Quote:
Oda had ooit aangegeven dat de anime eigenlijk nooit echt ademruimte heeft gehad, omdat die al sinds 1999 bijna wekelijks uitgebracht moest worden. Daardoor was de productie best gelimiteerd qua pacing en animatiekwaliteit.Waarom daarop wachten als je al One Piece* op Netflix kunt kijken?
*Live-Action series.
Moet wel zeggen dat de trailer van de Remake er best wel interessant uitziet
Maar ik vraag mij echt af waarom ze met een remake moeten komen. Volgens mij was de anime al min of meer hetzelfde gebleven als de manga(ga ik er vanuit, want ik lees de manga niet).
Gepost door: Xor op 21-05-2026 11:29
*Live-Action series.
Moet wel zeggen dat de trailer van de Remake er best wel interessant uitziet

Maar ik vraag mij echt af waarom ze met een remake moeten komen. Volgens mij was de anime al min of meer hetzelfde gebleven als de manga(ga ik er vanuit, want ik lees de manga niet).
Gepost door: Xor op 21-05-2026 11:29
Daarnaast draait de anime inmiddels al zoโn 28 jaar en zien de eerste afleveringen er voor nieuwe kijkers behoorlijk gedateerd uit.
En omdat de live-action onverwacht hard aansloeg bij de normies, zijn er ineens veel nieuwe fans bijgekomen. Alleen is โbegin maar bij aflevering 1 van een serie met 1100+ afleveringenโ niet echt aantrekkelijk voor beginners.
Dus een remake/reboot die seizoensgewijs verschijnt, betere pacing heeft en moderne animatie gebruikt, is eigenlijk best logisch.
Twitch.tv/DagDoesStuff ๐๐
Quote:
En dan 30 van die series uitbrengen tot het weer bij is [..]
Oda had ooit aangegeven dat de anime eigenlijk nooit echt ademruimte heeft gehad, omdat die al sinds 1999 bijna wekelijks uitgebracht moest worden. Daardoor was de productie best gelimiteerd qua pacing en animatiekwaliteit.
Daarnaast draait de anime inmiddels al zoโn 28 jaar en zien de eerste afleveringen er voor nieuwe kijkers behoorlijk gedateerd uit.
En omdat de live-action onverwacht hard aansloeg bij de normies, zijn er ineens veel nieuwe fans bijgekomen. Alleen is โbegin maar bij aflevering 1 van een serie met 1100+ afleveringenโ niet echt aantrekkelijk voor beginners.
Dus een remake/reboot die seizoensgewijs verschijnt, betere pacing heeft en moderne animatie gebruikt, is eigenlijk best logisch.
Gepost door: DaggieWaggie op 21-05-2026 12:11
Oda had ooit aangegeven dat de anime eigenlijk nooit echt ademruimte heeft gehad, omdat die al sinds 1999 bijna wekelijks uitgebracht moest worden. Daardoor was de productie best gelimiteerd qua pacing en animatiekwaliteit.
Daarnaast draait de anime inmiddels al zoโn 28 jaar en zien de eerste afleveringen er voor nieuwe kijkers behoorlijk gedateerd uit.
En omdat de live-action onverwacht hard aansloeg bij de normies, zijn er ineens veel nieuwe fans bijgekomen. Alleen is โbegin maar bij aflevering 1 van een serie met 1100+ afleveringenโ niet echt aantrekkelijk voor beginners.
Dus een remake/reboot die seizoensgewijs verschijnt, betere pacing heeft en moderne animatie gebruikt, is eigenlijk best logisch.
Gepost door: DaggieWaggie op 21-05-2026 12:11

Het is patat! ๐ + ๐ =โค , After eight ๐คฎ Teamvluusje stinkt!
Ik vind het prima hoor. Ik ben dol op One Piece. Nog wat naar uit te kijken in mijn leven.
Twitch.tv/DagDoesStuff ๐๐
Quote:
Zijn er ook scheten die niet stinken dan?
Gepost door: UltraTiger op 21-05-2026 09:20
Gepost door: UltraTiger op 21-05-2026 09:20
Des te gezonder je eet des te minder je scheten zullen stinken...

Wellicht, misschien of waarschijnlijk... volgt u het nog?
Quote:
[..]
Dus een remake/reboot die seizoensgewijs verschijnt, betere pacing heeft en moderne animatie gebruikt, is eigenlijk best logisch.
Gepost door: DaggieWaggie op 21-05-2026 12:11
Dus een remake/reboot die seizoensgewijs verschijnt, betere pacing heeft en moderne animatie gebruikt, is eigenlijk best logisch.
Gepost door: DaggieWaggie op 21-05-2026 12:11
Hebben ze bij Hunter X Hunter en Full Metal Alchemist ook gedaan, kan prima!
Quote:
Pardon? Dit is de theecorner Het is lang geleden dat ik zo laat koffie had. โ
Gepost door: Dracquiteur op 21-05-2026 20:26
Gepost door: Dracquiteur op 21-05-2026 20:26
Quote:
Wat zeg je nou, Morda!! Ik wil geen japanse hoer ๐
Gepost door: Morda op 21-05-2026 21:36
Gepost door: Morda op 21-05-2026 21:36

Where am I Playstation Showcase? ๐คก
Goedemorgen allemaal
.
Wie heeft er behalve ik nog meer kl*te geslapen vannacht?
.Wie heeft er behalve ik nog meer kl*te geslapen vannacht?

If it bleeds, we can kill it.
Oh, hi! Yo!
Ik heb al jullie tips opgeslagen, maar nog geen puf gehad om te reageren. Bedankt liefies. Maar ik dacht dat ik vroeg om behapbare anime, niet om 2000+ afleveringen per anime. ๐ต
Ik heb al jullie tips opgeslagen, maar nog geen puf gehad om te reageren. Bedankt liefies. Maar ik dacht dat ik vroeg om behapbare anime, niet om 2000+ afleveringen per anime. ๐ต
๐ด
Gewoon One Piece kijken en deze oorwurm de rest van je leven bij je dragen.
Twitch.tv/DagDoesStuff ๐๐



