Quote:
Volgende week komt Final Fantasy VII Rebirth uit op Switch 2, das echt absurd snel gegaan!
Eerst overmorgen op tweede date, ik ben een beetje heel erg hoteldebotel sinds afgelopen zaterdag.
Ik heb er echt heel veel zin in. 
Gepost door: Roosje op 28-05-2026 19:46
Eerst overmorgen op tweede date, ik ben een beetje heel erg hoteldebotel sinds afgelopen zaterdag.
Ik heb er echt heel veel zin in. 
Gepost door: Roosje op 28-05-2026 19:46
Heel leuk! Goed bevallen dus van beide kanten, veel plezier morgen

Quote:
[..]
Heel leuk! Goed bevallen dus van beide kanten, veel plezier morgen
Gepost door: Caeser op 29-05-2026 20:39
Heel leuk! Goed bevallen dus van beide kanten, veel plezier morgen

Gepost door: Caeser op 29-05-2026 20:39
Nou zie mijn klaag maar...
Boomerang! Do you want a banana..?
Quote:
[..]
Nou zie mijn klaag maar...
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 20:40
Nou zie mijn klaag maar...
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 20:40
Pfff, lees het net idd! Erg balen, helemaal omdat je het zo zag zitten. Het is nu gewoon even enorm klote.
Gun jezelf wat tijd om te balen! En wie weet wat de toekomst brengt. Zoals ik het lees heeft het niet aan jou gelegen, maar aan de timing
Quote:
[..]
Nou zie mijn klaag maar...
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 20:40
Nou zie mijn klaag maar...
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 20:40
Juich voor Roosje: je hebt het weer eens een keer geprobeerd en je hebt bewezen dat je het nog kan! ๐
๐ด
Quote:
[..]
Juich voor Roosje: je hebt het weer eens een keer geprobeerd en je hebt bewezen dat je het nog kan! ๐
Gepost door: Budgetpaardje op 29-05-2026 20:53
Juich voor Roosje: je hebt het weer eens een keer geprobeerd en je hebt bewezen dat je het nog kan! ๐
Gepost door: Budgetpaardje op 29-05-2026 20:53
Ja fairโฆ Maar ik had liever toch niet nu al een uur jankend op de bank gezeten. (En vanmiddag ook al) Achja, ik ben in ieder geval klaar met de k*t dating apps. Wat een gemekker is dat.
Boomerang! Do you want a banana..?
Quote:
[..]
Ja fairโฆ Maar ik had liever toch niet nu al een uur jankend op de bank gezeten. (En vanmiddag ook al) Achja, ik ben in ieder geval klaar met de k*t dating apps. Wat een gemekker is dat.
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 20:57
Ja fairโฆ Maar ik had liever toch niet nu al een uur jankend op de bank gezeten. (En vanmiddag ook al) Achja, ik ben in ieder geval klaar met de k*t dating apps. Wat een gemekker is dat.
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 20:57
Ik snap je. Ik had een perfecte date tijdje terug, die letterlijk een hele dag duurde, en die eindigde raar en abrupt. Waarna ik na een paar uur een berichtje kreeg met dat er zogenaamd geen romantische klik was. Dikke doei, ik ben niet gek en ik weet heel goed wat er gevoeld werd. Er was een romantische klik, want die werd gebracht door haar en niet door mijn netjes opgevoede hoofd. ๐
Maar goed, lang verhaal kort: ik had daarna gebeld met een goede vriendin die stukken meer ervaren is in daten en die sprak de magische woorden: "schat, je bent toch niet verliefd na een eerste date? Keep on swiping baby!"
๐ด
Quote:
[..]
Maar goed, lang verhaal kort: ik had daarna gebeld met een goede vriendin die stukken meer ervaren is in daten en die sprak de magische woorden: "schat, je bent toch niet verliefd na een eerste date? Keep on swiping baby!"
Gepost door: Budgetpaardje op 29-05-2026 21:11
Maar goed, lang verhaal kort: ik had daarna gebeld met een goede vriendin die stukken meer ervaren is in daten en die sprak de magische woorden: "schat, je bent toch niet verliefd na een eerste date? Keep on swiping baby!"
Gepost door: Budgetpaardje op 29-05-2026 21:11
Gelukkig maken wij allemaal dezelfde fouten blijkt.
Ergens is het ook een stuk enthousiasme vanuit mijzelf wat ik niet wil doodslaan maar anderzijds voorkomt het wel hoe ik mij nu voel als ik iets cynischer erin sta.Boomerang! Do you want a banana..?
Quote:
[..]
Gelukkig maken wij allemaal dezelfde fouten blijkt.
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 21:18
Gelukkig maken wij allemaal dezelfde fouten blijkt.
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 21:18
Was dat maar zo, dan hoefden we niet massaal verder te swipen na een succesvolle date. ๐ Geen zorgen, cynisme ebt vanzelf weg.
๐ด
Zie het maar zo! Je hebt wel die vlindertjes in je buik weer een keer kunnen ervaren๐.
Nu is jouw stemming hetzelfde als buiten๐, maar ook dat klaart weer op!
Nu is jouw stemming hetzelfde als buiten๐, maar ook dat klaart weer op!
Quote:
Gaat het daar nu niet tochten zonder beglazing?Voor het eerst Ramen gegeten vandaag bij een Japans restaurant!
(technisch gezien gisteren)
Gepost door: Crazymax op 30-05-2026 00:51
(technisch gezien gisteren)
Gepost door: Crazymax op 30-05-2026 00:51
Twitch.tv/DagDoesStuff ๐๐
Juich: Gex Trilogy komt vandaag binnen!!!!
Ik weet wat ik vanavond ga doen! Gex 64 LETS GO!
Ik weet wat ik vanavond ga doen! Gex 64 LETS GO!Boomerang! Do you want a banana..?
Quote:
[..]
Gaat het daar nu niet tochten zonder beglazing?
Gepost door: DaggieWaggie op 30-05-2026 07:56
Gaat het daar nu niet tochten zonder beglazing?
Gepost door: DaggieWaggie op 30-05-2026 07:56
Misschien is dat de insteek, want ze blijven continu schalen vullen met ramen

Juich: net een date gehad met iemand anders. Buiten het feit dat er geen romantische klik was heb ik wel echt mega veel gelachen en was het ook nog eens iemand die polar opposite was van wie ik ben waardoor ik hem best wat vragen heb kunnen stellen over van alles. Maakt heel veel goed zo.
Boomerang! Do you want a banana..?
Quote:
Cuteeeee!Juich; Mijn neefje (4) kan zonder zijwieltjes fietsen! 
Gepost door: Yi-Long op 30-05-2026 19:34

Gepost door: Yi-Long op 30-05-2026 19:34
Quote:
Deze update had ik niet verwacht. Kan niet wachten tot de volgende wending in jouw Zoektocht naar de Ware.Juich: net een date gehad met iemand anders. Buiten het feit dat er geen romantische klik was heb ik wel echt mega veel gelachen en was het ook nog eens iemand die polar opposite was van wie ik ben waardoor ik hem best wat vragen heb kunnen stellen over van alles. Maakt heel veel goed zo.
Gepost door: Roosje op 30-05-2026 20:26
Gepost door: Roosje op 30-05-2026 20:26

Zet na maanden mijn xbox weer aan en zie dat Mixtape op game pass staat, kijk dat is nou eens leuk..
Am i living deeply, or just barely skimming...



