Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Remko Games

[Begin] |1|2|3(3)  [Eind]
Dynaw
Door Dynaw (8078 reacties) op 05-08-2014 14:38
Zag dat er nog geen topic was over deze webshop was, dus bij deze!

Link naar de website.

Ze hebben daar op zich best aardige prijzen voor tweedehands artikelen. Zoals ICO & the shadow of colossus HD Collection voor €10,00.

Uiteraard zelf hier al eerder een bestelling geplaatst en deze verliep geheel naar wens. Grote voordeel ook, ze accepteren PayPal. Dus mocht er iets mis gaan heb je de bescherming van PayPal.
L1F3Stream
Door L1F3Stream (5591 reacties) op 05-08-2014 14:41
Recent een groot aantal oude PS3 titels hier besteld voor de verzameling. Deze titels kwamen in uitstekende staat binnen, goed onderhouden na inkoop!
Miesie
Door Miesie (2352 reacties) op 05-08-2014 14:47
Ik heb daar een tijd geleden wat ingeruild. Ging prima met de post. Wat wel een klein nadeel is, is dat hij niets doet met nintendo.
Ben
Door Ben (7648 reacties) op 05-08-2014 15:03
Rol: Toevoeg Moderator
Mooi, ik zocht al een nieuwe tweedehands site.
Altijd leuk om doorheen te browsen.
XBOX: BENx1996 | PSN: BENx1996 | STEAM: BENx1996
King Bowser
Door King Bowser (15698 reacties) op 05-08-2014 17:14
Quote:
Wat wel een klein nadeel is, is dat hij niets doet met nintendo.
Gepost door: Miesie op 05-08-2014 14:47
Viel mij ook op idd. Jammer, ik ben juist meer een Nintendoër Misschien een ideetje voor deze shop.
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Dynaw
Door Dynaw (8078 reacties) op 05-08-2014 17:19
Quote:
[..]
Viel mij ook op idd. Jammer, ik ben juist meer een Nintendoër Misschien een ideetje voor deze shop.
Gepost door: King Bowser op 05-08-2014 17:14
Inderdaad ja, zou tof zijn. Maar betwijfel of ze dit topic ooit gaan zien.
Spellevent
Door Spellevent (477 reacties) op 05-08-2014 18:07

Quote:
Inderdaad ja, zou tof zijn. Maar betwijfel of ze dit topic ooit gaan zien.

nou dit topic staat nu al op de tweede pagina van google als je op remko games zoekt. De rest is hij bijna allemaal zelf. Als ik een eenmanswebshop was, zou ik mezelf toch even regelmatig googlen, dus verwacht het eigenlijk wel .
Davidov
Door Davidov (13524 reacties) op 05-08-2014 18:10
Of stuur ze even een berichtje dat we hier een topic geopend hebben, kleine moeite
''Zonder backlog ben je uitgespeeld.''
Ben
Door Ben (7648 reacties) op 05-08-2014 18:50
Rol: Toevoeg Moderator
Quote:
Of stuur ze even een berichtje dat we hier een topic geopend hebben, kleine moeite
Gepost door: Davidov op 05-08-2014 18:10

Zou graag een mailtje sturen, maar wat ga je dan zeggen hè.
XBOX: BENx1996 | PSN: BENx1996 | STEAM: BENx1996
Dynaw
Door Dynaw (8078 reacties) op 05-08-2014 23:37
Oh, blijkbaar hebben ze wél Nintendo categorieën. Helaas 0 aanbod.

Groter plaatje
Dat zal waarschijnlijk ook de reden zijn dat die categorieën niet te vinden zijn.
Twizzler
Door Twizzler (1865 reacties) op 16-12-2014 20:23
Had Last of Us Remastered besteld voor de PS4.
Kreeg ik vandaag de envelop binnen blijkt het de Duitse Bundel versie te zijn.
Als ik dan ga mailen waarom hij dat niet er gewoon bij zet krijg ik een mail terug dat het onmogelijk is om dat erbij te vermelden.

Hij gaat dan ook retour en heb een dispuut bij paypal ingevuld over de transactie.
Blijf hier weg want als het om retour gaat gaat hij flink moeilijk doen.
Kh_puma
Door Kh_puma (1887 reacties) op 16-12-2014 20:26
Een aantal jaar geleden wat bij Remco besteld via Marktplaats, kreeg er nog een grappig visite kaartje en alles. Had toen mooie prijzen... Alleen kwam hem laatst tegen op Marktplaats, en sommige van zijn prijzen waren stukken duurder dan de andere webshops prijzen. En als je dan vraagt of de prijs dan aanpasbaar is, wordt je simpelweg afgesnauwd in gebroken Nederlands...
Twizzler
Door Twizzler (1865 reacties) op 16-12-2014 20:44
Hij is ook zojuist behoorlijk tekeer gegaan tegen mij in zijn emails.
Krijg een grote mond van hier tot Tokio.
Wat heb ik een spijt hier ooit wat besteld te hebben.
Dynaw
Door Dynaw (8078 reacties) op 16-12-2014 20:54
Quote:
Hij is ook zojuist behoorlijk tekeer gegaan tegen mij in zijn emails.
Krijg een grote mond van hier tot Tokio.
Wat heb ik een spijt hier ooit wat besteld te hebben.
Gepost door: Twizzler op 16-12-2014 20:44
Wat stond er dan zoal in z'n mailtjes? :/ Want met zulk soort gedrag blijf ik liever ook weg bij dit soort webshops.
Kh_puma
Door Kh_puma (1887 reacties) op 16-12-2014 20:56
Quote:
Hij is ook zojuist behoorlijk tekeer gegaan tegen mij in zijn emails.
Krijg een grote mond van hier tot Tokio.
Wat heb ik een spijt hier ooit wat besteld te hebben.
Gepost door: Twizzler op 16-12-2014 20:44

Wat ik ook nogal dom vind, aangezien hij na redelijk wat jaren nog geen naam heeft opgebouwd in de verkoop industrie, en met dit klant onvriendelijke gedrag dat ook zeker niet zal gebeuren. Wat zegt hij over het retourneren?
Twizzler
Door Twizzler (1865 reacties) op 16-12-2014 21:24
Ik heb m gezegd dat ik dus vind dat hij transparant moet zijn over datgene wat hij verkoopt en dat hij best mag melden dat het om een Duitse hoes gaat en een bundle versie aangezien die dus moeilijker te wederverkopen zijn als je je game hebt uitgespeeld en bv Game Mania ze al helemaal niet inneemt.

Toen ik dus zei dat ik het terug wil sturen op zijn kosten wat overigens volgens de Nederlandse kopen op afstand wet zo geregeld is wil hij daar niks van weten en het moest op mijn eigen kosten retour en hij begon erover dat het mij niet om het spel te doen was maar om het wederverkopen en hij begon erover dat ik hem betichte van oplichting terwijl ik dat woord niet in mijn communicatie heb gebruikt.

Nou, ik koop best veel spellen en dit was eigenlijk een proefbestelling van mij om te zien hoe het allemaal loopt en dan krijg je dit. Nou hij gooit zijn eigen glazen maar lekker in hoor. Mij is hij alweer kwijt als klant. Een bedrijf die niet begrijpt dat de meeste gamers geen buitenlandse hoes willen of een bundle copy voordat ze hem kopen heeft het volgens mij niet begrepen en verdient ook geen plek in de games verkoop.
Maar goed, het kan ook mijn gebrek zijn maar ik wil het gewoon weten als ik een Duitse hoes in mn maag gesplitst krijg.

Kh_puma
Door Kh_puma (1887 reacties) op 16-12-2014 21:33
Quote:
Ik heb m gezegd dat ik dus vind dat hij transparant moet zijn over datgene wat hij verkoopt en dat hij best mag melden dat het om een Duitse hoes gaat en een bundle versie aangezien die dus moeilijker te wederverkopen zijn als je je game hebt uitgespeeld en bv Game Mania ze al helemaal niet inneemt.

Toen ik dus zei dat ik het terug wil sturen op zijn kosten wat overigens volgens de Nederlandse kopen op afstand wet zo geregeld is wil hij daar niks van weten en het moest op mijn eigen kosten retour en hij begon erover dat het mij niet om het spel te doen was maar om het wederverkopen en hij begon erover dat ik hem betichte van oplichting terwijl ik dat woord niet in mijn communicatie heb gebruikt.

Nou, ik koop best veel spellen en dit was eigenlijk een proefbestelling van mij om te zien hoe het allemaal loopt en dan krijg je dit. Nou hij gooit zijn eigen glazen maar lekker in hoor. Mij is hij alweer kwijt als klant. Een bedrijf die niet begrijpt dat de meeste gamers geen buitenlandse hoes willen of een bundle copy voordat ze hem kopen heeft het volgens mij niet begrepen en verdient ook geen plek in de games verkoop.
Maar goed, het kan ook mijn gebrek zijn maar ik wil het gewoon weten als ik een Duitse hoes in mn maag gesplitst krijg.


Gepost door: Twizzler op 16-12-2014 21:24

Iedere andere webshop met een beetje fatsoen zou zijn excuses aanbieden inderdaad, en dat het niet mogelijk is om dat op de website te vermelden is ook gelul van hem aangezien er gewoon product beschrijvingen staan bij zijn producten (waar ik me overigens aan stoor aan dan weer wel een hoofdletter en dan weer niet, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij ). En wat jij met je product doet nadat je hem hebt gekocht zijn ook jouw eigen zaken, heb nog nooit een medewerken van de Media Markt horen zeggen 'je wilt het zeker doorverkopen hè' . Erg vreemd allemaal. Misschien gaan de zaken slecht bij hem of andere privé problemen, maar daar hoeven de klanten niet de dupe van te worden...
Twizzler
Door Twizzler (1865 reacties) op 16-12-2014 21:47
Nou ja dat dus. Ik heb dit dus ook nog nooit meegemaakt op deze manier. Als een klant ontevreden is over zijn aankoop dan heb je het als bedrijf zijnde om te beginnen al niet goed gedaan. Probeer dan vervolgens in iederg eval met een oplossing te komen die de klant met een goed gevoel achterlaat. En begin niet een hele tirade af te steken richting de klant vol kul argumenten. Ik heb me laten lokken door de scherpe prijzen van een aantal games. Helaas gaat een lage prijs en goede service niet altijd samen. Een beetje marge op de games had waarschijnlijk wel de benodigde service opgeleverd.
Volgende keer maar weer gewoon een paar euro meer betalen dan heb ik in ieder geval niet dit soort gezeur. Gemiste kans van remkogames.
Door JustGamer (1 reacties) op 04-10-2015 13:44
Hier komt mijn review

retour

Retour kan,alleen zijn de kosten voor de koper!
Als een bedrijf het verkeerde product levert,mag je verwachten dat zij de kosten op zich nemen. .


Service

Als je vraagt of prijzen aanpasbaar zijn,wordt je brutaal afgesnauwd.
Ben je het niet eens met bijv een aangekomen product en je zegt er iets van via mail ,dan lijkt het eerder alsof een puber van 16/17 de zaak beheerd ..

Prijzen:

Prijzen zijn merendeels oké ,maar als je het goedkoper vind en vraagt of het aanpasbaar is.. zie hierboven.

Conclusie

Qua prijzen is deze winkel oké ,service is iets waar ze HEEL hard aan mogen gaan werken. En vooral het aanspreken van klanten met U,of geachte heer/mevrouw. Want ik werd in een mailtje eens aangesproken met ''je'' .

Zou ik deze winkel aanraden bij vrienden/familie?

Nee zeker niet,ik ga liever naar andere winkels waar je kan onderhandelen over de prijs op een fatsoenlijke manier of je de laagste prijs opzoekt en laat zien en zo tot een overeenkomst komt


Mauzzahr
Door Mauzzahr (1621 reacties) op 04-10-2015 13:52
Deze shop is toch diegene die op marktplaats van die promo copy's zet en ze dan voor 30-35 euro verkoopt ofniet? Altijd al krom gevonden. Hij krijgt materiaal gratis om te testen of wat dan ook en dan verkoopt hij het (voor redelijke prijs tov nieuw, maar dan krijg je dus wel zo'n bleek hoesje etc. oog wilt ook wat ;-) ). Maar kan het mis hebben.
Rollin’..
Poa1903
Door Poa1903 (478 reacties) op 04-10-2015 14:03
Quote:
Hier komt mijn review

retour

Retour kan,alleen zijn de kosten voor de koper!
Als een bedrijf het verkeerde product levert,mag je verwachten dat zij de kosten op zich nemen. .


Service

Als je vraagt of prijzen aanpasbaar zijn,wordt je brutaal afgesnauwd.
Ben je het niet eens met bijv een aangekomen product en je zegt er iets van via mail ,dan lijkt het eerder alsof een puber van 16/17 de zaak beheerd ..

Prijzen:

Prijzen zijn merendeels oké ,maar als je het goedkoper vind en vraagt of het aanpasbaar is.. zie hierboven.

Conclusie

Qua prijzen is deze winkel oké ,service is iets waar ze HEEL hard aan mogen gaan werken. En vooral het aanspreken van klanten met U,of geachte heer/mevrouw. Want ik werd in een mailtje eens aangesproken met ''je'' .

Zou ik deze winkel aanraden bij vrienden/familie?

Nee zeker niet,ik ga liever naar andere winkels waar je kan onderhandelen over de prijs op een fatsoenlijke manier of je de laagste prijs opzoekt en laat zien en zo tot een overeenkomst komt



Gepost door: JustGamer op 04-10-2015 13:44

Verhaal komt behoorlijk overeen met vorige reacties hier. Voor mij dus niet een echte aanrader, ookal zijn de nieuwprijzen voor die enkele ps4 games wel prima.

Een noot op jouw review: "U" is ook wel heel overdreven om tegen klanten te zeggen. "u" is meer gepast, aangezien klanten geen goden zijn

Het leven is als een neus: haal er uit wat er in zit.
[Begin] |1|2|3(3)  [Eind]