Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

PostNL [Algemeen Topic]

[Begin]  |47|48|49|50|51|52|53 (53) [Eind]
Lebberrr
Door Lebberrr (882 reacties) op 22-10-2024 08:31
Quote:
[..]koop al jaren geen kerstkaarten en/of postzegels meer, heb vorig jaar al mijn Whatsapp contacten onderstaande kaart gestuurd, zal die dan rond kerst ook wel weer terug krijgen.

(Image)
Gepost door: Wojak op 22-10-2024 07:36

Die is kaart is wel echt geinig..haha
Xenomorph
Door Xenomorph (752 reacties) op 22-10-2024 09:14
Quote:
[..]koop al jaren geen kerstkaarten en/of postzegels meer, heb vorig jaar al mijn Whatsapp contacten onderstaande kaart gestuurd, zal die dan rond kerst ook wel weer terug krijgen.

(Image)
Gepost door: Wojak op 22-10-2024 07:36

Loeki is tof
Mr_style
Door Mr_style (3520 reacties) op 04-11-2024 16:17
PostNL wil prijzen verhogen nu post toch binnen 24 uur bezorgd moet worden https://www.nu.nl/economie/6334134/postnl-wil-prijzen-verhogen-nu-post-toch-binnen-24-uur-bezorgd-moet-worden.html
Door Dijano (159 reacties) op 04-11-2024 17:31

Post.nl het meest waardeloze bedrijf in nederland . Ze komen afspraken nooit na.
Desty_aya
Door Desty_aya (612 reacties) op 04-11-2024 17:54
ja en ze doen niet eens poging om bij je thuis te leveren meer.
Krijg nu standard " Bezorging niet gelukt, pakket gaat naar PostNL-punt" als postnl iets moet leveren..., een km verder op...
Samunth
Door Samunth (273 reacties) op 04-11-2024 18:37
Blijkbaar heb ik een pakketje met inklaringskosten die ik vergeten ben te betalen, nu heb ik een herinnering ontvangen maar de track & trace code wordt niet gevonden door PostNL. Maar alle knoppen om een live chat met ze te starten werken niet. Wat een waardeloze website is het ook.
Nu heb ik tot 14-11 om te betalen maar kan niks vinden.

P.S. dit is wel legit want ik ben in contact met de zender en die heeft de mailtjes ontvangen en ik niet. super vaag wat een kut bedrijf.
Pinokkia
Door Pinokkia (2652 reacties) op 04-11-2024 21:24
Quote:
Blijkbaar heb ik een pakketje met inklaringskosten die ik vergeten ben te betalen, nu heb ik een herinnering ontvangen maar de track & trace code wordt niet gevonden door PostNL. Maar alle knoppen om een live chat met ze te starten werken niet. Wat een waardeloze website is het ook.
Nu heb ik tot 14-11 om te betalen maar kan niks vinden.

P.S. dit is wel legit want ik ben in contact met de zender en die heeft de mailtjes ontvangen en ik niet. super vaag wat een kut bedrijf.
Gepost door: Samunth op 04-11-2024 18:37

Als je een PostNL account heb staat daar ook de inklaringskosten die je via je account kan betalen.
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd te hebben. Waardeer en respecteer Uw medemens. Friendcode: New 3DS 5241-3110-1435. Naam: Pinokkia. PM als me toevoegd.
Samunth
Door Samunth (273 reacties) op 04-11-2024 21:26
Quote:
[..]

Als je een PostNL account heb staat daar ook de inklaringskosten die je via je account kan betalen.
Gepost door: Pinokkia op 04-11-2024 21:24

Ja dat is dus het probleem, blijkbaar hebben ze het verkeerde adres want ze hebben 2 letters van mijn straatnaam genomen en bij de postcode geplaatst. Waardoor deze niet zichtbaar is in mijn account. Ik moet dus nu het pakket terug sturen.
Door Zienobleejd (7248 reacties) op 09-11-2024 11:57
Ah yes PostNL is weer eens bezig: ik verwacht 6 items van die
random pricedrops van eergisteren. Bol zegt dat alles op geleverd staat, maar ik heb alleen het grootste item (paste niet door de bus) al binnen. Nou, hopen dat PostNL de rest alsnog vandaag levert...
.
ElectricPurple
Door ElectricPurple (216 reacties) op 30-11-2024 14:15
Geen goed moment om een pakketje uit Japan te ontvangen tijdens de Black Friday drukte. Vorige week de inklaringskosten betaald en nu hebben ze deze week al vier keer geprobeerd om het te bezorgen, de track en trace blijft telkens maar staan op "Pakket is ontvangen door PostNL" en het bezorgmoment halen ze steeds niet. Intussen wel alle buitenlandse en binnenlandse pakketjes van DHL en FedEx deze week op tijd binnengekregen
officially whelmed
[Begin]  |47|48|49|50|51|52|53 (53) [Eind]