Vind t prima zolang die blessures bij Tottenham vallen 
Oh en trouwens ik zag dit voorbij komen, vandaag precies 6 jaar geleden dat Ajax zichzelf permanent heeft vernederd in de CL en een haast onmogelijke CB om de oren kreeg van Tottenham:
https://www.reddit.com/r/Tottenham/s/AThdbVeYhc
Ik weet nog dat ik toen zat te kijken, ja ik gunde t Ajax die finale te halen maar na deze monster comeback en dan vooral die 2e van Lucas, was ik meer weggeblazen dan teleurgesteld

Oh en trouwens ik zag dit voorbij komen, vandaag precies 6 jaar geleden dat Ajax zichzelf permanent heeft vernederd in de CL en een haast onmogelijke CB om de oren kreeg van Tottenham:
https://www.reddit.com/r/Tottenham/s/AThdbVeYhc
Ik weet nog dat ik toen zat te kijken, ja ik gunde t Ajax die finale te halen maar na deze monster comeback en dan vooral die 2e van Lucas, was ik meer weggeblazen dan teleurgesteld

~Yamete Onii-chan! (˶˃ ᵕ ˂˶)~
Helaas, Bodo is 100% finished en Bilbao 99.99%, het wordt weer heel saai een finale tussen de 2 favorieten vanaf t begin van de competitie 
Ik hoop dan dat United de beker pakt want Tottenham staat er nóg slechter voor in de PL en ik gun t Bruno Fernandes, het enige echte lichtpuntje dat daar nog rondloopt.
Oh en Kane heeft z'n trofee al dus die meme kan niet meer

Ik hoop dan dat United de beker pakt want Tottenham staat er nóg slechter voor in de PL en ik gun t Bruno Fernandes, het enige echte lichtpuntje dat daar nog rondloopt.
Oh en Kane heeft z'n trofee al dus die meme kan niet meer

~Yamete Onii-chan! (˶˃ ᵕ ˂˶)~
Vandaag vinden er 2 cruciale wedstrijden in hun respectievelijke competities plaats: de Clasico die wanneer Barca hem wint de titel vrijwel verzekert en betekent dat Real een absoluut rampjaar met 0 bekers (voor het eerst sinds 15 jaar
) meemaakt en Feyenoord - PSV welke PSV moet winnen en Ajax zal nog wat puntjes moeten laten liggen in die laatste 3 wedstrijden wil de titelstrijd nog spannend zijn.
Maar Feyenoord moet ook winnen want zij willen absoluut nog proberen die vette geldpot van de CL deelname te pakken en kijkend naar de PSV - Fey historie in de Kuip is PSV waarschijnlijk cooked
Maare, psssst Feyenoord: ik zou de afweging maken wat heb je liever hebt: kans op CL deelname of gegarandeerd EL met een veel grotere kans de aartsrivaal de landstitel te misgunnen
) meemaakt en Feyenoord - PSV welke PSV moet winnen en Ajax zal nog wat puntjes moeten laten liggen in die laatste 3 wedstrijden wil de titelstrijd nog spannend zijn.Maar Feyenoord moet ook winnen want zij willen absoluut nog proberen die vette geldpot van de CL deelname te pakken en kijkend naar de PSV - Fey historie in de Kuip is PSV waarschijnlijk cooked

Maare, psssst Feyenoord: ik zou de afweging maken wat heb je liever hebt: kans op CL deelname of gegarandeerd EL met een veel grotere kans de aartsrivaal de landstitel te misgunnen

~Yamete Onii-chan! (˶˃ ᵕ ˂˶)~
Quote:
Vandaag vinden er 2 cruciale wedstrijden in hun respectievelijke competities plaats: de Clasico die wanneer Barca hem wint de titel vrijwel verzekert en betekent dat Real een absoluut rampjaar met 0 bekers (voor het eerst sinds 15 jaar
) meemaakt en Feyenoord - PSV welke PSV moet winnen en Ajax zal nog wat puntjes moeten laten liggen in die laatste 3 wedstrijden wil de titelstrijd nog spannend zijn.
Maar Feyenoord moet ook winnen want zij willen absoluut nog proberen die vette geldpot van de CL deelname te pakken en kijkend naar de PSV - Fey historie in de Kuip is PSV waarschijnlijk cooked
Maare, psssst Feyenoord: ik zou de afweging maken wat heb je liever hebt: kans op CL deelname of gegarandeerd EL met een veel grotere kans de aartsrivaal de landstitel te misgunnen
Gepost door: Zienobleejd op 11-05-2025 12:02
) meemaakt en Feyenoord - PSV welke PSV moet winnen en Ajax zal nog wat puntjes moeten laten liggen in die laatste 3 wedstrijden wil de titelstrijd nog spannend zijn.Maar Feyenoord moet ook winnen want zij willen absoluut nog proberen die vette geldpot van de CL deelname te pakken en kijkend naar de PSV - Fey historie in de Kuip is PSV waarschijnlijk cooked

Maare, psssst Feyenoord: ik zou de afweging maken wat heb je liever hebt: kans op CL deelname of gegarandeerd EL met een veel grotere kans de aartsrivaal de landstitel te misgunnen

Gepost door: Zienobleejd op 11-05-2025 12:02
Real Madrid won 4 jaar geleden ook geen prijzen.
https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/1294697/wanneer-won-real-madrid-voor-het-laatst-helemaal-geen-prijs-in-een-seizoen.html
En doe niet zo sneu om Ajax. Die spelers van Feyenoord willen echt wel liever CL dan dat ze Ajax de titel misgunnen. Dit speelt alleen bij Calimero fans.
Daarnaast zou PSV het niet nodig moeten hebben, misschien zelf iets beter je best moeten doen begin van het jaar.
Moge de beste winnen vandaag.
“Where’s Everyone Going? Bingo?”
Quote:
Met de miljoenen die ze bij CL hebben verdiend, denk ik dat bijna iedereen voor de CL ticket zou gaan. Je zou heel gek zijn om te zeggen dat je voor de EL ticket wilt gaan. Dat is meer iets voor FC Utrecht Vandaag vinden er 2 cruciale wedstrijden in hun respectievelijke competities plaats: de Clasico die wanneer Barca hem wint de titel vrijwel verzekert en betekent dat Real een absoluut rampjaar met 0 bekers (voor het eerst sinds 15 jaar
) meemaakt en Feyenoord - PSV welke PSV moet winnen en Ajax zal nog wat puntjes moeten laten liggen in die laatste 3 wedstrijden wil de titelstrijd nog spannend zijn.
Maar Feyenoord moet ook winnen want zij willen absoluut nog proberen die vette geldpot van de CL deelname te pakken en kijkend naar de PSV - Fey historie in de Kuip is PSV waarschijnlijk cooked
Maare, psssst Feyenoord: ik zou de afweging maken wat heb je liever hebt: kans op CL deelname of gegarandeerd EL met een veel grotere kans de aartsrivaal de landstitel te misgunnen
Gepost door: Zienobleejd op 11-05-2025 12:02
) meemaakt en Feyenoord - PSV welke PSV moet winnen en Ajax zal nog wat puntjes moeten laten liggen in die laatste 3 wedstrijden wil de titelstrijd nog spannend zijn.Maar Feyenoord moet ook winnen want zij willen absoluut nog proberen die vette geldpot van de CL deelname te pakken en kijkend naar de PSV - Fey historie in de Kuip is PSV waarschijnlijk cooked

Maare, psssst Feyenoord: ik zou de afweging maken wat heb je liever hebt: kans op CL deelname of gegarandeerd EL met een veel grotere kans de aartsrivaal de landstitel te misgunnen

Gepost door: Zienobleejd op 11-05-2025 12:02
. Feyenoord kan het nu alleen maar beter doen met de vele miljoenen die ze nog kunnen verdienen in de CL. Voorronde is wel een uitdaging. Maar als ze daar doorheen zijn en in de hoofdtoernooi meedoen, dan hebben ze ook nog extra centen in hun portemonnee verdiend
.Zelf verwacht ik dat Feyenoord blundert tenzij Persie weet hoe hij PSV overmeestert zoals toen hij het met Heerenveen deed. Voor PSV hebben ze weken geleden gewoon punten verspild. En ook hebben ze van Ajax verloren, dus kan je alleen nu bidden op geluk.
Met Real was het al een rampjaar toen ze in de CL werden uitgeschakeld. Het maakt ook weinig uit voor ze omdat Ancellotti na de LaLiga seizoen al weggaat en die ene coach van Leverkusen zijn werk overneemt. Als de geruchten ook kloppen
.Where am I Playstation Showcase? 🤡
Quote:
Nou nee ik wil gewoon een spannende titelstrijd dus ja ik wil graag dat PSV wint vandaag en Ajax punten laat liggen, spannend tot de laatste ronde aub [..]
Real Madrid won 4 jaar geleden ook geen prijzen.
https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/1294697/wanneer-won-real-madrid-voor-het-laatst-helemaal-geen-prijs-in-een-seizoen.html
En doe niet zo sneu om Ajax. Die spelers van Feyenoord willen echt wel liever CL dan dat ze Ajax de titel misgunnen. Dit speelt alleen bij Calimero fans.
Daarnaast zou PSV het niet nodig moeten hebben, misschien zelf iets beter je best moeten doen begin van het jaar.
Moge de beste winnen vandaag.
Gepost door: Marten op 11-05-2025 12:19
Real Madrid won 4 jaar geleden ook geen prijzen.
https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/1294697/wanneer-won-real-madrid-voor-het-laatst-helemaal-geen-prijs-in-een-seizoen.html
En doe niet zo sneu om Ajax. Die spelers van Feyenoord willen echt wel liever CL dan dat ze Ajax de titel misgunnen. Dit speelt alleen bij Calimero fans.
Daarnaast zou PSV het niet nodig moeten hebben, misschien zelf iets beter je best moeten doen begin van het jaar.
Moge de beste winnen vandaag.
Gepost door: Marten op 11-05-2025 12:19

edit 14:46: nou PSV wil toch geen kampioen worden zo te zien 🤣🤣
Holy shit wat een game, PSV wil dus toch WEL kampioen worden. Ongelooflijk

Budgetgaming edit
Let op de dubbelpost.
Let op de dubbelpost.
~Yamete Onii-chan! (˶˃ ᵕ ˂˶)~
En zoals ik al zei, had verwacht dat Feyenoord het zou verprutsen
. Eerst was ik verbaasd met de 2 goals. Maar met de tweede helft, tja.... Het is altijd de tweede helft. Ach ja. FC Twente heeft een overwinning gemaakt, dus plek 3 staat nog vast voor Feyenoord. Nu maar hopen dat ze de voorrondes halen zodat ze erin zitten. Want het gaat om de miljoenen
.
En hopelijk investeeert Kloesse in betere verdedigers. Want je kan niet verwachten dat Hwang alle ballen moet tegenhouden
(en Hancko gaat volgende seizoen toch weg, Trauner is niet meer hoe hij was en Beelen moet nog verder groeien).
. Eerst was ik verbaasd met de 2 goals. Maar met de tweede helft, tja.... Het is altijd de tweede helft. Ach ja. FC Twente heeft een overwinning gemaakt, dus plek 3 staat nog vast voor Feyenoord. Nu maar hopen dat ze de voorrondes halen zodat ze erin zitten. Want het gaat om de miljoenen
.En hopelijk investeeert Kloesse in betere verdedigers. Want je kan niet verwachten dat Hwang alle ballen moet tegenhouden
(en Hancko gaat volgende seizoen toch weg, Trauner is niet meer hoe hij was en Beelen moet nog verder groeien).Where am I Playstation Showcase? 🤡
En wtf gebeurt er nu in de Clasico dan? Ongelooflijk wat een insane dag qua voetbal 
Heel benieuwd hoe Ajax - NEC zal eindigen 👀
edit 18:15: oke dit is absoluut de meest gestoorde dag in voetbal die ik OOIT heb meegemaakt, NEC op bezoek bij Ajax 2-0 voor en Barca maakt de game af, wat een dag....

Heel benieuwd hoe Ajax - NEC zal eindigen 👀
edit 18:15: oke dit is absoluut de meest gestoorde dag in voetbal die ik OOIT heb meegemaakt, NEC op bezoek bij Ajax 2-0 voor en Barca maakt de game af, wat een dag....
~Yamete Onii-chan! (˶˃ ᵕ ˂˶)~
PSV verdient het imo ook gewoon meer (helaas). Dramatisch wat Ajax laat zien.
Zie Ajax trouwens ook niet winnen van Groningen en Twente.
Denk dat het gedaan is. Echt bizaar hoe je een 9 punten voorsprong kunt weggeven!
Zie Ajax trouwens ook niet winnen van Groningen en Twente.
Denk dat het gedaan is. Echt bizaar hoe je een 9 punten voorsprong kunt weggeven!
Dit is trouwens de allereerste nederlaag van Ajax ooit tegen NEC in eigen huis 
Dit is echt een absoluut extreem bizarre Eredivisie dag
Overigens kan t nog voor Ajax, 1 punt voorsprong maar ze moeten wakker worden in het kwadraat

Dit is echt een absoluut extreem bizarre Eredivisie dag

Overigens kan t nog voor Ajax, 1 punt voorsprong maar ze moeten wakker worden in het kwadraat

~Yamete Onii-chan! (˶˃ ᵕ ˂˶)~
Gaat het dan toch gebeuren?
Slot kampioen met Liverpool in zijn eerste seizoen.
Harry Kane die eindelijk zijn eerste trofee wint.
Barca dat met jonkies kampioen van Spanje wordt?
Luiz Enrique die een fatsoenlijk PSG team ipv de bij elkaar geplukte arrogante overbetaalde sterren-ensembles van voorgaande jaren nu de CL laat winnen?
Ajax dat miraculeus het hele seizoen echt VER-SCHRIK-KE-LIJK voetbal heeft laten zien, bovenaan staan, en het dan de laatste wedstrijden compleet weggooit … ?
Son die mogelijk een prijs gaat pakken met Spurs?
Een seizoen dat op veel gebieden gewoon LEUK afloopt?
Slot kampioen met Liverpool in zijn eerste seizoen.
Harry Kane die eindelijk zijn eerste trofee wint.
Barca dat met jonkies kampioen van Spanje wordt?
Luiz Enrique die een fatsoenlijk PSG team ipv de bij elkaar geplukte arrogante overbetaalde sterren-ensembles van voorgaande jaren nu de CL laat winnen?
Ajax dat miraculeus het hele seizoen echt VER-SCHRIK-KE-LIJK voetbal heeft laten zien, bovenaan staan, en het dan de laatste wedstrijden compleet weggooit … ?
Son die mogelijk een prijs gaat pakken met Spurs?
Een seizoen dat op veel gebieden gewoon LEUK afloopt?
Van mij mag die schaal naar Eindhoven. Dit ‘voetbal’ dat Ajax speelt verdient in mijn ogen geen kampioensfeest. Maar goed we hebben gekkere dingen gezien en als.. en als.. ja ja.. stel je eens voor.. ze winnen nog beide wedstrijden.. tsja 🤷♂️ we gaan het meemaken
Quote:
Op dit moment PSV, over 7 dagen wie weet Wie is kampioen? PSV of Ajax?
Gepost door: Mr_style op 11-05-2025 22:16
Gepost door: Mr_style op 11-05-2025 22:16

~Yamete Onii-chan! (˶˃ ᵕ ˂˶)~

