Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Theecorner

[Begin]  |9468|9469|9470|9471|9472|9473|9474(9484)  [Eind]
Dracquiteur
Door Dracquiteur (4179 reacties) op 03-06-2026 20:49
Psssst, intermittent fasting + geen suikers is een goede manier om af te vallen. Gun jezelf รฉรฉn zoet dessertje per week, en dan is het een makkie om vol te houden.
Care
Door Care (50699 reacties) op 03-06-2026 20:51
Ik doe ook aan intermittent fasting. Ik eet en dan vast ik vier tot vijf uur. Weer eten. Dan zes uur vasten en dan weer eten gevolgd door tien uur vasten.

Het is patat! ๐Ÿ• + ๐Ÿ =โค , After eight ๐Ÿคฎ Teamvluusje stinkt!
Xor
Door Xor (41197 reacties) op 03-06-2026 21:06
Ik zou anders FODMAP dieet aanraden, Paardje. 3 maanden volhouden en je kan zo 10 kilo afvallen . Betekent wel dat je een soort van discipline moet hebben, want je kan heel veel dingen niet eten (wat je normaal zou eten). En dan bedoel ik ook echt heel veel dingen niet (bijvoorbeeld je kunt gewoon vlees eten, maar niets gepaneerd zoals een schnitzel of iets erop zoals kruiden wat niet toegestaan is volgens het FODMAP).

Where am I Playstation Showcase? ๐Ÿคก
Crazymax
Door Crazymax (6807 reacties) op 03-06-2026 21:54
Afvallen is simpel, welk 'dieet' is niet relevant. je moet alleen genoeg discipline hebben om meer energie te verbruiken dan je binnenkrijgt Als je het verstandig en gezond wilt doen moet je ook opletten dat je voldoende vitamines enzo binnenkrijgt. Kies uiteraard een dieet waarvan je denkt dat je het langere tijd kan volhouden. Of ga gewoon wat meer bewegen zonder meer te gaan eten, dat kan ook en is misschien nog wel makkelijker.

Besef ook dat je levensstijl voor het dieet en na het dieet niet dezelfde kunnen zijn, anders kom je gewoon weer aan en kan je het opnieuw doen.
Bigds9fan
Door Bigds9fan (12504 reacties) op 03-06-2026 23:36
Quote:
Afvallen is simpel, welk 'dieet' is niet relevant. je moet alleen genoeg discipline hebben om meer energie te verbruiken dan je binnenkrijgt Als je het verstandig en gezond wilt doen moet je ook opletten dat je voldoende vitamines enzo binnenkrijgt. Kies uiteraard een dieet waarvan je denkt dat je het langere tijd kan volhouden. Of ga gewoon wat meer bewegen zonder meer te gaan eten, dat kan ook en is misschien nog wel makkelijker.

Besef ook dat je levensstijl voor het dieet en na het dieet niet dezelfde kunnen zijn, anders kom je gewoon weer aan en kan je het opnieuw doen.
Gepost door: Crazymax op 03-06-2026 21:54


Tja dat is het in principe wel. Tenzij je diabetes of zo hebt want dat verstoort je metabolisme weer. Maar dan moet je het wel.vol kunnen houden. Bewegen is sowieso goed voor je.

4 afleveringen Clarksons Farm gekeken. Nu nog de was ophangen en sporten.
UltraTiger
Door UltraTiger (85949 reacties) op 04-06-2026 00:18
Druk bezig geweest met Marathon. Inmiddels level 30.

Game is tot 9 juni gratis te spelen dus jullie kunnen ook meedoen. ๐Ÿ˜ธ

Marathon โ€“ Open Play Week: 2 juni - 9 juni

๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ฆ ๐Ÿ’™๐Ÿ’›
ElCheapo
Door ElCheapo (31274 reacties) op 04-06-2026 06:04
Allo allo
Care
Door Care (50699 reacties) op 04-06-2026 06:25
Mogguh

Het is patat! ๐Ÿ• + ๐Ÿ =โค , After eight ๐Ÿคฎ Teamvluusje stinkt!
ktugach
Door ktugach (22684 reacties) op 04-06-2026 06:47
Rol: Administrator
Goedemorgen!
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33992 reacties) op 04-06-2026 07:14
Goedemorgen!

Lief al die tips, maar ik kan heel goed afvallen. Het probleem is dat ik ook heel goed weer kan aankomen.

๐Ÿด
Care
Door Care (50699 reacties) op 04-06-2026 07:37
Dat laatste ben ik ook heel erg goed in. Dat mag na de zomer weer. Dan kan de bulk weer aan.

Het is patat! ๐Ÿ• + ๐Ÿ =โค , After eight ๐Ÿคฎ Teamvluusje stinkt!
Caeser
Door Caeser (2474 reacties) op 04-06-2026 08:10
Goedemorgen! โ˜•๏ธ

DQMJ
Door DQMJ (23615 reacties) op 04-06-2026 08:14
Goedemorgen ๐Ÿช€

โ˜•

#team โ˜• #team ๐Ÿ• + ๐Ÿ
Bigds9fan
Door Bigds9fan (12504 reacties) op 04-06-2026 09:53
Goedemorgen al voel ik het nog niet echt.

Gisteren lekker Clarksons Farm gekeken in plaats van dat stel luie donders. Die man is 66, heeft hartproblemen en runt een pub en een boerderij. Ik doe het hem niet na.
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (41106 reacties) op 04-06-2026 12:21
Is het al weekend?

Nee?

Pffff...

Was het maar weekend.

Kon ik daar niks gaan doen.

Twitch.tv/DagDoesStuff ๐Ÿ‘‘๐ŸŠ
ElCheapo
Door ElCheapo (31274 reacties) op 04-06-2026 13:27
Ik stem ook voor een 32 uurs 24 uurs 16 uurs werkweek, oftewel het weekend en niet-weekend deel gewoon omdraaien
Care
Door Care (50699 reacties) op 04-06-2026 13:34
Quote:
Is het al weekend?

Nee?

Pffff...

Was het maar weekend.

Kon ik daar niks gaan doen.
Gepost door: DaggieWaggie op 04-06-2026 12:21
Bijna daggie, bijna.
Je moet alleen deze dag nog even door komen.
Kind heeft vanochtend ook ballxpit gespeeld. Hij vindt het leuk.
Hij kwam gewoon in 1 keer door het eerste level heen met het eerste karakter

Het is patat! ๐Ÿ• + ๐Ÿ =โค , After eight ๐Ÿคฎ Teamvluusje stinkt!
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33992 reacties) op 04-06-2026 16:11
Ja hoi, ik ben moe.

๐Ÿด
Dracquiteur
Door Dracquiteur (4179 reacties) op 04-06-2026 16:14
Ik ook!

Goeiendag allemaal!
Care
Door Care (50699 reacties) op 04-06-2026 16:18
Quote:
Ja hoi, ik ben moe.
Gepost door: Budgetpaardje op 04-06-2026 16:11
Hoi moe, ik ben care

Het is patat! ๐Ÿ• + ๐Ÿ =โค , After eight ๐Ÿคฎ Teamvluusje stinkt!
[Begin]  |9468|9469|9470|9471|9472|9473|9474(9484)  [Eind]