Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Gameshop Twente

[Begin]  |20|21|22|23|24|25|26(26)  [Eind]
Arabyus
Door Arabyus (8266 reacties) op 21-05-2026 09:36
Rol: Forum Moderator
Dan ook nog mooi "eigen risico" neerzetten. Wat een pauper shop is het ook.

Now playing: - [PS5]
Xor
Door Xor (41188 reacties) op 21-05-2026 09:38
€1,88 om iets af te halen. Betalen om iets af te halen . Maar als ze versturen zonder T&T, dan gok ik dat ze dan de games gewoon met postzegels versturen. Want zo'n beetje alles wat als een brievenbuspakje wordt verstuurd, heeft standaard T&T. Het enige wat je nog zonder T&T kunt versturen, is versturen als brief.

Where am I Playstation Showcase? 🤡
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (41098 reacties) op 21-05-2026 10:09
Quote:
€1,88 om iets af te halen. Betalen om iets af te halen .
Gepost door: Xor op 21-05-2026 09:38
Dacht dat de verwijderingsbijdrage waren afgeschat in 2013.

Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Its_Jord
Door Its_Jord (2302 reacties) op 21-05-2026 10:24
Quote:
Het verkopen van games is nu veranderd, je ziet nu direct wat je krijgt.

https://gameshop-twente.nl/tradein/
Gepost door: Boomheadshot op 18-04-2026 08:18

Ik heb dit ondertussen uitgeprobeerd. Sommige games erg laag, sommige games héél nette prijzen. Vrijdag offerte ingediend, maandag een mail dat het door drukte wat langer duurde en dan dinsdagmiddag het label ontvangen. Heb het zojuist verzonden dus hopelijk is de afhandeling ook OK.

Zoals aangegeven in een andere post is de cash uitbetaling wel erg laag (altijd -25% t.o.v. winkeltegoed) vergeleken met bv. de inkoop van de Mario shops. Maar ik zie wel vaak een game die ik via Gameshop Twente wil kopen dus dan kan ik daar nu dat tegoed voor gebruiken. Vond ik bij Nedgame ook altijd een fijne optie, maar de inkoopwaarde van Nedgame is de laagste van allemaal.
Cab0211
Door Cab0211 (530 reacties) op 21-05-2026 14:55
Misschien ook nog een optie, gezien ik mijn series X toch niet gebruik en ook amper heb gebruikt...
Care
Door Care (50693 reacties) op 21-05-2026 15:06
Quote:
Misschien ook nog een optie, gezien ik mijn series X toch niet gebruik en ook amper heb gebruikt...
Gepost door: Cab0211 op 21-05-2026 14:55
ik bied 250

Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Morda
Door Morda (16516 reacties) op 21-05-2026 16:03
Quote:
[..]
ik bied 250
Gepost door: Care op 21-05-2026 15:06
Care biedt 250
Door Chickje (515 reacties) op 25-05-2026 17:19
Quote:
[..]

Ik heb dit ondertussen uitgeprobeerd. Sommige games erg laag, sommige games héél nette prijzen. Vrijdag offerte ingediend, maandag een mail dat het door drukte wat langer duurde en dan dinsdagmiddag het label ontvangen. Heb het zojuist verzonden dus hopelijk is de afhandeling ook OK.

Zoals aangegeven in een andere post is de cash uitbetaling wel erg laag (altijd -25% t.o.v. winkeltegoed) vergeleken met bv. de inkoop van de Mario shops. Maar ik zie wel vaak een game die ik via Gameshop Twente wil kopen dus dan kan ik daar nu dat tegoed voor gebruiken. Vond ik bij Nedgame ook altijd een fijne optie, maar de inkoopwaarde van Nedgame is de laagste van allemaal.
Gepost door: Its_Jord op 21-05-2026 10:24

Cash uitbetaling is inmiddels 33,3% lager dan digitaal.

Heb ook een offerte opgevraagd. Benieuwd hoe lang het duurt voor ik wat hoor.

Update: Ik zie net dat mijn offerte met 23,50 is verlaagd wegens 'marktprijs correctie.' Dus ik heb het idee dat ze de prijzen pas checken op het moment dat iemand iets wil inruilen en dan controleren wat de marktwaarde is. Sowieso vond ik sommige inruilprijzen al aan de hoge kant. Hopelijk blijft t hierbij.
Dracquiteur
Door Dracquiteur (4170 reacties) op 25-05-2026 20:14
Sinds wanneer is een GBA SP 75 bal waard?? Ze vragen niet eens of het een 101-model is.
Door MaxHG123 (597 reacties) op 25-05-2026 23:55
Quote:
[..]

Cash uitbetaling is inmiddels 33,3% lager dan digitaal.

Heb ook een offerte opgevraagd. Benieuwd hoe lang het duurt voor ik wat hoor.

Update: Ik zie net dat mijn offerte met 23,50 is verlaagd wegens 'marktprijs correctie.' Dus ik heb het idee dat ze de prijzen pas checken op het moment dat iemand iets wil inruilen en dan controleren wat de marktwaarde is. Sowieso vond ik sommige inruilprijzen al aan de hoge kant. Hopelijk blijft t hierbij.
Gepost door: Chickje op 25-05-2026 17:19

Ga toch naar een andere zaak om je games te verkopen. Deze lui sjoemelen tot het laatste moment met de prijzen. Ik vraag me af hoe dat gaat als het daar eenmaal is, of er dan niet nog meer afgepraat wordt onder het mom van 'staat' terwijl je in de shop bij het aankopen daar helemaal niets van terug ziet. Geen verschillende prijzen voor dezelfde game, geen indicatie of je een mint, gebruikt of veelgebruikt artikel koopt en ga zo maar door. Maar wel als je het aan hen verkoopt. Ik vind het zaakje stinken.
Zienobleejd
Door Zienobleejd (9567 reacties) op 26-05-2026 00:06
Ruilen jullie serieus goed spul zoals werkende handhelds in? Ik snap dat je een mix van allerlei games wel aan zo'n graai-inkoper wegdoet maar Nintendo handhelds zijn gewild en verkopen goed, ik had ze gewoon op Marktplaats gezet alleen ophalen of verzenden risico/kosten koper en alleen via tikkie.

~Yamete Onii-chan! (˶˃ ᵕ ˂˶)~
Door MaxHG123 (597 reacties) op 26-05-2026 00:20
Meeste zet ik op vinted. Voor dit soort zaken enkel de spullen waar je niet van af komt, en dan nog zijn er veel betere opties.

Ik vind het sowieso rare praktijken om eerst een prijs te geven en dan net voordat je het wilt versturen je nog even een poot uit te draaien met een lagere prijs. Kan me niet voorstellen dat iemand daar in mee gaat, zelfs de onwetende moeder wordt daar niet blij van lijkt me.
SillySly
Door SillySly (2337 reacties) op 26-05-2026 05:26
Heeft iemand ook al echt ervaring met het verkopen sinds ze de prijzen op de website vantevoren aangeven? Of zijn het speculaties? Ben het zelf ook aan het overwegen, de games die ik opzoek word overigens wel om een staat gevraagd (mint, lichte krassen, diepe krassen, enz) waardoor de prijs al meteen zakt, maar het valt me op dat er bij veel games die ik invoer meer word betaald voor de duitse versie dan de nederlandse/engelse
En eentje word zelfs meer waard zonder boekje
Edit: lees nu pas de update van Chickje dat de prijs na het invoeren al word aangepast. Na het opsturen ook nog veranderingen of niemand nog zo ver gekomen?

People say nothing is impossible, but I do nothing every day 🐻
Door Chickje (515 reacties) op 26-05-2026 06:53
Quote:
Heeft iemand ook al echt ervaring met het verkopen sinds ze de prijzen op de website vantevoren aangeven? Of zijn het speculaties? Ben het zelf ook aan het overwegen, de games die ik opzoek word overigens wel om een staat gevraagd (mint, lichte krassen, diepe krassen, enz) waardoor de prijs al meteen zakt, maar het valt me op dat er bij veel games die ik invoer meer word betaald voor de duitse versie dan de nederlandse/engelse
En eentje word zelfs meer waard zonder boekje
Edit: lees nu pas de update van Chickje dat de prijs na het invoeren al word aangepast. Na het opsturen ook nog veranderingen of niemand nog zo ver gekomen?
Gepost door: SillySly op 26-05-2026 05:26

Ja dat van die Duitse versies had ik ook gezien. Heel raar. Maar ik lees geen rare reviews over ze. Iedereen is heel positief (ook de shopreviews op budgetgaming). Ik had ook een paar items die Nedgame niet wilde inkopen (o.a. Elden Ring Nightreign Collector's Edition die hier stof staat te vergaren) waar ze nog een prima prijs voor boden. Dus ik dacht ik probeer 't een keertje.

Zal jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen.
Rane3005
Door Rane3005 (380 reacties) op 26-05-2026 09:37
Zit hier ook al 5 dagen te wachten op een verzendlabel..

En inderdaad al voordat ik het heb kunnen versturen zijn verschillende games in prijs aangepast naar beneden omdat het niet ‘marktconform’ was wat in eerste instantie geboden was.

Ben benieuwd hoe dit verder gaat, maar tot nu toe is het echt een aanfluiting.
Door Chickje (515 reacties) op 26-05-2026 11:08
Quote:
Zit hier ook al 5 dagen te wachten op een verzendlabel..

En inderdaad al voordat ik het heb kunnen versturen zijn verschillende games in prijs aangepast naar beneden omdat het niet ‘marktconform’ was wat in eerste instantie geboden was.

Ben benieuwd hoe dit verder gaat, maar tot nu toe is het echt een aanfluiting.
Gepost door: Rane3005 op 26-05-2026 09:37

Ik heb nu weer een aanpassing gekregen. Inmiddels 54 euro minder dan oorspronkelijk bod.
Its_Jord
Door Its_Jord (2302 reacties) op 26-05-2026 11:15
Bij mij is het afgerond en ik heb het tegoed gekregen zoals in de offerte stond nadat deze door hen nagekeken werd. Mijn initiele offerte (na het zelf ingeven) was ook iets hoger, maar ik spreek dan van een ~4% verschil met het "definitieve" resultaat.

Ik heb wel redelijk wat sealed gestuurd waardoor de "marktconforme aanpassingen" vaak hoger uitvielen (dit waren echt wel nette prijzen). De "used" games zijn idd vooral minder geworden, maar hierdoor kom ik bijna op hetzelfde bedrag uit uiteindelijk.

Ik heb het nu als tegoed staat om te besteden. Ik ben dus wel tevreden, maar ik snap dat als je enkel used games aanbiedt en ze deze dan alsnog de prijzen verlagen t.o.v. wat ze initieel aanbieden, dat dat wel kan tegenvallen, maar ik houd er zeker geen slechte ervaring aan over.
Door Chickje (515 reacties) op 26-05-2026 11:35
Quote:
Bij mij is het afgerond en ik heb het tegoed gekregen zoals in de offerte stond nadat deze door hen nagekeken werd. Mijn initiele offerte (na het zelf ingeven) was ook iets hoger, maar ik spreek dan van een ~4% verschil met het "definitieve" resultaat.

Ik heb wel redelijk wat sealed gestuurd waardoor de "marktconforme aanpassingen" vaak hoger uitvielen (dit waren echt wel nette prijzen). De "used" games zijn idd vooral minder geworden, maar hierdoor kom ik bijna op hetzelfde bedrag uit uiteindelijk.

Ik heb het nu als tegoed staat om te besteden. Ik ben dus wel tevreden, maar ik snap dat als je enkel used games aanbiedt en ze deze dan alsnog de prijzen verlagen t.o.v. wat ze initieel aanbieden, dat dat wel kan tegenvallen, maar ik houd er zeker geen slechte ervaring aan over.
Gepost door: Its_Jord op 26-05-2026 11:15

Ja die Elden Ring NightRein collectors boden ze aanvankelijk 77 euro voor. Vond ik ook wel heel heftig. Is nu 47 euro geworden. Wel een flink verschil. En ik zag dat ze op de site bij hun inruil nu 50 euro bieden als je hem wilt inruilen. Dus ik snap ook niet dat die van mij nu ongezien al lager is.

Alle games zijn bij mij verder zo goed als mint. Hoesjes als nieuw en schijfjes krasvrij. Dus benieuwd of ik straks nog meer gekort ga worden.

Prijzen zijn idd redelijk schappelijk. Ik snap ook wel dat het als winkel lastig is om de prijs van duizenden games up to date te houden. Daarom krijg je bij Nedgame pas achteraf een offerte. Als ze de voorraad en huidige prijzen gechecked hebben.

Ik ga het pakketje zo bij de Post afdroppen. Wordt vervolgd.
SillySly
Door SillySly (2337 reacties) op 26-05-2026 15:38
Bedankt voor de antwoorden! Ik heb vooral xbox en xbox360 games in allerlei staten die ik wil inruilen. Wil de hele verzameling weg doen. Een aantal van de duurdere games gaan sowieso op vinted, scheelt al snel de helft met de aangeboden prijzen, maar als ze bij gameshop twente opeens 50% minder gaan geven dan vantevoren aangegeven zou ik het wel een tegenvaller vinden.
Heb je ook nog de optie om iets uit de offerte te halen als je de prijs vind tegenvallen van een enkel product nadat ze die omlaag trekken? Bij de nedgame vond ik dat altijd wel fijn dat dat nog kan.
En Chickje begrijp ik het goed dat ze bij jou zelfs 2x een verlaging hebben gedaan voordat je het uberhaupt hebt opgestuurd? Dat voorspeld ook niet veel goeds voor mijn meuk 😂

People say nothing is impossible, but I do nothing every day 🐻
Door Chickje (515 reacties) op 26-05-2026 15:55
Quote:
Bedankt voor de antwoorden! Ik heb vooral xbox en xbox360 games in allerlei staten die ik wil inruilen. Wil de hele verzameling weg doen. Een aantal van de duurdere games gaan sowieso op vinted, scheelt al snel de helft met de aangeboden prijzen, maar als ze bij gameshop twente opeens 50% minder gaan geven dan vantevoren aangegeven zou ik het wel een tegenvaller vinden.
Heb je ook nog de optie om iets uit de offerte te halen als je de prijs vind tegenvallen van een enkel product nadat ze die omlaag trekken? Bij de nedgame vond ik dat altijd wel fijn dat dat nog kan.
En Chickje begrijp ik het goed dat ze bij jou zelfs 2x een verlaging hebben gedaan voordat je het uberhaupt hebt opgestuurd? Dat voorspeld ook niet veel goeds voor mijn meuk 😂
Gepost door: SillySly op 26-05-2026 15:38

Ja wat ik bij Nedgame altijd deed was die game gewoon niet meesturen. Zou ik hier ook gewoon doen.

Ja ik logde gisteren in om de status te bekijken en toen zag ik het bedrag aangepast en toen ik een mail kreeg was het bedrag nog lager. Dus misschien waren ze gisteren nog bezig met evalueren en was nog niet alles aangepast.

Sowieso vond ik de inruilprijzen best redelijk, ook na aftrek. Er zaten dingen tussen waarvan ik dacht: 'Nou dit is wel heeeel veel geld voor deze game.' En wat ik overhield was wel ongeveer wat ik verwacht had te krijgen. Sowieso meer dan bij Nedgame. Daar is de vuistregel altijd 1/3e van de nieuwprijs. Dus voor een redelijk nieuwe game kreeg je dan nog 20 euro. En bij First Party Sony of Nintendo titels lag dat altijd een stukje hoger. Ik heb t gevoel dat je in beide gevallen sowieso meer krijgt bij GameShop Twente.

En het was niet dat ik 50% minder kreeg ineens. Zat een titel tussen die nieuw 35 euro is. En daar was het eerste bod 21 euro. Dat vond ik al aan de hoge kant. En dat is nu 14 euro geworden. Dat vind ik dan echt wel een nette prijs.
[Begin]  |20|21|22|23|24|25|26(26)  [Eind]