Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Klaagcorner

[Begin]  |3005|3006|3007|3008|3009|3010|3011(3036)  [Eind]
Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (2049 reacties) op 14-12-2019 00:04
( PM )
Quote:
Van Gerwen gewonnen..........
Gepost door: Ginryuu op 14-12-2019 00:01


Verwacht je dan dat er heel veel anders gaat gebeuren dit toernooi? Uiteindelijk zijn het altijd weer dezelfde gezichten die aan het einde overblijven
AnubisNefer
Door AnubisNefer (1563 reacties) op 14-12-2019 00:11
( PM )
Quote:
[..]

Dat sowieso. Zodra de zomer voorbij is, heb ik een stuk minder energie. Overweeg ook om zo'n wekkerlamp aan te schaffen die daglicht nabootst, maar die dingen zijn best prijzig en ik heb geen idee of het me zal helpen. Ik ga in het donker naar werk en ik kom in het donker weer thuis, maar ik maak wel een middagwandeling van ruim 20-30 minuten dus mehhhhhh.
Gepost door: Phaeli op 13-12-2019 22:14


Eenmalig uitgave en wellicht helpt het een heleboel? Je kan het toch online kopen en even testen? Bevalt het niet, stuur je het terug.

Wel even een goeie webshop uitzoeken ;-)

Quote:
[..]

Ik verwacht absoluut niet om als koningin behandeld te worden, ik verwacht juist niks, zoals ik hierboven schreef. Of nouja, van Coolblue wellicht ietsje meer dan de gemiddelde retailer omdat ze zelf altijd lopen op te scheppen over hoe goed hun service wel niet is (en je er ook voor betaalt). Hun "oplossing" is om maar een nieuwe te kopen, wat reparatie natuurlijk nutteloos maakt want ja, heb dan toch al een goed werkende muis. Overigens heb ik hem sinds februari 2018, ding heeft 2 jaar garantie. En juist omdat ik nog garantie heb wilde ik er gebruik van maken ook, anders had ik sowieso gewoon een nieuwe gekocht.
Gepost door: TwilightRealm op 13-12-2019 22:16


Koningin, excuus ;-)

Coolblue repareert het niet en geeft als advies een nieuwe kopen? Hmm, dat is inderdaad vreemd.

Maar zoals hierboven werd aangegeven, een backup muis is altijd handig. Succes iig.
될성부른 나무는 떡잎부터 알아본다
Hercule
Door Hercule (3266 reacties) op 14-12-2019 00:18
( PM )
Quote:
Haal gewoon een goedkope muis om het even te overbruggen, Altijd handig om eentje extra te hebben.

@Phaeli
Hier ook een winterdepressie-ervaringsdeskundige, ik ging in deze tijd van het jaar een weekje of soms iets langer naar het zuiden van Europa. Heerlijk, lijkt net voorjaar. Mooi om de accu weer even op te laden.
Gepost door: Groenteboer op 13-12-2019 22:11


Zou eigenlijk de maanden november tot en met eind maart het liefst skippen. Vroege donker, kou, wind. Kan niet wachten tot het voorjaar is
Xor
Door Xor (18546 reacties) op 14-12-2019 01:05
( PM )
Quote:
[..]

Eenmalig uitgave en wellicht helpt het een heleboel? Je kan het toch online kopen en even testen? Bevalt het niet, stuur je het terug.

Wel even een goeie webshop uitzoeken ;-)

[..]

Koningin, excuus ;-)

Coolblue repareert het niet en geeft als advies een nieuwe kopen? Hmm, dat is inderdaad vreemd.

Maar zoals hierboven werd aangegeven, een backup muis is altijd handig. Succes iig.
Gepost door: AnubisNefer op 14-12-2019 00:11

Als ik de reacties terug lees, dan biedt Coolblue wel reparatie aan. Maar wilt TwilightRealm de reparatie niet accepteren omdat het 2 weken duurt totdat Coolblue de muis heeft terug gestuurd. Het is eerder dat ze liever de volgende dag een nieuwe muis wilt hebben, want "Muis is een onderdeel van m'n baan. Zonder muis kan ik niet werken!!!!"

@TwilightRealm:
Bieden ze ook geen volledige teruggave van het aankoopbedrag aan? Ik meen te herinneren dat ze dit nog zouden aanbieden als ze bijvoorbeeld iets niet kunnen repareren of een product niet meer in voorraad/leverbaar is. Dan krijg je je aankoopbedrag terug en koop je een nieuwe muis met het bedrag wat je terug hebt gekregen. En anders. *kuch* Niet klagen en gewoon de reparatie aannemen. Desnoods koop je een goedkope muis van Microsoft van max. €20 en doe je daar 2 weken mee . Wees blij dat ze nog een reparatie aanbieden. Andere aanbieders zeggen "Sorry. We kunnen niks meer voor je betekenen." of ze gaan gelijk op teruggave van het aankoopbedrag(zoals bij Amazon.de wanneer het product niet meer in voorraad/leverbaar is. Of Media Markt wanneer ze het product niet in de winkel hebben en ze geen nieuwe online bestelling willen aanmaken waardoor je dus meer moet betalen voor hetgeen wat je eerst had gekocht...... ) *kuch* .
AnubisNefer
Door AnubisNefer (1563 reacties) op 14-12-2019 01:14
( PM )
Quote:
[..]
Als ik de reacties terug lees, dan biedt Coolblue wel reparatie aan. Maar wilt TwilightRealm de reparatie niet accepteren omdat het 2 weken duurt totdat Coolblue de muis heeft terug gestuurd. Het is eerder dat ze liever de volgende dag een nieuwe muis wilt hebben, want "Muis is een onderdeel van m'n baan. Zonder muis kan ik niet werken!!!!"

@TwilightRealm:
Bieden ze ook geen volledige teruggave van het aankoopbedrag aan? Ik meen te herinneren dat ze dit nog zouden aanbieden als ze bijvoorbeeld iets niet kunnen repareren of een product niet meer in voorraad/leverbaar is. Dan krijg je je aankoopbedrag terug en koop je een nieuwe muis met het bedrag wat je terug hebt gekregen. En anders. *kuch* Niet klagen en gewoon de reparatie aannemen. Desnoods koop je een goedkope muis van Microsoft van max. €20 en doe je daar 2 weken mee . Wees blij dat ze nog een reparatie aanbieden. Andere aanbieders zeggen "Sorry. We kunnen niks meer voor je betekenen." of ze gaan gelijk op teruggave van het aankoopbedrag(zoals bij Amazon.de wanneer het product niet meer in voorraad/leverbaar is. Of Media Markt wanneer ze het product niet in de winkel hebben en ze geen nieuwe online bestelling willen aanmaken waardoor je dus meer moet betalen voor hetgeen wat je eerst had gekocht...... ) *kuch* .
Gepost door: Xor op 14-12-2019 01:05


Scherp ;-)

Ik zou de reparatie afwachten en een goedkoop muis scoren. Desnoods via marktplaats of even lenen van iemand die je kent.

Mbt aftersales heb ik alleen maar uitstekende ervaringen met Coolblue. Ik koop zelfs producten daar die elders een fractie goedkoper zijn, omdat in de long-run je beter af bent mocht er wat gebeuren bij Coolblue.

Advies > reparatie accepteren en een goedkoop muis scoren of tijdelijk lenen.

Wat voor werk doe je dan dat je explicitiet voor een gamingmuis hebt gekozen? @TwilightRealm?

Gaat het om de hoge dpi waarde (nauwkeurigheid) en de 6 programmeerbare knoppen?
될성부른 나무는 떡잎부터 알아본다
Door Vitaquest (1257 reacties) op 14-12-2019 01:18
( PM )
Quote:
Van Gerwen gewonnen..........
Gepost door: Ginryuu op 14-12-2019 00:01
nogmaals de vraag wat heb je tegen van gerwen?

mijn grootste angst is dat price hem wint dat zou pas een domper zijn

en wat de muis aangaat

voor 1 of 2 euro heb je er 1 in de kringloop meestal dan heb je tidjelijk iets en anders heb je bij de action onder de 5 euro ook muizen zelfs gamermuizen die voor 5 euro echt heel goed zijn
Care
Door Care (26799 reacties) op 14-12-2019 01:42
( PM )
Quote:
[..]

Ik ben 25, ker. DIT HOORT NIET. Misschien wel een teken dat ik hoognodig toe ben aan vakantie, wat ik nu tot 2 januari heb. Maar ik heb tegenwoordig überhaupt geen behoefte om langer dan 11 uur op te blijven. Vraag is of het aan mij ligt of aan de winterdepressie.
Gepost door: Phaeli op 13-12-2019 22:08

Oh ja je bent nog zo'n jonkie :*
🐿️ 💩 👴 🥓🍻🎄❤️🧡💛💚💙💜🖤
Kloes
Door Kloes (4053 reacties) op 14-12-2019 01:45
( PM )
Klaag: ex die contact zoekt en doodleuk doet alsof er niks aan de hand is...
Xbox One: Tieteballebek
Bigds9fan
Door Bigds9fan (3215 reacties) op 14-12-2019 02:16
( PM )
Quote:
[..]

Verwacht je dan dat er heel veel anders gaat gebeuren dit toernooi? Uiteindelijk zijn het altijd weer dezelfde gezichten die aan het einde overblijven
Gepost door: Fantasyfreak op 14-12-2019 00:04


Vind het juist wel leuk als er een Nederlander wint.

Maar goed ik snap ook niet waarom hij voor Djokodinges is. Die eikel heeft ooit een ballenslaaf uitgekafferd.

Daarnaast is het inderdaad te verwachten dat Van Gerwen ver komt. Ik zou het leuk vinden als Barney de finale haalt en zou winnen maar die kans is 0,000005%.

Er dan over klagen voelt dan zo nutteloos. En zelfs al gaan ze roemloos af, alle Nederlanders. Ik merk er verder niks van. Als in een serie een bepaald personage sterft dan mis je die.

Bij dit soort dingen, who cares? Men doet niet eens de moeite dit op DVD te pleuren (uitzonderingen en compilaties daargelaten) en gezien de troep die WEL op DVD komt zoals een DWDD DVD, zegt dat alles.
Care
Door Care (26799 reacties) op 14-12-2019 02:30
( PM )
Quote:
Klaag: ex die contact zoekt en doodleuk doet alsof er niks aan de hand is...
Gepost door: Kloes op 14-12-2019 01:45

Ze mist je gewoon
🐿️ 💩 👴 🥓🍻🎄❤️🧡💛💚💙💜🖤
Davidov
Door Davidov (9777 reacties) op 14-12-2019 08:29
( PM )
Klaag: Negenvoudige bet op een haar na verloren.
''Zonder backlog ben je uitgespeeld.''
TwilightRealm
Door TwilightRealm (1766 reacties) op 14-12-2019 13:31
( PM )
Quote:
[..]
Als ik de reacties terug lees, dan biedt Coolblue wel reparatie aan. Maar wilt TwilightRealm de reparatie niet accepteren omdat het 2 weken duurt totdat Coolblue de muis heeft terug gestuurd. Het is eerder dat ze liever de volgende dag een nieuwe muis wilt hebben, want "Muis is een onderdeel van m'n baan. Zonder muis kan ik niet werken!!!!"

@TwilightRealm:
Bieden ze ook geen volledige teruggave van het aankoopbedrag aan? Ik meen te herinneren dat ze dit nog zouden aanbieden als ze bijvoorbeeld iets niet kunnen repareren of een product niet meer in voorraad/leverbaar is. Dan krijg je je aankoopbedrag terug en koop je een nieuwe muis met het bedrag wat je terug hebt gekregen. En anders. *kuch* Niet klagen en gewoon de reparatie aannemen. Desnoods koop je een goedkope muis van Microsoft van max. €20 en doe je daar 2 weken mee . Wees blij dat ze nog een reparatie aanbieden. Andere aanbieders zeggen "Sorry. We kunnen niks meer voor je betekenen." of ze gaan gelijk op teruggave van het aankoopbedrag(zoals bij Amazon.de wanneer het product niet meer in voorraad/leverbaar is. Of Media Markt wanneer ze het product niet in de winkel hebben en ze geen nieuwe online bestelling willen aanmaken waardoor je dus meer moet betalen voor hetgeen wat je eerst had gekocht...... ) *kuch* .
Gepost door: Xor op 14-12-2019 01:05


Ik wil de reparatie wel accepteren, ik vind het alleen raar dat ik maar een nieuwe muis moet fixen om de tijd die de reparatie kost te overbruggen. Zoals ik al 3x eerder aangaf kan ik dan net zo goed gewoon die nieuwe muis kopen en de reparatie laten zitten. Ik moet het natuurlijk eerst opsturen voordat er wordt bepaald of het gerepareerd wordt of er een andere oplossing is (wat natuurlijk logisch is). En ja, wanneer ik vanuit huis werk dan heb ik wel degelijk een muis nodig hè.

Quote:
[..]
Advies > reparatie accepteren en een goedkoop muis scoren of tijdelijk lenen.

Wat voor werk doe je dan dat je explicitiet voor een gamingmuis hebt gekozen? @TwilightRealm?

Gaat het om de hoge dpi waarde (nauwkeurigheid) en de 6 programmeerbare knoppen?
Gepost door: AnubisNefer op 14-12-2019 01:14


Ik gebruik mijn pc voor werk (front-end development) en gaming. 6+ knoppen is namelijk best handig in een MMO.
ʕ •ᴥ•ʔ
ktugach
Door ktugach (11117 reacties) op 14-12-2019 13:36
Rol: Administrator
( PM )
Dan leen je toch even een muis van iemand anders? Ik vind wat je verwacht wel erg overdreven, als je wasmachine stuk is sturen ze toch ook geen tijdelijke nieuwe totdat de monteur is langs geweest? Als iets stuk is kan het worden gemaakt, er is nergens iets afgesproken waarom jij in de tussentijd iets vervangends zou moeten krijgen, tenzij je hiervoor iets extra's hebt gekocht of afgesproken zoals Apple doet met hun telefoons (eerst nieuwe krijgen dan oude terugsturen), maar daar betaal je ook flink voor.

Verder is het irrelevant waarvoor je hem nodig hebt. Als je niet zonder kan, had je er sowieso 2 moeten hebben, desnoods door je werkgever geregeld als het voor werk is.
TwilightRealm
Door TwilightRealm (1766 reacties) op 14-12-2019 13:38
( PM )
Quote:
Dan leen je toch even een muis van iemand anders? Ik vind wat je verwacht wel erg overdreven, als je wasmachine stuk is sturen ze toch ook geen tijdelijke nieuwe totdat de monteur is langs geweest? Als iets stuk is kan het worden gemaakt, er is nergens iets afgesproken waarom jij in de tussentijd iets vervangends zou moeten krijgen, tenzij je hiervoor iets extra's hebt gekocht of afgesproken zoals Apple doet met hun telefoons (eerst nieuwe krijgen dan oude terugsturen), maar daar betaal je ook flink voor.

Verder is het irrelevant waarvoor je hem nodig hebt. Als je niet zonder kan, had je er sowieso 2 moeten hebben, desnoods door je werkgever geregeld als het voor werk is.
Gepost door: ktugach op 14-12-2019 13:36


Welke verwachtingen heb ik dan? Ik val in herhaling inmiddels... Maar laat maar, ik mag het blijkbaar niet vervelend vinden dat ik 2-3 weken zonder een (voor mij) toch best belangrijk onderdeel moet zitten en het normaler is om meer moeite te doen om gebruik te kunnen maken van je garantie dan gewoon meteen een nieuw, vervangend exemplaar aan te schaffen Uiteindelijk vervalt die garantie toch binnenkort dus ik koop toch wel een nieuwe, vraag is alleen welke.
ʕ •ᴥ•ʔ
ktugach
Door ktugach (11117 reacties) op 14-12-2019 13:41
Rol: Administrator
( PM )
Gezien de reacties ging ik ervan uit dat je een andere had verwacht voordat je de kapotte opstuurt :) ik snap dat het vervelend is,maar dingen gaan nu eenmaal kapot door gebruik.

Gewoon een extra kopen en declareren op je werk dus.
TwilightRealm
Door TwilightRealm (1766 reacties) op 14-12-2019 13:51
( PM )
Quote:
Gezien de reacties ging ik ervan uit dat je een andere had verwacht voordat je de kapotte opstuurt :)

Gewoon een extra kopen en declareren op je werk dus.
Gepost door: ktugach op 14-12-2019 13:41


Nee... Zoals gezegd verwacht ik niks, ik vond het alleen opmerkelijk dat Coolblue, wat bekend staat om hun ~*uitzonderlijke*~ service, zo'n suf antwoord gaf op mijn vraag of ik dan 3 weken zonder zou zitten. Suf omdat ik dan net zo goed die nieuwe muis zou kunnen aanschaffen, en daarbij mezelf de moeite zou besparen om het op te sturen en te laten repareren. Het kost me hoe dan ook geld.

Anyhoo. Klaag: moet nieuwe muis hebben maar geen idee welke :'(
ʕ •ᴥ•ʔ
Xor
Door Xor (18546 reacties) op 14-12-2019 14:17
( PM )
Quote:
[..]

Ik wil de reparatie wel accepteren, ik vind het alleen raar dat ik maar een nieuwe muis moet fixen om de tijd die de reparatie kost te overbruggen. Zoals ik al 3x eerder aangaf kan ik dan net zo goed gewoon die nieuwe muis kopen en de reparatie laten zitten. Ik moet het natuurlijk eerst opsturen voordat er wordt bepaald of het gerepareerd wordt of er een andere oplossing is (wat natuurlijk logisch is). En ja, wanneer ik vanuit huis werk dan heb ik wel degelijk een muis nodig hè.

[..]

Ik gebruik mijn pc voor werk (front-end development) en gaming. 6+ knoppen is namelijk best handig in een MMO.
Gepost door: TwilightRealm op 14-12-2019 13:31

Maar is de betreffende muis nog in voorraad bij Coolblue? Zo niet, dan is het normaal dat ze niet zo snel een nieuwe muis kunnen aanbieden. Want net als dat je een laptop van €600 koopt, kan je niet verwachten dat ze een laptop van €700 gaan geven. Misschien als je geluk hebt en iemand van Coolblue aanspreekt die nog dat wilt doen. Maar in de meeste gevallen zal zoiets niet gebeuren.

Het "uitzonderlijke service" van Coolblue is dat ze zonder gedoe in de 2 jaar tijd reparatie moeten aanbieden. En in dit geval bieden ze dat ook aan. Dat is iets wat je nog van Coolblue krijgt terwijl andere aanbieders niks willen doen of alleen restitutie van aankoopbedrag teruggeven.

Heb je ook gevraagd of ze een vervangend muis kunnen aanbieden? Misschien dat ze nog een alternatief kunnen aanbieden. Maar als je liever de huidige muis wilt hebben(want een alternatief spreekt je niet aan) en ze hebben geen exemplaren meer in voorraad, wat wil je anders dat Coolblue moet doen? Een nieuwe exemplaar uit een hoed toveren?

Maar de vraag is natuurlijk of je dit hebt aangegeven. Want uiteindelijk zal Coolblue met opties komen. En in principe als de muis in voorraad is, dan zouden ze gewoon een nieuwe exemplaar moeten afleveren(gezien de huidige wordt opgestuurd voor reparatie en ze hem opnieuw in de webwinkel zullen aanbieden. Dat is wat Media Markt tegenwoordig ook doet. Bespaar een gedoe, je krijgt een nieuwe en ze verkopen de oude weer opnieuw als het is gerepareerd. Maar met online bestellingen wordt dat moeilijk omdat ze alle services via de filialen willen regelen en je dus weer afhankelijk bent van de voorraad wat de betreffende filiaal heeft ).

Edit:
En een muis met 6+ knoppen.... Toevallig niet de Logitech G602? Ik gebruik deze nog jaren . Heb nog geen alternatief van deze muis gevonden + iedere keer als hij mooi geprijsd op Amazon is, vergeet ik om een exemplaar te kopen voor reserve (in het geval dat m'n huidige muis opeens kapot is)
Door Saego (759 reacties) op 14-12-2019 14:29
( PM )
Klaag: iemand zeurt dat hij een paar weken zonder muis zit, terwijl ik een paar weken zonder telefoon zat.
UltraTiger
Door UltraTiger (5512 reacties) op 14-12-2019 14:47
( PM )
Als ik mijn muis indruk lichten zijn wangetjes op en zegt hij “Pika! Pika!”.
🦥 < Als je hier geen luiaard ziet, moet je een betere browser gebruiken
TwilightRealm
Door TwilightRealm (1766 reacties) op 14-12-2019 14:53
( PM )
Klaag: iedereen die er vanuit gaat dat ik een man ben

Quote:
[..]
Maar is de betreffende muis nog in voorraad bij Coolblue? Zo niet, dan is het normaal dat ze niet zo snel een nieuwe muis kunnen aanbieden. Want net als dat je een laptop van €600 koopt, kan je niet verwachten dat ze een laptop van €700 gaan geven. Misschien als je geluk hebt en iemand van Coolblue aanspreekt die nog dat wilt doen. Maar in de meeste gevallen zal zoiets niet gebeuren.

Het "uitzonderlijke service" van Coolblue is dat ze zonder gedoe in de 2 jaar tijd reparatie moeten aanbieden. En in dit geval bieden ze dat ook aan. Dat is iets wat je nog van Coolblue krijgt terwijl andere aanbieders niks willen doen of alleen restitutie van aankoopbedrag teruggeven.

Heb je ook gevraagd of ze een vervangend muis kunnen aanbieden? Misschien dat ze nog een alternatief kunnen aanbieden. Maar als je liever de huidige muis wilt hebben(want een alternatief spreekt je niet aan) en ze hebben geen exemplaren meer in voorraad, wat wil je anders dat Coolblue moet doen? Een nieuwe exemplaar uit een hoed toveren?

Maar de vraag is natuurlijk of je dit hebt aangegeven. Want uiteindelijk zal Coolblue met opties komen. En in principe als de muis in voorraad is, dan zouden ze gewoon een nieuwe exemplaar moeten afleveren(gezien de huidige wordt opgestuurd voor reparatie en ze hem opnieuw in de webwinkel zullen aanbieden. Dat is wat Media Markt tegenwoordig ook doet. Bespaar een gedoe, je krijgt een nieuwe en ze verkopen de oude weer opnieuw als het is gerepareerd. Maar met online bestellingen wordt dat moeilijk omdat ze alle services via de filialen willen regelen en je dus weer afhankelijk bent van de voorraad wat de betreffende filiaal heeft ).

Edit:
En een muis met 6+ knoppen.... Toevallig niet de Logitech G602? Ik gebruik deze nog jaren . Heb nog geen alternatief van deze muis gevonden + iedere keer als hij mooi geprijsd op Amazon is, vergeet ik om een exemplaar te kopen voor reserve (in het geval dat m'n huidige muis opeens kapot is)
Gepost door: Xor op 14-12-2019 14:17


Mijn muis is nog op voorraad (wel 12 euro duurder dan toen ik 'm kocht maar dat terzijde) maar ik hoef niet per se dezelfde, omdat het probleem dat ik ermee heb vaker voorkomt bij deze muis en ik er niet echt op zit te wachten om elke 1,5 - 2 jaar een nieuwe muis aan te moeten schaffen. Sowieso lijken Logitech muizen steeds minder duurzaam te worden helaas maar zal het toch wel een Logitech worden omdat mijn toetsenbord ook van Logitech is en die RGB lampjes moeten wel matchen natuurlijk want OCD enzulks.

Ik heb overigens niet eens uitgebreid over en weer met Coolblue zitten lullen, ik vroeg alleen duidelijkheid over het feit dat het reparatie/retourformulier alleen de optie "reparatie" had en of dat betekende dat ik dan 2-3 weken zonder muis zou komen te zitten, waarop zij zeiden dat ik een nieuwe zou kunnen kopen terwijl ik op de reparatie van mijn huidige wacht. Dus dan koop ik liever meteen een nieuwe en bespaar ik mezelf de moeite om mijn oude op te sturen.
ʕ •ᴥ•ʔ
[Begin]  |3005|3006|3007|3008|3009|3010|3011(3036)  [Eind]