Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

GTA [Algemeen Topic]

[Begin]  |174|175|176|177|178|179|180 (180) [Eind]
Mr_style
Door Mr_style (4003 reacties) op 15-05-2026 18:17
Quote:
[..]

Dit is een placeholderprijs en het EAN kan ik ook niet checken, volgens mij hebben ze die verzonnen.
Gepost door: GJ op 15-05-2026 18:10

Ja, ik denk dat die geruchten best mogelijk zijn vooral voor GTA 6
Pp X gaan nu veel posts rond dat pre-orders maandag 18 mei open zouden gaan. Dat komt doordat een Amerikaanse retailer (Best Buy) volgens meerdere bronnen een affiliate mail heeft gestuurd met die datum
GJ
Door GJ (8010 reacties) op 15-05-2026 18:23
Rol: Forum Moderator
Quote:
[..]

Ja, ik denk dat die geruchten best mogelijk zijn vooral voor GTA 6
Pp X gaan nu veel posts rond dat pre-orders maandag 18 mei open zouden gaan. Dat komt doordat een Amerikaanse retailer (Best Buy) volgens meerdere bronnen een affiliate mail heeft gestuurd met die datum
Gepost door: Mr_style op 15-05-2026 18:17

Yes, dat heb ik ook gezien. De vraag is alleen of dat een ‘officiële’ opening is van de pre-orders, dus ook op bijvoorbeeld PSN en in de Xbox Store, of dat Best Buy gewoon de knoop doorhakt en zelf pre-orders opent in de hoop dat ze zo de meeste bestellingen binnenhalen. Een officiële aankondiging van pre-orders gaat bijvoorbeeld vaak gepaard met een trailer of andere media blowout, en daar zou maandag een ongebruikelijke dag voor zijn. Maar we gaan het zien. Rockstar blijft Rockstar en die doen gewoon wat ze zelf willen.

Geef kip
Door Wollewillie (692 reacties) op 15-05-2026 18:25
ik dacht dat ze geen fysieke versie gingen uitbrengen (om problemen voor release te voorkomen) maar ik hoop wel op een mooie CE/steelbook
GJ
Door GJ (8010 reacties) op 15-05-2026 18:29
Rol: Forum Moderator
Quote:
ik dacht dat ze geen fysieke versie gingen uitbrengen (om problemen voor release te voorkomen) maar ik hoop wel op een mooie CE/steelbook
Gepost door: Wollewillie op 15-05-2026 18:25

Dat was een gerucht uit een onbetrouwbare bron dat al was ontkracht door de CEO van TakeTwo. Wat ze nog wel kunnen doen is hetzelfde als Crimson Desert: de game encrypted op een disc zetten zodat mensen een kleine patch moeten downloaden om te kunnen spelen, die pas op de release beschikbaar wordt gemaakt.

Geef kip
Mr_style
Door Mr_style (4003 reacties) op 18-05-2026 14:29



🤣
Saintsoleil
Door Saintsoleil (82 reacties) op 18-05-2026 15:45
GTA community zit vol met schizofrenen

Door EliteGMRxMaRCeL (6 reacties) op 18-05-2026 17:46
Zelf zit ik meer te denken aan, dat we komende donderdag met die "earnings call" trailers/pre orders gaan krijgen of wederom een delay.
Mr_style
Door Mr_style (4003 reacties) op 29-05-2026 08:43
Call of duty MW4 verschijnt op 23 oktober 2026, minder dan een maand voor GTA 6. Aangezien nieuwe call of duty deel meestal rond november uitkomen, is de kans groot dat GTA 6 op of na 19 november 2026 verschijnt!!!!
Cab0211
Door Cab0211 (530 reacties) op 29-05-2026 08:52
Quote:
Call of duty MW4 verschijnt op 23 oktober 2026, minder dan een maand voor GTA 6. Aangezien nieuwe call of duty deel meestal rond november uitkomen, is de kans groot dat GTA 6 op of na 19 november 2026 verschijnt!!!!
Gepost door: Mr_style op 29-05-2026 08:43
Weet niet meer wie van Rockstar heeft ook onlangs (vorige week) bevestigd dat de game gewoon de 19e uit gaat komen. Maar goed blijft Rockstar begrijp ik ook haha, maar ik kan niet wachten!
Swift
Door Swift (13519 reacties) op 29-05-2026 11:36
denken jullie dat ze voor gta online een soort pay per month achtige subscription gaan hanteren?

Soort van World of warcraft systeem. Wel gratis, maar alle leuke dingen zitten achter een abbonement.
Gta online+ ofzo.

Go woke, go broke.
Josplays
Door Josplays (4986 reacties) op 29-05-2026 11:51
Ik ga er wel vanuit dat in GTA Online erg "gepusht" wordt om die Shark Cards te kopen ja. Geef ze eens ongelijk, want GTA 5 haalt nog steeds zoveel binnen daarmee. GTA online+ zal misschien wel extra dingen bieden, maar echt een World of Warcraft systeem dat je moet betalen om dingen te mogen doen denk ik eerlijk gezegd niet.

Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays | https://www.exophase.com/user/JosPlays/
Mauzzahr
Door Mauzzahr (1932 reacties) op 29-05-2026 12:43
Quote:
Ik ga er wel vanuit dat in GTA Online erg "gepusht" wordt om die Shark Cards te kopen ja. Geef ze eens ongelijk, want GTA 5 haalt nog steeds zoveel binnen daarmee. GTA online+ zal misschien wel extra dingen bieden, maar echt een World of Warcraft systeem dat je moet betalen om dingen te mogen doen denk ik eerlijk gezegd niet.
Gepost door: Josplays op 29-05-2026 11:51
heb dat nooit gesnapt want heb zelf nooit een enkele shark card gekocht ...

Rollin’..
Josplays
Door Josplays (4986 reacties) op 29-05-2026 12:48
Quote:
[..]
heb dat nooit gesnapt want heb zelf nooit een enkele shark card gekocht ...
Gepost door: Mauzzahr op 29-05-2026 12:43

Ik ook niet, moet ook eerlijk bekennen dat ik erg goed tegen microtransacties kan. Bij mij gaat het vooral mis met games zelf Die blijf ik wel altijd kopen voor een paar euro, maar zo'n Shark Card trekt mij totaal niet. Echter is het miljoenen inkomsten voor Rockstar. Volgens "leaks" was het gewoon al 109 miljoen in de eerste paar maanden van 2026 puur aan GTA Online.

Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays | https://www.exophase.com/user/JosPlays/
Bigds9fan
Door Bigds9fan (12509 reacties) op 29-05-2026 13:01
Quote:
[..]
heb dat nooit gesnapt want heb zelf nooit een enkele shark card gekocht ...
Gepost door: Mauzzahr op 29-05-2026 12:43

Ik ook niet en heb wel alle properties die je kan hebben in game en een flinke lading auto's.
UltraTiger
Door UltraTiger (85968 reacties) op 29-05-2026 16:26
Zijn waarschijnlijk kinderen van oliesjeiks die die dingen kopen.

Quote:
denken jullie dat ze voor gta online een soort pay per month achtige subscription gaan hanteren?

Soort van World of warcraft systeem. Wel gratis, maar alle leuke dingen zitten achter een abbonement.
Gta online+ ofzo.
Gepost door: Swift op 29-05-2026 11:36
Er is al een GTA+ met voordelen voor GTA Online, maar of die dingen interessant zijn weet ik niet. Volgens mij zijn de voertuigen niet eens exclusief dus je kunt ze volgens mij ook gewoon zonder abonnement bemachtigen. Alleen de kleuren/liveries van de voertuigen zijn wel exclusief.

(Er zitten trouwens oude Rockstar games in het abonnement dus het kan interessant zijn als je een maandje neemt en zo’n game binnen die tijd kunt uitspelen, dat is goedkoper dan zo’n game kopen.)

🇺🇦 💙💛
Swift
Door Swift (13519 reacties) op 30-05-2026 09:23
Ik bedoelde voor de nieuwe gta...
Ik zie wel een soort nieuw pay systeem naast de cardsharks introduceren.


Ik heb met gta5 online in het begin die duplicate car selling glitch gegrind.
Die mx5? met die zilveren wrap voor 200k per keer. En ze hebben toen maar de helft afgepakt na die patch dus nog steeds genoeg over om bijna alles te kopen. Geloof dat ik die f1 auto en wat clubs enzo met het laatste beetje geld heb gekocht.

World map ziet er gigantisch uit, ben alleen bang om een week met de release vrij te nemen, aangezien Rockstar niet altijd stipt is met zijn data.

Go woke, go broke.
Door MisAnTroop (7847 reacties) op 30-05-2026 10:20
Quote:


World map ziet er gigantisch uit, ben alleen bang om een week met de release vrij te nemen, aangezien Rockstar niet altijd stipt is met zijn data.
Gepost door: Swift op 30-05-2026 09:23

Oh die komt die dag wel uit, en mocht er uitstel volgen dan is dat toch niet een week gok ik...
Nee, deze datum wordt hem...

Am i living deeply, or just barely skimming...
UltraTiger
Door UltraTiger (85968 reacties) op 30-05-2026 14:22
Het is trouwens ook niet heel vreemd om een week ziek te zijn in het najaar. 😉

🇺🇦 💙💛
[Begin]  |174|175|176|177|178|179|180 (180) [Eind]