Psssst, intermittent fasting + geen suikers is een goede manier om af te vallen. Gun jezelf รฉรฉn zoet dessertje per week, en dan is het een makkie om vol te houden.
Ik doe ook aan intermittent fasting. Ik eet en dan vast ik vier tot vijf uur. Weer eten. Dan zes uur vasten en dan weer eten gevolgd door tien uur vasten. 

Het is patat! ๐ + ๐ =โค , After eight ๐คฎ Teamvluusje stinkt!
Ik zou anders FODMAP dieet aanraden, Paardje. 3 maanden volhouden en je kan zo 10 kilo afvallen
. Betekent wel dat je een soort van discipline moet hebben, want je kan heel veel dingen niet eten (wat je normaal zou eten). En dan bedoel ik ook echt heel veel dingen niet (bijvoorbeeld je kunt gewoon vlees eten, maar niets gepaneerd zoals een schnitzel of iets erop zoals kruiden wat niet toegestaan is volgens het FODMAP).
. Betekent wel dat je een soort van discipline moet hebben, want je kan heel veel dingen niet eten (wat je normaal zou eten). En dan bedoel ik ook echt heel veel dingen niet (bijvoorbeeld je kunt gewoon vlees eten, maar niets gepaneerd zoals een schnitzel of iets erop zoals kruiden wat niet toegestaan is volgens het FODMAP).Where am I Playstation Showcase? ๐คก
Afvallen is simpel, welk 'dieet' is niet relevant. je moet alleen genoeg discipline hebben om meer energie te verbruiken dan je binnenkrijgt
Als je het verstandig en gezond wilt doen moet je ook opletten dat je voldoende vitamines enzo binnenkrijgt. Kies uiteraard een dieet waarvan je denkt dat je het langere tijd kan volhouden. Of ga gewoon wat meer bewegen zonder meer te gaan eten, dat kan ook en is misschien nog wel makkelijker.
Besef ook dat je levensstijl voor het dieet en na het dieet niet dezelfde kunnen zijn, anders kom je gewoon weer aan en kan je het opnieuw doen.
Als je het verstandig en gezond wilt doen moet je ook opletten dat je voldoende vitamines enzo binnenkrijgt. Kies uiteraard een dieet waarvan je denkt dat je het langere tijd kan volhouden. Of ga gewoon wat meer bewegen zonder meer te gaan eten, dat kan ook en is misschien nog wel makkelijker.Besef ook dat je levensstijl voor het dieet en na het dieet niet dezelfde kunnen zijn, anders kom je gewoon weer aan en kan je het opnieuw doen.
Quote:
Afvallen is simpel, welk 'dieet' is niet relevant. je moet alleen genoeg discipline hebben om meer energie te verbruiken dan je binnenkrijgt
Als je het verstandig en gezond wilt doen moet je ook opletten dat je voldoende vitamines enzo binnenkrijgt. Kies uiteraard een dieet waarvan je denkt dat je het langere tijd kan volhouden. Of ga gewoon wat meer bewegen zonder meer te gaan eten, dat kan ook en is misschien nog wel makkelijker.
Besef ook dat je levensstijl voor het dieet en na het dieet niet dezelfde kunnen zijn, anders kom je gewoon weer aan en kan je het opnieuw doen.
Gepost door: Crazymax op 03-06-2026 21:54
Als je het verstandig en gezond wilt doen moet je ook opletten dat je voldoende vitamines enzo binnenkrijgt. Kies uiteraard een dieet waarvan je denkt dat je het langere tijd kan volhouden. Of ga gewoon wat meer bewegen zonder meer te gaan eten, dat kan ook en is misschien nog wel makkelijker.Besef ook dat je levensstijl voor het dieet en na het dieet niet dezelfde kunnen zijn, anders kom je gewoon weer aan en kan je het opnieuw doen.
Gepost door: Crazymax op 03-06-2026 21:54
Tja dat is het in principe wel. Tenzij je diabetes of zo hebt want dat verstoort je metabolisme weer. Maar dan moet je het wel.vol kunnen houden. Bewegen is sowieso goed voor je.
4 afleveringen Clarksons Farm gekeken. Nu nog de was ophangen en sporten.
Druk bezig geweest met Marathon. Inmiddels level 30.
Game is tot 9 juni gratis te spelen dus jullie kunnen ook meedoen. ๐ธ
Marathon โ Open Play Week: 2 juni - 9 juni
Game is tot 9 juni gratis te spelen dus jullie kunnen ook meedoen. ๐ธ
Marathon โ Open Play Week: 2 juni - 9 juni
๐บ๐ฆ ๐๐
Goedemorgen!
Lief al die tips, maar ik kan heel goed afvallen. Het probleem is dat ik ook heel goed weer kan aankomen.
Lief al die tips, maar ik kan heel goed afvallen. Het probleem is dat ik ook heel goed weer kan aankomen.

๐ด
Dat laatste ben ik ook heel erg goed in. Dat mag na de zomer weer. Dan kan de bulk weer aan.
Het is patat! ๐ + ๐ =โค , After eight ๐คฎ Teamvluusje stinkt!
Goedemorgen al voel ik het nog niet echt.
Gisteren lekker Clarksons Farm gekeken in plaats van dat stel luie donders. Die man is 66, heeft hartproblemen en runt een pub en een boerderij. Ik doe het hem niet na.
Gisteren lekker Clarksons Farm gekeken in plaats van dat stel luie donders. Die man is 66, heeft hartproblemen en runt een pub en een boerderij. Ik doe het hem niet na.
Is het al weekend?
Nee?
Pffff...
Was het maar weekend.
Kon ik daar niks gaan doen.
Nee?
Pffff...
Was het maar weekend.
Kon ik daar niks gaan doen.
Twitch.tv/DagDoesStuff ๐๐
Ik stem ook voor een 32 uurs 24 uurs 16 uurs werkweek, oftewel het weekend en niet-weekend deel gewoon omdraaien 

Quote:
Bijna daggie, bijna.Is het al weekend?
Nee?
Pffff...
Was het maar weekend.
Kon ik daar niks gaan doen.
Gepost door: DaggieWaggie op 04-06-2026 12:21
Nee?
Pffff...
Was het maar weekend.
Kon ik daar niks gaan doen.
Gepost door: DaggieWaggie op 04-06-2026 12:21
Je moet alleen deze dag nog even door komen.
Kind heeft vanochtend ook ballxpit gespeeld. Hij vindt het leuk.
Hij kwam gewoon in 1 keer door het eerste level heen met het eerste karakter
Het is patat! ๐ + ๐ =โค , After eight ๐คฎ Teamvluusje stinkt!
Quote:
Hoi moe, ik ben care Ja hoi, ik ben moe.
Gepost door: Budgetpaardje op 04-06-2026 16:11
Gepost door: Budgetpaardje op 04-06-2026 16:11
Het is patat! ๐ + ๐ =โค , After eight ๐คฎ Teamvluusje stinkt!


