Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Guild Wars [Algemeen Topic]

[Begin]  |1|2 (2) [Eind]
Remedy
Door Remedy (1875 reacties) op 01-06-2026 06:26
Haha zeker een oude koe 🤣. GW speelde ik toen het uit kwam en voornamelijk necromancer. Het was destijds zeker een geweldig spel en zoals ik hierboven lees, is het nostalgie. Ik herinner me nog mijn gezellige Guild ODB (orange dyed basterds). Momenteel speel ik alleen Delta Force en laat ik GW links liggen om te koesteren als een mooie herinnering .

🌵
Mauzzahr
Door Mauzzahr (1932 reacties) op 01-06-2026 17:05
Quote:
Guild Wars was echt een geweldige game toen het uitkwam, en met Reforged is het echt een nostalgie! echt genoten van deze comeback.. en mijn oude guild members weer te spreken die ook een terug keer gemaakt hadden in de game.

het blijft mijn favorite game van dat genre.

en als je dan toch je oude guild members spreekt, maak gelijk even een Discord server voor je guild. dit heeft mijn guild ook gedaan en dat is echt leuk om even goed bij te praten over al de geminste jaren.
Gepost door: Tediz2013 op 01-06-2026 01:51

niemand van mijn oude lijst is online hahaha, één nieuwe friend toegevoegd die ik afgelopen dagen heb ontmoet. En zag er één van mijn oude lijst online, dus proberen mee te chatten maar geen bericht terug helaas en sindsdien niet weer gezien.

Rollin’..
Tediz2013
Door Tediz2013 (601 reacties) op 05-06-2026 11:34
ik zat ook best in een actieve volle guild. maar ongeveer 10% van de guild is nu actief. de rest is al jaren niet online geweest. maar dan nog leuk om die 10% weer te spreken!


Quote:
[..]

niemand van mijn oude lijst is online hahaha, één nieuwe friend toegevoegd die ik afgelopen dagen heb ontmoet. En zag er één van mijn oude lijst online, dus proberen mee te chatten maar geen bericht terug helaas en sindsdien niet weer gezien.
Gepost door: Mauzzahr op 01-06-2026 17:05
Tediz2013
Door Tediz2013 (601 reacties) op 05-06-2026 11:35
Mauzzahr
Door Mauzzahr (1932 reacties) op 05-06-2026 12:10
Vanaf deze? Of volgende maand ook op mobiel te spelen

zo ik lees mijn eigen post en dacht, wat heeft die man gedronken ik snap er niks van.

Maar bedoelde dus te zeggen: vanaf deze of volgende maand ook op mobiel te spelen (maw per juni of juli).

Rollin’..
Remedy
Door Remedy (1875 reacties) op 06-06-2026 06:36
"Guild Wars 3 officieel bevestigd door ArenaNet. Een bèta staat gepland om in het najaar van 2027 uit te komen." (gamereactor)

Wanneer het spel daadwerkelijk uitkomt is nog niet bekend.

En volgens meerdere bronnen zal het ook speelbaar zijn op de PS5.

https://www.guildwars2.com/en/news/celebrating-the-announcement-of-guild-wars-3/?utm_source=rss&utm_medium=news&utm_campaign=rss

🌵
Josplays
Door Josplays (4986 reacties) op 06-06-2026 09:50
Dan blijf ik toch Guild Wars Reforged spelen! Met hun duurt nog een jaar totdat je GW 3 kan spelen

Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays | https://www.exophase.com/user/JosPlays/
MatB20
Door MatB20 (1570 reacties) op 06-06-2026 10:07
Wel heel benieuwd! Online wel al veel commentaar op de artstyle wat heel anders is dan GW1 en GW2. Duurt nog wel erg lang helaas.
[Begin]  |1|2 (2) [Eind]