Kolere zeg, ik ga nog eens met de auto. De weg richting mijn dorp hadden ze opengetrokken, waardoor ik over de dijk moest, waar iedereen denkt dat ze voorrang krijgen bij de wegversmallingen. Fietsers die dan denken dat ze wel even een stuk tegen het verkeer in kunnen fietsen om erlangs te komen.
Vervolgens is van een parallelweg alleen het laatste stukje open, waardoor ik het hele dorp moet doorrijden om bij mijn werk te komen. Ik mis mijn rustige, verlaten landweggetje om te fietsen.
Vervolgens is van een parallelweg alleen het laatste stukje open, waardoor ik het hele dorp moet doorrijden om bij mijn werk te komen. Ik mis mijn rustige, verlaten landweggetje om te fietsen.

Twitch.tv/DagDoesStuff ๐๐
Quote:
En dat blijft zo de hele zomer Kolere zeg, ik ga nog eens met de auto. De weg richting mijn dorp hadden ze opengetrokken, waardoor ik over de dijk moest, waar iedereen denkt dat ze voorrang krijgen bij de wegversmallingen. Fietsers die dan denken dat ze wel even een stuk tegen het verkeer in kunnen fietsen om erlangs te komen.
Vervolgens is van een parallelweg alleen het laatste stukje open, waardoor ik het hele dorp moet doorrijden om bij mijn werk te komen. Ik mis mijn rustige, verlaten landweggetje om te fietsen.
Gepost door: DaggieWaggie op 03-06-2026 08:06
Vervolgens is van een parallelweg alleen het laatste stukje open, waardoor ik het hele dorp moet doorrijden om bij mijn werk te komen. Ik mis mijn rustige, verlaten landweggetje om te fietsen.

Gepost door: DaggieWaggie op 03-06-2026 08:06

Het is patat! ๐ + ๐ =โค , After eight ๐คฎ Teamvluusje stinkt!
Quote:
Zal er weinig last van hebben op de fiets, want al mijn weggetjes blijven gewoon open. Maar vind het wel kaa u tee dat รกls ik eens een keer met de auto ben, dat ik helemaal om moet rijden. En dat blijft zo de hele zomer 
Gepost door: Care op 03-06-2026 08:09

Gepost door: Care op 03-06-2026 08:09
Is naar mijn gevoel ook nog eens helemaal niet sneller.
Twitch.tv/DagDoesStuff ๐๐
Quote:
meestal is omrijden niet sneller. Daarom heet het ook omrijden. [..]
Zal er weinig last van hebben op de fiets, want al mijn weggetjes blijven gewoon open. Maar vind het wel kaa u tee dat รกls ik eens een keer met de auto ben, dat ik helemaal om moet rijden.
Is naar mijn gevoel ook nog eens helemaal niet sneller.
Gepost door: DaggieWaggie op 03-06-2026 10:32
Zal er weinig last van hebben op de fiets, want al mijn weggetjes blijven gewoon open. Maar vind het wel kaa u tee dat รกls ik eens een keer met de auto ben, dat ik helemaal om moet rijden.
Is naar mijn gevoel ook nog eens helemaal niet sneller.
Gepost door: DaggieWaggie op 03-06-2026 10:32
Het is patat! ๐ + ๐ =โค , After eight ๐คฎ Teamvluusje stinkt!
Sorry Care. Had dat moeten begrijpen. Ik zit tegenwoordig niet meer zo vaak in een auto. Zijn voor mij dus allemaal vage termen geworden. Net als 'snelheidslimiet'.
Twitch.tv/DagDoesStuff ๐๐
Quote:
Ik hoor geen klokHoi, let niet op mij. Ik kom alleen even de middag inluiden. Middag!
Gepost door: Budgetpaardje op 03-06-2026 12:00
Gepost door: Budgetpaardje op 03-06-2026 12:00
Het is patat! ๐ + ๐ =โค , After eight ๐คฎ Teamvluusje stinkt!
Quote:
[..]
Ik hoor geen klok
Gepost door: Care op 03-06-2026 12:13
Ik hoor geen klok
Gepost door: Care op 03-06-2026 12:13
Ja Care, je bent dan ook dertien minuten te laat. Ik ga de middag niet opnieuw inluiden hoor, dat werkt echt mega verwarrend voor iedereen. De volgende keer moet je maar gewoon op tijd zijn, jij zeurmannetje. Het leven draait niet alleen om Care hรจ!
๐ด
Quote:
CareCentral yo[..]
Ja Care, je bent dan ook dertien minuten te laat. Ik ga de middag niet opnieuw inluiden hoor, dat werkt echt mega verwarrend voor iedereen. De volgende keer moet je maar gewoon op tijd zijn, jij zeurmannetje. Het leven draait niet alleen om Care hรจ!
Gepost door: Budgetpaardje op 03-06-2026 12:26
Ja Care, je bent dan ook dertien minuten te laat. Ik ga de middag niet opnieuw inluiden hoor, dat werkt echt mega verwarrend voor iedereen. De volgende keer moet je maar gewoon op tijd zijn, jij zeurmannetje. Het leven draait niet alleen om Care hรจ!
Gepost door: Budgetpaardje op 03-06-2026 12:26
Het is patat! ๐ + ๐ =โค , After eight ๐คฎ Teamvluusje stinkt!
Poezebeest moet naar de dierenarts voor vaccinatie. Ik had haar een half uur te vroeg in het mandje gelokt. Nu mag ik het zo weer proberen, maar nu vertrouwt ze me natuurlijk voor geen meter meer. ๐
๐ด
Quote:
Poezebeest moet naar de dierenarts voor vaccinatie. Ik had haar een half uur te vroeg in het mandje gelokt. Nu mag ik het zo weer proberen, maar nu vertrouwt ze me natuurlijk voor geen meter meer. ๐
Gepost door: Budgetpaardje op 03-06-2026 15:03
Gepost door: Budgetpaardje op 03-06-2026 15:03
Succes hahaha
.If it bleeds, we can kill it.
Ja en ze was vrij relaxed! Wel zo'n anderhalve kilo te zwaar in bijna een jaar tijd waarin ze niet naar buiten kon, dus we gaan op dieet.
๐ด
Woah. Ik ben ook nog zo'n anderhalve kilo te zwaar.
Komt wel dichtbij zo
Komt wel dichtbij zo
Het is patat! ๐ + ๐ =โค , After eight ๐คฎ Teamvluusje stinkt!


.