Quote:
Goed plan.[..]
Mooi, kan je dan Mixtape spelen.
Gepost door: Budgetpaardje op 14-05-2026 23:38
Mooi, kan je dan Mixtape spelen.

Gepost door: Budgetpaardje op 14-05-2026 23:38
Quote:
Je kunt je ook gewoon goed gedragen. 😇[..]
Maar goed ik heb dat Duits wel nodig. Dat is tenslotte de voertaal in de hel. 😜
Gepost door: Bigds9fan op 15-05-2026 00:03
Maar goed ik heb dat Duits wel nodig. Dat is tenslotte de voertaal in de hel. 😜
Gepost door: Bigds9fan op 15-05-2026 00:03
🇺🇦 💙💛
Quote:
Mogguh! Vergeten vrij te vragen voor vandaag, dus ik ga gewoon lekker werken.
Gepost door: Skull_kid op 15-05-2026 06:54
Gepost door: Skull_kid op 15-05-2026 06:54
Ik doe met je mee Skull.

Quote:
Goedemorgen 🥱
Gepost door: UltraTiger op 15-05-2026 06:42
Gepost door: UltraTiger op 15-05-2026 06:42
* kijkt naar trophy topic * 😵 Heb je lekker heel de nacht doorgespeeld Poes?
🐴
En wanneer is de volgende pauze? 🤭
Ik heb wat beelden gekeken en het ziet er fantastisch, maar wel wat leeg, uit. Het deed me verlangen naar games als Burnout, waarbij je zo snel mogelijk door al het verkeer heen aan het razen was. Ik dacht vroeger dat dat alleen maar meer en meer zou worden, maar er gaat zoveel rekenkracht naar mooie plantjes en reflecties dat het niet mogelijk lijkt te combineren met een volle en levendige wereld.
Ik heb wat beelden gekeken en het ziet er fantastisch, maar wel wat leeg, uit. Het deed me verlangen naar games als Burnout, waarbij je zo snel mogelijk door al het verkeer heen aan het razen was. Ik dacht vroeger dat dat alleen maar meer en meer zou worden, maar er gaat zoveel rekenkracht naar mooie plantjes en reflecties dat het niet mogelijk lijkt te combineren met een volle en levendige wereld.
🐴
Het is grappig dat je Burnout noemt… ik zit toevallig net te kijken naar Danger Zone & Dangerous Driving… die zijn gemaakt door een paar ex-Criterion mensen. De games zijn nu in de sale op PSN en Xbox.
Als je meer verkeer wilt hebben in Forza Horizon moet je offline/solo spelen, dan is het automatisch (veel) drukker. Niet handig voor speed traps, maar wel handig als je bijvoorbeeld ‘trading paint’ of ‘near misses’ wilt doen.
Als je meer verkeer wilt hebben in Forza Horizon moet je offline/solo spelen, dan is het automatisch (veel) drukker. Niet handig voor speed traps, maar wel handig als je bijvoorbeeld ‘trading paint’ of ‘near misses’ wilt doen.
🇺🇦 💙💛
Mogguh.
Ik hoefde geen vrij te nemen. Ik kreeg het van werk
Ik hoefde geen vrij te nemen. Ik kreeg het van werk
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Neuh. Zou gek zijn als ze dat doen terwijl er gekeken wordt om me naar een directeursfunctie te zetten in een jaar tijd
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Quote:
Neuh. Zou gek zijn als ze dat doen terwijl er gekeken wordt om me naar een directeursfunctie te zetten in een jaar tijd
Gepost door: Care op 15-05-2026 09:11
Gepost door: Care op 15-05-2026 09:11

❍ᴥ❍
Ik ben helemaal verliefd op Delta Goodrem & Søren Torpegard Lund van het Eurovision, wat een fantastische performances waren dat.
Beetje laat maar ik was gisteren helemaal klaar met alles na die date die mijn energie heel duidelijk niet kon matchen. Gelukkig heb ik zat vrienden die dat wel kunnen. 
Beetje laat maar ik was gisteren helemaal klaar met alles na die date die mijn energie heel duidelijk niet kon matchen. Gelukkig heb ik zat vrienden die dat wel kunnen. 
Boomerang! Do you want a banana..?
Goedemorgen allemaal!
Quote:
Klinkt veelbelovend. Op de wishlist gezet.Ja, die vond ik stylistisch fantastisch. Ik denk dat je hier meer plezier beleeft aan het verhaal. Als je een beetje gevoelig bent voor coming-of-age dan heb je hier een hele goede aan. Zojuist uitgespeeld en toch een klein traantje gelaten bij de credits. 
Gepost door: Budgetpaardje op 14-05-2026 21:50

Gepost door: Budgetpaardje op 14-05-2026 21:50
Gisteren weer eens begonnen aan Mass Effect, op de Steam Deck, en het is nu al echt genieten. Ziet er ook nog eens prima uit voor een game van die leeftijd!
❍ᴥ❍
Ik had daarnet een nachtmerrie dat ze mijn pakketje kwijt waren. 🥵
Volgens de tracking is ‘ie in het echt nog wel gewoon onderweg. 😮💨
Volgens de tracking is ‘ie in het echt nog wel gewoon onderweg. 😮💨
🇺🇦 💙💛
Quote:
Ik had daarnet een nachtmerrie dat ze mijn pakketje kwijt waren. 🥵
Volgens de tracking is ‘ie in het echt nog wel gewoon onderweg. 😮💨
Gepost door: UltraTiger op 15-05-2026 14:32
Volgens de tracking is ‘ie in het echt nog wel gewoon onderweg. 😮💨
Gepost door: UltraTiger op 15-05-2026 14:32
Is het wel een nachtmerrie als je overdag slaapt?


