Products Deventer voor 22. Besloot die mee te nemen en heb met missie 1 gedaan. Zeer toffe game waarbij je Nazi's bruut door het hoofd schiet.
Gepost door: Bigds9fan op 10-05-2026 23:12
Speel je deze toevallig op een Switch 2? Heb Sniper Elite 2 ooit gespeeld op PC en vond het wel heel vet, dus wel benieuwd naar performance.
_______*______o___________0_______~______*___ π΅πΈ π΅πΈ π΅πΈ π΅πΈ π΅πΈ π΅πΈ π΅πΈ π΅πΈ

Met de 10 euro kortingscode op Amazon BE ben ik overstag gegaan. Dit spel is zo'n beetje een dream game voor mij.











