Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Welke film heb je als laatste gezien?

[Begin]  |1036|1037|1038|1039|1040|1041|1042(1042)  [Eind]
Davidov
Door Davidov (14822 reacties) op 29-05-2026 02:22
*bios* Backrooms

Origineel, spannend. |||Spoiler||| Einde had beter gekund. Meer uitleg over die hele dimensie mocht wat mij betreft ook wel. |||Spoiler|||

7/10

''Zonder backlog ben je uitgespeeld.''
Swift
Door Swift (13519 reacties) op 29-05-2026 11:32
Mugen train

Nog steeds top tier.

Go woke, go broke.
Xelias
Door Xelias (1728 reacties) op 29-05-2026 12:43
Quote:
Mugen train

Nog steeds top tier.
Gepost door: Swift op 29-05-2026 11:32
En maar wachten tot we eindelijk Infinity Castle thuis kunnen kijken🥲
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33992 reacties) op 29-05-2026 18:40


📽️ Een ode aan rustig leven en eigenlijk iets dat iedereen kan gebruiken. 8/10

🐴
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33992 reacties) op 30-05-2026 22:06


📺 In essentie gebaseerd op een waargebeurd verhaal, maar daar is ook wel alles mee gezegd. Lieve hond, plus gehuild, dus toch voldoende. 7/10

🐴
Door Saego (2066 reacties) op 30-05-2026 23:37
Quote:
(Image)

📺 In essentie gebaseerd op een waargebeurd verhaal, maar daar is ook wel alles mee gezegd. Lieve hond, plus gehuild, dus toch voldoende. 7/10
Gepost door: Budgetpaardje op 30-05-2026 22:06

Helemaal mee eens! Kan deze film niet kijken zonder heel hard te huilen.

OT: Send Help gekeken.. niet zo'n fan van Sam Raimi, maar wel Rachel McAdams. Prima film, paar keer gelachen (weet niet of dat de bedoeling was), paar keer geschrokken, niet heel bijzonder. Moet het vooral hebben van de goede acteurs en paar leuke shots.
DetectivePikachu
Door DetectivePikachu (3774 reacties) op 31-05-2026 16:25


Net als deel 1 een film die zich grotendeels houdt aan de originele achtergrondverhalen van de personages. Fanservice van de bekende fighting stages en gebruikte special moves voelen soms wat geforceerd aan, maar het hoort thuis in zo’n film. Wel enige gemengde gevoelens over sommige personages die in de film opeens voor de good guys i.p.v. de bad guys strijden en andersom (was ook al zo in deel 1).
Reboot van de Mortal Kombatfilms is wat mij betreft geslaagd en Uncaged Fury krijgt van mij een goeie 7,5. Van mij mogen ze deel 3 gaan maken.

|||Spoiler||| Gelukkig hebben de makers ook ingezien dat het “originele karakter” Cole Young niet zo fantastisch ontvangen werd. Zijn screentime is drastisch gereduceerd en keert mogelijk niet eens terug in deel 3. |||Spoiler|||
Itsjustme
Door Itsjustme (2470 reacties) op 31-05-2026 16:36

Vroeger in de bios gezien en herinner me niets behalve dat ie leuk was. Foute herinnering blijkbaar. Wat een saaie film zeg. 4/10


Leuke film, niet heel goed maar wel leuk bedacht. 7/10


Niet echt Pixar, en vond het einde wel erg abrupt. Ook de animatie viel tegen. Alsnog mee vermaakt 6,8/10


Ja
Stephan1234
Door Stephan1234 (2964 reacties) op 31-05-2026 16:59


Een dag mee met een ambulance medewerker (Drama-Komedie). Best wel realistisch.

http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Xenomorph
Door Xenomorph (1930 reacties) op 01-06-2026 08:06


Tot eergisteren nog nooit van deze film gehoord, maar tijdens het doorzoeken van Netflix naar iets leuks tegengekomen.
Tja volgens de omschrijving is het een horrorfilm, al valt dat reuze mee vind ik.
Een paar lichte scares, meer niet. Al met al heb ik dit soort films beter / slechter gezien.
5/10.




Hier verwachtte ik niet veel van en ik zat er niet naast.
Het verhaal, de personages, de actie, ik vond het allemaal maar matig.
Maar Charlize Theron speelt er in mee, dat vind ik een mooie mevrouw .
5/10.

If it bleeds, we can kill it.
Itsjustme
Door Itsjustme (2470 reacties) op 01-06-2026 20:32

Ben het helemaal eens met het onderschrift. 10/10


Het lukt me niet de film af te kijken. Omgevingen zijn mooi geanimeerd maar alles wat beweegt is niet om aan te zien. Totaal niet mijn smaak qua animatie. Vond het ook redelijk saai maar weet niet of dat daardoor kwam. 4/10

Ja
Bigdaddysoldier
Door Bigdaddysoldier (5059 reacties) op 02-06-2026 08:23


Vond het een oke film

https://psnprofiles.com/BigDaddySoldier - PSN: BigDaddySoldier
Waarbenik
Door Waarbenik (566 reacties) op 02-06-2026 10:49


Niet super slecht maar ook niet goed. 6/10

Friend Code: SW-5438-3978-9571
Josplays
Door Josplays (4986 reacties) op 02-06-2026 10:56
Quote:
(Image)

Niet super slecht maar ook niet goed. 6/10
Gepost door: Waarbenik op 02-06-2026 10:49

Gisteren ook gezien, vond het wel leuk gedaan. Was leuk om te kijken en creepy, maar |||Spoiler||| heb nog steeds geen flauw idee wat de Backrooms nu precies is en wat er precies gebeurd is 😂 |||Spoiler|||

Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays | https://www.exophase.com/user/JosPlays/
Eek2nd
Door Eek2nd (17017 reacties) op 02-06-2026 15:36


Wel vermakelijk, maar niet zo spannend als Twister

6/10

Quote:

(Image)
Niet echt Pixar, en vond het einde wel erg abrupt. Ook de animatie viel tegen. Alsnog mee vermaakt 6,8/10

Gepost door: Itsjustme op 31-05-2026 16:36
Ik vond het begin erg tegenvallen en saai, na een kwartier gestopt met kijken, weleens aan gedacht om het nog een kans te geven, maar denk steeds toch maar niet.

😼👞🧑🏻‍🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Itsjustme
Door Itsjustme (2470 reacties) op 02-06-2026 17:16
Quote:
(Image)

Wel vermakelijk, maar niet zo spannend als Twister

6/10

[..]
Ik vond het begin erg tegenvallen en saai, na een kwartier gestopt met kijken, weleens aan gedacht om het nog een kans te geven, maar denk steeds toch maar niet.
Gepost door: Eek2nd op 02-06-2026 15:36
Hij wordt wel leuker na het eerste kwartier, maar het is gewoon een middelmatige animatie. Zou 'm zelf niet aanraden aan mensen om te kijken.

Ja
Bigds9fan
Door Bigds9fan (12509 reacties) op 05-06-2026 19:42

.

Aan het begin krijg je zo'n nature audiences waarschuwing. Nogal logisch het is PUNISHER!

Nou niet dus. Ja er zit |||Spoiler||| na een half uur pas |||Spoiler||| een grote vechtpartij in maar die had Punisher Warzone ook en beter. Daar zag je het nog als Frank |||Spoiler||| van dichtbij een crimineel met een schotgun diens gezicht eraf knalde. Hier zie je niks. |||Spoiler|||

Het "verhaal" sloeg nergens op, het geweld was niks bijzonders en veels te tam en WTF hebben ze met Ma Gnucci gedaan?

Tom en Ray waren geweldig. Dolph deed ook zijn best maar dit...

2/10
SSJDennis
Door SSJDennis (9534 reacties) op 07-06-2026 10:56

Bigds9fan
Door Bigds9fan (12509 reacties) op 07-06-2026 19:15


Film over een vrouw die mishandeld werd door haar man en nu andere vrouwen in dezelfde positie helpt door die mannen een koekje van eigen deeg te geven. Harde film over iets wat nog veels te vaak gebeurt.

Olivia speelt haar rol perfect.

8/10
Xenomorph
Door Xenomorph (1930 reacties) op 08-06-2026 08:08


Matige film die even spannend lijkt te gaan worden, maar dat uiteindelijk niet echt wordt vind ik. Zo is het al vrij snel duidelijk dat |||Spoiler||| ze achter de verkeerde persoon aan zitten |||Spoiler||| en hoe dat uitpakt vond ik eerder saai dan origineel.
En |||Spoiler||| de echte seriemoordenaar wordt helemaal niet gepakt, laat staan dat ze ook maar enig idee hebben in welke richting ze moeten zoeken |||Spoiler|||.
Maar dat is kennelijk niet de opzet van deze film.
5/10.




Tja. Al met al vond ik het wel een vermakelijke film, maar er had naar mijn mening wel een klein halfuurtje vanaf gekund zodat de film wat compacter zou zijn. Nu waren er wat scenes die iets te lang doorgingen, vond ik.
Wel is het tof dat |||Spoiler||| Dolph Lundgren een cameo heeft. Ter info: Hij speelt He-Man in de eerste film uit 1987 |||Spoiler|||. Toch ben ik blij dat ik de film in de bioscoop heb gezien, aangezien ik de eerste ook in de bios heb gezien. Dus ik "moest" van mezelf.
6,5/10.




Filmpje uit de "B" categorie wat mij betreft. Maar daar is helemaal niks mis mee, want soms zitten daar best wel vermakelijke tussen en stiekem was deze film dat wel.
6/10.

If it bleeds, we can kill it.
[Begin]  |1036|1037|1038|1039|1040|1041|1042(1042)  [Eind]