Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Voetbal [Algemeen Topic]

[Begin]  |275|276|277|278|279|280|281(281)  [Eind]
Onyxio
Door Onyxio (1349 reacties) op 30-05-2026 20:37
PSG verdient niks. Van gedachten veranderd: laat Arsenal maar winnen.
Xor
Door Xor (41203 reacties) op 30-05-2026 21:03
PSG is schijnbaar de Manchester City van deze tijd geworden . Morgen gaan de krantenkoppen in Engeland hoogstwaarschijnlijk erg negatief over Arsenal praten. En dan te bedenken dat de reacties misschien ook heel erg racistisch zullen worden onder het Engelse gemeenschap (net als met Saka toen hij de penalty's voor de EK had "verpest").

Edit:

Schijnbaar kan alleen Chelsea dus PSG verslaan. Geen 1 ander Europese team die in de CL speelde, kan gewoon PSG verslaan . Nog even en Luis Enrique wordt straks de Pep Guardiola van deze tijd .

Where am I Playstation Showcase? 🤡
Hinade
Door Hinade (802 reacties) op 30-05-2026 21:08
Zat zelf hier ook te kijken. Broer fan van Arsenal, dus hoopte ook dat die zouden winnen. Maar wat een belabberd potje dit, heel jammer.
Bigds9fan
Door Bigds9fan (12509 reacties) op 30-05-2026 21:23
Quote:
PSG is schijnbaar de Manchester City van deze tijd geworden . Morgen gaan de krantenkoppen in Engeland hoogstwaarschijnlijk erg negatief over Arsenal praten. En dan te bedenken dat de reacties misschien ook heel erg racistisch zullen worden onder het Engelse gemeenschap (net als met Saka toen hij de penalty's voor de EK had "verpest").

Edit:
(Image)
Schijnbaar kan alleen Chelsea dus PSG verslaan. Geen 1 ander Europese team die in de CL speelde, kan gewoon PSG verslaan . Nog even en Luis Enrique wordt straks de Pep Guardiola van deze tijd .
Gepost door: Xor op 30-05-2026 21:03

Laat ik vooropstellen stellen dat ik racisme ten volle afkeur en ook hier gaat het ongetwijfeld weer diep triest worden met allerlei opmerkingen. En hij was de enige niet die miste alleen had hij de pech dat hij de laatste was. Ik benijd hem niet. Dat gezegd krijgt ie nog steeds heel goed betaald dus ja dat zou ik ook wel willen. 🤪

Maar goed als een voetballer een penalty mist moet ik als nerd uiteraard denken aan Star Trek III waarin de gunner de Grissom per ongeluk opblies en als Kruge dan uitroept "Ik wou gevangenen." reageert die met "A Lucky Shot". Waarop Kruge hem vaporiseert. 😈

En nee dat moet ook niet maar ja een penalty inschieten moet toch niet zo moeilijk zijn? Gewoon een hoek en that is it. Maar goed het is mij nooit gelukt om in welke bowling game een perfect game te gooien dus neem dat ook mee. (Mijn record is 7 strikes op rij.)

Dat gezegd als je het in TWEE uur niet kan klaren dan verdien je het ook niet om te winnen.
FinalFantasy7NL
Door FinalFantasy7NL (843 reacties) op 05-06-2026 20:18


Wat een geweldige reclame!!
Bigds9fan
Door Bigds9fan (12509 reacties) op 05-06-2026 22:56
Football 😆
EPMD
Door EPMD (7781 reacties) op 07-06-2026 07:57
Wat een golazo!



Xor
Door Xor (41203 reacties) op 15-06-2026 00:03
Mooie wedstrijd van Japan!

Maar van Nederland... . Zeker als je het vergelijk met Duitsland die uiteindelijk 7-1 won met 2 vingers in de neus .

Where am I Playstation Showcase? 🤡
Yi-Long
Door Yi-Long (7193 reacties) op 15-06-2026 00:11
Depay had trouwens best rood kunnen krijgen voor die idiote actie.
Bigds9fan
Door Bigds9fan (12509 reacties) op 15-06-2026 00:54
Quote:
Mooie wedstrijd van Japan!

Maar van Nederland... . Zeker als je het vergelijk met Duitsland die uiteindelijk 7-1 won met 2 vingers in de neus .
Gepost door: Xor op 15-06-2026 00:03

Ben je iets anders gewend dan? 🤪
Eek2nd
Door Eek2nd (17017 reacties) op 15-06-2026 04:42
Quote:
Mooie wedstrijd van Japan!

Maar van Nederland... . Zeker als je het vergelijk met Duitsland die uiteindelijk 7-1 won met 2 vingers in de neus .
Gepost door: Xor op 15-06-2026 00:03
Je moet Curaçao ook niet vergelijken met Japan he 😅🙈

Maar als ik de snelle aanvallen van Zweden nu zie tegen Tunesië, dat houden de Oranje verdedigers echt niet bij..

😼👞🧑🏻‍🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Caeser
Door Caeser (2474 reacties) op 15-06-2026 08:19
Zo zonde dat je het zo laat nog weggeeft. Maar Koeman heeft het ook zelf verpest door zijn snelle aanvallers er uit te halen, lag genoeg ruimte voor de counter.

NewDust
Door NewDust (1719 reacties) op 15-06-2026 08:32
Hoog Advocaat "Robben, kom jij maar eens eventjes wisselen" gehalte, maar dan in drievoud.
Mauzzahr
Door Mauzzahr (1932 reacties) op 15-06-2026 08:58
Quote:
Mooie wedstrijd van Japan!

Maar van Nederland... . Zeker als je het vergelijk met Duitsland die uiteindelijk 7-1 won met 2 vingers in de neus .
Gepost door: Xor op 15-06-2026 00:03
is toch totaal niet te vergelijken

Rollin’..
Mhzero
Door Mhzero (1226 reacties) op 15-06-2026 10:02
Quote:
Depay had trouwens best rood kunnen krijgen voor die idiote actie.
Gepost door: Yi-Long op 15-06-2026 00:11
Was het maar zo. Daar kon je het vorig toernooi totaal geen bal op spelen. Alles raakte hij meteen kwijt. Die had thuis moeten blijven.
Yi-Long
Door Yi-Long (7193 reacties) op 15-06-2026 10:12
Yeah, ik ben ook geen liefhebber van hem.

Zelfs als hij wél fit is vind ik hem veels te wisselvallig, te lage handelings-snelheid, en te ego-centrisch in de keuzes die hij maakt aan de bal.

Swift
Door Swift (13519 reacties) op 15-06-2026 10:57
Beter wisselen we Koeman.

Go woke, go broke.
Mauzzahr
Door Mauzzahr (1932 reacties) op 15-06-2026 11:02
Quote:
Beter wisselen we Koeman.
Gepost door: Swift op 15-06-2026 10:57
Inderdaad. Voor het toernooi al gezegd.
Heeft hij wel opgelet afgelopen seizoen? Hoe goed bv Til kan zijn ook in de spits? Nu kun je vanaf de zijkanten alleen naar binnen snijden en schieten, maar geen voorzet geven want er is geen topper. Til heeft diepgang, snelheid, en kan koppen. Til spits, Malen eromheen laten draaien of op rechts (of Summerville), Gakpo links. Tijani achter Til. Dan toch gegarandeerd doelpunten.

Maarja, beste stuurlui staan aan wal

Rollin’..
Yi-Long
Door Yi-Long (7193 reacties) op 15-06-2026 12:50
In de voorbereiding was het Kluivert die positief opviel en indruk maakte, dus natuurlijk gooien we die flop Depay erin … (!)

Bigds9fan
Door Bigds9fan (12509 reacties) op 15-06-2026 18:58
Quote:
Yeah, ik ben ook geen liefhebber van hem.

Zelfs als hij wél fit is vind ik hem veels te wisselvallig, te lage handelings-snelheid, en te ego-centrisch in de keuzes die hij maakt aan de bal.


Gepost door: Yi-Long op 15-06-2026 10:12

Niet alleen aan de bal. Die hele Depay is egocentrisch. Dat is letterlijk zijn ding.
[Begin]  |275|276|277|278|279|280|281(281)  [Eind]