Met de Nederlandse bus ben ik dan al blut voor we de grens met Duitsland bereikt hebben, vrees ik ...

Ik mis Japan trouwens ook.

Ik mis Japan trouwens ook.

Klaag: mensen die nodeloos een ingang van een berging blokkeren waardoor ik een heel stuk om moet
Dat is dan tot daar aan toe maar natuurlijk stoot ik weer met de trapper tegen mijn been aan wat weer een wond oplevert.
Dat soort mensen is zo irritant.
Hetzelfde als bij de supermarkt die fietsrekken/hekken. Als ie er 2 naast elkaar neemt past er één fiets tussen. Meer niet. Het is niet mijn schuld dat er niet meer ruimte tussen zit of dat ik net iets eerder was. Prop je fiets niet naast de mijne maar zoek een andere plek.
Ben even irri want dit soort wondjes zijn gewoon klote vooral ook omdat ze te voorkomen zijn.
Dat is dan tot daar aan toe maar natuurlijk stoot ik weer met de trapper tegen mijn been aan wat weer een wond oplevert.
Dat soort mensen is zo irritant.
Hetzelfde als bij de supermarkt die fietsrekken/hekken. Als ie er 2 naast elkaar neemt past er één fiets tussen. Meer niet. Het is niet mijn schuld dat er niet meer ruimte tussen zit of dat ik net iets eerder was. Prop je fiets niet naast de mijne maar zoek een andere plek.
Ben even irri want dit soort wondjes zijn gewoon klote vooral ook omdat ze te voorkomen zijn.
Bijna 250 euro meer kwijt voor een vliegticket. Praten over politiek mag hier niet maar laten we zeggen dat er een man op deze aarde is die ik zal missen als aambeien.
Vond de spanning mega irritant. Door die aambei zag ik vliegtickets voordurend duurder worden. En tijden steeds slechter. Nu heb ik het zekere voor het zekere maar genomen. Wel een vervelend gevoel omdat ik niet weet of ik wel het goede heb gekozen. Dat terwijl een reis boeken juist leuk zou moeten zijn . Was ook helemaal niet nodig om het nu al te doen
Affijn 12 oktober. Prijzen voor een week eerder waren niet meer te doen
Vond de spanning mega irritant. Door die aambei zag ik vliegtickets voordurend duurder worden. En tijden steeds slechter. Nu heb ik het zekere voor het zekere maar genomen. Wel een vervelend gevoel omdat ik niet weet of ik wel het goede heb gekozen. Dat terwijl een reis boeken juist leuk zou moeten zijn . Was ook helemaal niet nodig om het nu al te doen
Affijn 12 oktober. Prijzen voor een week eerder waren niet meer te doen
Quote:
Voel mij sowieso niet opperbest. Japan is fantastisch maar ook niet permanent natuurlijk. In Nederland vond GGZ dat ik geen progressie boek. Die hulp en bijbehorende valnet verdwijnen daardoor. Nieuwe beleid is dat ze quota moeten halen waarbij progressie geboekt wordt (althans volgens mijn regiebehandelaar). Als iemand die aambeien heeft gehad moet ik zeggen dat die vergelijking spor-on is.
Gepost door: Bigds9fan op 16-05-2026 10:13
Gepost door: Bigds9fan op 16-05-2026 10:13
Mijn broer en schoonzus gaan nu op vakantie naar Nederland. De oudste kinderen (13&15) gaan naar oma en ik pas op de katten. En dat is prima maar het zijn er 4. Eentje is schuw dus die verstopt zich. Ze moeten bovendien om 6,18 en 22 uur eten. Daardoor kun je eigenlijk niets. Huis is 35 minuten lopen vanaf station. Ze hebben een camera en checken of de katten wel eten krijgen op tijd. Ben geen fan daarvan. Mijn eigen kat is 20 geworden zonder al die poespas. Ben ook absoluut geen ochtend mens. Was liever in mijn hotel in Osaka gebleven zonder tijdsdruk. Als ik gestrest ben ga ik dingen vergeten. Gisteren mijn jr railpas en de hotel sleutel.
Is een automatische voerbak niks? En een dier gaat echt niet dood als ze wat later te eten krijgen. Sommigen worden wat dramatisch
maar verder.
Tja wij hadden een hond en dan moet je wel op bepaalde momenten met hem naar buiten
Limiteert je opties toch wel ja.
maar verder. Tja wij hadden een hond en dan moet je wel op bepaalde momenten met hem naar buiten
Limiteert je opties toch wel ja.
Klinkt eerder alsof je broer en schoonzus ggz nodig hebben. 😹 Sorry, maar dat gedoe met dat kattenvoer is toch raar…
🇺🇦 💙💛
Quote:
[..]
Voel mij sowieso niet opperbest. Japan is fantastisch maar ook niet permanent natuurlijk. In Nederland vond GGZ dat ik geen progressie boek. Die hulp en bijbehorende valnet verdwijnen daardoor. Nieuwe beleid is dat ze quota moeten halen waarbij progressie geboekt wordt (althans volgens mijn regiebehandelaar).
Mijn broer en schoonzus gaan nu op vakantie naar Nederland. De oudste kinderen (13&15) gaan naar oma en ik pas op de katten. En dat is prima maar het zijn er 4. Eentje is schuw dus die verstopt zich. Ze moeten bovendien om 6,18 en 22 uur eten. Daardoor kun je eigenlijk niets. Huis is 35 minuten lopen vanaf station. Ze hebben een camera en checken of de katten wel eten krijgen op tijd. Ben geen fan daarvan. Mijn eigen kat is 20 geworden zonder al die poespas. Ben ook absoluut geen ochtend mens. Was liever in mijn hotel in Osaka gebleven zonder tijdsdruk. Als ik gestrest ben ga ik dingen vergeten. Gisteren mijn jr railpas en de hotel sleutel.
Gepost door: Hercule op 17-05-2026 03:41
Voel mij sowieso niet opperbest. Japan is fantastisch maar ook niet permanent natuurlijk. In Nederland vond GGZ dat ik geen progressie boek. Die hulp en bijbehorende valnet verdwijnen daardoor. Nieuwe beleid is dat ze quota moeten halen waarbij progressie geboekt wordt (althans volgens mijn regiebehandelaar).
Mijn broer en schoonzus gaan nu op vakantie naar Nederland. De oudste kinderen (13&15) gaan naar oma en ik pas op de katten. En dat is prima maar het zijn er 4. Eentje is schuw dus die verstopt zich. Ze moeten bovendien om 6,18 en 22 uur eten. Daardoor kun je eigenlijk niets. Huis is 35 minuten lopen vanaf station. Ze hebben een camera en checken of de katten wel eten krijgen op tijd. Ben geen fan daarvan. Mijn eigen kat is 20 geworden zonder al die poespas. Ben ook absoluut geen ochtend mens. Was liever in mijn hotel in Osaka gebleven zonder tijdsdruk. Als ik gestrest ben ga ik dingen vergeten. Gisteren mijn jr railpas en de hotel sleutel.
Gepost door: Hercule op 17-05-2026 03:41
Wij gebruiken ook automatische voerbakken, werkt prima! Moeten dan alsnog van tijd tot tijd gevuld worden, maar niet meerdere keren op een dag of dat je ergens een hele avond moet blijven
Ik vul het bakje wanneer het leeg is. Heel soms is het dan een paar uur leeg. Mijn poes eet wanneer ze honger heeft. Dan krijg je ook niet zo'n snaaikat die meteen het bakje leeg moet eten als er voer in komt. Maar daar is het nu te laat voor bij de katten van je broer. Ik zou inderdaad een heel lief cadeautje achterlaten in de vorm van wat automatische voederbakken.
🐴
Quote:
Same. Er staat de hele dag voer. En natvoer krijgen ze om de dag. Dat weten ze wel want dan staat er s ochtends gelijk eentje te schreeuwen als ik naar de wc ga. Ik vul het bakje wanneer het leeg is. Heel soms is het dan een paar uur leeg. Mijn poes eet wanneer ze honger heeft. Dan krijg je ook niet zo'n snaaikat die meteen het bakje leeg moet eten als er voer in komt. Maar daar is het nu te laat voor bij de katten van je broer. Ik zou inderdaad een heel lief cadeautje achterlaten in de vorm van wat automatische voederbakken.
Gepost door: Budgetpaardje op 17-05-2026 10:09
Gepost door: Budgetpaardje op 17-05-2026 10:09
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
De mijne kreeg elke avond een soepje (met extra water, zodat ze genoeg drinkt), maar ik ben daar sindskort mee opgehouden. Ik woon tijdelijk in een appartement en ze kan hier niet naar buiten en mist duidelijk wat beweging. Dus nu krijgt ze misschien één keer in de week natvoer, want mijn dikkert is op dieet. Helemaal geen probleem, geen gezeur. Ze heeft een betere en gezondere verhouding met eten dan dat haar baasje heeft. 😅
🐴
Klaag: fucking e-bikes. Waarom snappen mensen niet dat er geen auto pilot in die batterij zit. Ik krijg nooit voorrang van mensen die op zo een debiel mobiel zitten. Het ergste is dat ze niet eens schrikken als ik eraan kom. Ze staren me gewoon aan met een compleet lege blik in hun ogen.
Hoe vaak ik ook wel niet het gras in moet duiken in de duinen omdat ze een HELE weg in beslag nemen met zijn tweeën en weigeren voor zich te kijken. Die weg is breder dan een eenbaans autoweg.... Hoe erg is het toch godverdomme om zélf te fietsen. Een paar jaar geleden kon iedereen nog fietsen en toen kwam de debiel mobiel en met hun benen gaat ook hun brein uit. Om nog maar te zweigen over die tienjarige fatbike idioten (idiote ouders vooral die volgens mij een abortus vergeten zijn en dit zo willen oplossen) die starend naar hun telefoon over de autoweg slingeren.
Zo... Die moest er ff uit hoor.
Hoe vaak ik ook wel niet het gras in moet duiken in de duinen omdat ze een HELE weg in beslag nemen met zijn tweeën en weigeren voor zich te kijken. Die weg is breder dan een eenbaans autoweg.... Hoe erg is het toch godverdomme om zélf te fietsen. Een paar jaar geleden kon iedereen nog fietsen en toen kwam de debiel mobiel en met hun benen gaat ook hun brein uit. Om nog maar te zweigen over die tienjarige fatbike idioten (idiote ouders vooral die volgens mij een abortus vergeten zijn en dit zo willen oplossen) die starend naar hun telefoon over de autoweg slingeren.
Zo... Die moest er ff uit hoor.
Ja
Quote:
Ik heb dieet brokken staan want sinds ze castratie vreet de ene als een debiel en hij moet niet te dik wordenDe mijne kreeg elke avond een soepje (met extra water, zodat ze genoeg drinkt), maar ik ben daar sindskort mee opgehouden. Ik woon tijdelijk in een appartement en ze kan hier niet naar buiten en mist duidelijk wat beweging. Dus nu krijgt ze misschien één keer in de week natvoer, want mijn dikkert is op dieet. Helemaal geen probleem, geen gezeur. Ze heeft een betere en gezondere verhouding met eten dan dat haar baasje heeft. 😅
Gepost door: Budgetpaardje op 17-05-2026 11:44
Gepost door: Budgetpaardje op 17-05-2026 11:44
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Nou onze hond vrat ook als een malle maar was niet gecastreerd. Kreeg een aangepast dieet (Brittannië geloof ik) nadat ie per ongeluk rattengif binnen kreeg.
En ik deel die klaag over de fatbikes. Wat is er met zelf fietsen?
En ik deel die klaag over de fatbikes. Wat is er met zelf fietsen?
Quote:
Niet? Ik dacht dat de meeste e-bikes werden geregeld met.je telefoon. Aangezien alle mensen die ik langs zie sjeesen een telefoon voor hun smoel houden tijdens het fietsen.Klaag: fucking e-bikes. Waarom snappen mensen niet dat er geen auto pilot in die batterij zit.
Gepost door: Itsjustme op 17-05-2026 11:47
Gepost door: Itsjustme op 17-05-2026 11:47
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Klaag: (nog) geen Amazon dagen en geen Bol 10-daagse (zit ik er een keer helemaal klaar voor...)
P.S.
Bol wel vakantiegelddeals, maar zoals gewoonlijk werken de pagina's (nog) niet.
P.S.
Bol wel vakantiegelddeals, maar zoals gewoonlijk werken de pagina's (nog) niet.
Don't yuck someone else's yum
Bol heeft dezelfde dingen als MM, maar dan 5-10 euro duurder… 😹
(Rogue Prince Immortal Edition €35 ipv €30, Raidou €25 ipv €15)
(Rogue Prince Immortal Edition €35 ipv €30, Raidou €25 ipv €15)
🇺🇦 💙💛


