Doen ze waarschijnlijk om binnen de afgesproken tijd te blijven voor pakketjes afleveren, maar is dus eigenlijk gewoon bedrog, en erg onhandig/vreemd als je dit voor het eerst ziet bij je track&trace. Helaas al een paar keer met PostNL meegemaakt, dus weet inmiddels van deze 'truukjes' van ze...
Klaag: al drie dagen extreem moe. Heb ik dan toch weer covid gehad vorige week? Dit voelt als zo'n zelfde nasleep.
🐴
Quote:
Klaag: PostNL die vrolijk bij een track&trace zet "bezorgd om 19:00" maar pas midden op de volgende dag bezorgd via de brievenbus.
Doen ze waarschijnlijk om binnen de afgesproken tijd te blijven voor pakketjes afleveren, maar is dus eigenlijk gewoon bedrog, en erg onhandig/vreemd als je dit voor het eerst ziet bij je track&trace. Helaas al een paar keer met PostNL meegemaakt, dus weet inmiddels van deze 'truukjes' van ze...
Gepost door: ElCheapo op 25-05-2022 20:08
Doen ze waarschijnlijk om binnen de afgesproken tijd te blijven voor pakketjes afleveren, maar is dus eigenlijk gewoon bedrog, en erg onhandig/vreemd als je dit voor het eerst ziet bij je track&trace. Helaas al een paar keer met PostNL meegemaakt, dus weet inmiddels van deze 'truukjes' van ze...
Gepost door: ElCheapo op 25-05-2022 20:08
Tja dat is ook iets waar ik me aan erger. Die vertraging vind ik niet eens zo heel erg. DAT snap ik nog wel maar het is wel heel belangrijk dat de informatie betrouwbaar is. Als ik zie staan geleverd en er zit niks in de bus dan ga ik tot actie over.
Meestal gaat het bij DHL wel goed alleen de laatste 2 keer van LRG toevallig niet. En ook hier is de klacht weer dat ze gewoon niet accuraat zijn.
Ik werk in een archief en als ik of mijn collega's een dossier uitlenen gaat er een uitleenkaart op die plek. Dan weten we aan wie het is uitgeleend. Als iemand het opvraagt en het is er niet dan zet ik die info er altijd bij inclusief datum. En als er geen kaart is dan geef ik dat door.
Dan hoeft die persoon niet verder te vragen.
Nu moet ik maar achterhalen wat DHL nu weer bedoelde. Gewoon die registratie verbeteren en dat erbij vermelden. Want als ik LRG was (die nog niet hebben gereageerd) zou ik denken van "Hey die is gewoon afgeleverd en die gast probeert ons te belazeren."
Kan het ze ook niet eens kwalijk nemen. LRG games behouden hun waarde wel.
Klaag: de AVGN collectie is niet bij Nedgame of Coolshop te koop.
Met postnl eigenlijk nooit problemen gehad, DHL wel helaas.
Ach met hoeveel er bezorgd wordt bij mij valt het relatief gezien nog wel mee. Probleem is in mijn ogen dat wat er mis gaat te voorkomen is. Een pakje kan kwijtraken maar laat de tracking info dat dan ook eerlijk weergeven.
Het is toch niet alsof zij verantwoordelijk voor levering, dat is de afzender.
🐴
https://www.ad.nl/rotterdam/deze-feyenoordfans-tatoeeren-nu-al-overwinning-op-hun-lichaam-ze-krijgen-het-echt-wel-voor-elkaar~abf0bf3e/
Vanaf dat moment was verlies gegarandeerd.
Quote:
Klaag: idioten die het voor iedereen verpesten
https://www.ad.nl/rotterdam/deze-feyenoordfans-tatoeeren-nu-al-overwinning-op-hun-lichaam-ze-krijgen-het-echt-wel-voor-elkaar~abf0bf3e/
Vanaf dat moment was verlies gegarandeerd.
Gepost door: Bigds9fan op 25-05-2022 23:14
https://www.ad.nl/rotterdam/deze-feyenoordfans-tatoeeren-nu-al-overwinning-op-hun-lichaam-ze-krijgen-het-echt-wel-voor-elkaar~abf0bf3e/
Vanaf dat moment was verlies gegarandeerd.
Gepost door: Bigds9fan op 25-05-2022 23:14
Waarom zou je dat doen? Ik begrijp ook niet zo goed waarom je die actie zou doen als winkel zijnde, maarja, ik heb dan ook geen tattoos dus ik heb er geen verstand van.
Dit is letterlijk nog dommer als groot de naam van een meisje laten tatoeëren.
Of biedt de tattoo shop gratis een cover up tatoeage aan? Of op zijn minst de tekst "sukkel" op het voorhoofd of zo. 😆
Update- lees net dat er nog grotere droeftoeters nu bezig zijn Rotterdam te slopen. Kom op zeg. Over een dom spelletje!
Lees dat het 4 tot 5 dagen kan duren voordat ik antwoord krijg. De vorige keer waren ze sneller maar goed dan heb ik geen keuze dit af te wachten.
Maar ik zit er echt over te denken niet meer bij LRG te bestellen want de verzendoptie die zij gebruiken is echt 💩. Amazon gebruikt ook DHL maar daar gaat het nagenoeg altijd goed.
Het ergste is dat het met 5 seconden voorkomen had kunnen worden als die bezorger zijn werk goed had gedaan en met 5 minuten opgelost had kunnen zijn als de klantenservice wat moeite zou doen.
Ja men kan een fout maken. Doe ik ook wel eens. Maar ik sta daar ten minste open voor en ik wil mezelf ook verbeteren. Daarom wil ik ook weten wat ik fout heb gedaan zodat ik ervan kan leren. En hoe eerder ik ervan weet des te groter de kans DAT ik nog iets herinner en het simpel opgelost kan worden.
Misschien dat die bezorger toevallig nog weet van, Ok ik was naar DAT afhaalpunt die dag. Ik ben dan best bereid om daar naar toe te gaan.
Het wordt tijd voor een nieuwe postdienst. Een die het wel wat kan schelen.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
Fey was de betere ploeg vanavond denk ik.. helaas
Gepost door: Leleisaan op 26-05-2022 00:40
Gepost door: Leleisaan op 26-05-2022 00:40
Ja super jammer. Anti-voetbal heeft weer gewonnen. Bah
🤷🏻♂️
Flub mij, alsjeblieft
Ps als we in de klaagcorner al niet meer zuur mogen doen.. waar dan wel? Hè Marky nou nou?
Quote:
Krijg miljoenen om te voetballen, bakken er niks van.Super jammer voor Rotterdam en het nederlandse voetbal.
Gepost door: Morda op 26-05-2022 09:44
Gepost door: Morda op 26-05-2022 09:44
Zou mijn chef ook enorm blij mee zijn. Elke maand geld overmaken terwijl ik nog geen letter code kan schrijven, terwijl ik bij de sollicitatie zei dat ik dat wel kon.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Krijg je weer rellen. 🙄
Ze dachten zeker, er wordt zo geklaagd over DHL, wij gaan het NOG slechter doen. 😆