Ik denk dat het goedkoper is voor Amazon om het te versturen in een zakje en jou compensatie aan te bieden dan dat ze hun werkwijze gaan veranderen. Begrijp mij niet verkeerd. Je mag van mij alle feedback die je hebt naar Amazon sturen, maar als je denkt dat zo'n groot bedrijf er iets mee gaat doen dan kom je toch wel van een koude kermis thuis denk ik.
Het zou mij niks verbazen als Amazon Nederland niet eens rendabel is voor Amazon. Gezien de lage prijs op prime durf ik 100% te zeggen dat ze nog lang niet genoeg marktaandeel hebben wat ze zouden willen hebben. Dus denk dat de compensatie ook meer zoiets als good will is. Jij vertelt nu hoe je compensatie krijgt over gewoon feedback en andere mensen denken dan ook "Hmmm, misschien bestel ik daar ook maar eens dan".
Het zou mij niks verbazen als Amazon Nederland niet eens rendabel is voor Amazon. Gezien de lage prijs op prime durf ik 100% te zeggen dat ze nog lang niet genoeg marktaandeel hebben wat ze zouden willen hebben. Dus denk dat de compensatie ook meer zoiets als good will is. Jij vertelt nu hoe je compensatie krijgt over gewoon feedback en andere mensen denken dan ook "Hmmm, misschien bestel ik daar ook maar eens dan".
Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays | https://www.exophase.com/user/JosPlays/
Xor je kan evt ook nog klagen dat de pre-order later is geleverd dan release datum. Wellicht krijg je nog meer korting /s
Quote:
oh zo'n vuilniszak (want ze ruiken er immers naar), en ik kreeg Nintendo switch sports (NL versie) in zo'n zak het is kennelijk Oostblok georiënteerd, kwam van Slovakia als ik mij goed herinner, en hoe je pakje aankomt ligt echt aan de bezorger, dus laat het gaan als een medewerker een tegemoetkoming wil geven, dan is het zo, maar als een magazijn op die manier werkt is het niet snel te veranderen, mogelijk waren de kartonnen enveloppen op (kan?) vanwege het grote aantal, want denk dat die vuilniszakjes doorgaans voor kleding bedoelt is.Quote:
Dus ik mag geen feedback geven om te zorgen dat iets in de toekomst geen verbetering kan leiden? Net als dat mensen bij Bol hun Amiibo's, boeken e.d. in een papieren zak ontvangen? Wanneer ze hun Amiibo's e.d. gewoon heel hebben ontvangen, dan hebben ze geen recht om nog even contact te nemen met de klantenservice om over het papieren zak te klagen zodat ze in de toekomst dit kunnen aanpassen en geen papieren zakken meer gebruiken? Men moet het maar accepteren en risico nemen totdat men iets beschadigd heeft ontvangen. Zelfs al is het met iedere bestelling. Kan men zeggen om ergens anders te bestellen. Maar wat als men dat niet wilt? Dan moet men z'n mond houden?
Ik blijf verbazen dat mensen hun eigen conclusie trekken op iets waar ik totaal niet voor ben gegaan en een ander beeld hebben van wat er is gebeurd. En dat ze ook niet geloven van wat ik zeg. Moet ik nu ook chatlogs gaan delen om mij te bewijzen? Uiteindelijk komt het erop neer dat ik dus niet mag klagen over iets n.a.v. eerdere negatieve ervaringen(waar een game ook in een zelfde witte zakje werd verzonden en het wel misliep), en dat ik het maar prima moet vinden zolang het niet misloopt. En dat als een medewerker zelf met een compensatie kwam, niet omdat ik zat te dreigen of iets, maar omdat diegene het zelf iets wou aanbieden omdat hij/zij het ook niet fijn vond(dat hij/zij zelf iets wou terug wou geven om het nog een beetje positief te houden terwijl de medewerker duidelijk begreep waarover ik klaagde), dat ik het maar moet weigeren? De medewerker kon ook ervoor kiezen om niets aan te bieden?
En wat er of niet kan gebeuren, kan niemand zien aankomen. Als ik niet had geklaagd, dan had ik inderdaad geen compensatie gekregen. Maar ik kon ook niets krijgen als ik ook had geklaagd. Want het is niet dat de medewerkers verplicht zijn om compensatie aan te bieden. Zij bieden het zelf aan terwijl er ook medewerkers zijn die niets zullen aanbieden. Voor mij was het doel geweest om klacht als feedback te geven omdat er geen feedback pagina op Amazon bestaat en ik niet wou hebben dat wanneer ik opnieuw een game op Amazon zou bestellen, ik het weer in een plastic witte zakje zou ontvangen. En de compensatie kwam er als een toevaller. Zo zie ik het. Geen eerste rang klant die alleen maar voordelen wilt hebben. Want het gesprek kon ook worden beëindigd nadat de medewerker mijn klacht had verwerkt.
Gepost door: Xor op 05-10-2025 08:43
Ik blijf verbazen dat mensen hun eigen conclusie trekken op iets waar ik totaal niet voor ben gegaan en een ander beeld hebben van wat er is gebeurd. En dat ze ook niet geloven van wat ik zeg. Moet ik nu ook chatlogs gaan delen om mij te bewijzen? Uiteindelijk komt het erop neer dat ik dus niet mag klagen over iets n.a.v. eerdere negatieve ervaringen(waar een game ook in een zelfde witte zakje werd verzonden en het wel misliep), en dat ik het maar prima moet vinden zolang het niet misloopt. En dat als een medewerker zelf met een compensatie kwam, niet omdat ik zat te dreigen of iets, maar omdat diegene het zelf iets wou aanbieden omdat hij/zij het ook niet fijn vond(dat hij/zij zelf iets wou terug wou geven om het nog een beetje positief te houden terwijl de medewerker duidelijk begreep waarover ik klaagde), dat ik het maar moet weigeren? De medewerker kon ook ervoor kiezen om niets aan te bieden?
En wat er of niet kan gebeuren, kan niemand zien aankomen. Als ik niet had geklaagd, dan had ik inderdaad geen compensatie gekregen. Maar ik kon ook niets krijgen als ik ook had geklaagd. Want het is niet dat de medewerkers verplicht zijn om compensatie aan te bieden. Zij bieden het zelf aan terwijl er ook medewerkers zijn die niets zullen aanbieden. Voor mij was het doel geweest om klacht als feedback te geven omdat er geen feedback pagina op Amazon bestaat en ik niet wou hebben dat wanneer ik opnieuw een game op Amazon zou bestellen, ik het weer in een plastic witte zakje zou ontvangen. En de compensatie kwam er als een toevaller. Zo zie ik het. Geen eerste rang klant die alleen maar voordelen wilt hebben. Want het gesprek kon ook worden beëindigd nadat de medewerker mijn klacht had verwerkt.
Gepost door: Xor op 05-10-2025 08:43
Ik ga ook bellen als het in een papieren zak wordt verzonden ongeacht in welke staat ik het ontvangen heb. Het hoort gewoonweg niet om zo te verzenden. Dus ik ben het volkomen mee eens met je.
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd te hebben. Waardeer en respecteer Uw medemens. Friendcode: New 3DS 5241-3110-1435. Naam: Pinokkia. PM als me toevoegd.
Quote:
Geen kortingscode momenteel die bruikbaar zijn op een bestelling van 40 euro?
Gepost door: Hercule op 05-10-2025 23:34
Gepost door: Hercule op 05-10-2025 23:34
Momenteel enkel de APP korting indien je in aanmerking komt:
Amazon.nl
"Meld je tot 31 december 2025 voor het eerst aan bij de Amazon-app en bespaar €10 op je volgende gekwalificeerde Amazon-aankoop ter waarde van minstens €25 via de Amazon-app."
#team ☕ #team 🍕 + 🍍
Pbdd10 kortingscode
Vanaf morgen 10 euro korting
Vanaf morgen 10 euro korting
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
Is dit ook geldig met games en pre-orders?? Of zijn die uitgesloten?Pbdd10 kortingscode
Vanaf morgen 10 euro korting
Gepost door: Doobieters op 06-10-2025 14:02
Vanaf morgen 10 euro korting
Gepost door: Doobieters op 06-10-2025 14:02
I play on my own way!! Xbox live: Sonic guy 14 PSN: Sonicguy1996 NNID: Sonicguy14 3DS FC: 3093-7287-0541 Steam: Ryuketsu
Als ik het goed heb begrepen, alleen op geselecteerde producten, dus ik zou in ieder geval niet op pre-orders rekenen. 

Don't yuck someone else's yum
Quote:
Dat kunnen we pas vannacht zien. Maar kans is groot dat pre-orders worden uitgesloten. Ik denk dat een game in aanmerking komt als je de kortingscode tekst onder de prijs ziet staan. Want Amazon promoot de kortingscode op iedere product onder de prijs, mits het in aanmerking komt.[..]
Is dit ook geldig met games en pre-orders?? Of zijn die uitgesloten?
Gepost door: Sonicguy14 op 06-10-2025 14:52
Is dit ook geldig met games en pre-orders?? Of zijn die uitgesloten?
Gepost door: Sonicguy14 op 06-10-2025 14:52
Where am I Playstation Showcase? 🤡
Geldt NIET op pre orders, maar wel op bijna alles dat verkocht en verzonden wordt door amazon.nl
Hier de actievoorwaarden:
Actievoorwaarden in het kort:
Deze aanbieding is beschikbaar voor elke klant die winkelt op Amazon.nl tijdens de 2 dagen van Prime Deal Dagen 2025.
De Aanbieding is alleen geldig voor bestellingen geplaatst tussen 00:00 op 7 oktober 2025 en 23:59 op 8 oktober 2025.
Geldig voor de eerste 28.000 klanten.
Maximaal één aanbieding per klant.
Ontvang €10 korting met code ''PBDD10'' bij een minimale besteding van €50 aan in aanmerking komende producten.
Alleen geldig op artikelen verkocht door Amazon.nl.
Niet geldig op Apple- en Beats-producten, artikelen van externe verkopers, Warehouse Deals, digitale producten, boeken, babyvoeding, e-sigaretten, nog niet uitgebrachte videogames, verzend- of verpakkingskosten.
De code moet worden ingevoerd bij het afrekenen onder “Selecteer een betaalmethode”.
Dezelfde bezorgsnelheid moet gelden voor alle in aanmerking komende artikelen.
Bij annulering of retour waardoor het bestelbedrag onder €50 komt, vervalt de korting of wordt deze verrekend.
De code heeft geen geldwaarde, is niet overdraagbaar en kan niet opnieuw worden gebruikt.
Amazon kan de aanbieding op elk moment wijzigen of beëindigen.
Hier de actievoorwaarden:
Actievoorwaarden in het kort:
Deze aanbieding is beschikbaar voor elke klant die winkelt op Amazon.nl tijdens de 2 dagen van Prime Deal Dagen 2025.
De Aanbieding is alleen geldig voor bestellingen geplaatst tussen 00:00 op 7 oktober 2025 en 23:59 op 8 oktober 2025.
Geldig voor de eerste 28.000 klanten.
Maximaal één aanbieding per klant.
Ontvang €10 korting met code ''PBDD10'' bij een minimale besteding van €50 aan in aanmerking komende producten.
Alleen geldig op artikelen verkocht door Amazon.nl.
Niet geldig op Apple- en Beats-producten, artikelen van externe verkopers, Warehouse Deals, digitale producten, boeken, babyvoeding, e-sigaretten, nog niet uitgebrachte videogames, verzend- of verpakkingskosten.
De code moet worden ingevoerd bij het afrekenen onder “Selecteer een betaalmethode”.
Dezelfde bezorgsnelheid moet gelden voor alle in aanmerking komende artikelen.
Bij annulering of retour waardoor het bestelbedrag onder €50 komt, vervalt de korting of wordt deze verrekend.
De code heeft geen geldwaarde, is niet overdraagbaar en kan niet opnieuw worden gebruikt.
Amazon kan de aanbieding op elk moment wijzigen of beëindigen.
Ik heb dit kekke apparaatje!
Quote:
Jammer van de 50 euro grens het is dus precies dezelfde actie als twee weken terug. Helaas zijn de spellen welke ik wil rond de 45 euro Ontvang €10 korting met code ''PBDD10'' bij een minimale besteding van €50 aan in aanmerking komende producten.

Quote:
[..]
Jammer van de 50 euro grens het is dus precies dezelfde actie als twee weken terug. Helaas zijn de spellen welke ik wil rond de 45 euro
Gepost door: Muskusrat op 06-10-2025 20:16
Jammer van de 50 euro grens het is dus precies dezelfde actie als twee weken terug. Helaas zijn de spellen welke ik wil rond de 45 euro

Gepost door: Muskusrat op 06-10-2025 20:16
Iets van 5 euro erbij doen, zodat je op de 50 komt. Heb je de game alsnog voor 40
Quote:
maar heb je wel wat gekocht dat je mogelijk niet nodig had of wilde[..]
Iets van 5 euro erbij doen, zodat je op de 50 komt. Heb je de game alsnog voor 40
Gepost door: OneDay op 06-10-2025 20:51
Iets van 5 euro erbij doen, zodat je op de 50 komt. Heb je de game alsnog voor 40
Gepost door: OneDay op 06-10-2025 20:51
Quote:
Iets van 5 euro erbij doen, zodat je op de 50 komt. Heb je de game alsnog voor 40
Gepost door: OneDay op 06-10-2025 20:51
Gepost door: OneDay op 06-10-2025 20:51

Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Ja dan moet ik dus iets erbij kopen tussen de 5 - 10 euro. Iets wat ik niet wil / nodig heb en dus de hele 10 euro korting ongedaan maak. Plus vind maar eens iets wat zo goedkoop is en mee doet met de actie. Wacht wel tot black friday of een betere actie.
Quote:
Ja dan moet ik dus iets erbij kopen tussen de 5 - 10 euro. Iets wat ik niet wil / nodig heb en dus de hele 10 euro korting ongedaan maak. Plus vind maar eens iets wat zo goedkoop is en mee doet met de actie. Wacht wel tot black friday of een betere actie.
Gepost door: Muskusrat op 06-10-2025 21:53
Gepost door: Muskusrat op 06-10-2025 21:53
Ik doe dan meestal wat duracell batterijen erbij voor de xbox controllers. Weet niet of dat ook werkt met deze actie.


