Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Theecorner

[Begin]  |9437|9438|9439|9440|9441|9442|9443(9483)  [Eind]
UltraTiger
Door UltraTiger (85926 reacties) op 15-05-2026 02:15
Quote:
[..]

Mooi, kan je dan Mixtape spelen.
Gepost door: Budgetpaardje op 14-05-2026 23:38
Goed plan.

Quote:
[..]
Maar goed ik heb dat Duits wel nodig. Dat is tenslotte de voertaal in de hel. 😜
Gepost door: Bigds9fan op 15-05-2026 00:03
Je kunt je ook gewoon goed gedragen. 😇

🇺🇦 💙💛
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33991 reacties) op 15-05-2026 06:39
Goedemorgen!

🐴
UltraTiger
Door UltraTiger (85926 reacties) op 15-05-2026 06:42
Goedemorgen 🥱

🇺🇦 💙💛
Skull_kid
Door Skull_kid (40857 reacties) op 15-05-2026 06:54
Rol: Forum Moderator
Mogguh! Vergeten vrij te vragen voor vandaag, dus ik ga gewoon lekker werken.

❍ᴥ❍
ElCheapo
Door ElCheapo (31265 reacties) op 15-05-2026 07:05
Allo allo
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33991 reacties) op 15-05-2026 07:21
Quote:
Mogguh! Vergeten vrij te vragen voor vandaag, dus ik ga gewoon lekker werken.
Gepost door: Skull_kid op 15-05-2026 06:54

Ik doe met je mee Skull.



Quote:
Goedemorgen 🥱
Gepost door: UltraTiger op 15-05-2026 06:42

* kijkt naar trophy topic * 😵 Heb je lekker heel de nacht doorgespeeld Poes?

🐴
UltraTiger
Door UltraTiger (85926 reacties) op 15-05-2026 07:25
Niet de hele nacht, ik heb een uurtje pauze genomen.

🇺🇦 💙💛
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33991 reacties) op 15-05-2026 07:31
En wanneer is de volgende pauze? 🤭

Ik heb wat beelden gekeken en het ziet er fantastisch, maar wel wat leeg, uit. Het deed me verlangen naar games als Burnout, waarbij je zo snel mogelijk door al het verkeer heen aan het razen was. Ik dacht vroeger dat dat alleen maar meer en meer zou worden, maar er gaat zoveel rekenkracht naar mooie plantjes en reflecties dat het niet mogelijk lijkt te combineren met een volle en levendige wereld.

🐴
Xenomorph
Door Xenomorph (1923 reacties) op 15-05-2026 07:41
Goedemorgen allemaal .

If it bleeds, we can kill it.
UltraTiger
Door UltraTiger (85926 reacties) op 15-05-2026 07:43
Het is grappig dat je Burnout noemt… ik zit toevallig net te kijken naar Danger Zone & Dangerous Driving… die zijn gemaakt door een paar ex-Criterion mensen. De games zijn nu in de sale op PSN en Xbox.

Als je meer verkeer wilt hebben in Forza Horizon moet je offline/solo spelen, dan is het automatisch (veel) drukker. Niet handig voor speed traps, maar wel handig als je bijvoorbeeld ‘trading paint’ of ‘near misses’ wilt doen.

🇺🇦 💙💛
Care
Door Care (50693 reacties) op 15-05-2026 07:48
Mogguh.
Ik hoefde geen vrij te nemen. Ik kreeg het van werk

Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Skull_kid
Door Skull_kid (40857 reacties) op 15-05-2026 08:31
Rol: Forum Moderator
F in de chat omdat Care ontslagen is, zonder dat ie het weet.

❍ᴥ❍
Care
Door Care (50693 reacties) op 15-05-2026 09:11
Neuh. Zou gek zijn als ze dat doen terwijl er gekeken wordt om me naar een directeursfunctie te zetten in een jaar tijd

Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Skull_kid
Door Skull_kid (40857 reacties) op 15-05-2026 09:53
Rol: Forum Moderator
Quote:
Neuh. Zou gek zijn als ze dat doen terwijl er gekeken wordt om me naar een directeursfunctie te zetten in een jaar tijd
Gepost door: Care op 15-05-2026 09:11



❍ᴥ❍
Roosje
Door Roosje (8370 reacties) op 15-05-2026 10:00
Ik ben helemaal verliefd op Delta Goodrem & Søren Torpegard Lund van het Eurovision, wat een fantastische performances waren dat. Beetje laat maar ik was gisteren helemaal klaar met alles na die date die mijn energie heel duidelijk niet kon matchen. Gelukkig heb ik zat vrienden die dat wel kunnen.


Boomerang! Do you want a banana..?
Dracquiteur
Door Dracquiteur (4166 reacties) op 15-05-2026 10:03
Goedemorgen allemaal!

Quote:
Ja, die vond ik stylistisch fantastisch. Ik denk dat je hier meer plezier beleeft aan het verhaal. Als je een beetje gevoelig bent voor coming-of-age dan heb je hier een hele goede aan. Zojuist uitgespeeld en toch een klein traantje gelaten bij de credits.
Gepost door: Budgetpaardje op 14-05-2026 21:50
Klinkt veelbelovend. Op de wishlist gezet.
Skull_kid
Door Skull_kid (40857 reacties) op 15-05-2026 12:06
Rol: Forum Moderator
Gisteren weer eens begonnen aan Mass Effect, op de Steam Deck, en het is nu al echt genieten. Ziet er ook nog eens prima uit voor een game van die leeftijd!

❍ᴥ❍
UltraTiger
Door UltraTiger (85926 reacties) op 15-05-2026 14:32
Ik had daarnet een nachtmerrie dat ze mijn pakketje kwijt waren. 🥵

Volgens de tracking is ‘ie in het echt nog wel gewoon onderweg. 😮‍💨

🇺🇦 💙💛
ktugach
Door ktugach (22682 reacties) op 15-05-2026 14:54
Rol: Administrator
Quote:
Ik had daarnet een nachtmerrie dat ze mijn pakketje kwijt waren. 🥵

Volgens de tracking is ‘ie in het echt nog wel gewoon onderweg. 😮‍💨
Gepost door: UltraTiger op 15-05-2026 14:32

Is het wel een nachtmerrie als je overdag slaapt?
UltraTiger
Door UltraTiger (85926 reacties) op 15-05-2026 15:12
Dagmerrie dan 😹

🇺🇦 💙💛
[Begin]  |9437|9438|9439|9440|9441|9442|9443(9483)  [Eind]