
zolang iemand anders mijn password weet mag die de account gebruiken? Of ga ze preventief elke account na 70-80 jaar verwijderen

Quote:
Opnemen in je testament.Wat gebeurd eigenlijk bij overlijden? ... 
Gepost door: Desty_aya op 24-06-2024 13:37

Gepost door: Desty_aya op 24-06-2024 13:37
'En aan mijn zoon laat ik mijn Steam account achter. Met 792 titels die ik via Humble Bundles hebt gekocht en mijn Fortnite profiel met aan 1500 uur speeltijd en de Legendary Peely outfit.'
Twitch.tv/DagDoesStuff ππ
Vooralsnog. Misschien dat die greedy bastards in de toekomst wel maatregelen gaan nemen als mensen honderd jaar oude accounts met duizenden games blijven gebruiken.
πΊπ¦ ππ
Quote:
[..]
Opnemen in je testament.
'En aan mijn zoon laat ik mijn Steam account achter. Met 792 titels die ik via Humble Bundles hebt gekocht en mijn Fortnite profiel met aan 1500 uur speeltijd en de Legendary Peely outfit.'
Gepost door: DaggieWaggie op 24-06-2024 13:49
Opnemen in je testament.
'En aan mijn zoon laat ik mijn Steam account achter. Met 792 titels die ik via Humble Bundles hebt gekocht en mijn Fortnite profiel met aan 1500 uur speeltijd en de Legendary Peely outfit.'
Gepost door: DaggieWaggie op 24-06-2024 13:49
Toevallig laatst een uitspraak van Valve dat je niet jouw account aan je nageslacht mag overdragen. Hoe willen ze dat valideren? Geen idee.
An organised mind is a disciplined mind and a disciplined mind, is a powerful mind.
Stuur maar een foto van je op om te bewijzen dat je nog leef xD
πΌππ§π»βπ¦±π¦ ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "

Quote:
Accounts zijn niet overdraagbaar volgens de gebruikersovereenkomst dus eigenlijk mag je ze niet overnemen. Maar als je het wachtwoord weet of bijvoorbeeld de account nog op de console staat ingelogd kun je er gewoon gebruik van maken, doen ze toch niks tegen.
Vooralsnog. Misschien dat die greedy bastards in de toekomst wel maatregelen gaan nemen als mensen honderd jaar oude accounts met duizenden games blijven gebruiken.
Gepost door: UltraTiger op 24-06-2024 13:59
Vooralsnog. Misschien dat die greedy bastards in de toekomst wel maatregelen gaan nemen als mensen honderd jaar oude accounts met duizenden games blijven gebruiken.
Gepost door: UltraTiger op 24-06-2024 13:59
Dat lossen ze heus wel op door een keertje failliet te gaan in de tussentijd "dat is pech, spellen weg" en daarna een nieuwe service aan te bieden
Intern was het een rommeltje, management luistert totaal niet naar de noodkreten van het personeel in de winkel.
Ik ben van mening dat dit al jaren speelt, cijfers gingen achteruit, huren gingen omhoog. En met klap op de vuurpijl, moeten ze natuurlijk ook nog een corona schuld terug betalen van ca. 1 mil (cijfers volgens internet/overheid).
Maar wat mij persoonlijk het meeste dwars zit, is dat er nooit werd geluisterd naar het personeel. Gamemania moest niet richting een pop'd gaan, maar meer richting een nedgame.
Je nummer 1 klant zijn gamers, en niet moeders die sporadisch een PokΓ©mon pakje + knuffel kopen (dit is extra winst).
Ze hadden veel meer moeten doen met pre-orders ook van excl./niche games.
Prijs van nieuw games moest 5 euro naar beneden (zelfs dan hou je nog een prima marge over).
Ik heb destijds lijsten met titels doorgegeven, waar relatief veel vraag naar was en waar je een minimale oplage van moest bestellen. Waar je gemakkelijk vanaf komt. Dit ging regelrecht de prullenbak in.
Het is jammer dat gamers weer een fysieke game winkel verliezen, maar ik slaap er persoonlijk geen nacht minder om. Ik heb er vrienden voor het leven door gekregen, want het personeel in de winkels zijn echt stuk voor stuk schatten. Maar het management is hier de grootste boosdoener. Schaam je!
.
Quote:
Stuk voor stuk schatten? Tuurlijk maar mag ik aub het personeel van het filiaal in Rotterdam Zuidplein nomineren als uitzondering? Man dat zijn vervelende medewerkers die ik niet zal missen: moeizaam reageren bij vragen, lopen te klieren/kletsen terwijl je wacht, laten je zomaar wachten omdat ze "even iets checken in het systeem" zonder context, etc. Gelukkig heb ik veel vaker hier klachten gelezen van anderen dus mocht het personeel dit toevallig lezen: jammer hoor, in Rotterdam Centrum een paar km verderop zit wel enthousiast en leuk personeel.
Gepost door: Zienobleejd op 25-06-2024 09:52
Gepost door: Zienobleejd op 25-06-2024 09:52
Ik had er inderdaad nog een stukje achterstaan, (op enkele koekwousen na). Maar uiteindelijk toch besloten om het te verwijderen, maar je hebt gelijk hoor

Quote:
[..]
Goed idee man, dat gaat de industrie zeker helpen!
Gepost door: Ghettoblaster81 op 23-06-2024 16:10
Goed idee man, dat gaat de industrie zeker helpen!

Gepost door: Ghettoblaster81 op 23-06-2024 16:10
Ook apart, als fysiek verdwijnt gaan ze piraten. Dan is ineens digitaal niet erg meer...
Am i living deeply, or just barely skimming...
Quote:
[..]
Ook apart, als fysiek verdwijnt gaan ze piraten. Dan is ineens digitaal niet erg meer...
Gepost door: MisAnTroop op 25-06-2024 10:42
Ook apart, als fysiek verdwijnt gaan ze piraten. Dan is ineens digitaal niet erg meer...
Gepost door: MisAnTroop op 25-06-2024 10:42
Ik denk dat jij het probleem van digitaal niet goed snapt, bij een digitale game bezit je de game niet. Het gaat erom dat mensen hun bezit willen houden, en niet afhankelijk zijn van servers die wel of niet offline gaan.
Pro tip: als je onlangs Borderlands 3 Ultimate (Switch) hebt gescoord voor 10 EUR bij Bol en hem toch niet gaat spelen: hij doet mee aan 1 game inleveren, Luigi's Mansion 2 HD voor 30 kopen
Quote:
Persoonlijk zag ik dit faillissement (want daar zal dit naar toe gaan, zonder nieuwe investeerder) jaren geleden al aankomen.
Intern was het een rommeltje, management luistert totaal niet naar de noodkreten van het personeel in de winkel.
Ik ben van mening dat dit al jaren speelt, cijfers gingen achteruit, huren gingen omhoog. En met klap op de vuurpijl, moeten ze natuurlijk ook nog een corona schuld terug betalen van ca. 1 mil (cijfers volgens internet/overheid).
Maar wat mij persoonlijk het meeste dwars zit, is dat er nooit werd geluisterd naar het personeel. Gamemania moest niet richting een pop'd gaan, maar meer richting een nedgame.
Je nummer 1 klant zijn gamers, en niet moeders die sporadisch een PokΓ©mon pakje + knuffel kopen (dit is extra winst).
Ze hadden veel meer moeten doen met pre-orders ook van excl./niche games.
Prijs van nieuw games moest 5 euro naar beneden (zelfs dan hou je nog een prima marge over).
Ik heb destijds lijsten met titels doorgegeven, waar relatief veel vraag naar was en waar je een minimale oplage van moest bestellen. Waar je gemakkelijk vanaf komt. Dit ging regelrecht de prullenbak in.
Het is jammer dat gamers weer een fysieke game winkel verliezen, maar ik slaap er persoonlijk geen nacht minder om. Ik heb er vrienden voor het leven door gekregen, want het personeel in de winkels zijn echt stuk voor stuk schatten. Maar het management is hier de grootste boosdoener. Schaam je!
Gepost door: Logisch op 25-06-2024 09:39
Intern was het een rommeltje, management luistert totaal niet naar de noodkreten van het personeel in de winkel.
Ik ben van mening dat dit al jaren speelt, cijfers gingen achteruit, huren gingen omhoog. En met klap op de vuurpijl, moeten ze natuurlijk ook nog een corona schuld terug betalen van ca. 1 mil (cijfers volgens internet/overheid).
Maar wat mij persoonlijk het meeste dwars zit, is dat er nooit werd geluisterd naar het personeel. Gamemania moest niet richting een pop'd gaan, maar meer richting een nedgame.
Je nummer 1 klant zijn gamers, en niet moeders die sporadisch een PokΓ©mon pakje + knuffel kopen (dit is extra winst).
Ze hadden veel meer moeten doen met pre-orders ook van excl./niche games.
Prijs van nieuw games moest 5 euro naar beneden (zelfs dan hou je nog een prima marge over).
Ik heb destijds lijsten met titels doorgegeven, waar relatief veel vraag naar was en waar je een minimale oplage van moest bestellen. Waar je gemakkelijk vanaf komt. Dit ging regelrecht de prullenbak in.
Het is jammer dat gamers weer een fysieke game winkel verliezen, maar ik slaap er persoonlijk geen nacht minder om. Ik heb er vrienden voor het leven door gekregen, want het personeel in de winkels zijn echt stuk voor stuk schatten. Maar het management is hier de grootste boosdoener. Schaam je!
Gepost door: Logisch op 25-06-2024 09:39
Ik denk niet dat je alles op het management af kunt schuiven om eerlijk te zijn. Ik denk dat er zeker een rol in het geheel is, maar als je kijkt naar de verschuiving naar de digitale omgeving dan denk ik dat dat ook een grote factor is in het verhaal.
Neem Call of Duty als voorbeeld: die komt dit jaar op Xbox op Game Pass uit. Dit zal concreet betekenen dat er maar weinig een fysiek schijfje in de winkel komen halen. Daarnaast heb je geen leuke edities meer met bijv. fysieke goodies van COD (die zijn er al een aantal jaar niet meer geloof ik) en bovendien zijn de speciale edities digital only. Hetzelfde geldt overigens voor Fifa (met Ultimate Editions enzo). Er waren tijden dat Albert Heijn Fifa in de winkels aanbood, maar daar zijn ze mee gestopt, ik denk mede dankzij de teruglopende verkopen.
Kan je dit soort verliezen opvangen met dingen zoals niche games? Ik denk het eerlijk gezegd niet, zeker niet als je de hoeveelheid winkels zag die Game Mania tot een paar jaar geleden had. (Al die winkels voorzien van voorraad van niche dure games is denk ik een dure grap, zeker als bepaalde winkels dit soort titels niet verkocht krijgen.)
Ik heb geen (bedrijfs)-economie gestudeerd, dus ik doe mijn analyses op basis van mijn eigen kennis van de industrie, maar ik denk toch echt dat de verschuiving naar digitaal de boosdoener is. Ik gun Game Mania het bestaansrecht oprecht van harte, maar ik ben misschien een beetje bevooroordeeld omdat ik 4 jaar voor hun heb gewerkt.

Boomerang! Do you want a banana..?