Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Altijd in voor een potje rocket league :) PSN: Killerkel97
Quote:
Mischien ligt het aan mij maar ik heb dat soms ik niet meer kan scrollen. Kan het zijn dat er een js is die het tegenhoudt als je een soort van actie maakt ofzoiets? Of wordt ik gewoon gek
Gepost door: Henkdepotvis op 12-04-2017 10:32
Gepost door: Henkdepotvis op 12-04-2017 10:32
wordt ik?
Ik denk dat je gek aan het worden bent, hier helemaal geen problemen met de scrollerij.
Quote:
Mischien ligt het aan mij maar ik heb dat soms ik niet meer kan scrollen. Kan het zijn dat er een js is die het tegenhoudt als je een soort van actie maakt ofzoiets? Of wordt ik gewoon gek
Gepost door: Henkdepotvis op 12-04-2017 10:32
Gepost door: Henkdepotvis op 12-04-2017 10:32
Overal of alleen of specifieke pagina's? Indien het laatste, kun je dan even doorgeven welke pagina's?
Kun je wel scrollen met page down/up en home/end knop op je toetsenbord?
Quote:
[..]
Overal of alleen of specifieke pagina's? Indien het laatste, kun je dan even doorgeven welke pagina's?
Kun je wel scrollen met page down/up en home/end knop op je toetsenbord?
Gepost door: ktugach op 12-04-2017 10:54
Overal of alleen of specifieke pagina's? Indien het laatste, kun je dan even doorgeven welke pagina's?
Kun je wel scrollen met page down/up en home/end knop op je toetsenbord?
Gepost door: ktugach op 12-04-2017 10:54
het is niet met specifieke pagina's Het is gewoon spontaan soms op deze pagina doet hij het ook niet.
Met de home en end knop lukt het wel. Ik dacht dat het misschien aan de muis lag, maar heb alleen op budgetgaming er last van
Altijd in voor een potje rocket league :) PSN: Killerkel97
Quote:
Ik ben erachter hoe het komt :p als ik in chrome de pagina refresh door links boven in te drukken en ik dan ga proberen te scrollen terwijl de pagina laadt dan houdt mn scrollfunctie ermee op (meerdere muizen last van :p)
Ik zou toch ook eens een andere muis proberen voor de zekerheid, ik kan het in ieder geval niet reproduceren.
Gepost door: ktugach op 12-04-2017 11:16
Gepost door: ktugach op 12-04-2017 11:16
Altijd in voor een potje rocket league :) PSN: Killerkel97
The only constant in the universe is change.
Geef donuts. NNID/PSN: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Hierbij het verzoek mij te mailen op info@budgetgaming.nl als je berichten krijgt waar je je aan stoort, dan lossen we verveel op.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
Klaag: Alle prijsreacties staan weer eens flink vol met dingen die geen prijsreacties zijn.
Ik ben nog steeds vóór een miniformulier waar je minstens een veld voor prijs, een veld voor winkelnaam en een voor reactie hebt.
Misschien dat het daardoor posters opvalt dat het niet de bedoeling is daar te melden dat er nog 2 op voorraad zijn bij jouw buurtwinkel, te klagen over scalpers, tips te geven over het zoeken in kleine gamewinkels in griekenland of de dag erna te melden dat een dagdeal voorbij is.
Gepost door: Niels op 19-05-2017 11:18
Ik ben nog steeds vóór een miniformulier waar je minstens een veld voor prijs, een veld voor winkelnaam en een voor reactie hebt.
Misschien dat het daardoor posters opvalt dat het niet de bedoeling is daar te melden dat er nog 2 op voorraad zijn bij jouw buurtwinkel, te klagen over scalpers, tips te geven over het zoeken in kleine gamewinkels in griekenland of de dag erna te melden dat een dagdeal voorbij is.
Gepost door: Niels op 19-05-2017 11:18
Vond het wel een goed idee, en in dat topic raakt het snel bedolven.
Ik heb het gelezen, echter gaan we dat niet doen. Ik vind het namelijk wel relevant dat mensen komen melden dat iets wat schaars is ergens te koop is (Mini nes, Mini nes controllers, nintendo switch, collectors editions enz.). Op het forum plaatsen is leuk, maar dat leest meer dan de helft van de bezoekers niet.
Om melding te maken dat het bij jouw thuis om te hoek te koop is en je kunt het online bij 20 winkels bestellen voegt dan weer niet zoveel toe. Dat is alleen zinnig als het een zeer mooie prijs is.
Ook al wist je(ktugach) niet hoe en waarom m'n prijslijstreactie over de Mini NES controller werd verwijderd, toch zou ik het fijn vinden als dit in de toekomst wel wordt doorgegeven zodat andere members of ik een pm naar je kunnen sturen en dat jij gelijk de reden hiervan kan doorgeven. Plus jij bent dan ook gelijk op de hoogte wie opeens allerlei prijslijstreacties heeft verwijderd.
Misschien ga ik te ver, maar voor mij zorgt dit een slecht beeld en wantrouwen. Want als ik opeens iets als prijslijstreactie plaats, dan kan het opeens zonder reden worden verwijderd. En dat terwijl er een prijs, link en naam van winkel/webwinkel staat.
En ik kan begrijpen dat het teveel tijd kost om al deze mensen een pm te sturen over het verwijderen van de prijslijstreactie. Maar als men juist via pm vraagt over het verwijderen van de prijslijstreactie, dan zouden ze dit nog op prijs stellen als ze gelijk een antwoord krijgen over hoe en waarom hun prijslijstreacties verwijderd zijn.
Hopelijk begrijp je een beetje wat ik probeer te zeggen en zie je dit niet als 'slecht/lullig bedoeld' .
Quote:
Eigenlijk bedoelde ik dat niet, want daar was ik al op de hoogte van. Ik bedoelde eigenlijk meer dat de mods en members met speciale of andere functies bijvoorbeeld aan jou gelijk doorgeven met een reden erbij waarom ze een prijslijstreactie hebben verwijderd. En dat jij hier dan ook gelijk op de hoogte ben. Wanneer een member zoals ik opeens aan jou een pm stuur over het verwijderde prijslijstreactie, dat jij dan hier ook gelijk een antwoord op kan geven .Zeker niet, je mag zeggen wat je wilt. Maar we gaan niet iedereen een Pm sturen als we wat verwijderen, dat is gewoon teveel werk. Over het algemeen worden er niet veel reacties verwijderd en meestal weet degene die reageert zelf ook wel waarom iets wordt verwijderd.
Gepost door: ktugach op 19-05-2017 20:13
Gepost door: ktugach op 19-05-2017 20:13
De situatie is meer omgedraaid. Members moeten meer moeite doen als ze iets willen weten en admins hoeven alleen antwoord te geven als men erom vragen. Daarnaast ben jij ook gelijk op de hoogte wie wat heeft gedaan en ook waarom. Dat bespaart ook voor mij de tijd dat ik dan iedere mod of member met een ander functie een pm moet sturen en misschien uiteindelijk van iedereen als antwoord 'Ik weet het niet.' krijg. Hopelijk begrijp je nu een beetje wat ik probeer te vertellen. Ik begrijp heel goed dat het veel tijd kost om iedereen een pm erover te sturen. Maar wat ik eigenlijk als oplossing schetst, is eigenlijk een omgedraaide situatie. Daarnaast brengt dit ook voordelen voor jou mee omdat jij dan ook gelijk weet welke mod/member een prijslijstreactie heeft verwijderd en wat de reden hiervan is. Ik zie dit een beetje als win=win. Members vragen via pm aan waarom hun prijslijstreactie zijn verwijderd en krijgen antwoord als ze erom vragen i.p.v. dat ze standaard een antwoord moeten krijgen waarom een prijslijstreactie is verwijderd of zelf moeten achter komen waarom hun prijslijstreactie verwijderd zijn.
En iets wat me best wel stoort: dat de prijsalert gebaseerd is op het bedrag excl. verzendkosten. Deze week nu iets van 2 of 3 prijsalerts gehad, maar dan bleek een game €2 tot bijna €4 (ja Gameshop Twente) duurder uit te vallen. Ik kan dan wel vrolijk dat verzonden-vonkje resetten maar dan krijg ik 'm accuut weer binnen. Prijs net een cent omlaag doen is ook niet altijd wenselijk.
Heb het nu bij Darksiders Warmastered voor de Wii U gehad waar bij Bol.com dus nog €2,- verzendkosten overheen komen. Bij CoD IW kwamen er dus nog bijna €4 verzendkosten overheen. Mijn alert stond ingesteld op €15,- en niet op bijna €19,-. Kan dit aangepast worden? Desnoods dat je het per profiel in kunt stellen?
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa