Haha zeker een oude koe 🤣. GW speelde ik toen het uit kwam en voornamelijk necromancer. Het was destijds zeker een geweldig spel en zoals ik hierboven lees, is het nostalgie. Ik herinner me nog mijn gezellige Guild ODB (orange dyed basterds). Momenteel speel ik alleen Delta Force en laat ik GW links liggen om te koesteren als een mooie herinnering
.
.🌵
Quote:
Guild Wars was echt een geweldige game toen het uitkwam, en met Reforged is het echt een nostalgie! echt genoten van deze comeback.. en mijn oude guild members weer te spreken die ook een terug keer gemaakt hadden in de game.
het blijft mijn favorite game van dat genre.
en als je dan toch je oude guild members spreekt, maak gelijk even een Discord server voor je guild. dit heeft mijn guild ook gedaan en dat is echt leuk om even goed bij te praten over al de geminste jaren.
Gepost door: Tediz2013 op 01-06-2026 01:51
het blijft mijn favorite game van dat genre.
en als je dan toch je oude guild members spreekt, maak gelijk even een Discord server voor je guild. dit heeft mijn guild ook gedaan en dat is echt leuk om even goed bij te praten over al de geminste jaren.
Gepost door: Tediz2013 op 01-06-2026 01:51
niemand van mijn oude lijst is online hahaha, één nieuwe friend toegevoegd die ik afgelopen dagen heb ontmoet. En zag er één van mijn oude lijst online, dus proberen mee te chatten maar geen bericht terug helaas en sindsdien niet weer gezien.
Rollin’..
Een nieuwe guild wars aankondiging volgt op 5 juni. Ben stiekem wel benieuwd 
https://x.com/ArenaNet/status/2061478148655788530?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E2061478148655788530%7Ctwgr%5Ed3b82e63f408021fb9ee4dd920ba711e87258885%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fplaysense.nl%2F765952%2Farenanet-guild-wars-3-verwachtingen%2F

https://x.com/ArenaNet/status/2061478148655788530?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E2061478148655788530%7Ctwgr%5Ed3b82e63f408021fb9ee4dd920ba711e87258885%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fplaysense.nl%2F765952%2Farenanet-guild-wars-3-verwachtingen%2F
--
ik zat ook best in een actieve volle guild. maar ongeveer 10% van de guild is nu actief. de rest is al jaren niet online geweest. maar dan nog leuk om die 10% weer te spreken! 

Quote:
[..]
niemand van mijn oude lijst is online hahaha, één nieuwe friend toegevoegd die ik afgelopen dagen heb ontmoet. En zag er één van mijn oude lijst online, dus proberen mee te chatten maar geen bericht terug helaas en sindsdien niet weer gezien.
Gepost door: Mauzzahr op 01-06-2026 17:05
niemand van mijn oude lijst is online hahaha, één nieuwe friend toegevoegd die ik afgelopen dagen heb ontmoet. En zag er één van mijn oude lijst online, dus proberen mee te chatten maar geen bericht terug helaas en sindsdien niet weer gezien.
Gepost door: Mauzzahr op 01-06-2026 17:05
Super! ik ben ook erg benieuwd!
Quote:
Een nieuwe guild wars aankondiging volgt op 5 juni. Ben stiekem wel benieuwd 
https://x.com/ArenaNet/status/2061478148655788530?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E2061478148655788530%7Ctwgr%5Ed3b82e63f408021fb9ee4dd920ba711e87258885%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fplaysense.nl%2F765952%2Farenanet-guild-wars-3-verwachtingen%2F
Gepost door: Deadninja0 op 02-06-2026 23:36

https://x.com/ArenaNet/status/2061478148655788530?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E2061478148655788530%7Ctwgr%5Ed3b82e63f408021fb9ee4dd920ba711e87258885%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fplaysense.nl%2F765952%2Farenanet-guild-wars-3-verwachtingen%2F
Gepost door: Deadninja0 op 02-06-2026 23:36
Vanaf deze? Of volgende maand ook op mobiel te spelen
zo ik lees mijn eigen post en dacht, wat heeft die man gedronken ik snap er niks van.
Maar bedoelde dus te zeggen: vanaf deze of volgende maand ook op mobiel te spelen (maw per juni of juli).
zo ik lees mijn eigen post en dacht, wat heeft die man gedronken ik snap er niks van.
Maar bedoelde dus te zeggen: vanaf deze of volgende maand ook op mobiel te spelen (maw per juni of juli).
Rollin’..
"Guild Wars 3 officieel bevestigd door ArenaNet. Een bèta staat gepland om in het najaar van 2027 uit te komen." (gamereactor)
Wanneer het spel daadwerkelijk uitkomt is nog niet bekend.
En volgens meerdere bronnen zal het ook speelbaar zijn op de PS5.
https://www.guildwars2.com/en/news/celebrating-the-announcement-of-guild-wars-3/?utm_source=rss&utm_medium=news&utm_campaign=rss
Wanneer het spel daadwerkelijk uitkomt is nog niet bekend.
En volgens meerdere bronnen zal het ook speelbaar zijn op de PS5.
https://www.guildwars2.com/en/news/celebrating-the-announcement-of-guild-wars-3/?utm_source=rss&utm_medium=news&utm_campaign=rss
🌵
Dan blijf ik toch Guild Wars Reforged spelen! Met hun duurt nog een jaar totdat je GW 3 kan spelen 

Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays | https://www.exophase.com/user/JosPlays/
Wel heel benieuwd! Online wel al veel commentaar op de artstyle wat heel anders is dan GW1 en GW2. Duurt nog wel erg lang helaas.
