Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Theecorner

[Begin]  |9467|9468|9469|9470|9471|9472|9473(9484)  [Eind]
DQMJ
Door DQMJ (23615 reacties) op 03-06-2026 07:06
Goedemorgen ๐Ÿ˜Š

โ˜•

#team โ˜• #team ๐Ÿ• + ๐Ÿ
Xenomorph
Door Xenomorph (1927 reacties) op 03-06-2026 07:14
Goedemorgen allemaal .

If it bleeds, we can kill it.
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (41106 reacties) op 03-06-2026 08:06
Kolere zeg, ik ga nog eens met de auto. De weg richting mijn dorp hadden ze opengetrokken, waardoor ik over de dijk moest, waar iedereen denkt dat ze voorrang krijgen bij de wegversmallingen. Fietsers die dan denken dat ze wel even een stuk tegen het verkeer in kunnen fietsen om erlangs te komen.

Vervolgens is van een parallelweg alleen het laatste stukje open, waardoor ik het hele dorp moet doorrijden om bij mijn werk te komen. Ik mis mijn rustige, verlaten landweggetje om te fietsen.

Twitch.tv/DagDoesStuff ๐Ÿ‘‘๐ŸŠ
Care
Door Care (50699 reacties) op 03-06-2026 08:09
Quote:
Kolere zeg, ik ga nog eens met de auto. De weg richting mijn dorp hadden ze opengetrokken, waardoor ik over de dijk moest, waar iedereen denkt dat ze voorrang krijgen bij de wegversmallingen. Fietsers die dan denken dat ze wel even een stuk tegen het verkeer in kunnen fietsen om erlangs te komen.

Vervolgens is van een parallelweg alleen het laatste stukje open, waardoor ik het hele dorp moet doorrijden om bij mijn werk te komen. Ik mis mijn rustige, verlaten landweggetje om te fietsen.
Gepost door: DaggieWaggie op 03-06-2026 08:06
En dat blijft zo de hele zomer

Het is patat! ๐Ÿ• + ๐Ÿ =โค , After eight ๐Ÿคฎ Teamvluusje stinkt!
UltraTiger
Door UltraTiger (85949 reacties) op 03-06-2026 10:08
Goedemorgen ๐Ÿ˜ธ

๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ฆ ๐Ÿ’™๐Ÿ’›
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (41106 reacties) op 03-06-2026 10:32
Quote:
En dat blijft zo de hele zomer
Gepost door: Care op 03-06-2026 08:09
Zal er weinig last van hebben op de fiets, want al mijn weggetjes blijven gewoon open. Maar vind het wel kaa u tee dat รกls ik eens een keer met de auto ben, dat ik helemaal om moet rijden.

Is naar mijn gevoel ook nog eens helemaal niet sneller.

Twitch.tv/DagDoesStuff ๐Ÿ‘‘๐ŸŠ
Skull_kid
Door Skull_kid (40857 reacties) op 03-06-2026 11:09
Rol: Forum Moderator
Mogguh, nog net!

โแดฅโ
Care
Door Care (50699 reacties) op 03-06-2026 11:19
Quote:
[..]
Zal er weinig last van hebben op de fiets, want al mijn weggetjes blijven gewoon open. Maar vind het wel kaa u tee dat รกls ik eens een keer met de auto ben, dat ik helemaal om moet rijden.

Is naar mijn gevoel ook nog eens helemaal niet sneller.
Gepost door: DaggieWaggie op 03-06-2026 10:32
meestal is omrijden niet sneller. Daarom heet het ook omrijden.

Het is patat! ๐Ÿ• + ๐Ÿ =โค , After eight ๐Ÿคฎ Teamvluusje stinkt!
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (41106 reacties) op 03-06-2026 11:57
Sorry Care. Had dat moeten begrijpen. Ik zit tegenwoordig niet meer zo vaak in een auto. Zijn voor mij dus allemaal vage termen geworden. Net als 'snelheidslimiet'.

Twitch.tv/DagDoesStuff ๐Ÿ‘‘๐ŸŠ
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33992 reacties) op 03-06-2026 12:00
Hoi, let niet op mij. Ik kom alleen even de middag inluiden. Middag!

๐Ÿด
Care
Door Care (50699 reacties) op 03-06-2026 12:13
Quote:
Hoi, let niet op mij. Ik kom alleen even de middag inluiden. Middag!
Gepost door: Budgetpaardje op 03-06-2026 12:00
Ik hoor geen klok

Het is patat! ๐Ÿ• + ๐Ÿ =โค , After eight ๐Ÿคฎ Teamvluusje stinkt!
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33992 reacties) op 03-06-2026 12:26
Quote:
[..]
Ik hoor geen klok
Gepost door: Care op 03-06-2026 12:13

Ja Care, je bent dan ook dertien minuten te laat. Ik ga de middag niet opnieuw inluiden hoor, dat werkt echt mega verwarrend voor iedereen. De volgende keer moet je maar gewoon op tijd zijn, jij zeurmannetje. Het leven draait niet alleen om Care hรจ!

๐Ÿด
Dracquiteur
Door Dracquiteur (4179 reacties) op 03-06-2026 14:25
Goedemiddag!
Care
Door Care (50699 reacties) op 03-06-2026 14:54
Quote:
[..]

Ja Care, je bent dan ook dertien minuten te laat. Ik ga de middag niet opnieuw inluiden hoor, dat werkt echt mega verwarrend voor iedereen. De volgende keer moet je maar gewoon op tijd zijn, jij zeurmannetje. Het leven draait niet alleen om Care hรจ!
Gepost door: Budgetpaardje op 03-06-2026 12:26
CareCentral yo

Het is patat! ๐Ÿ• + ๐Ÿ =โค , After eight ๐Ÿคฎ Teamvluusje stinkt!
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33992 reacties) op 03-06-2026 15:03
Poezebeest moet naar de dierenarts voor vaccinatie. Ik had haar een half uur te vroeg in het mandje gelokt. Nu mag ik het zo weer proberen, maar nu vertrouwt ze me natuurlijk voor geen meter meer. ๐Ÿ˜…

๐Ÿด
Xenomorph
Door Xenomorph (1927 reacties) op 03-06-2026 15:11
Quote:
Poezebeest moet naar de dierenarts voor vaccinatie. Ik had haar een half uur te vroeg in het mandje gelokt. Nu mag ik het zo weer proberen, maar nu vertrouwt ze me natuurlijk voor geen meter meer. ๐Ÿ˜…
Gepost door: Budgetpaardje op 03-06-2026 15:03

Succes hahaha .

If it bleeds, we can kill it.
Dracquiteur
Door Dracquiteur (4179 reacties) op 03-06-2026 16:16

Is 't gelukt, Paardje?
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33992 reacties) op 03-06-2026 16:52
Ja en ze was vrij relaxed! Wel zo'n anderhalve kilo te zwaar in bijna een jaar tijd waarin ze niet naar buiten kon, dus we gaan op dieet.

๐Ÿด
Care
Door Care (50699 reacties) op 03-06-2026 19:01
Woah. Ik ben ook nog zo'n anderhalve kilo te zwaar.
Komt wel dichtbij zo

Het is patat! ๐Ÿ• + ๐Ÿ =โค , After eight ๐Ÿคฎ Teamvluusje stinkt!
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33992 reacties) op 03-06-2026 20:37
Ik ben zo'n vijftien kilo te zwaar. Dus mijn poes en ik kloppen wel bij elkaar.

๐Ÿด
[Begin]  |9467|9468|9469|9470|9471|9472|9473(9484)  [Eind]