Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Door Fpsbig (974 reacties) op 25-09-2025 22:28
Hier ook eindelijk geld terug, maar sjonge sjonge wat een slechte communicatie vanuit hun kant zeg man man. Als ze gewoon even de tijd nemen om uit te leggen wat er fout gaat en wanneer ze daadwerkelijk verwachten het op te lossen neem je al veel frustratie bij mensen weg. Maar nee vage antwoorsen elke keer en vragen om geduld terwijl er niks wordt uitgelegd.maarja geld is terug en dat wordt niks meer bij de MediaMarkt outlet bestellen.
Door Nilis007 (2346 reacties) op 25-09-2025 22:34
Misschien hebben ze morgenvroeg na de magazijn telling nog wel ergens een stapel ps5 pro's gevonden...
[Arion]
Door [Arion] (40 reacties) op 26-09-2025 16:24
Ook geld terug. Maar je kan echt niks doen als zo een bedrijf je probeert te naaien. Geen communicatie, en gaan naar een geschillencommissie ofzo is meteen weer duurder dan het geld waarop je wacht. Wat kan je doen als consument.
Mr_style
Door Mr_style (3772 reacties) op 20-10-2025 00:27
Niks bijzonder… gewoon wachten op black friday
Lebberrr
Door Lebberrr (1371 reacties) op 20-10-2025 08:50
Quote:
Ook geld terug. Maar je kan echt niks doen als zo een bedrijf je probeert te naaien. Geen communicatie, en gaan naar een geschillencommissie ofzo is meteen weer duurder dan het geld waarop je wacht. Wat kan je doen als consument.
Gepost door: [Arion] op 26-09-2025 16:24
Aan de ene kant natuurlijk knap waardeloos, aan de andere kant; het mag inmiddels toch bekend zijn dat de MM waardeloos is qua communicatie en klantenservice. Het zit gewoon niet in hun bedrijfsmodel. Dat is altijd al zo geweest.

Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen daar nog hun spullen kopen...
Ndoll1
Door Ndoll1 (770 reacties) op 06-11-2025 16:20
Bestel je een laptop, krijg je een föhn thuisgestuurd. Dan gaat er wel iets heel erg mis bij de winkel/magazijn.

Wel balen, want de laptop was voor iemand anders die dus nu zonder zit. Model was "niet op voorraad" volgens de website. Achteraf gezien wel bij de winkel, maar het voorraad systeem klopt dus ook niet op de website. Nu maar wachten totdat het probleem is opgelost. Maar zal wel even duren -.-
Xor
Door Xor (39678 reacties) op 06-11-2025 16:49
Quote:
Bestel je een laptop, krijg je een föhn thuisgestuurd. Dan gaat er wel iets heel erg mis bij de winkel/magazijn.

Wel balen, want de laptop was voor iemand anders die dus nu zonder zit. Model was "niet op voorraad" volgens de website. Achteraf gezien wel bij de winkel, maar het voorraad systeem klopt dus ook niet op de website. Nu maar wachten totdat het probleem is opgelost. Maar zal wel even duren -.-
Gepost door: Ndoll1 op 06-11-2025 16:20
Als je het probleem z.s.m. wilt "oplossen", dan zou ik het beste bij een lokale MM filiaal langsgaan. Of proberen te bellen als je nog een tel nummer kunt vinden. Al moet je daar de juiste persoon te pakken krijgen die ook echt wat eraan gaat doen i.p.v. te zeggen dat hij/zij er iets aan zal doen .

De klantenservice via de mail/contactformulier is het meest waardeloze klantenservice die er is. Je bent een week of 2 weken verder wanneer je een reactie krijgt. En met een reactie krijg je meestal te horen dat ze weinig voor je kunnen betekenen, en dat je het maar moet retourneren. Maar met retourneren ben je ook weken verder totdat ze het verwerken.

Mocht je in de winkel het probleem laten regelen en ze gaan het voor je "retourneren", check ook goed of de medewerker het gewoon met hun eigen systeem regelen. Want je kan net een medewerker krijgen die hetzelfde proces regelt(dus een retour aanmeldt) als wat je eigenlijk zelf ook online kunt doen. Dan krijg je een opdrachtnummer in de mail, klik je erop, staat er in de link dat je een retourlabel moet printen. In dat geval heeft de medewerker een fout gemaakt. Omdat medewerkers niet via de online retourpagina een retour moeten aanmelden .

Sorry als ik met een verhaal kom. Maar het is dat ik het vertel om je voor te bereiden gezien je met een probleem zit. En Media Markt klantenservice is geen Amazon klantenservice of Bol klantenservice. Dus verwacht niet veel van ze (online).

Where am I Playstation Showcase? 🤡
Door Squally (858 reacties) op 06-11-2025 16:57
Quote:
Bestel je een laptop, krijg je een föhn thuisgestuurd. Dan gaat er wel iets heel erg mis bij de winkel/magazijn.

Wel balen, want de laptop was voor iemand anders die dus nu zonder zit. Model was "niet op voorraad" volgens de website. Achteraf gezien wel bij de winkel, maar het voorraad systeem klopt dus ook niet op de website. Nu maar wachten totdat het probleem is opgelost. Maar zal wel even duren -.-
Gepost door: Ndoll1 op 06-11-2025 16:20
wil je ook even wijzen op recent nieuws waar mensen omgewisseld producten van de action in hun doos kregen, omdat bezorger dit keurig omwisselde, dus hoeft niet een magazijn fout te zijn.
GameFatale
Door GameFatale (27816 reacties) op 06-11-2025 17:03
Yeah, I know. (uit het DHL topic)

Quote:
Lekker dan
Gepost door: GameFatale op 22-10-2025 16:44

Don't yuck someone else's yum
Door Squally (858 reacties) op 06-11-2025 17:15
Quote:
Yeah, I know. (uit het DHL topic)

[..]
Gepost door: GameFatale op 06-11-2025 17:03
☝️👍 dank voor de link!
Asimb0mb
Door Asimb0mb (4029 reacties) op 06-11-2025 20:13
Geen games in de aanbieding. Mooi begin dit

https://psnprofiles.com/Asimb0mb
Ndoll1
Door Ndoll1 (770 reacties) op 07-11-2025 00:23
Korte update. Product was vanuit filiaal verzonden en niet vanuit normaal magazijn. Dus hier ergens geluk mee gehad.

Winkel had dus een fuck-up. Hadden “mijn” label op de verkeerde doos geplakt. Iemand is dus heel blij met een laptop voor €25. Gelukkig was het een winkel relatief dichtbij (~35 min enkele reis) en stond er een fijne medewerker bij de balie. Na het controleren van de doos en de camera beelden de conclusie dat het echt niet aan ons ligt en dat ze zelf de fout hadden gemaakt. Wat belletjes over en weer en de föhn omgewisseld voor de laptop.

Nog even met de beveiliger lopen grappen, maar ze gaan mogelijk de procedures in de winkel aanscherpen. Want dit was een duur grapje.
[Begin]  |498|499|500|501|502|503|504 (504) [Eind]