Quote:
Ik draag alleen maar dit soort broeken. ๐น[..]
Is in joggingbroek aankomen slecht dan?
Gepost door: Care op 01-06-2026 19:37
Is in joggingbroek aankomen slecht dan?

Gepost door: Care op 01-06-2026 19:37

Alleen dan in combinatie met Air Max 90โs natuurlijk.
๐บ๐ฆ ๐๐
Dan kan je dus niet met roosje op date
Het is patat! ๐ + ๐ =โค , After eight ๐คฎ Teamvluusje stinkt!
Quote:
Breeze! Hah die heb ik twee jaar geleden wel eens geprobeerd en ik was daar cursed met een tal van dates die in joggingbroek kwamen aanzetten. De een liet mij niet uitpraten en de ander was... een apart geval. :p
Ik heb met mijzelf afgesproken dat ik nog op 1 date ga (als deze jongen reageert) en daarna de hele bups verwijder tot ik er weer zin in heb. De zin is er ook niet meer eerlijk gezegd.
Gepost door: Roosje op 01-06-2026 19:35
Ik heb met mijzelf afgesproken dat ik nog op 1 date ga (als deze jongen reageert) en daarna de hele bups verwijder tot ik er weer zin in heb. De zin is er ook niet meer eerlijk gezegd.
Gepost door: Roosje op 01-06-2026 19:35
Haha ja die zitten er ook tussen, uiteindelijk is het gewoon een nummersgame. Welke date app of mogelijkheid je natuurlijk gebruikt.
Quote:
Zonder gekkigheid, als je nooit eerder op een dating app hebt gezeten, is het de moeite waard om het eens uit te proberen? Enerzijds hoor ik zoveel negatieve dingen (zie ook hierboven) dat ik twijfel. Anderzijds overweeg ik een tijdje om na jaren single te zijn eens op date te gaan (weliswaar als ik het minder druk heb).
Gepost door: Dracquiteur op 01-06-2026 19:54
Gepost door: Dracquiteur op 01-06-2026 19:54
Gewoon doen, de ene heeft er wat meer baat bij dan de ander. Enige manier om erachter te komen is het doen, wat heb je te verliezen? Alleen even oppassen dat het niet je zelfbeeld beschadigd of dat je er veel geld inpompt, want zo zijn die apps natuurlijk wel ontwikkeld.
Quote:
Natuurlijk niet. Want je bent op zoek naar de Air Max schoenen die je het meeste aanspreken. Daar is pas echte liefde Hoef ik ook niet. Ik ben niet op zoek.
Gepost door: UltraTiger op 01-06-2026 20:58
Gepost door: UltraTiger op 01-06-2026 20:58
.En je hoeft het ook niet te houden op 1 paar
.Where am I Playstation Showcase? ๐คก
Quote:
Woah, jij bent er ook nogOf niemand wil je hebben 
Gepost door: Yue-chan op 01-06-2026 21:24

Gepost door: Yue-chan op 01-06-2026 21:24
Het is patat! ๐ + ๐ =โค , After eight ๐คฎ Teamvluusje stinkt!
Quote:
Neuh[..]
Heb je me gemist
Gepost door: Yue-chan op 01-06-2026 21:54
Heb je me gemist
Gepost door: Yue-chan op 01-06-2026 21:54
Het is patat! ๐ + ๐ =โค , After eight ๐คฎ Teamvluusje stinkt!
Quote:
Dat ook. ๐นOf niemand wil je hebben 
Gepost door: Yue-chan op 01-06-2026 21:24

Gepost door: Yue-chan op 01-06-2026 21:24
Quote:
Ik denk dat het in ieder geval wel prettig is als je van dezelfde films/series houdt. Dat kijken is iets wat vrijwel iedereen doet dus het is jammer als je dat niet samen kunt doen.Geen idee. Aan de ene kant denk ik dat het wel fijn zou zijn als je iemand hebt die jouw interesses en hobbies deelt en dat je daar ook samen iets mee kunt doen, of dat nou vormgeving, fotografie, tekenen, games, whatever is.
Aan de andere kant is het belangrijker dat je gewoon elkaar je eigen ding laat doen, respecteert, lief hebt, etc. Dat kan trouwens ook beide natuurlijk.
Gepost door: Yi-Long op 01-06-2026 13:17
Aan de andere kant is het belangrijker dat je gewoon elkaar je eigen ding laat doen, respecteert, lief hebt, etc. Dat kan trouwens ook beide natuurlijk.
Gepost door: Yi-Long op 01-06-2026 13:17
๐บ๐ฆ ๐๐
Quote:
Het heeft ook nadelen. Af en toe ben ik iets aan het kijken en krijg ik de geรฏrriteerde reactie "nouuu, ik wilde dat samen kijken".[..]
Dat ook. ๐น
[..]
Ik denk dat het in ieder geval wel prettig is als je van dezelfde films/series houdt. Dat kijken is iets wat vrijwel iedereen doet dus het is jammer als je dat niet samen kunt doen.
Gepost door: UltraTiger op 01-06-2026 22:06
Dat ook. ๐น
[..]
Ik denk dat het in ieder geval wel prettig is als je van dezelfde films/series houdt. Dat kijken is iets wat vrijwel iedereen doet dus het is jammer als je dat niet samen kunt doen.
Gepost door: UltraTiger op 01-06-2026 22:06
Ja
Quote:
๐[..]
๐
Gepost door: Yue-chan op 02-06-2026 06:05
๐
Gepost door: Yue-chan op 02-06-2026 06:05
Het is patat! ๐ + ๐ =โค , After eight ๐คฎ Teamvluusje stinkt!
Oh god is die eeuwige tiener met haar edgy opmerkingen er ook weer. Je zou verwachten dat mensen op een gegeven moment wel volwassen worden...
Quote:
Ja, ben een slecht mens Terechte reactie, heel egoรฏstisch van je. ๐
Gepost door: UltraTiger op 01-06-2026 23:11
Gepost door: UltraTiger op 01-06-2026 23:11

Ja
Morgen weer een date, daarna ga ik Bumble (ben tussentijds geswitched) denk ik wel verwijderen. Ga nu op date met iemand die in dezelfde wijk woont dus ik kan gewoon lopend naar die bierbrouwerij toe. 

Boomerang! Do you want a banana..?
Wat ze zeggen: liever honger dan vergiftigd en liever gelukkig alleen dan ongelukkig samen.
Ik heb zondag dus uiteindelijk een date gehad met iemand die mij vol op mijn ziel heeft getrapt. Ik speel altijd heel netjes open kaart over bepaalde zaken bij nieuwe mensen om zo verwachtingen te managen maar deze guy is echt heel onaardig geweest. Toen ik naar huis liep kwam eigenlijk pas binnen wat er was gebeurd, ik had iemand tegenover mij zitten die alleen naar de oppervlakte kon kijken en niet verder kon zien dan dat.
Ik stop dus ook gewoon meteen met dit domme circus. Ik merk dat ik hier niet tussen thuishoor en dat het mij ook echt opbreekt. Vanochtend fietste ik naar werk en ik concludeerde dat ik vandaag even de gehele mensheid tijdelijk haat en dat ik alleen veel beter af ben. Liefde is cringe.
(Famous last words want ik kan heel goed verliefd worden en zijn.)
Ik heb zondag dus uiteindelijk een date gehad met iemand die mij vol op mijn ziel heeft getrapt. Ik speel altijd heel netjes open kaart over bepaalde zaken bij nieuwe mensen om zo verwachtingen te managen maar deze guy is echt heel onaardig geweest. Toen ik naar huis liep kwam eigenlijk pas binnen wat er was gebeurd, ik had iemand tegenover mij zitten die alleen naar de oppervlakte kon kijken en niet verder kon zien dan dat.
Ik stop dus ook gewoon meteen met dit domme circus. Ik merk dat ik hier niet tussen thuishoor en dat het mij ook echt opbreekt. Vanochtend fietste ik naar werk en ik concludeerde dat ik vandaag even de gehele mensheid tijdelijk haat en dat ik alleen veel beter af ben. Liefde is cringe.
(Famous last words want ik kan heel goed verliefd worden en zijn.)Boomerang! Do you want a banana..?


