Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Juichcorner

[Begin]  |1771|1772|1773|1774|1775|1776|1777(1779)  [Eind]
Roosje
Door Roosje (8370 reacties) op 10-05-2026 18:35
Juich: ik ga voor het eerst in twee jaar weer eens op date. Het gevoel vooraf is ook erg leuk, dus daar moet ik van genieten en hopen dat de jongen ook net zo leuk is als het gevoel.

Boomerang! Do you want a banana..?
ElCheapo
Door ElCheapo (31274 reacties) op 13-05-2026 20:06
Juich: een 4 dagen

W E E K E N D !

Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33992 reacties) op 13-05-2026 21:15
Quote:
Juich: ik ga voor het eerst in twee jaar weer eens op date. Het gevoel vooraf is ook erg leuk, dus daar moet ik van genieten en hopen dat de jongen ook net zo leuk is als het gevoel.
Gepost door: Roosje op 10-05-2026 18:35

Wat leuk, wij willen een update! Ik had het laatst ook weer eens geprobeerd. Was top, er werd veel geflirt en gelachen en het was nonstop gezellig. Waar ik van tevoren dacht dat twee uurtjes meer dan genoeg zou zijn, werd een dagvullend programma en ik was pas diep in de nacht thuis. En toen kreeg ik een appje: er was geen romantische klik. Ja dikke doei, zeg dat dan meteen! 😂

🐴
Roosje
Door Roosje (8370 reacties) op 14-05-2026 10:48
Quote:
[..]

Wat leuk, wij willen een update! Ik had het laatst ook weer eens geprobeerd. Was top, er werd veel geflirt en gelachen en het was nonstop gezellig. Waar ik van tevoren dacht dat twee uurtjes meer dan genoeg zou zijn, werd een dagvullend programma en ik was pas diep in de nacht thuis. En toen kreeg ik een appje: er was geen romantische klik. Ja dikke doei, zeg dat dan meteen! 😂
Gepost door: Budgetpaardje op 13-05-2026 21:15

Omg wat een debiel is dat. Maar goed dat je er meteen vanaf bent, dit soort mensen hebben oneindige verwachtingen waar je nooit aan kan doen. Ik houd jullie op de hoogte!

Juich: make up is extreem goed gelukt, nu hopen dat hij niet in een joggingbroek komt aanzetten net zoals mijn dates van twee jaar geleden. :’)

Boomerang! Do you want a banana..?
Dracquiteur
Door Dracquiteur (4179 reacties) op 14-05-2026 11:55
Quote:
[..]

Omg wat een debiel is dat. Maar goed dat je er meteen vanaf bent, dit soort mensen hebben oneindige verwachtingen waar je nooit aan kan doen. Ik houd jullie op de hoogte!

Juich: make up is extreem goed gelukt, nu hopen dat hij niet in een joggingbroek komt aanzetten net zoals mijn dates van twee jaar geleden. :’)
Gepost door: Roosje op 14-05-2026 10:48
Misschien gaf die persoon het een kans maar bleven de gevoelens uit. Ze had Paardje achteraf evengoed kunnen ghosten.

Hoe dan ook, veel plezier op je date! Hopelijk heb je meer geluk.
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33992 reacties) op 14-05-2026 12:35
Quote:
[..]Misschien gaf die persoon het een kans maar bleven de gevoelens uit. Ze had Paardje achteraf evengoed kunnen ghosten.
Gepost door: Dracquiteur op 14-05-2026 11:55

Ik ben van mening dat als het echt zo leuk was als dat ze zei, en ze me echt zo knap vond als dat ze zei, dat je zoiets best een tweede kans mag geven. Tijdens de date zijn we een paar keer van locatie verhuist en ik heb elke keer aangegeven dat het ook goed was als we het erbij zouden laten die dag, maar zij stond erop om verder te gaan. Gek mens. Maar goed, wie ben ik? Behalve knap en leuk?

En ik denk niet dat ghosten meer een ding is van de nieuwe generatie. Denk ik. Hoop ik.

🐴
Dracquiteur
Door Dracquiteur (4179 reacties) op 14-05-2026 13:41
Quote:
[..]

Ik ben van mening dat als het echt zo leuk was als dat ze zei, en ze me echt zo knap vond als dat ze zei, dat je zoiets best een tweede kans mag geven. Tijdens de date zijn we een paar keer van locatie verhuist en ik heb elke keer aangegeven dat het ook goed was als we het erbij zouden laten die dag, maar zij stond erop om verder te gaan. Gek mens. Maar goed, wie ben ik? Behalve knap en leuk?

En ik denk niet dat ghosten meer een ding is van de nieuwe generatie. Denk ik. Hoop ik.
Gepost door: Budgetpaardje op 14-05-2026 12:35
Vergeet wat ik schreef. Leading on is zo'n klootzakgedrag.
Roosje
Door Roosje (8370 reacties) op 14-05-2026 15:24
Nou dat is duidelijk een nee voor mij. We matchte qua energie totaal niet, ik walsde hem zowat omver en zo druk ben ik niet... 🫪😂 Oke ja een beetje wel, ik ben een goeie chaos gremlin.

Enfin, straks eten met vrienden en Eurovision kijken. Ik heb zo veel zin om Delta Goodrem live te zien zingen! Ook Indiana Jones gekocht als goedmaker.

Boomerang! Do you want a banana..?
Door Mees19 (75 reacties) op 14-05-2026 16:00
Juich: gisteren op de nintendo store de limited edition 8 Lp boxset van BOTW kunnen pre orderen, daarna was hij gelijk weer uitverkocht dus wss geluk gehad!
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33992 reacties) op 14-05-2026 20:47
Quote:
Nou dat is duidelijk een nee voor mij. We matchte qua energie totaal niet, ik walsde hem zowat omver en zo druk ben ik niet... 🫪😂 Oke ja een beetje wel, ik ben een goeie chaos gremlin.
Gepost door: Roosje op 14-05-2026 15:24

Ach, toch weer een keer geprobeerd.

Juich: Mixtape is erg leuk. Had even een kippenvelmomentje toen ik |||Spoiler||| artwork van The Artful Escape in-game |||Spoiler||| zag. Heerlijk als ontwikkelaars games zo durven te verweven. Dat vind ik bij Remedy ook altijd zo genieten.

Edit. Oh het blijkt |||Spoiler||| nog meer on-the-nose dan het artwork |||Spoiler|||. Genieten!

🐴
Crazymax
Door Crazymax (6807 reacties) op 14-05-2026 21:26
Juich: Teenage Mutant Ninja Turtles II: The Secret of the Ooze (1991) van een koningsdag-dvd gekeken met mijn kids van 11 en 8, ze vonden het leuk
Bigds9fan
Door Bigds9fan (12504 reacties) op 15-05-2026 02:02
Quote:
Juich: Teenage Mutant Ninja Turtles II: The Secret of the Ooze (1991) van een koningsdag-dvd gekeken met mijn kids van 11 en 8, ze vonden het leuk
Gepost door: Crazymax op 14-05-2026 21:26

Heb de trilogie op 4K (helaas nog geen TNMT op 4K) en de 1ste 2 delen zijn echt heel goed. Ja de toon van deel 2 is anders maar daar zijn talloze redenen voor. Ik vond de films er prima uitzien ook de Turtles zelf kunnen nog prima door.

Het derde deel is wel een stuk minder.

Maar altijd leuk om zoiets door te geven en de Turtles zijn nog steeds relevant.
Skull_kid
Door Skull_kid (40857 reacties) op 15-05-2026 06:53
Rol: Forum Moderator
Heerlijk dagje vrij gisteren en naar een dierentuin in de buurt geweest en gisteren de kleine afgeleverd bij d'r opa en oma, dus rustig nachtje en ochtend gehad. Ja, gehad, want nu is het werktijd.

❍ᴥ❍
Crazymax
Door Crazymax (6807 reacties) op 15-05-2026 12:49
Quote:
[..]

Heb de trilogie op 4K (helaas nog geen TNMT op 4K) en de 1ste 2 delen zijn echt heel goed. Ja de toon van deel 2 is anders maar daar zijn talloze redenen voor. Ik vond de films er prima uitzien ook de Turtles zelf kunnen nog prima door.

Het derde deel is wel een stuk minder.

Maar altijd leuk om zoiets door te geven en de Turtles zijn nog steeds relevant.
Gepost door: Bigds9fan op 15-05-2026 02:02

We zijn er speciaal voor gaan zitten. Zitbank voor de tv geschoven, bijzettafeltje ervoor, fles prik erop en wat glazen, pizza besteld, en halverwege de film ding-dong pizza kwam eraan en die hebben we voor de tv gegeten.

De film zat ook vol met pizza dus dat was een erg goed idee van m'n dochter!
Sparxy
Door Sparxy (2525 reacties) op 17-05-2026 17:00
Juich: Telstar mag nog een jaartje Eredivisie spelen!
Xenomorph
Door Xenomorph (1927 reacties) op 18-05-2026 11:23
Juichje:
Ik kwam er vanochtend achter dat ik deze week een dag minder hoef te werken dan gedacht en dus eerder en langer weekend heb .

If it bleeds, we can kill it.
Yi-Long
Door Yi-Long (7190 reacties) op 19-05-2026 17:52
Juich; Mijn pakket uit HK is eindelijk binnen. Weet niet meer goed wat er allemaal in zat, afgezien van MiniSo lego huisjes en nog wat ander speelgoed, maar geen inklaringskosten-gezeik, dus dat is een meevaller.
Crazymax
Door Crazymax (6807 reacties) op 19-05-2026 18:35
Leuk hoor dat Suno, het voelt een beetje als een game. Lekker m'n eigen liedjes in elkaar gokken en soms zit er eentje tussen die ik erg leuk vind. Verschillende genres geprobeerd al

Ik heb al de bgm voor 6 stages van een space shooter à la Zero Wing

EDIT: volledige OST van 12 stages, intro, ending en credits
Eek2nd
Door Eek2nd (17010 reacties) op 19-05-2026 22:56
Juich: Arsenal.

Juich: Goede Odido deal! (Ja, de hack is toch al gebeurt, dus niks meer aan te doen en waarwchijnlijk zullen de hackers niet (zo snel) nogmaals daar toeslaan 😆)

😼👞🧑🏻‍🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Xenomorph
Door Xenomorph (1927 reacties) op 20-05-2026 18:03
Juich:
Weekend tot dinsdag .

If it bleeds, we can kill it.
[Begin]  |1771|1772|1773|1774|1775|1776|1777(1779)  [Eind]