Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

GooHooPrijsvraag: Maak kans op een € 25 waardebon!

Het is woensdag en we gaan vandaag de week door midden hakken, op weg naar het weekend. Dit alles in samenwerking met GooHoo Games , want we geven vandaag namelijk een waardebon weg ter waarde van € 25! Deze kun je gebruiken op hun gehele assortiment, niet verkeerd tijdens deze drukke Black Friday dagen.

Black Fridaydeals op diverse tweedehands titels bij GooHoo
Deze keer vieren we dat GooHoo flink wat aanbiedingen heeft voor de Black Friday, er zijn heel wat winkels om te bekijken, deze kun je ook onderaan dit bericht vinden.

GooHoo heeft van alles in de aanbieding op tweedehands gebied. Van GameCube Games (Bijvoorbeeld Wave Race bijvoorbeeld voor slechts € 4 en sommige titels vanaf € 2), tot Xbox One titels zoals Titanfall voor € 7 en The Division voor slechts € 9. Per winkel kun je de nodige aanbiedingen vinden rechtsbovenin het menu:

GooXboxone.nl
Gooplaystation4.nl
Goonintendoswitch.nl
GooXbox360.nl
PS3gameskopen.nl
GooWiiU.nl
PS2gameshop.nl
Wiigamesinfo.nl
GooNintendo3DS.nl
GameCubeGames.nl
Skylander figuren

Prijsvraag: Maak kans op een € 25 waardebon!
Voor wie GooHoo nog niet kent, GooHoo is een speciaalzaak voor tweedehands games, maar verkoopt ook nieuwe titels. Je maakt in deze prijsvraag kans op een waardebon van € 25 die je in de GooHoo Gameshops vrij mag besteden aan wat je maar wilt. Maar wat moet je er precies voor doen? Heel simpel!

Kijk rond op de GooHoo Games websites en zoek een game(s) of accessoire(s) uit die je voor de € 25 bon gratis zou willen krijgen of korting op zou willen als de prijs boven de € 25 uitkomt. Vermeld deze titel hieronder als reactie en licht kort toe waarom je graag die game wilt hebben.

Is de game of accessoire die je graag wilt hebben duurder dan € 25, dan kun je de bon altijd gebruiken om € 25 korting te krijgen op het item dat je graag wilt hebben. Simpel dus!



Tot slot
€ 25 euro in de pocket is nooit verkeerd. We bedanken dan ook GooHoo voor het beschikbaar stellen van deze bon. De prijsvraag loopt nog tot en met donderdag 23:59, daarna sluiten de digitale lijnen. We wensen jullie allemaal heel veel succes met zowel de prijsvraag als natuurlijk de laatste helft van de werkweek. Met zijn allen komen we er wel weer doorheen!

Laatste reacties

avatar van Indicatie
Door Indicatie (15 reacties) op 22-11-2017 08:36
( PM )
Een gamecubecontroller:
wel paars natuurlijk
Nummer 4 is er net mee gestopt.....
avatar van Ruoverrated2
Door Ruoverrated2 (267 reacties) op 22-11-2017 08:37
( PM )
Battlefront 2. De 25 euro die ik bespaar kan ik dan aan de Lootboxes uitgeven als ze terugkomen

Nee hij staat gewoon op mijn wishlist, maar de prijs moet nog wat zakken. Met de korting erbij is het een mooie prijs!
avatar van DashX
Door DashX (81 reacties) op 22-11-2017 08:38
( PM )
Leuke actie. Final Fantasy XII: Zodiac Age voor de PS4. Fan geweest van de Final Fantasy. Op de PS2 wel een keer gespeeld, maar zou het weer willen spelen op de PS4.
avatar van NeRD
Door NeRD (17 reacties) op 22-11-2017 08:42
( PM )
Game & Wario voor de wii u!
avatar van Dynaw
Door Dynaw (7527 reacties) op 22-11-2017 08:43
( PM )
Mario & Sonic op de Olympische Spelen: Rio 2016 - Wii U
Ik zoek 'em nog voor mijn collectie en natuurlijk leuk met het oog op de komende spelen.
avatar van MilanSven
Door MilanSven (1147 reacties) op 22-11-2017 08:43
( PM )
Rise of the Tombraider PS4! Omdat ik die echt graag wil hebben, maar helaas daalt ie nog niet echt in prijs..
avatar van Stef
Door Stef (2538 reacties) op 22-11-2017 08:46
( PM )
Dying Light: The Following zou ik nog graag eens willen kopen.
Ik zie dat ze ook Nobunaga's Ambition hebben, waar ik ook al een tijdje naar op zoek ben :)
Beide games voor de PS4.
avatar van Niels
Door Niels (15823 reacties) op 22-11-2017 08:47
Rol: Community event manager
( PM )
Blij om crewlid te zijn. Er staat namelijk helemaal niks bij GooHoo op voorrraad wat ik nog zoek
avatar van IMrBrownie
Door IMrBrownie (7 reacties) op 22-11-2017 08:48
( PM )
Call of Duty: WWII
Omdat zelfs op PSN Black Friday is die te duur. En ik mag helaas geen 60 euro uitgeven van me vrouwtje. Dus, dit zou echt fijn zijn.
avatar van Janvkooy
Door Janvkooy (4 reacties) op 22-11-2017 08:52
( PM )
Maffia 3
avatar van Nonexistinghero
Door Nonexistinghero (385 reacties) op 22-11-2017 08:54
( PM )
Ik zou voor The Legend of Zelda: Twilight Princess HD gaan. Ik wilde hem al een tijdje hebben, maar ik ben er alleen nog niet aan toegekomen hem te halen.
avatar van KOBloodflames
Door KOBloodflames (68 reacties) op 22-11-2017 08:57
( PM )
Lego Star Wars 7 voor de PS4 of een nieuwe Guitar Hero game voor de PS3 om te spelen met mijn zusje :)
avatar van Kh_puma
Door Kh_puma (1690 reacties) op 22-11-2017 08:59
( PM )
Bioshock The Collection voor de PS4, zou leuk zijn
avatar van Mesa
Door Mesa (388 reacties) op 22-11-2017 09:03
( PM )
Final Fantasy 15 zou ik graag een spelen
avatar van Esensel
Door Esensel (68 reacties) op 22-11-2017 09:06
( PM )
Ik zou graag een aantal PS4 Earphone/ chat headset willen bestellen. Deze zijn bijna nergens te krijgen en ze zijn zo verdomd makkelijk. (Maar ze gaan ook zo snel kapot :'( )
avatar van Joost013
Door Joost013 (57 reacties) op 22-11-2017 09:08
( PM )
Een nieuwe Sony PS4 Controller V2. Mijn huidige begint slijtsporen te vertonen van alle topgames die er mee gespeeld zijn. Daarom wil ik het noodlot voor zijn.
avatar van Tomoto
Door Tomoto (3 reacties) op 22-11-2017 09:10
( PM )
Ik zou The Legend of Zelda Phantom Hourglass halen, die game mis ik nog in de collectie :)
avatar van Chronootje
Door Chronootje (119 reacties) op 22-11-2017 09:11
( PM )
Een xbox one controller. Mijn huidige wired xbox 360 controller is nodig aan vervanging toe
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (5640 reacties) op 22-11-2017 09:14
( PM )
Lekker Splatoon 2 met korting scoren toch!
@Chronootje xbox controller in de black friday deal voor 30 bij gamemania, kun je deze bon voor iets leukers gebruiken :)
avatar van DenXD
Door DenXD (388 reacties) op 22-11-2017 09:16
( PM )
Resident Evil 7: Biohazard voor de Xbox One.

I need this!
avatar van Gunghir
Door Gunghir (689 reacties) op 22-11-2017 09:18
( PM )
88 euro voor xenoblade chronicles op de wii
Zijn die gasten dronken ofzo?
avatar van Leleisaan
Door Leleisaan (1445 reacties) op 22-11-2017 09:19
( PM )
Ik zoek al tijden naar een goede dualshock 3. In dit geval zou ik voor de zilvere gaan (€2. Puur omdat die me doet denken aan de oude ps2 controller die bij een zilvere ps2 zat.
avatar van Patrickpatrick
Door Patrickpatrick (63 reacties) op 22-11-2017 09:20
( PM )
CoD: WW2, elk jaar weer zeg ik dat ik er niet aan begin, maar toch koop ik hem elk jaar. Vind het nog wel te duur
avatar van MauMau
Door MauMau (75 reacties) op 22-11-2017 09:23
( PM )
Fantasy life voor de 3ds, nog 1 van de 3ds titels die zeker moet komen!
avatar van YOLOYOLO
Door YOLOYOLO (520 reacties) op 22-11-2017 09:26
( PM )
Battlefront 2.
avatar van Swift
Door Swift (3343 reacties) op 22-11-2017 09:30
( PM )
Win je nou een bon aan 25 of 20 euro? Alinea 3 heeft 't namelijk over 20 euro... En de rest van het verhaal over 25...

Ik zou Just sing kopen,lekker met vrienden beetje aangeschoten mee lallen met de muziek tijdens de decemberdagen.
avatar van Jopvdsteen
Door Jopvdsteen (2463 reacties) op 22-11-2017 09:34
( PM )
Ik zou voor Xenoblade Chronicles X gaan, dit spel voor de WiiU heb ik ooit gehad maar daarna weer verkocht omdat ik het toen niks vond en er ook de tijd niet voor had.

Nu de Switch release van Xenoblade op komst is zou ik toch ook graag Chronicles X weer een keer spelen!
avatar van Vuurtoren
Door Vuurtoren (84 reacties) op 22-11-2017 09:35
( PM )
Ok ik doe mee. Battlerfield 1 lijkt me wel wat. De andere games van Battelfield ook prima mee vermaakt.
avatar van Aarjen116
Door Aarjen116 (80 reacties) op 22-11-2017 09:39
( PM )
Ik zou gaan voor Assassin's Creed The Ezio Collection en DOOM voor de PS4. Beide zijn titels die ik altijd nog een keer wil oppakken en met de cadeaubon kosten ze bijna niets meer. :)
avatar van Luke
Door Luke (1252 reacties) op 22-11-2017 09:41
( PM )
Dying light the following lijkt mij best wel een keer leuk, maar je weet natuurlijk nooit of ik dat straks ook nog wil. Mocht ik winnen......
avatar van Larseelkema
Door Larseelkema (6 reacties) op 22-11-2017 09:41
( PM )
Bioshock: The Collection: Zou deze game al een tijdje willen spelen, maar niet echt graag geld aan uit geven. voor de PS4
avatar van ShiningOrange
Door ShiningOrange (23 reacties) op 22-11-2017 09:42
( PM )
Ik heb net een Switch gehaald. Ik wil graag Chronicles spelen op de Switch.
avatar van Taha
Door Taha (53 reacties) op 22-11-2017 09:43
( PM )
Een PS2 om samen met vrienden weer Burnout 3 te spelen zoals de goede oude tijden :)
avatar van Hell Rider
Door Hell Rider (585 reacties) op 22-11-2017 09:46
( PM )
Ik zou er Pokémon Soulsilver (DS) mee kopen :)
avatar van Dinegs
Door Dinegs (461 reacties) op 22-11-2017 09:48
( PM )
Voor de verzameling een Move controller plus camera voor de PS3: deze.
avatar van Remedy
Door Remedy (482 reacties) op 22-11-2017 09:50
( PM )
Kingdom Hearts 3 ! (ps4)
avatar van OwningJigsaw
Door OwningJigsaw (40 reacties) op 22-11-2017 09:53
( PM )
Dying Light: The Following (Enhanced Edition)
Heb deze game voor t eerst op Firstlook gespeeld en was toen al best impressed. Helaas door de drukte met andere games nooit aan toegekomen, dus dit zou het perfecte moment zijn om deze te "halen".
avatar van Taken NL
Door Taken NL (212 reacties) op 22-11-2017 09:54
( PM )
Nu Deadly Premonition 360 backwards compatible is staat deze op mijn lijst van games die ik nog wil kopen.
avatar van Skozaa
Door Skozaa (11 reacties) op 22-11-2017 09:55
( PM )
Geweldige actie natuurlijk

Ik zou graag de Sony Wireless Stereo Headset 2.0 willen hebben.
Waarom zou ik deze willen? Mijn vrouw zit altijd te zeuren dat de TV niet zo hard mag, en dat die op een volume tot maximaal 10 mag, dus een headset is wel handig en er zit al korting op 22% bij goohoo zag ik en met de 25 euro van jullie is het extra voordelig voor mij :)

avatar van DBMaffe
Door DBMaffe (13 reacties) op 22-11-2017 09:59
( PM )
Ik zou voor het volgende gaan:
Xbox One Controller - Armed Forces Limited Edition - Microsoft (origineel)

Zodat bij ons thuis eindelijk iedereen zijn eigen controller heeft . Met 25 euro korting komt hij in het bereik van een kerst kadootje
avatar van Rudy
Door Rudy (18 reacties) op 22-11-2017 10:01
( PM )
Mooie actie! Splatoon 2 staat hoog op het verlanglijstje! Deze game ga ik dan aanschaffen.
avatar van Azkirby
Door Azkirby (302 reacties) op 22-11-2017 10:06
( PM )
Poochy & Yoshi's Woolly World

Deze wil ik altijd nog eens hebben en met deze korting wordt het een mooie deal.
avatar van Shatish_s
Door Shatish_s (37 reacties) op 22-11-2017 10:07
( PM )
Een ps4 controller! Ik heb er op dit moment maar 1.
avatar van Xyouri
Door Xyouri (20 reacties) op 22-11-2017 10:11
( PM )
Rise of the Tomb Raider voor de Playstation 4, omdat ik een heel groot Tomb Raider fan ben, maar niet het spel nogmaals voor 30 euro wil kopen. Ik had de collectors edition al gepreordered voor de Xbox One en dat heeft me ongeveer 140 euro gekost... Nu wil ik graag nog het PSVR gedeelte spelen.
avatar van GrimoireHunter
Door GrimoireHunter (27 reacties) op 22-11-2017 10:13
( PM )
Skyrim remaster voor the XONE lijkt me episch!
avatar van HenkdeBoer
Door HenkdeBoer (21 reacties) op 22-11-2017 10:14
( PM )
Super Mario Odyssey! Want sinterklaas (en kerst) vier je niet zonder Mario!
avatar van John67
Door John67 (115 reacties) op 22-11-2017 10:19
( PM )
Zou ik gebruiken voor een extra DS4 controller, meer gezelligheid op de bank met de kerstdagen!
avatar van Marnixxie
Door Marnixxie (213 reacties) op 22-11-2017 10:23
( PM )
Ik zou dan Uncharted: The Lost Legacy voor de PS4 halen en de rest bijbetalen :)
avatar van Yunasia
Door Yunasia (556 reacties) op 22-11-2017 10:27
( PM )
Nier Automata natuurlijk. Zit al een tijdje hierop te aazen maar het lijkt maar niet goedkoper te worden. Hoor er zoveel goede dingen over en ziet er zo gaaf uit, maar die prijs... Met een bon is het natuurlijk een leuk prijsje.
avatar van Bambam1979
Door Bambam1979 (65 reacties) op 22-11-2017 10:28
( PM )
Twijfel nog tussen een Dualshock 4 controller of een PS4 headset
avatar van Why So Serious?
Door Why So Serious? (2656 reacties) op 22-11-2017 10:29
( PM )
Leuke actie, maar wel belachelijke prijzen daar.

The Witcher 3: Wild Hunt voor Xbox One.
avatar van Needanickname
Door Needanickname (79 reacties) op 22-11-2017 10:32
( PM )
Titanfall 2 op de PS4!
avatar van BeWanno
Door BeWanno (280 reacties) op 22-11-2017 10:41
( PM )
Mario Kart 8 voor switch en rest bijbetalen. Heb hem al voor Wii U, maar wil noet nogmaals de volle mep betalen voor wat eigenlijk een soort port is...
avatar van Sebastien
Door Sebastien (43 reacties) op 22-11-2017 10:50
( PM )
Goohoo is altijd verschrikkelijk duur voor 2ehands games! Zelfs met die 25 euro korting heb je er waarschijnlijk niets aan! Ik zou die bon dus niet eens gratis willen!!
avatar van Darkskedar
Door Darkskedar (234 reacties) op 22-11-2017 10:53
( PM )
Watchdogs 2 staat nog op mijn verlanglijstje.
avatar van KRBM
Door KRBM (11 reacties) op 22-11-2017 11:00
( PM )
Nintendo Switch AC Adapter. Extra oplader altijd handig
avatar van TurboR-GT
Door TurboR-GT (242 reacties) op 22-11-2017 11:08
( PM )
Horizon Zero Dawn, nog niet gekocht vanwege backlog, maar wel op mijn wishlist :)
avatar van DeGeksteKaas
Door DeGeksteKaas (5484 reacties) op 22-11-2017 11:12
( PM )
Niks. Goohoo gohome.
avatar van DeOpperstamper
Door DeOpperstamper (23 reacties) op 22-11-2017 11:13
( PM )
Il zou gaan voor de Ezio collection. Nog nooit een Assassins Creed gespeeld, dus meteen een goed begin!
avatar van Nightshade
Door Nightshade (723 reacties) op 22-11-2017 11:15
( PM )
Waarschijnlijk een Xbox One controller om te gebruiken voor de PC, want m'n oude 360 controller heeft het onlangs begeven.
avatar van Svenvg93
Door Svenvg93 (3 reacties) op 22-11-2017 11:17
( PM )
Mijn huidige PlayStation-controller is aan vervanging toe, daarnaast zou een Oplaadstation ook erg handig zijn!
avatar van LockdownZ
Door LockdownZ (75 reacties) op 22-11-2017 11:27
( PM )
Een hele leuke actie. Ik zou graag Dark Souls 3 voor de playstation 4 willen. Heb deze game al heel lang op het oog maar nooit echt gekocht. Lijkt me zeer leuk

Veel succes allemaal
avatar van Jakerockwell
Door Jakerockwell (293 reacties) op 22-11-2017 11:30
( PM )
Dead or Alive 5: Last Round (PS4)

Ik heb de game al op de Xbox 360 gespeeld, maar zou het nu ook weer op de huidige generatie consoles willen spelen.
avatar van Huifang
Door Huifang (51 reacties) op 22-11-2017 11:32
( PM )
Super Mario Sunshine! Heb hem ooit verkocht en heb er spijt van...
avatar van TW333331
Door TW333331 (8 reacties) op 22-11-2017 11:34
( PM )
Pikmin 2 voor de gamecube! Altijd nog graag willen hebben. Is best schaars tegenwoordig.

Pikmin 2
avatar van Butella
Door Butella (46 reacties) op 22-11-2017 11:40
( PM )
GTA 5
avatar van Gryphonrider
Door Gryphonrider (2377 reacties) op 22-11-2017 11:43
( PM )
'k Zou wel €25 korting op Super Mario Odyssey (Switch) willen winnen
Staat hoog op het verlanglijstje van mijn zoon.
avatar van Geo
Door Geo (42 reacties) op 22-11-2017 12:04
( PM )
Graag zou ik Super Mario Maker voor de Wii U willen hebben. Nog niet de gelegenheid gehad die aan te schaffen
avatar van Ivo001
Door Ivo001 (5148 reacties) op 22-11-2017 12:05
( PM )
Ik zou gaan voor Bioshock the Collection of Final Fantasy XV
avatar van Rasblackfire
Door Rasblackfire (253 reacties) op 22-11-2017 12:10
( PM )
ik wil super super super graag pikmin!! op de gamecube vond ik ze zoooo leuk! dus op de 3ds lijkt me ook zeer vermakelijk
avatar van Koen
Door Koen (1234 reacties) op 22-11-2017 12:18
( PM )
Nintendo Switch AC adapter
avatar van Lilytje
Door Lilytje (8 reacties) op 22-11-2017 12:23
( PM )
Final Fantasy X/X-2 remaster! Omdat ik hem op de ps3 had maar mijn ps3 is ermee opgehouden en ik hem toch nog eens wil spelen.
avatar van Reiverdemon
Door Reiverdemon (596 reacties) op 22-11-2017 12:27
( PM )
Rise of the Tomb raider PS4
avatar van Blauwehaan
Door Blauwehaan (245 reacties) op 22-11-2017 12:28
( PM )
Bloodborne lijkt me wel vet, ik heb nog nooit een souls type game gespeeld dus bloodborne lijkt me wel verfrissend!
avatar van Dbaws
Door Dbaws (188 reacties) op 22-11-2017 12:35
( PM )
Sony Wireless Stereo Headset 2.0

deze is hier mooi geprijsd, en mijne is redelijk aan vervanging toe
avatar van Drinnian
Door Drinnian (270 reacties) op 22-11-2017 12:40
( PM )
Kingdom hearts 2.8

ben nu weer druk bezig met alle vorige delen te spelen op de ps4, en mis deze nog in de collectie. En ik wil dream drop distance sowieso nog een keer spelen omdat ik deze op de 3ds niet gespeeld heb, en wil toch graag het volledige verhaal meegekregen hebben voordat deel 3 uitkomt.
avatar van Kingsoldier
Door Kingsoldier (1056 reacties) op 22-11-2017 12:45
( PM )
Ik zou voor deze Mario Maker 3DS gaan aangezien de WIIU verleden tijd is maar mijn broertje dit spel nog wel een keer gespeeld wilt hebben
avatar van Fairstrike
Door Fairstrike (7 reacties) op 22-11-2017 12:50
( PM )
Dan zou ik toch wel eens mn handen vuil willen maken aan rainbow six siege op de ps4... of shadow of mordor, of beiden haha
avatar van Ffs21
Door Ffs21 (142 reacties) op 22-11-2017 12:50
( PM )
Dark Souls III
avatar van Twilight
Door Twilight (12 reacties) op 22-11-2017 12:50
( PM )
COD: WW2, wel weer toe aan een nieuwe 2de wereld oorlog shooter
avatar van Goelan
Door Goelan (172 reacties) op 22-11-2017 13:01
( PM )
Ik zou gaan voor een nieuwe Xbox One controller. Mijn huidige is nodig aan vervanging toe.
avatar van LucasV9991
Door LucasV9991 (230 reacties) op 22-11-2017 13:18
( PM )
Vette actie! Ik hou heel graag The Last Guardian willen krijgen. Ik heb er al zo lang een oogje op maar om wat voor reden dan ook nog nooit gekocht. Wil 'em toch echt wel graag spelen .
avatar van YdieresiS
Door YdieresiS (172 reacties) op 22-11-2017 13:27
( PM )
Voor een DualShock 4 controller. Ik merk dat de mijne het aan het begeven is en het zou dus erg handig zijn om de waardebon hiervoor te kunnen besteden.
avatar van Visser55
Door Visser55 (22 reacties) op 22-11-2017 13:44
( PM )
Doom denk ik.
avatar van Jons
Door Jons (83 reacties) op 22-11-2017 13:45
( PM )
Metro: Redux lijkt me gaaf!
avatar van Jochemb
Door Jochemb (522 reacties) op 22-11-2017 13:45
( PM )
Mass Effect andromeda is mij die 1 euro wel waard
avatar van RudyV
Door RudyV (199 reacties) op 22-11-2017 13:48
( PM )
Ik zou gaan voor LEGO Jurassic World voor de Xbox One. Mn vriendin en haar vriendin zijn gek op LEGO games. Ze spelen nu op de PS4 maar ze klagen over de controller haha ze zijn nl die van de Xbox 360 gewend! Dus ik zou graag voor hun willen winnen!
avatar van Asharon
Door Asharon (322 reacties) op 22-11-2017 13:53
( PM )
Leuke actie! Zelf zou ik dan gaan voor Fallout 4 en Mad Max voor de PS4. Al een tijd(je) naar op zoek, dit zou een mooie kans zijn!
avatar van Ardenius
Door Ardenius (20 reacties) op 22-11-2017 13:58
( PM )
Met de waardebon zou ik The last of us voor de ps4 willen kopen. Deze staat zeer hoog op mijn lijst van games die ik nog moet spelen. Misschien met deze prijsvraag gaat dat eindelijk gebeuren.
avatar van Bavelb
Door Bavelb (222 reacties) op 22-11-2017 14:01
( PM )
Horizon zero dawn voor 11 euro zou niet mis zijn!
avatar van Pug205GTi
Door Pug205GTi (4083 reacties) op 22-11-2017 14:10
( PM )
Final Fantasy XII voor de PS4.
avatar van Ahikoo
Door Ahikoo (48 reacties) op 22-11-2017 14:12
( PM )
Dreamfall chapters of This is the police. Beide toffe indie games die ik vooralsnog niet heb gespeeld die me erg leuk lijken.
avatar van Masterofwar
Door Masterofwar (906 reacties) op 22-11-2017 14:17
( PM )
Assassins Creed Origins voor de PS4
avatar van Sixtripple
Door Sixtripple (30 reacties) op 22-11-2017 14:22
( PM )
Final Fantasy 15 voor de ps4
avatar van Santosvdb
Door Santosvdb (9 reacties) op 22-11-2017 14:34
( PM )
OH TOF !! Ik zou sowieso Mario Kart voor de Camecube kopen!!
Waarom? Nou ehh... omdat al mijn gamecube spellen zijn omgekomen in een brand en...... ah neejoh, gewoon omdat Double Dash het vetste spel van de GameCube generatie was!
avatar van Immortal
Door Immortal (13 reacties) op 22-11-2017 14:35
( PM )
Until Dawn (PS4 27 Euro)

Ik had hem gemist toen die gratis was te downloaden voor PS Plus members. zou dit spel toch graag willen hebben.
avatar van Mr_Mojo27
Door Mr_Mojo27 (1324 reacties) op 22-11-2017 14:42
( PM )
Ik zou een VR game uitkiezen nu ik eindelijk een VR bril heb
avatar van Jeroendewaal
Door Jeroendewaal (1269 reacties) op 22-11-2017 14:46
( PM )
Ik zou voor de Bioshock Collection (PS4) gaan!
avatar van Darynn
Door Darynn (325 reacties) op 22-11-2017 14:50
( PM )
Star wars the force unleashed 2(Xbox 360) en Medal of Honor Airborne(Xbox 360). Star wars deel 1 was erg leuk des tijds en zou graag deel 2 eens spelen. Medal of Honor Airborne omdat ik graag uit vliegtuigjes spring =o
avatar van Pieterpost83
Door Pieterpost83 (21 reacties) op 22-11-2017 14:52
( PM )
Ik zou m denk ik gebruiken om eindelijk the witcher 3 voor de Xbox one te halen. Of een controller. Beide zouden een mooie kado zijn!!
avatar van Kingmick96
Door Kingmick96 (92 reacties) op 22-11-2017 14:59
( PM )
voor mij COD WWII omdat zo'n shooter alweer een tijd geleden is.
avatar van Thuijting
Door Thuijting (34 reacties) op 22-11-2017 15:01
( PM )
Korting op Super Mario Odyssey zou superleuk zijn!
avatar van JustB
Door JustB (72 reacties) op 22-11-2017 15:01
( PM )
Ik zou dan Wolfenstein : The New Order voor de PS4 in huis halen. Vroeger Wolfenstein echt helemaal grijs gespeeld, dus oude tijden opnieuwe herleven in betere graphics! . In mijn ogen is Wolfenstein sowieso 1 van de beste shooters! Hopen op een klein gelukje...
avatar van JeroenTheMoon
Door JeroenTheMoon (97 reacties) op 22-11-2017 15:09
( PM )
Ps4 controller want de mijne begint een beetje wonkie te worden
avatar van Beatstruck
Door Beatstruck (112 reacties) op 22-11-2017 15:09
( PM )
Ik zou graag een extra Dualshock 4 controller willen hebben voor een leuk prijsje!
avatar van Doodgraver
Door Doodgraver (547 reacties) op 22-11-2017 15:24
( PM )
Ik zou hem gebruiken voor The Last of Us: Remastered, omdat ik die nou nog steeds niet heb gespeeld.
avatar van Twisted-D
Door Twisted-D (3754 reacties) op 22-11-2017 15:35
( PM )
Quote:
Win je nou een bon aan 25 of 20 euro? Alinea 3 heeft 't namelijk over 20 euro... En de rest van het verhaal over 25...

Ik zou Just sing kopen,lekker met vrienden beetje aangeschoten mee lallen met de muziek tijdens de decemberdagen.


Dit
avatar van Natasja198235
Door Natasja198235 (10 reacties) op 22-11-2017 15:45
( PM )
Lego The Movie Game.PS4.Rocket League PS4.Ook leuk.
avatar van Qontroller
Door Qontroller (429 reacties) op 22-11-2017 15:46
( PM )
Moet Doom nog steeds spelen, zou mijn keuze worden
avatar van Carfferd
Door Carfferd (54 reacties) op 22-11-2017 15:58
( PM )
Mario kart 8 deluxe. Schande dat ik die nog niet heb!
avatar van Youmademeseeit
Door Youmademeseeit (580 reacties) op 22-11-2017 15:59
( PM )
Voor €25 zou ik eindelijk Dying Light: The Following kopen voor Xbox One.
avatar van Tebeth
Door Tebeth (26 reacties) op 22-11-2017 16:16
( PM )
Ik zou The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition (Remastered) kopen. Staat al een hele poos op het lijstje, dit zou een mooie gelegenheid zijn om hem aan te schaffen!
avatar van Earase
Door Earase (164 reacties) op 22-11-2017 16:21
( PM )
Toffe actie

Ik zou voor Tales of Berseria voor PS4 gaan
avatar van KeynesR
Door KeynesR (31 reacties) op 22-11-2017 16:29
( PM )
Doom voor PS4, al een hele tijd geleden sinds ik de voorgangers hiervan heb gespeeld. Goede herinneringen.
avatar van Dragonskilzz
Door Dragonskilzz (2 reacties) op 22-11-2017 16:35
( PM )
recore heb wel weer zin in een solo spelletje
avatar van Crux_Kwalliteit
Door Crux_Kwalliteit (17 reacties) op 22-11-2017 16:37
( PM )
om Cod Infinite Warfare, Dark Souls 2 en XCOM 2 te kopen
3 leuke spellen die ik gemist heb en nog graag wil spelen!
avatar van VaKeM
Door VaKeM (126 reacties) op 22-11-2017 16:47
( PM )
CoD WW2
avatar van Chriis
Door Chriis (59 reacties) op 22-11-2017 16:58
( PM )
Ik zou de bon gebruiken om Super Mario Odyssey te kopen. Mijn Switch wacht al weken op een nieuwe game :)
avatar van Lynx218
Door Lynx218 (17 reacties) op 22-11-2017 17:02
( PM )
Cod black ops 3, kan ik die eindelijk met men vrienden spelen :)
avatar van Alex
Door Alex (5974 reacties) op 22-11-2017 17:17
( PM )
Ik wil graag Dancing Stage Mario Mix hebben voor de Gamecube. Heb al tijden zo'n mat en de doos liggen maar niet de game zelf! :')
avatar van Sephiroth1989
Door Sephiroth1989 (425 reacties) op 22-11-2017 17:20
( PM )
the last guardian, erg benieuwd naar dat spel maar elke keer komt er weer iets uit dat me afleid
avatar van Henkbaas
Door Henkbaas (17 reacties) op 22-11-2017 17:20
( PM )
controller
avatar van HierRuben
Door HierRuben (23 reacties) op 22-11-2017 17:25
( PM )
Bij bestelling via een andere webshop heb ik Super Mario Galaxy nooit ontvangen. Zou leuk zijn om die met de bon alsnog te krijgen.
avatar van Md_73
Door Md_73 (110 reacties) op 22-11-2017 17:29
( PM )
Ik zou hem gebruiken om korting te krijgen op Valkyria Revolution.
avatar van Gatemaster64
Door Gatemaster64 (51 reacties) op 22-11-2017 17:59
( PM )
The last guardian, Veel goede dingen over gehoord en blijkt best wel een bijzonder verhaal te hebben. Ben hierdoor erg benieuwd naar deze game.
avatar van Ghostly
Door Ghostly (411 reacties) op 22-11-2017 17:59
( PM )
Mocht ik de gelukkige zijn:
Move Motion Controller - Sony (PS3 / PS4)
avatar van Stan.zanden
Door Stan.zanden (10 reacties) op 22-11-2017 18:00
( PM )
Ik zou hem gebruiken voor Call of duty wwII. Ik ben de enige uit mijn vriendengroep die hem nog niet heeft, omdat ik het te duur vind, maar met de kortingsbon wordt deze nieuwe knaller toch mooi betaalbaar.
avatar van Hellkith
Door Hellkith (845 reacties) op 22-11-2017 18:09
( PM )
Gamecube memory card en de gameboyplayer met disc.

Wil graag gameboy spellen spelen maar ben langzamerhand verwend geraakt door consoles dus het op me tv spelen en een cobtroller in de hand is dan toch fijner
avatar van Yue
Door Yue (1495 reacties) op 22-11-2017 18:25
( PM )
Etrian Mystery Dungeon. Ik hou van Mystery Dungeon games
avatar van Jeffrew
Door Jeffrew (591 reacties) op 22-11-2017 18:35
( PM )
Pokemon Ultra Sun. Ik vond Moon vorig jaar niet leuk.
Maar wil het nog wel een kans geven. Ben al sinds de 90s PokeFan.
Zou dus mooi zijn om eens korting te krijgen bij deze dure franchise
avatar van Myrnaz
Door Myrnaz (173 reacties) op 22-11-2017 19:00
( PM )
Dreamfall Chapters voor de ps4 lijkt mij erg intresant.
avatar van Daanoontje
Door Daanoontje (151 reacties) op 22-11-2017 19:01
( PM )
Arms voor de Switch uiteraard!
avatar van Yojimbro
Door Yojimbro (14541 reacties) op 22-11-2017 19:01
( PM )
Final Fantasy XV - PS4
avatar van Settlers6
Door Settlers6 (13 reacties) op 22-11-2017 19:13
( PM )
Een Dualshock 4 controller! Want mijn 1ste begint door excessief gebruik al ouderdomsverschijnselen te vertonen. En dan kan ik met een vriend spelen, die vanzelfsprekend mijn 1ste controller krijgt...
avatar van Cerberus
Door Cerberus (127 reacties) op 22-11-2017 19:16
( PM )
Een nieuwe Xbox 360 controller. Mijn huidige is na jaren gebruik aardig afgeragd. Zou ook mooi uitkomen nu ik bijna klaar ben met het wegwerken van mijn PS3 backlog en daarna weer verder ga met die van de X360.
avatar van Lassauw85
Door Lassauw85 (14 reacties) op 22-11-2017 19:19
( PM )
For Honor. Als fan van de tv-serie Vikings wil ik wel eens spelen als een echte brute Viking!
avatar van Jawsy
Door Jawsy (269 reacties) op 22-11-2017 19:36
( PM )
Ik zou GTA V voor de PS4 met korting aanschaffen
avatar van Tinus2606
Door Tinus2606 (199 reacties) op 22-11-2017 19:50
( PM )
Ik zou Sakura Wars voor de Wii aanschaffen
avatar van Taz76
Door Taz76 (65 reacties) op 22-11-2017 19:55
( PM )
Ik zou gaan voor een Gamecube, de zilvere is mooi €25,-, past mooi bij de collectie.
avatar van Davidov
Door Davidov (8104 reacties) op 22-11-2017 20:01
( PM )
Ik zou graag No Man's Sky Limited Edition willen kopen. Mooie prijs voor de steelbook versie, die lastig te vinden is.
avatar van Reptile
Door Reptile (1835 reacties) op 22-11-2017 20:13
( PM )
avatar van Destroyer6620
Door Destroyer6620 (35 reacties) op 22-11-2017 20:13
( PM )
Star Wars: Battlefront II voor de PS4, wat een vette game lijkt me dat!
avatar van Reptile
Door Reptile (1835 reacties) op 22-11-2017 20:14
( PM )
https://www.goonintendo3ds.nl/ds-i-games-kopen/super-princess-peach-ds/

Super Princess Peach voor de NDS! Tot nu toe de enige game van Peach waar ze een hoofdrol in speeld.
Ik ben een enorme platform liefhebber en bijna elke exclusive platform spel op Nintendo consoles en handhelds vanaf de Gamecube. Helaas ontbreekt deze, omdat ik het vroeger niet de volle mep waard vond. Vroeger hoopte ik dat die afgeprijst ging worden. Helaas nooit afgeprijst tegen gekomen en 2e hands zijn ze nu ook niet bepaald goedkoop.
Zou geweldig zijn om het op deze manier te kunnen vemachtigen :)
avatar van DocGroove
Door DocGroove (305 reacties) op 22-11-2017 20:14
( PM )
Horizon Zero Dawn moet ik nog spelen dus die waarschijnlijk
avatar van Xymie
Door Xymie (153 reacties) op 22-11-2017 20:21
( PM )
Farcry 4 en Mortal Kombat X. Heb ik mooi nog een eurotje over 😀
avatar van Grumpmeister
Door Grumpmeister (17 reacties) op 22-11-2017 20:25
( PM )
The Wonderful 101 voornamelijk, hoewel de WiiU toch wel geflopt is, zijn er redelijk wat pareltjes op te vinden. Deze heb ik nog niet eerder gespeeld en is een van de games die ik in de gaten hou om aan te schaffen.
avatar van Desertfish
Door Desertfish (82 reacties) op 22-11-2017 20:37
( PM )
Dark Souls III voor de PS4 (http://www.gooplaystation4.nl/goedkope-ps4-games/dark-souls-iii/), zie dat er net een exemplaar met 17% korting is, zodat ie precies op 24 Euro uitkomt

Ben nu al bijna 1,5 jaar af en aan met Dark Souls II Scholar of the First Sin bezig, nieuwe builds proberen, uitbreidingen uitspelen, blijft leuk, maar ik heb het idee dat ik het maximale er zachtjesaan wel uitgehaald heb.

Dark Souls III is nog meer Dark Souls, maar ook weer een beetje anders, ook wel weer spannend om nieuwe gebieden te betreden en nieuwe vijanden en bazen te moeten gaan verslaan. Praise the sun!
avatar van Emvopstal88
Door Emvopstal88 (119 reacties) op 22-11-2017 20:48
( PM )
Ac origins it would be is mn ac collectie weer compleet :p
avatar van Greyhound123
Door Greyhound123 (18 reacties) op 22-11-2017 20:48
( PM )
Mad Max, open-world games vind ik altijd wel tof en deze had ik al een tijdje in het vizier. Ik las dat het combat syteem erg op dat van Rocksteady's Batman lijkt, dus lijkt me hartstikke leuk om te spelen.
avatar van Ricardo_verhees
Door Ricardo_verhees (45 reacties) op 22-11-2017 21:41
( PM )
Een dualshock controller kopen zodat ik met mijn maten kan gamen op mijn PS4.
avatar van Megatobii
Door Megatobii (22 reacties) op 22-11-2017 22:40
( PM )
Een dualshock controller Uncharted 4 editie. Die ik nu heb heeft zijn beste tijd gehad en ik vind Uncharted geweldig
avatar van Yuna
Door Yuna (261 reacties) op 22-11-2017 22:51
( PM )
Ik zou de waardebon gebruiken voor de preorder van ni no kuni 2.
avatar van M@rtijn
Door M@rtijn (22 reacties) op 22-11-2017 23:04
( PM )
Ik moet Assassin's Creed Brotherhood en Revelations nog hebben.
avatar van Monk
Door Monk (51 reacties) op 22-11-2017 23:49
( PM )
Ni No Kuni 2!
avatar van Castoloog
Door Castoloog (22 reacties) op 22-11-2017 23:50
( PM )
F1 2017 kan ik heerlijk racen 🏁
avatar van Mouser112
Door Mouser112 (644 reacties) op 22-11-2017 23:57
( PM )
Ik ga voor de ds4 en nino kuni 2
avatar van Frankie
Door Frankie (1251 reacties) op 23-11-2017 02:07
( PM )
Tales of Berseria, om in ieder geval het jaarlijks spelen van een Tales game in ere te houden.
avatar van Oelak
Door Oelak (26 reacties) op 23-11-2017 06:49
( PM )
Quantum Break voor de Xbox One. Veel over gehoord. Nog nooit gespeeld. Lijkt me een mooie game!
avatar van Cmpunk
Door Cmpunk (191 reacties) op 23-11-2017 09:11
( PM )
final fantasy XV zijn er nog collector`s editions?
avatar van Kuros
Door Kuros (66 reacties) op 23-11-2017 09:28
( PM )
Starwars Battlefront 2. De game blijft gewoon lekker om te spelen, en met dat geld heb je lekker 'gratis' kistjes
avatar van Montrosethe
Door Montrosethe (257 reacties) op 23-11-2017 10:33
( PM )
Ik zou het gebruiken als korting op SW Battlefront II, starwars hype dit jaar!
avatar van EPMD
Door EPMD (4788 reacties) op 23-11-2017 11:08
( PM )
Ik zou hem voor een paar oude games gebruiken die nog op mijn wishlist staan!

Oa: Titanfall 2, Shadow of Mordor, Little Nightmares
avatar van Bramenjam
Door Bramenjam (131 reacties) op 23-11-2017 12:23
( PM )
Wolfenstein: The New Order - Veel over gehoord, nooit gespeeld. Dat wordt dus wel eens tijd.
Uncharted 4: A Thief's End - Ik vond alle voorgaande delen leuk, dus waarom heb ik deze eigenlijk nog niet?
avatar van Snakesonic
Door Snakesonic (640 reacties) op 23-11-2017 12:42
( PM )
Om mijn PS2-collectie wat uit te te gaan breiden
Grand Theft Auto San Andreas, The Thing, Burnout Takedown, Splinter Cell, Splinter Cell: Pandora Tomorrow, Second Sight.
avatar van Sebje_1002
Door Sebje_1002 (107 reacties) op 23-11-2017 12:44
( PM )
Shadow of War om Goohooon los te gaan!
avatar van Rkantjo
Door Rkantjo (19 reacties) op 23-11-2017 13:18
( PM )
lego batman 3;ik downloadde altijd via skidrow maar zonder controller kon ik het niet spelen,vooral als me nieuwe laptop geen cd ingang heeft-_-' yeah i know... met muis spelen is niet mijn ding
avatar van Erika83
Door Erika83 (4 reacties) op 23-11-2017 13:27
( PM )
Hasbro Family Fun Pack op de PS4 zou ik heel graag willen omdat ik en mijn vrienden van spelletjes houden en de meeste voor 2 spelers zijn en ik hierdoor met zijn allen kunnen spelen
avatar van Ssampiee
Door Ssampiee (1 reacties) op 23-11-2017 13:34
( PM )
Mario Party 10 voor de Wii U . We hebben nu een hele WiiU met alleen Mario Kart. Word echt tijd voor wat meer spellen.
avatar van Grijzevos
Door Grijzevos (25 reacties) op 23-11-2017 15:02
( PM )
The Legend Of Zelda: Collector's Edition Disc (4 games)

http://www.gamecubegames.nl/gamecube-spellen-kopen/the-legend-of-zelda-collectors-edition-4-games-nl/

Met wat korting is die eindelijk een beetje te betalen.
avatar van Pulkovic
Door Pulkovic (209 reacties) op 23-11-2017 16:18
( PM )
Watch dogs 2 of Bioshock the collection
avatar van DutchChewbacca
Door DutchChewbacca (299 reacties) op 23-11-2017 16:24
( PM )
Mass Effect: Andromeda voor de PS4. Veel plezier beleefd aan de voorgaande delen van Mass Effect en ben erg benieuwd naar deze titel.
avatar van Eek2nd
Door Eek2nd (591 reacties) op 23-11-2017 16:51
( PM )
Micro Machines PS4.
Schijnt niet goed te zijn.. maar met korting is het voor de nostalgie goed te doen
avatar van Joranflamman
Door Joranflamman (76 reacties) op 23-11-2017 16:55
( PM )
Dan kom ik uit op de Bioshock voor de ps3 en Tony hawk's american wasteland. De Bioshock games lijken mij supervet en op de ds heb ik Tony Hawk's american sk8land helemaal kapot gespeeld en daarom wil ik graag de console versie ervan hebben.
avatar van JOUK€
Door JOUK€ (41 reacties) op 23-11-2017 17:29
( PM )
Ik kan wel een goede, extra 2e game voor mijn Switch gebruiken. Puyo Puyo Tetris lijkt me een heerlijke verslavende game! :d
Ik hoop dat ik win!
avatar van Sainter
Door Sainter (107 reacties) op 23-11-2017 17:41
( PM )
Voor mij wordt het Plants vs. Zombies Garden Warfare 2 op de xbox one! De reden hiervan is dat ik dan eindelijk weer een game split screen kan doen met me beste vriend :)
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (192 reacties) op 23-11-2017 18:31
( PM )
New Super Mario Bros 2 voor de 3DS omdat ik van Mario houdt en dit ver de enige Mario titel is die ik nog niet heb. Ik heb altijd zin in Mario en zoveel spellen kunnen dat niet zeggen...
avatar van Danidah
Door Danidah (5 reacties) op 23-11-2017 20:25
( PM )
Ik zou gaan voor Dark Souls III voor de ps4 mijn arme pc'tje trekt het allemaal niet meer helaas. Daarnaast waarschijnlijk ook Diablo III op PS4 om lekker op de bank samen te kunnen Diabloën met vriendlief :)
avatar van Disker91
Door Disker91 (12 reacties) op 23-11-2017 22:48
( PM )
Zou graag een nieuwe controller willen toevoegen aan mijn PS4, aangezien de controller die ik nu gebruik (launch day) een beetje aan het aftakelen is.
avatar van Bombaron
Door Bombaron (148 reacties) op 23-11-2017 23:33
( PM )
Ik zou hem graag op een ps4 willen toepassen aangezien ik geen fanboy wil zijn en allebei wel chill vind :)
avatar van Dimsan
Door Dimsan (5 reacties) op 24-11-2017 14:45
( PM )
Too late
avatar van Vgamer
Door Vgamer (91 reacties) op 25-11-2017 09:28
( PM )
puyo tetris voor de switch, lijkt me een leuke game.
avatar van Scorelord
Door Scorelord (170 reacties) op 27-11-2017 11:31
( PM )
welke donderdag?
avatar van Rudy
Door Rudy (18 reacties) op 29-11-2017 11:37
( PM )
en wanneer is de uitslag?