"Video games are bad for you? That's what they said about Rock n' Roll."Shigeru Miyamoto Parasola w dupie nie otworzysz. Youtube - pink aipom
.
Quote:
Kan nooit veel meer zijn. Verwacht een eurotje of 8.
Iemand enig idee wat ze nog geven voor Shadow of Mordor GOTY? Jammer dat ze dat niet vermelden op de site..
Gepost door: MilanSven op 02-03-2018 17:29
Gepost door: MilanSven op 02-03-2018 17:29
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
Iemand enig idee wat ze nog geven voor Shadow of Mordor GOTY? Jammer dat ze dat niet vermelden op de site..
Gepost door: MilanSven op 02-03-2018 17:29
Gepost door: MilanSven op 02-03-2018 17:29
Je kan ook gewoon je lokale GM bellen hierover. Meestal zeggen ze via de telefoon wat de inruilwaarde is (uit mijn ervaring).
https://psnprofiles.com/Asimb0mb
Quote:
Iemand enig idee wat ze nog geven voor Shadow of Mordor GOTY? Jammer dat ze dat niet vermelden op de site..
Gepost door: MilanSven op 02-03-2018 17:29
Gepost door: MilanSven op 02-03-2018 17:29
Als leidraad kun je de helft nemen van de 2e hands prijs waarvoor de game te koop staat aangeboden op hun webshop.
PSN ID: ThaBEN_NL • Feel a New Real | PS VR2 • https://youtube.com/@ThaBEN_NL
Quote:
[..]
Als leidraad kun je de helft nemen van de 2e hands prijs waarvoor de game te koop staat aangeboden op hun webshop.
Gepost door: ThaBEN op 02-03-2018 17:59
Als leidraad kun je de helft nemen van de 2e hands prijs waarvoor de game te koop staat aangeboden op hun webshop.
Gepost door: ThaBEN op 02-03-2018 17:59
Eerder 1/3 van de 2e hands prijs. Hangt allemaal af van hoeveel voorraad ze hebben van de game.
https://psnprofiles.com/Asimb0mb
An organised mind is a disciplined mind and a disciplined mind, is a powerful mind.
Quote:
Laat tot het feestje, maar ik las net een beetje van Xor en een transferban en zo. Wat is überhaupt transfer bij Gamemania? Hebben we het dan over used games die je wil verkopen aan Gamemania?
Gepost door: SgtBudgetGamer op 06-03-2018 13:51
Gepost door: SgtBudgetGamer op 06-03-2018 13:51
Met een transfer laat je een bepaalde (used) game van het ene naar het andere filiaal sturen, zodat je het bijv dichterbij op kan halen.
Look, whatever kind of family you have, reality is relative. You know? Normal is just the middle of the mess.
Follow me on Twitch: Titer_0344 | Twitter:Titer0344
Quote:
Kan je ook collectors edition inwisselen bij de gamemania?
Gepost door: Beunhaaz op 06-03-2018 14:03
Gepost door: Beunhaaz op 06-03-2018 14:03
Ja, maar verwacht er geen top prijzen voor.
汚部屋。
Quote:
[..]
Met een transfer laat je een bepaalde (used) game van het ene naar het andere filiaal sturen, zodat je het bijv dichterbij op kan halen.
Gepost door: Zanpsyko op 06-03-2018 13:56
Met een transfer laat je een bepaalde (used) game van het ene naar het andere filiaal sturen, zodat je het bijv dichterbij op kan halen.
Gepost door: Zanpsyko op 06-03-2018 13:56
Okay dan! Dat wist ik niet. Zijn de extra kosten daarvan hoog?
An organised mind is a disciplined mind and a disciplined mind, is a powerful mind.
Quote:
Hoe regel je dat precies?
Deze kosten zijn voor Gamemania zelf.
Gepost door: Alex op 06-03-2018 19:09
Gepost door: Alex op 06-03-2018 19:09
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
[..]
Hoe regel je dat precies?
Gepost door: Doobieters op 06-03-2018 19:09
Hoe regel je dat precies?
Gepost door: Doobieters op 06-03-2018 19:09
Langslopen en vragen denk ik? Misschien een alvast een deel vooraf betalen
An organised mind is a disciplined mind and a disciplined mind, is a powerful mind.
- even bellen, meestal werken ze dan wel mee
- even langs gaan in jouw favoriete winkel en het daar regelen
Sommige filialen willen dat je het gehele bedrag al van te voren betaald, anderen niet. Dit ligt aan het personeel.
Boomerang! Do you want a banana..?
Quote:
Gewoon. Bij jouw lokale GM langsgaan en daar even doorgeven dat jij een game van een ander filiaal wilt laten overbrengen/transferen. Mits hij bij een ander filiaal nog beschikbaar/in voorraad is. Het beste is de game alvast te Click & Collecten zodat de game alvast apart onder jouw naam ligt.[..]
Hoe regel je dat precies?
Gepost door: Doobieters op 06-03-2018 19:09
Hoe regel je dat precies?
Gepost door: Doobieters op 06-03-2018 19:09
Hoe het proces verloopt? Wanneer jouw lokale GM de game hebt doorgegeven, bellen ze dat ene filiaal op. Dat ene filiaal waar je de game hebt ge-C&Cd stopt de game in een krat wat naar het hoofdkantoor wordt bezorgd. En vanaf daar wordt het weer in de krat gezet wat bedoeld is voor jouw lokale GM(dus de kratten met de games e.d. die voor een specifiek filiaal bedoeld is). Dit duurt meestal een week, maar het kan misschien een keertje uitlopen.
Dat hele proces kost geld voor jouw lokale filiaal. Dus ze zouden het op prijs stellen als je niet iedere keer games gaat transferen en dit op het laatste moment annuleert of terugbrengt omdat je van mening bent veranderd ofzo. Want hiermee maken ze ook verlies.
Dat hele proces werd de laatste keer aan mij verteld toen ik over dat transferban ging praten. Om het voor iedereen duidelijk te maken, die ban is opgeheven en ik kan gewoon weer transferen. Alleen moet ik wel rekening houden met het proces e.d.
Ook moet je in de gaten houden dat niet alle filialen aan transfers doen. Sommige filialen zijn franchisers die dan een beetje hun eigen winkel zijn. De reden waarom jouw lokale GM bijvoorbeeld geen transfers van deze "franchisers" filialen aanneemt, is vanwege de hogere kosten van het proces(kosten zijn hier hoger dan een normale transfer) of dat jouw lokale GM een slechte ervaring/"problemen" hebben gehad met dat hele transfer met deze andere filialen. Dus er was in het verre verleden iets getransferd en dat liep uit de hand of het was nooit in de krat gestopt etc. Dit had ik ooit een keer van een medewerker gehoord toen ik hierover om vroeg.
Het is eigenlijk simpel. Maar je moet wel rekening houden dat het wel geld kost voor het filiaal. Als klant betaal je er niks voor. Zolang je nog altijd daar een (vaste) klant bent en niet vaak games terugbrengt of op het laatste moment dingen annuleert.
Edit:
En wat Alex ook zegt. Sommige filialen vragen misschien ook om een voorschot te doen. Ik zou het beste op eigen initiatief doen als jouw lokale GM hier niet moeilijk erover doet. Want dan ben je nog verzekerd van dat ene getransferde exemplaar, want je hebt ervoor betaald + je hoeft alleen de game nog op te halen wanneer hij binnen is.
Edit 2:
Volgens mij is het mijn week niet. Ik typ de laatste dagen alleen maar lap teksten.
Quote:
[..]
Gewoon. Bij jouw lokale GM langsgaan en daar even doorgeven dat jij een game van een ander filiaal wilt laten overbrengen/transferen. Mits hij bij een ander filiaal nog beschikbaar/in voorraad is. Het beste is de game alvast te Click & Collecten zodat de game alvast apart onder jouw naam ligt.
Hoe het proces verloopt? Wanneer jouw lokale GM de game hebt doorgegeven, bellen ze dat ene filiaal op. Dat ene filiaal waar je de game hebt ge-C&Cd stopt de game in een krat wat naar het hoofdkantoor wordt bezorgd. En vanaf daar wordt het weer in de krat gezet wat bedoeld is voor jouw lokale GM(dus de kratten met de games e.d. die voor een specifiek filiaal bedoeld is). Dit duurt meestal een week, maar het kan misschien een keertje uitlopen.
Dat hele proces kost geld voor jouw lokale filiaal. Dus ze zouden het op prijs stellen als je niet iedere keer games gaat transferen en dit op het laatste moment annuleert of terugbrengt omdat je van mening bent veranderd ofzo. Want hiermee maken ze ook verlies.
Dat hele proces werd de laatste keer aan mij verteld toen ik over dat transferban ging praten. Om het voor iedereen duidelijk te maken, die ban is opgeheven en ik kan gewoon weer transferen. Alleen moet ik wel rekening houden met het proces e.d.
Ook moet je in de gaten houden dat niet alle filialen aan transfers doen. Sommige filialen zijn franchisers die dan een beetje hun eigen winkel zijn. De reden waarom jouw lokale GM bijvoorbeeld geen transfers van deze "franchisers" filialen aanneemt, is vanwege de hogere kosten van het proces(kosten zijn hier hoger dan een normale transfer) of dat jouw lokale GM een slechte ervaring/"problemen" hebben gehad met dat hele transfer met deze andere filialen. Dus er was in het verre verleden iets getransferd en dat liep uit de hand of het was nooit in de krat gestopt etc. Dit had ik ooit een keer van een medewerker gehoord toen ik hierover om vroeg.
Het is eigenlijk simpel. Maar je moet wel rekening houden dat het wel geld kost voor het filiaal. Als klant betaal je er niks voor. Zolang je nog altijd daar een (vaste) klant bent en niet vaak games terugbrengt of op het laatste moment dingen annuleert.
Edit:
En wat Alex ook zegt. Sommige filialen vragen misschien ook om een voorschot te doen. Ik zou het beste op eigen initiatief doen als jouw lokale GM hier niet moeilijk erover doet. Want dan ben je nog verzekerd van dat ene getransferde exemplaar, want je hebt ervoor betaald + je hoeft alleen de game nog op te halen wanneer hij binnen is.
Edit 2:
Volgens mij is het mijn week niet. Ik typ de laatste dagen alleen maar lap teksten.
Gepost door: Xor op 06-03-2018 19:31
Gewoon. Bij jouw lokale GM langsgaan en daar even doorgeven dat jij een game van een ander filiaal wilt laten overbrengen/transferen. Mits hij bij een ander filiaal nog beschikbaar/in voorraad is. Het beste is de game alvast te Click & Collecten zodat de game alvast apart onder jouw naam ligt.
Hoe het proces verloopt? Wanneer jouw lokale GM de game hebt doorgegeven, bellen ze dat ene filiaal op. Dat ene filiaal waar je de game hebt ge-C&Cd stopt de game in een krat wat naar het hoofdkantoor wordt bezorgd. En vanaf daar wordt het weer in de krat gezet wat bedoeld is voor jouw lokale GM(dus de kratten met de games e.d. die voor een specifiek filiaal bedoeld is). Dit duurt meestal een week, maar het kan misschien een keertje uitlopen.
Dat hele proces kost geld voor jouw lokale filiaal. Dus ze zouden het op prijs stellen als je niet iedere keer games gaat transferen en dit op het laatste moment annuleert of terugbrengt omdat je van mening bent veranderd ofzo. Want hiermee maken ze ook verlies.
Dat hele proces werd de laatste keer aan mij verteld toen ik over dat transferban ging praten. Om het voor iedereen duidelijk te maken, die ban is opgeheven en ik kan gewoon weer transferen. Alleen moet ik wel rekening houden met het proces e.d.
Ook moet je in de gaten houden dat niet alle filialen aan transfers doen. Sommige filialen zijn franchisers die dan een beetje hun eigen winkel zijn. De reden waarom jouw lokale GM bijvoorbeeld geen transfers van deze "franchisers" filialen aanneemt, is vanwege de hogere kosten van het proces(kosten zijn hier hoger dan een normale transfer) of dat jouw lokale GM een slechte ervaring/"problemen" hebben gehad met dat hele transfer met deze andere filialen. Dus er was in het verre verleden iets getransferd en dat liep uit de hand of het was nooit in de krat gestopt etc. Dit had ik ooit een keer van een medewerker gehoord toen ik hierover om vroeg.
Het is eigenlijk simpel. Maar je moet wel rekening houden dat het wel geld kost voor het filiaal. Als klant betaal je er niks voor. Zolang je nog altijd daar een (vaste) klant bent en niet vaak games terugbrengt of op het laatste moment dingen annuleert.
Edit:
En wat Alex ook zegt. Sommige filialen vragen misschien ook om een voorschot te doen. Ik zou het beste op eigen initiatief doen als jouw lokale GM hier niet moeilijk erover doet. Want dan ben je nog verzekerd van dat ene getransferde exemplaar, want je hebt ervoor betaald + je hoeft alleen de game nog op te halen wanneer hij binnen is.
Edit 2:
Volgens mij is het mijn week niet. Ik typ de laatste dagen alleen maar lap teksten.
Gepost door: Xor op 06-03-2018 19:31
Het maakt het iig duidelijker voor me!
Geldt dit ook voor andere zaken als consoles, used en nieuw?
An organised mind is a disciplined mind and a disciplined mind, is a powerful mind.
Quote:
Consoles hangt volgens mij ook af per filiaal. Maar volgens mij doen ze dit ook zonder problemen. Ik had ooit bij mijn lokale GM gevraagd of ik misschien een used console ook kon laten transferen. Meer een vraag, want ik was nog niet zeker of dit mogelijk was + twijfelde nog om de console te nemen. En ze zeiden dat ze dit ook gewoon konden doen.[..]
Het maakt het iig duidelijker voor me!
Geldt dit ook voor andere zaken als consoles, used en nieuw?
Gepost door: SgtBudgetGamer op 06-03-2018 19:56
Het maakt het iig duidelijker voor me!
Geldt dit ook voor andere zaken als consoles, used en nieuw?
Gepost door: SgtBudgetGamer op 06-03-2018 19:56
Ook accessoires zoals controllers, adapters, afstandsbedieningen zouden getransfered kunnen worden. Alleen heb je wel de kans dat het verpakking misschien niet aanwezig is. Dus je zou dan alleen de accessoire ontvangen in een speciale GM doos.
Mijn tip is als je een game, console, merchandise etc. bij een ander filiaal hebt geC&Cd, dat je deze filiaal ook even belt. Dan vraag je hoe alles zit met de staat, inhoud e.d. zoals of alles nog geseald is, geen krassen etc. Hiermee ben je al van te voren op de hoogte van alle info's + kan je nog makkelijk jouw C&C bestelling annuleren(online of via telefoon) zonder dat jouw lokale GM nog kosten moet betalen voor de transfers. Je kan ook vragen of zij jouw lokale GM fiilaal kunnen bellen waarna ze dan de transfer voor jou regelen. Maar dit doet niet iedere filiaal. Dus je kan het beste alleen bellen over de extra informatie en dan vragen of ze transfers kunnen doen. Als alles mogelijk is en de informatie bevalt jou, dan kan je daarna even bij jouw lokale GM langsgaan en dan de game, console e.d. doorgeven. Bellen is ook een optie, maar het probleem is dat je net een goede, toffe medewerker moet hebben die niet moeilijk doet en/of hij/zij niet erg vindt om jou weer terug te bellen. Voordeel bij lokale GM langsgaan is dat ze voor jouw eigen neus even naar dat andere filiaal kunnen bellen en dat je daarna gelijk te horen krijgt of alles in orde is/geregeld is of dat de transfer opeens niet doorgaat vanwege *redenen*.
Hopelijk heb ik alles duidelijk nog aangegeven .
Quote:
[..]
Consoles hangt volgens mij ook af per filiaal. Maar volgens mij doen ze dit ook zonder problemen. Ik had ooit bij mijn lokale GM gevraagd of ik misschien een used console ook kon laten transferen. Meer een vraag, want ik was nog niet zeker of dit mogelijk was + twijfelde nog om de console te nemen. En ze zeiden dat ze dit ook gewoon konden doen.
Ook accessoires zoals controllers, adapters, afstandsbedieningen zouden getransfered kunnen worden. Alleen heb je wel de kans dat het verpakking misschien niet aanwezig is. Dus je zou dan alleen de accessoire ontvangen in een speciale GM doos.
Mijn tip is als je een game, console, merchandise etc. bij een ander filiaal hebt geC&Cd, dat je deze filiaal ook even belt. Dan vraag je hoe alles zit met de staat, inhoud e.d. zoals of alles nog geseald is, geen krassen etc. Hiermee ben je al van te voren op de hoogte van alle info's + kan je nog makkelijk jouw C&C bestelling annuleren(online of via telefoon) zonder dat jouw lokale GM nog kosten moet betalen voor de transfers. Je kan ook vragen of zij jouw lokale GM fiilaal kunnen bellen waarna ze dan de transfer voor jou regelen. Maar dit doet niet iedere filiaal. Dus je kan het beste alleen bellen over de extra informatie en dan vragen of ze transfers kunnen doen. Als alles mogelijk is en de informatie bevalt jou, dan kan je daarna even bij jouw lokale GM langsgaan en dan de game, console e.d. doorgeven. Bellen is ook een optie, maar het probleem is dat je net een goede, toffe medewerker moet hebben die niet moeilijk doet en/of hij/zij niet erg vindt om jou weer terug te bellen. Voordeel bij lokale GM langsgaan is dat ze voor jouw eigen neus even naar dat andere filiaal kunnen bellen en dat je daarna gelijk te horen krijgt of alles in orde is/geregeld is of dat de transfer opeens niet doorgaat vanwege *redenen*.
Hopelijk heb ik alles duidelijk nog aangegeven .
Gepost door: Xor op 06-03-2018 20:08
Consoles hangt volgens mij ook af per filiaal. Maar volgens mij doen ze dit ook zonder problemen. Ik had ooit bij mijn lokale GM gevraagd of ik misschien een used console ook kon laten transferen. Meer een vraag, want ik was nog niet zeker of dit mogelijk was + twijfelde nog om de console te nemen. En ze zeiden dat ze dit ook gewoon konden doen.
Ook accessoires zoals controllers, adapters, afstandsbedieningen zouden getransfered kunnen worden. Alleen heb je wel de kans dat het verpakking misschien niet aanwezig is. Dus je zou dan alleen de accessoire ontvangen in een speciale GM doos.
Mijn tip is als je een game, console, merchandise etc. bij een ander filiaal hebt geC&Cd, dat je deze filiaal ook even belt. Dan vraag je hoe alles zit met de staat, inhoud e.d. zoals of alles nog geseald is, geen krassen etc. Hiermee ben je al van te voren op de hoogte van alle info's + kan je nog makkelijk jouw C&C bestelling annuleren(online of via telefoon) zonder dat jouw lokale GM nog kosten moet betalen voor de transfers. Je kan ook vragen of zij jouw lokale GM fiilaal kunnen bellen waarna ze dan de transfer voor jou regelen. Maar dit doet niet iedere filiaal. Dus je kan het beste alleen bellen over de extra informatie en dan vragen of ze transfers kunnen doen. Als alles mogelijk is en de informatie bevalt jou, dan kan je daarna even bij jouw lokale GM langsgaan en dan de game, console e.d. doorgeven. Bellen is ook een optie, maar het probleem is dat je net een goede, toffe medewerker moet hebben die niet moeilijk doet en/of hij/zij niet erg vindt om jou weer terug te bellen. Voordeel bij lokale GM langsgaan is dat ze voor jouw eigen neus even naar dat andere filiaal kunnen bellen en dat je daarna gelijk te horen krijgt of alles in orde is/geregeld is of dat de transfer opeens niet doorgaat vanwege *redenen*.
Hopelijk heb ik alles duidelijk nog aangegeven .
Gepost door: Xor op 06-03-2018 20:08
Hartstikke duidelijk! Dank je wel
An organised mind is a disciplined mind and a disciplined mind, is a powerful mind.
Om je collectie nog aan te vullen.
5 USED games voor € 20
*max 14.98 per USED game
Geldig op PS3, PS2, PSP, X360, WII, DS
Lijst van deelnemende games
Zitten wel wat leuke games tussen, Als je 5 games van €14.98 pakt is dat dus €20 ipv €74.90