Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Liefdescorner

[Begin]  |316|317|318|319|320|321|322(322)  [Eind]
UltraTiger
Door UltraTiger (85968 reacties) op 01-06-2026 20:14
Quote:
[..]
Is in joggingbroek aankomen slecht dan?
Gepost door: Care op 01-06-2026 19:37
Ik draag alleen maar dit soort broeken. ๐Ÿ˜น


Alleen dan in combinatie met Air Max 90โ€™s natuurlijk.

๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ฆ ๐Ÿ’™๐Ÿ’›
Care
Door Care (50705 reacties) op 01-06-2026 20:51
Dan kan je dus niet met roosje op date

Het is patat! ๐Ÿ• + ๐Ÿ =โค , After eight ๐Ÿคฎ Teamvluusje stinkt!
UltraTiger
Door UltraTiger (85968 reacties) op 01-06-2026 20:58
Hoef ik ook niet. Ik ben niet op zoek.

๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ฆ ๐Ÿ’™๐Ÿ’›
Yue-chan
Door Yue-chan (89 reacties) op 01-06-2026 21:24
Of niemand wil je hebben
OneDay
Door OneDay (4206 reacties) op 01-06-2026 21:27
Quote:
Breeze! Hah die heb ik twee jaar geleden wel eens geprobeerd en ik was daar cursed met een tal van dates die in joggingbroek kwamen aanzetten. De een liet mij niet uitpraten en de ander was... een apart geval. :p

Ik heb met mijzelf afgesproken dat ik nog op 1 date ga (als deze jongen reageert) en daarna de hele bups verwijder tot ik er weer zin in heb. De zin is er ook niet meer eerlijk gezegd.
Gepost door: Roosje op 01-06-2026 19:35

Haha ja die zitten er ook tussen, uiteindelijk is het gewoon een nummersgame. Welke date app of mogelijkheid je natuurlijk gebruikt.

Quote:
Zonder gekkigheid, als je nooit eerder op een dating app hebt gezeten, is het de moeite waard om het eens uit te proberen? Enerzijds hoor ik zoveel negatieve dingen (zie ook hierboven) dat ik twijfel. Anderzijds overweeg ik een tijdje om na jaren single te zijn eens op date te gaan (weliswaar als ik het minder druk heb).
Gepost door: Dracquiteur op 01-06-2026 19:54

Gewoon doen, de ene heeft er wat meer baat bij dan de ander. Enige manier om erachter te komen is het doen, wat heb je te verliezen? Alleen even oppassen dat het niet je zelfbeeld beschadigd of dat je er veel geld inpompt, want zo zijn die apps natuurlijk wel ontwikkeld.

Xor
Door Xor (41203 reacties) op 01-06-2026 21:31
Quote:
Hoef ik ook niet. Ik ben niet op zoek.
Gepost door: UltraTiger op 01-06-2026 20:58
Natuurlijk niet. Want je bent op zoek naar de Air Max schoenen die je het meeste aanspreken. Daar is pas echte liefde .

En je hoeft het ook niet te houden op 1 paar .

Where am I Playstation Showcase? ๐Ÿคก
Care
Door Care (50705 reacties) op 01-06-2026 21:49
Quote:
Of niemand wil je hebben
Gepost door: Yue-chan op 01-06-2026 21:24
Woah, jij bent er ook nog

Het is patat! ๐Ÿ• + ๐Ÿ =โค , After eight ๐Ÿคฎ Teamvluusje stinkt!
Yue-chan
Door Yue-chan (89 reacties) op 01-06-2026 21:54
Quote:
[..]
Woah, jij bent er ook nog
Gepost door: Care op 01-06-2026 21:49
Heb je me gemist
Care
Door Care (50705 reacties) op 01-06-2026 22:05
Quote:
[..]
Heb je me gemist
Gepost door: Yue-chan op 01-06-2026 21:54
Neuh

Het is patat! ๐Ÿ• + ๐Ÿ =โค , After eight ๐Ÿคฎ Teamvluusje stinkt!
UltraTiger
Door UltraTiger (85968 reacties) op 01-06-2026 22:06
Quote:
Of niemand wil je hebben
Gepost door: Yue-chan op 01-06-2026 21:24
Dat ook. ๐Ÿ˜น

Quote:
Geen idee. Aan de ene kant denk ik dat het wel fijn zou zijn als je iemand hebt die jouw interesses en hobbies deelt en dat je daar ook samen iets mee kunt doen, of dat nou vormgeving, fotografie, tekenen, games, whatever is.

Aan de andere kant is het belangrijker dat je gewoon elkaar je eigen ding laat doen, respecteert, lief hebt, etc. Dat kan trouwens ook beide natuurlijk.
Gepost door: Yi-Long op 01-06-2026 13:17
Ik denk dat het in ieder geval wel prettig is als je van dezelfde films/series houdt. Dat kijken is iets wat vrijwel iedereen doet dus het is jammer als je dat niet samen kunt doen.

๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ฆ ๐Ÿ’™๐Ÿ’›
Itsjustme
Door Itsjustme (2470 reacties) op 01-06-2026 23:02
Quote:
[..]
Dat ook. ๐Ÿ˜น

[..]
Ik denk dat het in ieder geval wel prettig is als je van dezelfde films/series houdt. Dat kijken is iets wat vrijwel iedereen doet dus het is jammer als je dat niet samen kunt doen.
Gepost door: UltraTiger op 01-06-2026 22:06
Het heeft ook nadelen. Af en toe ben ik iets aan het kijken en krijg ik de geรฏrriteerde reactie "nouuu, ik wilde dat samen kijken".

Ja
UltraTiger
Door UltraTiger (85968 reacties) op 01-06-2026 23:11
Terechte reactie, heel egoรฏstisch van je. ๐Ÿ˜›

๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ฆ ๐Ÿ’™๐Ÿ’›
Yue-chan
Door Yue-chan (89 reacties) op 02-06-2026 06:05
Quote:
[..]
Neuh
Gepost door: Care op 01-06-2026 22:05
๐Ÿ’”
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (41112 reacties) op 02-06-2026 07:21
Quote:
Neuh
Gepost door: Care op 01-06-2026 22:05
Oef...

Twitch.tv/DagDoesStuff ๐Ÿ‘‘๐ŸŠ
Care
Door Care (50705 reacties) op 02-06-2026 08:24
Quote:
[..]
๐Ÿ’”
Gepost door: Yue-chan op 02-06-2026 06:05
๐Ÿ˜˜

Het is patat! ๐Ÿ• + ๐Ÿ =โค , After eight ๐Ÿคฎ Teamvluusje stinkt!
Door MaxHG123 (608 reacties) op 02-06-2026 08:59
Oh god is die eeuwige tiener met haar edgy opmerkingen er ook weer. Je zou verwachten dat mensen op een gegeven moment wel volwassen worden...
Itsjustme
Door Itsjustme (2470 reacties) op 02-06-2026 23:53
Quote:
Terechte reactie, heel egoรฏstisch van je. ๐Ÿ˜›
Gepost door: UltraTiger op 01-06-2026 23:11
Ja, ben een slecht mens

Ja
Roosje
Door Roosje (8370 reacties) op 06-06-2026 09:34
Morgen weer een date, daarna ga ik Bumble (ben tussentijds geswitched) denk ik wel verwijderen. Ga nu op date met iemand die in dezelfde wijk woont dus ik kan gewoon lopend naar die bierbrouwerij toe.

Boomerang! Do you want a banana..?
Roosje
Door Roosje (8370 reacties) op 09-06-2026 18:52
Wat ze zeggen: liever honger dan vergiftigd en liever gelukkig alleen dan ongelukkig samen.

Ik heb zondag dus uiteindelijk een date gehad met iemand die mij vol op mijn ziel heeft getrapt. Ik speel altijd heel netjes open kaart over bepaalde zaken bij nieuwe mensen om zo verwachtingen te managen maar deze guy is echt heel onaardig geweest. Toen ik naar huis liep kwam eigenlijk pas binnen wat er was gebeurd, ik had iemand tegenover mij zitten die alleen naar de oppervlakte kon kijken en niet verder kon zien dan dat.

Ik stop dus ook gewoon meteen met dit domme circus. Ik merk dat ik hier niet tussen thuishoor en dat het mij ook echt opbreekt. Vanochtend fietste ik naar werk en ik concludeerde dat ik vandaag even de gehele mensheid tijdelijk haat en dat ik alleen veel beter af ben. Liefde is cringe. (Famous last words want ik kan heel goed verliefd worden en zijn.)

Boomerang! Do you want a banana..?
Door Chibizzle (5 reacties) op 09-06-2026 20:31
Hoe komen jullie in deze tijd uberhaupt aan dates zonder apps?
[Begin]  |316|317|318|319|320|321|322(322)  [Eind]