Quote:
Of de ruimte in geschoten worden. ๐น Als je ziet wat voor asociale tokkies er op die dingen afkomenโฆ wat een tuig is dat ook altijd. ๐
Gepost door: UltraTiger op 13-05-2026 01:10
Gepost door: UltraTiger op 13-05-2026 01:10
Mars bewoonbaar maken en omtitelen tot planeet tok kie. Of gewoon een groot ruimteschip waarvan de zuurstof langzaam opraakt... maar nee met zulke gedachten zijn ze we zelf niet veel beter.
Klaag: doodmoe
Quote:
Wat een kutweer voor deze periode van het jaar
Gepost door: Swift op 13-05-2026 10:37
Gepost door: Swift op 13-05-2026 10:37
Ik deel deze klaag!
Quote:
[..]
Klaag: doodmoe
Gepost door: MaxHG123 op 13-05-2026 10:40
Klaag: doodmoe
Gepost door: MaxHG123 op 13-05-2026 10:40
Ik deel deze klaag!
๐ด
Gemeente heeft de inschrijving voor de loting van sociale koopwoningen opengezet.
Val ik voor 50% van de woning er buiten omdat ik op het peiljaar 370 euro te veel heb verdiend.
Val ik voor 50% van de woning er buiten omdat ik op het peiljaar 370 euro te veel heb verdiend.

Quote:
Gemeente heeft de inschrijving voor de loting van sociale koopwoningen opengezet.
Val ik voor 50% van de woning er buiten omdat ik op het peiljaar 370 euro te veel heb verdiend.
Gepost door: Witmoos op 13-05-2026 11:15
Val ik voor 50% van de woning er buiten omdat ik op het peiljaar 370 euro te veel heb verdiend.

Gepost door: Witmoos op 13-05-2026 11:15
Dat is toch ruim 30 euro in de maand die je mooi kan inzetten om maandelijks 1300 euro uit te geven aan een studiootje op de particuliere markt. Ik snap dat ze ergens een grens moeten trekken, maar deze is wel belachelijk. Ik zou ze een mailtje sturen / even bellen en vragen of er wat mogelijk is.
Quote:
Chaotische rotdag op werk...
Gepost door: Roosje op 13-05-2026 11:21
Gepost door: Roosje op 13-05-2026 11:21
Hoorde ik je nou kuchen? Ben je ziek? Oh nee, snel naar huis dan voordat je iemand aansteekt!

๐ด
Quote:
Wat een kutweer voor deze periode van het jaar
Gepost door: Swift op 13-05-2026 10:37
Gepost door: Swift op 13-05-2026 10:37
Wat?
https://www.ad.nl/buitenland/recordhoeveelheid-sneeuw-in-europa-rond-half-mei-perfect-skiweer-en-zelfs-de-dalen-zijn-wit~afe589c4/
Dat is toch prachtig. Ik wou dat wij sneeuw hadden. Dat was voor mij een Megajuich extra en een megaklaag minder. ๐
Klaag; Het weer. Niet zo zeer voor mijzelf, ik zit binnen, lekker knus met mijn broodtrommeltje naar buiten te kijken, verlangend naar het lange weekend. Maar voor mijn zoontje die vandaag een schoolreisje heeft naar Duinrell. Hopelijk maakt hij er nog een leuke dag van. En anders heb ik voor hem een lekkere prak nasi waar hij dol op is als hij thuis komt.
Twitch.tv/DagDoesStuff ๐๐
Quote:
Prachtig op een plaatje, niet als je er doorheen moet lopen. ๐
Gepost door: UltraTiger op 13-05-2026 11:40
Gepost door: UltraTiger op 13-05-2026 11:40
Nou ik moest er 2 weken doorheen lopen om op het werk te komen maar heb dat er maar wat al te graag voor over omdat een soort zich dan juist niet laat zien. Ironisch gezien dat het enige moment is dat ze WEL nodig zijn.

Quote:
Klaag; Het weer. Niet zo zeer voor mijzelf, ik zit binnen, lekker knus met mijn broodtrommeltje naar buiten te kijken, verlangend naar het lange weekend. Maar voor mijn zoontje die vandaag een schoolreisje heeft naar Duinrell. Hopelijk maakt hij er nog een leuke dag van. En anders heb ik voor hem een lekkere prak nasi waar hij dol op is als hij thuis komt.
Gepost door: DaggieWaggie op 13-05-2026 12:07
Gepost door: DaggieWaggie op 13-05-2026 12:07
Dat is echt heel jammer. Juist voor zoiets heb je droog weer nodig. In de regen staan wachten is echt waardeloos. En ja er is het Tikibad maar je gaat naar Duinvalleien voor de attracties.
Al zou het volgens de buirenradar daar droog moeten zijn.
Quote:
Klopt. Heb een weerkaart in een klein schermpje open staan. Verwacht wel dat hij het nog steeds leuk heeft. Hij zit in een gezellig groepje en heeft een volle brooddoos met lekkers bij zich. Maar je zit er toch minder aan te denken als buiten de zon schijnt, dan als er hagel tegen het raam valt.Al zou het volgens de buirenradar daar droog moeten zijn.
Gepost door: Bigds9fan op 13-05-2026 12:33
Gepost door: Bigds9fan op 13-05-2026 12:33
Twitch.tv/DagDoesStuff ๐๐
Is een pretpark leuker met lekker weer? Mogelijk. Is een pretpark niet leuk met regen? Nee, tuurlijk niet. Ik denk dat je kind een topdag heeft, of is 'ie van suiker?
๐ด
Regen betekent weer minder bezoekers en dus ook minder wachtrijen.
Is alleen maar gunstig voor je zoontje
Is alleen maar gunstig voor je zoontje

Buienradar schmuienradar, gisteren zou het eerst 's avonds gaan regenen. Toen zou het toch droog blijven. Terwijl het droog zou blijven was het aan het regenen. En 's avonds heeft het inderdaad wat geregend. Stond ik lekker voor het eerst op een beachvolleybalveld... m'n voeten vroren er bijna af!
Klaag: ingebeelde fransen op vinted.
Had 2 weken terug voor een collega 2 knuffels gekocht omdat zij geen vinted acc heeft. Pakketlabel 2 weken geldig na 1 week nog niks verstuurd dus netjes een berichtje gestuurd naar de verkoper of ze al wist wanneer ze het zal gaan versturen. Word binnen n paar uur gelezen maar geen reactie, 2 dagen ervoor had ze wel nog een nieuw artikel te koop gezet.
Na 2 weken niks verstuurd dus ik laat logischerwijs een 1 ster review achter met dat ze 2 weken de tijd had en niks heeft verstuurd, niet reageert op berichten en wel nog nieuwe meuk te koop zet. Account ook geblokkeerd want ga daar nooit meer iets van kopen. Krijg ik nog geen uur later een 1 ster review terug dat ik lieg en ze in t ziekenhuis lag en dat ze dat gezegd heeft en geen tijd had het te versturen Op haar eigen 1 ster review reageert ze dat ik niet op haar berichten reageer en ik tevreden zou moeten zijn met de passende oplossing die ze me aanbood.
Dr lopen vage mensen op deze aardkloot
Had 2 weken terug voor een collega 2 knuffels gekocht omdat zij geen vinted acc heeft. Pakketlabel 2 weken geldig na 1 week nog niks verstuurd dus netjes een berichtje gestuurd naar de verkoper of ze al wist wanneer ze het zal gaan versturen. Word binnen n paar uur gelezen maar geen reactie, 2 dagen ervoor had ze wel nog een nieuw artikel te koop gezet.
Na 2 weken niks verstuurd dus ik laat logischerwijs een 1 ster review achter met dat ze 2 weken de tijd had en niks heeft verstuurd, niet reageert op berichten en wel nog nieuwe meuk te koop zet. Account ook geblokkeerd want ga daar nooit meer iets van kopen. Krijg ik nog geen uur later een 1 ster review terug dat ik lieg en ze in t ziekenhuis lag en dat ze dat gezegd heeft en geen tijd had het te versturen Op haar eigen 1 ster review reageert ze dat ik niet op haar berichten reageer en ik tevreden zou moeten zijn met de passende oplossing die ze me aanbood.
Dr lopen vage mensen op deze aardkloot
People say nothing is impossible, but I do nothing every day ๐ป
Quote:
Uiteindelijk allemaal meegevallen. Met de bui gingen ze allemaal een boterhammetje eten en toen het droog was weer naar de volgende attractie. Hij had een enorm leuke dag gehad en vertelde over alle attracties waar ik geen klap van ken, want kan mij niet meer herrineren wanneer ik voor het laatst daar was, dus ik geloofde het allemaal.Klaag; Het weer. Niet zo zeer voor mijzelf, ik zit binnen, lekker knus met mijn broodtrommeltje naar buiten te kijken, verlangend naar het lange weekend. Maar voor mijn zoontje die vandaag een schoolreisje heeft naar Duinrell. Hopelijk maakt hij er nog een leuke dag van. En anders heb ik voor hem een lekkere prak nasi waar hij dol op is als hij thuis komt.
Gepost door: DaggieWaggie op 13-05-2026 12:07
Gepost door: DaggieWaggie op 13-05-2026 12:07
Twitch.tv/DagDoesStuff ๐๐
Quote:
[..]
Hoorde ik je nou kuchen? Ben je ziek? Oh nee, snel naar huis dan voordat je iemand aansteekt!
(Image)
Gepost door: Budgetpaardje op 13-05-2026 11:21
Hoorde ik je nou kuchen? Ben je ziek? Oh nee, snel naar huis dan voordat je iemand aansteekt!
(Image)
Gepost door: Budgetpaardje op 13-05-2026 11:21
Hehe, ik heb gelukkig 5 dagen weekend dankzij hemelvaart en mijn standaard vrije maandag dus ik kan even bijkomen. De huidige generatie 12/13 jarigen zijn echt niet leuk. :โ(
Boomerang! Do you want a banana..?




