Klaag
Al tijdje in gesprek met een vriend omtrent Japan! Vandaag tegen een enorm leuke aanbieding gelopen; reis voor 2 personen, maar je betaald maar voor 1 persoon. Voor 16 dagen was het maar 2799 euro (vlucht en alle hotels).
Heeft hij toevallig zondag een vakantie geboekt in september (was de enige mogelijkheid voor mij).
Oh well! volgende keer beter
Al tijdje in gesprek met een vriend omtrent Japan! Vandaag tegen een enorm leuke aanbieding gelopen; reis voor 2 personen, maar je betaald maar voor 1 persoon. Voor 16 dagen was het maar 2799 euro (vlucht en alle hotels).
Heeft hij toevallig zondag een vakantie geboekt in september (was de enige mogelijkheid voor mij).
Oh well! volgende keer beter

Klaag: het einde van |||Spoiler|||
The Boys.
Het laatste seizoen was op bepaalde punten al minder maar een goed einde had de boel nog kunnen redden. Ja de dood van die kerk dude was geweldig. Maar The Deep and Homelanders vielen tegen en waarom leeft Sage nog? We zien niet eens hoe dat ***wijfs hersenen lekker gesplat worden. Frenchie had nog geleefd als zij eerder van haar dikke reet gekomen was.
Wat een teleurstelling. Ga niet zeggen dat de comics beter waren maar daar was het einde een echt bloedbad.
|||Spoiler|||
Het laatste seizoen was op bepaalde punten al minder maar een goed einde had de boel nog kunnen redden. Ja de dood van die kerk dude was geweldig. Maar The Deep and Homelanders vielen tegen en waarom leeft Sage nog? We zien niet eens hoe dat ***wijfs hersenen lekker gesplat worden. Frenchie had nog geleefd als zij eerder van haar dikke reet gekomen was.
Wat een teleurstelling. Ga niet zeggen dat de comics beter waren maar daar was het einde een echt bloedbad.
|||Spoiler|||
Quote:
Maar als ik alleen al naar vliegtickets kijk zit ik rond de 1200 euro minimaal voor een retour (via skyscanner).Ga lekker alleen. En boek je eigen vlucht en hotels, veel goedkoper en leuker. Veel plezier!
Gepost door: Budgetpaardje op 20-05-2026 19:33
Gepost door: Budgetpaardje op 20-05-2026 19:33
En alleen vind ik dan iets minder leuk haha
Klaag; Like a Dragon Infinite Wealth.
Chapter 8. Je loopt beetje rond, dan triggered er opeens een cut-scene met een wapen-handelaar, ok, vrij normaal, hij wil vechten want het is een lul, okay, ook vrij normaal, alleen die gozer is nog veels te sterk voor mij en mijn niveau, en je kunt ook niet uit die fight skippen (smoke-bomb doet het niet), dus je bent gewoon fucked, oftewel je moet oude save laden, en je raadt het al, die save is al van een poosje geleden β¦
Fucking annoying.
Verder wel leuke game, maar dit is gewoon irritant.
Chapter 8. Je loopt beetje rond, dan triggered er opeens een cut-scene met een wapen-handelaar, ok, vrij normaal, hij wil vechten want het is een lul, okay, ook vrij normaal, alleen die gozer is nog veels te sterk voor mij en mijn niveau, en je kunt ook niet uit die fight skippen (smoke-bomb doet het niet), dus je bent gewoon fucked, oftewel je moet oude save laden, en je raadt het al, die save is al van een poosje geleden β¦

Fucking annoying.
Verder wel leuke game, maar dit is gewoon irritant.
Dat hebben ze dan stom geregeld.
Ik dacht dat ik screwed was in YΕtei, maar daar kun je gewoon weggaan en later terugkomen.
Ik dacht dat ik screwed was in YΕtei, maar daar kun je gewoon weggaan en later terugkomen.
πΊπ¦ ππ
Quote:
Dat hebben ze dan stom geregeld.
Ik dacht dat ik screwed was in YΕtei, maar daar kun je gewoon weggaan en later terugkomen.
Gepost door: UltraTiger op 21-05-2026 00:24
Ik dacht dat ik screwed was in YΕtei, maar daar kun je gewoon weggaan en later terugkomen.
Gepost door: UltraTiger op 21-05-2026 00:24
Yeah, ook meegemaakt in Yotei, dat was wel heel fijn geregeld.
Ultraklaag:
https://archive.md/P5a00
Die mensen hebben werk waar ze al gigantisch veel moeite voor moeten doen omdat dagelijks te doen en dan ontneemt de gemeente ze dat. Ja het kost geld en is misschien allesbehalve kostendekkend. F*ck kt, dan kost het maar belasting geld.
Dit soort initiatieven hoort een gemeente just te verwelkomen en steunen.
Maar nee de gemeente geeft liever werkloze klaplopers alle ruimte hardwerkende mensen te koeieneren.
https://archive.md/P5a00
Die mensen hebben werk waar ze al gigantisch veel moeite voor moeten doen omdat dagelijks te doen en dan ontneemt de gemeente ze dat. Ja het kost geld en is misschien allesbehalve kostendekkend. F*ck kt, dan kost het maar belasting geld.
Dit soort initiatieven hoort een gemeente just te verwelkomen en steunen.
Maar nee de gemeente geeft liever werkloze klaplopers alle ruimte hardwerkende mensen te koeieneren.
Nieuwe Wolverine game ziet er goed uit, belachelijk dat we anno 2026 deze niet op de Xbox krijgen en het een Sony exclusive is. Snap niet waarom Microsoft niet iets soortgelijks doet met COD. Bv alles 1 maand eerder releasen op de Xbox.
Go woke, go broke.
Wat hebben ze daar dan aan? Ze gaan er vast niet meer Xboxβen mee verkopen. In ieder geval bij ons zeker niet, want je kunt ze niet eens normaal kopen.
πΊπ¦ ππ
Big buffalo heeft goede pre workout maar hun praktijken zinnen me niks. Met bestellingen kun je punten verdienen. Die kun je dan omzetten in tegoed, dan krijg je een couponcode. Maar als ze een actie hebben kun je nooit die coupon code gebruiken omdat dan de code van de actie weggaat. Wat heb je er dan aan. Dan moet je wel sparen tot je genoeg coupons hebt voor een gratis preworkout.
Klaag: Horizon Forbidden West controls, vooral tijdens de missie |||Spoiler|||
Death's door
|||Spoiler|||. Heb me echt kapot geergerd
Extreem linkse (tech)websites die zich bezighouden met politiek, en het ook nog vreemd vinden dat het aantal leden Γ©n bezoekersaantallen al jaren aan het teruglopen is.
Wat een treurnis...
Wat een treurnis...
Wellicht, misschien of waarschijnlijk... volgt u het nog?
Klaag: extreemrechtse (politieke) websites die zich bezighouden met tech.
Om verdrietig van te worden π’
Om verdrietig van te worden π’
Ja
Klaag: kom bij de flat aan en zie daar een aankondiging van "niet parkeren" staan vanwege werkzaamheden.
De werkzaamheden op zich daar klaag ik niet over en kan ik pas over oordelen als ze geweest zijn. Maar buiten deze shadow drop om is er totaal geen communicatie geweest en DAT irriteert me altijd mateloos.
Hoeveel moeite is het om mensen fatsoenlijk te informeren?
De werkzaamheden op zich daar klaag ik niet over en kan ik pas over oordelen als ze geweest zijn. Maar buiten deze shadow drop om is er totaal geen communicatie geweest en DAT irriteert me altijd mateloos.
Hoeveel moeite is het om mensen fatsoenlijk te informeren?
Quote:
Klaag: kom bij de flat aan en zie daar een aankondiging van "niet parkeren" staan vanwege werkzaamheden.
De werkzaamheden op zich daar klaag ik niet over en kan ik pas over oordelen als ze geweest zijn. Maar buiten deze shadow drop om is er totaal geen communicatie geweest en DAT irriteert me altijd mateloos.
Hoeveel moeite is het om mensen fatsoenlijk te informeren?
Gepost door: Bigds9fan op 21-05-2026 17:41
De werkzaamheden op zich daar klaag ik niet over en kan ik pas over oordelen als ze geweest zijn. Maar buiten deze shadow drop om is er totaal geen communicatie geweest en DAT irriteert me altijd mateloos.
Hoeveel moeite is het om mensen fatsoenlijk te informeren?
Gepost door: Bigds9fan op 21-05-2026 17:41
Ik begrijp het niet. Deze aankondiging is toch de fatsoenlijke informatieve communicatie?
π΄
Hangt er van af, als het de buurman is die z'n serre verbouwt en 1 vrachtwagen parkeert snap ik het wel. Als het de gemeente is die drie dagen de straat open breekt en daarmee de helft van de parkeerplaatsen tijdelijk buiten gebruik stelt dan mogen ze wel een flyer in de brievenbus doen een weekje van te voren.
Grappig, ik zie het totaal andersom. Een buurman hoort fatsoenlijk even aan te bellen of een briefje door de bus te doen. De gemeente mag het van mij tijdig aankondigen via zo'n fluoriserend bord. Een beetje mens komt toch wel op tijd buiten de deur om zo'n aankondiging op tijd te zien? Die borden kondigen het bij mij in de buurt altijd ruim van tevoren aan (als in: weken). De norm daarvoor zal wel weer verschillen per gemeente.
Wij willen meer info Biggie! Moeten we boos zijn met je, of niet?
Wij willen meer info Biggie! Moeten we boos zijn met je, of niet?
π΄
Klaag; Moet vanavond maar kijken naar een treinramp genaamd |||Spoiler|||
The Boys seizoen 5
|||Spoiler|||. Want heel mijn socials lopen over met spoilers.
Twitch.tv/DagDoesStuff ππ
Quote:
Hangt er van af, als het de buurman is die z'n serre verbouwt en 1 vrachtwagen parkeert snap ik het wel. Als het de gemeente is die drie dagen de straat open breekt en daarmee de helft van de parkeerplaatsen tijdelijk buiten gebruik stelt dan mogen ze wel een flyer in de brievenbus doen een weekje van te voren.
Gepost door: Crazymax op 21-05-2026 18:08
Gepost door: Crazymax op 21-05-2026 18:08
Precies en daar lijkt het op, iets groots wat meerdere dagen gaat duren.

Deze foto maakte ik bij thuiskomst.

