Quote:
Ik wil ook meer energieHadden we daar maar meer energie voor met z'n allen, dan zou het collectief het eens een keer winnen van dit soort boze schreeuwmannen.
Pfff, sinds heeeeeel lange tijd ben ik eens jaloers op de Xboxers. Man, wat heb ik zin in FH6. Is het al duidelijk wanneer dit naar de PS5 komt?
Gepost door: Budgetpaardje op 13-05-2026 20:18
Pfff, sinds heeeeeel lange tijd ben ik eens jaloers op de Xboxers. Man, wat heb ik zin in FH6. Is het al duidelijk wanneer dit naar de PS5 komt?
Gepost door: Budgetpaardje op 13-05-2026 20:18
Het is patat! ๐ + ๐ =โค , After eight ๐คฎ Teamvluusje stinkt!
Quote:
Maar ik vind achievements niet zo leuk. En mijn laatste Xbox ervaringen waren matig tot slecht te noemen. Weet je nog dat ik zoveel HDMI handshake problemen had met mijn tv en die Series S? En tja, die Series S was het ook net niet. Plus, ik heb al een PS5 Pro met Plus Premium en een Switch 2 met SOEP. Het is een keer genoeg hรจ.
๐ด
Quote:
Het is nooit genoeg. Want het is hoog tijd om een nieuwe TV te halen. En straks ook de Steam Deck. En de Steam Machine. En de Xbox Project Helix. En de PS6. En de PS6 handheld(PSP2). En de Switch 2 OLED. En de Switch 2 Lite. En de....[..]
Maar ik vind achievements niet zo leuk. En mijn laatste Xbox ervaringen waren matig tot slecht te noemen. Weet je nog dat ik zoveel HDMI handshake problemen had met mijn tv en die Series S? En tja, die Series S was het ook net niet. Plus, ik heb al een PS5 Pro met Plus Premium en een Switch 2 met SOEP. Het is een keer genoeg hรจ.
Gepost door: Budgetpaardje op 13-05-2026 20:45
Maar ik vind achievements niet zo leuk. En mijn laatste Xbox ervaringen waren matig tot slecht te noemen. Weet je nog dat ik zoveel HDMI handshake problemen had met mijn tv en die Series S? En tja, die Series S was het ook net niet. Plus, ik heb al een PS5 Pro met Plus Premium en een Switch 2 met SOEP. Het is een keer genoeg hรจ.
Gepost door: Budgetpaardje op 13-05-2026 20:45
Maar ik zat net even te kijken. Schijnbaar kan je FH6 ook straks via de Cloud/XCloud spelen. Kan je ook de game via cloud spelen als je de game digitaal aanschaft? Of is dit alleen een Xbox Game Pass Premium/Ultimate ding? Alleen ja.... Cloud.... ๐
Where am I Playstation Showcase? ๐คก
Cloudgaming is niet zo mijn ding (bij dit soort games). Ik wil alle pracht en praal uit m'n Pro horen blazen. En het is prima genoeg voor mij zo Xorrie, dat was exact mijn punt. 

๐ด
Quote:
Call of the Elder Gods zit ook in Game Passโฆ ๐น
Gepost door: UltraTiger op 13-05-2026 22:49
Gepost door: UltraTiger op 13-05-2026 22:49
Zeg, ga jij eens even heel gauw iemand anders hiermee vervelen. ๐
Heb je Call of the Sea gespeeld? Ik vond die erg leuk.
๐ด
Quote:
SOEP?[..]
Maar ik vind achievements niet zo leuk. En mijn laatste Xbox ervaringen waren matig tot slecht te noemen. Weet je nog dat ik zoveel HDMI handshake problemen had met mijn tv en die Series S? En tja, die Series S was het ook net niet. Plus, ik heb al een PS5 Pro met Plus Premium en een Switch 2 met SOEP. Het is een keer genoeg hรจ.
Gepost door: Budgetpaardje op 13-05-2026 20:45
Maar ik vind achievements niet zo leuk. En mijn laatste Xbox ervaringen waren matig tot slecht te noemen. Weet je nog dat ik zoveel HDMI handshake problemen had met mijn tv en die Series S? En tja, die Series S was het ook net niet. Plus, ik heb al een PS5 Pro met Plus Premium en een Switch 2 met SOEP. Het is een keer genoeg hรจ.
Gepost door: Budgetpaardje op 13-05-2026 20:45
''Zonder backlog ben je uitgespeeld.''
Goedemorgen reclasseringsambtenaar. Zoals afgesproken meld ik mij weer voor half negen.
Nee, ik heb gisteren niet de hele avond dreigend bij het lokale blijf-van-mijn-lijfhuis onder een lantaarnpaal gestaan, terwijl ik voortdurend mijn lippen stond af te likken. Dat was iemand anders die op mij leek.
Nee, ik heb gisteren niet de hele avond dreigend bij het lokale blijf-van-mijn-lijfhuis onder een lantaarnpaal gestaan, terwijl ik voortdurend mijn lippen stond af te likken. Dat was iemand anders die op mij leek.
Twitch.tv/DagDoesStuff ๐๐
Goedemorgen!
Ga ervoor! Ik vond รฉรฉn keer voldoende, maar daar heb ik wel vaker last van.
Switch Online + Expansion Pass. Oftewel: ๐ฒ
Quote:
Nog niet. Ik zie dat die ook drie platinum trophies heeft. ๐คฉ
Gepost door: UltraTiger op 14-05-2026 00:45
Gepost door: UltraTiger op 14-05-2026 00:45
Ga ervoor! Ik vond รฉรฉn keer voldoende, maar daar heb ik wel vaker last van.

Quote:
[..]SOEP?
Gepost door: Davidov op 14-05-2026 03:32
Gepost door: Davidov op 14-05-2026 03:32
Switch Online + Expansion Pass. Oftewel: ๐ฒ
๐ด
Goedemorgen!
Het weer blijft grappig. Vorige week kon ik 's middags perfect in een t-shirt rondlopen, nu moet ik mijn mantel opnieuw aantrekken. ๐ฅถ
Het weer blijft grappig. Vorige week kon ik 's middags perfect in een t-shirt rondlopen, nu moet ik mijn mantel opnieuw aantrekken. ๐ฅถ
Quote:
Haha ohh zo๐ซขGoedemorgen!
[..]
Ga ervoor! Ik vond รฉรฉn keer voldoende, maar daar heb ik wel vaker last van.
[..]
Switch Online + Expansion Pass. Oftewel: ๐ฒ
Gepost door: Budgetpaardje op 14-05-2026 10:37
[..]
Ga ervoor! Ik vond รฉรฉn keer voldoende, maar daar heb ik wel vaker last van.

[..]
Switch Online + Expansion Pass. Oftewel: ๐ฒ
Gepost door: Budgetpaardje op 14-05-2026 10:37
Quote:
Nou, de winterjas kan weer aan๐Goedemorgen!
Het weer blijft grappig. Vorige week kon ik 's middags perfect in een t-shirt rondlopen, nu moet ik mijn mantel opnieuw aantrekken. ๐ฅถ
Gepost door: Dracquiteur op 14-05-2026 11:44
Het weer blijft grappig. Vorige week kon ik 's middags perfect in een t-shirt rondlopen, nu moet ik mijn mantel opnieuw aantrekken. ๐ฅถ
Gepost door: Dracquiteur op 14-05-2026 11:44
''Zonder backlog ben je uitgespeeld.''
Ja hoor, controller is opgeladen, ik heb mijn koffieโฆ meer heb ik eigenlijk niet nodig. ๐ธ
๐บ๐ฆ ๐๐



