Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Update: Final Winner's Circle: Just Cause Marathon Winnaars!

Update Marathonwinnaars
Welkom terug allemaal, ik hoop dat jullie allen heerlijk geslapen hebben na het avontuur van gisteren. De spierpijn is real! Er zijn uiteindelijk heel wat Budgetgamers geweest die de marathon helemaal uitgelopen hebben, dat betekent dat diverse van jullie elk uur hebben gereageerd, waarvoor hulde! Jullie hebben sowieso bewezen dat jullie alles aan kunnen wat Solis voor jullie voeten neer gooit. Jullie zijn wat dat aangaat allemaal al winnaars!

Onder de Budgetgamers die elk uur hebben weten te reageren, hebben we twee Budgetgamers geloot die naar huis gaan met een exemplaar van de Just Cause 4 Gold Edition! Dit zijn geworden:


Winnaars Just Cause 4 Launch Marathon
Kobrakay
Nonexistinghero


Gefeliciteerd Budgetgamers! We nemen binnenkort contact met jullie op! Zo en daarmee komen we officieel tot het einde van de Marathon. Bedankt iedereen die mee heeft gedaan voor het meedoen en nog een heel fijn weekend allemaal!

----


Terwijl jullie hard aan het rennen zijn, is het natuurlijk ook tijd geworden voor de Winners Circle! In de Winners Circle maken we de Etappewinnaars bekend die een prijs hebben gewonnen in de Just Cause 4 Launchfeest prijzenmarathon! Daarnaast kun je hier het verhaal kort teruglezen bij elke etappe. Heb jij een prijs gewonnen? Je leest het hieronder!

Het verhaal & de winnaars van de Just Cause 4 Marathon
Het begon vanochtend vroeg allemaal toen we met zijn allen vlogen naar het startpunt op de hoefijzerberg:



10-11:00 Etappe 1 Winnaar: Game Mania Waardebon 10
Het begon vanochtend allemaal lekker rustig met een rustige rentocht over de berg om de beentjes te strekken.

De winnaar van deze Etappe 1 is geworden: Dbaws



11-12:00 Etappe 2 Winnaar: Game Mania Waardebon 10
Bij etappe 2 hield het bergpad opeens op en werd het tijd om je wingsuit aan te trekken om zo het dal in te razen.

De Winnaar van Etappe 2 is geworden: BTB8



12-13:00 Etappe 3 : Winnaar: Game Mania Waardebon 20
Etappe 3 werd al iets lastiger omdat je een enorme berg over moest zien te komen. Vanuit je rugzak kon je gebruikmaken van de feestbalonnen en boosters om je zelf naar een hoger niveau te tillen. Door de moeilijkheidsgraad werd de prijs die je kon winnen ook verdubbeld naar een waardebon van 20!

De winnaar van etappe 3 is geworden: RobinvM



13-14:00 Etappe 4 : Winnaar: Game Mania Waardebon 20
In etappe 4 kregen we de eerste tekenen te zien van de Black Hand, met onze auto vlogen we over het moeras en werden we beschoten door de Black Hand propellor boten, smooth zorgden we er voor dat je in veilige wateren landden!

De winnaar van etappe 4 is geworden: MaXiiMuM



14-15:00 Etappe 5 : Winnaar: Game Mania Waardebon 30
Etappe 6 alweer werd het pas echt gevaarlijk, want wat bleek? Er zat een Black Hand basis midden op onze Marathonroute! Woeps! Het was kogels en raketten ontwijken geblazen, terwijl je je een wegbaande over de moerassige rivieren. Er was bijna geen ontkomen meer aan, maar de meesten van jullie wisten zich veilig te wanen door de jump te nemen over de enorme waterval die voor ons lag. Pfeeewww! Zijn we veilig?

De winnaar van etappe 5 is geworden: Valuna

Gabriela verschijnt ten tonele


en de problemen stapelen zich snel op!



15-16:00 Etappe 6 : Winnaar: Game Mania Waardebon 30
Waren we veilig? Nope is denk ik het beste antwoord, want Gabriela, de leidster van de Black Hand activeerde het Tornadokanon met destructieve resultaten. Keuzes om de orkaan te ontwijken lagen er in je rugzak, een gouden speedboot en Budgy in ehrm...brandweer..wagen. De keuze was reuze, net als de tornado!

De winnaar van etappe 6 is geworden: Kelly89





16-17:00 Etappe 7 : Winnaar: Just Cause 4 voor platform naar keuze!
In Etappe 7 dachten we dat de rust eindelijk was wedergekeerd en we het Black Hand gebied hadden weten te ontsnappen. Het begon dan ook rustig met opkabbelen en verder rennen, maar aan het einde van etappe 7 kwam de nasleep nog even langs van de tornado die Solis verliet. De hele brug in stukken! Gelukkig hadden we inmiddels genoeg ervaring om de overtocht tot een goed einde te brengen.



Daarnaast kregen die gene die met Budgy mee waren gegaan in etappe 6, hulp uit onverwachte hoek!



De winnaar van etappe 7 is geworden: DunTee

17-18:00 Etappe 8: Winnaar: Just Cause 4 voor platform naar keuze!
Etappe 8 stond in het teken van de berg weer op klimmen, naar waar we in de ochtend waren begonnen en de finshlijn over! Met de nodige kleerscheuren, was het iedereen toch gelukt om succesvol de marathon uit te lopen, of het laatste sprintje mee te trekken. We hebben het gered met zijn allen! Woehoeee!


De winnaar van etappe 8 is geworden: Earase



En zo, terwijl de zon weer onderging, was het uiteindelijk een hectische toer door Solis, de wereld van Just Cause 4.



Sightseeing marathon route door Solis
En zo waren we uiteindelijk helemaal rondgegaan gedurende de dag en hebben we heeeel wat kilometers afgelegd. Weer eens wat anders dan een standaard marathon!



Van harte gefeliciteerd winnaars tot nu toe!
Hartelijk gefeliciteerd winnaars! We nemen binnenkort contact met jullie op! We bedanken tevens Square Enix en GameMania voor het beschikbaar stellen van alle prijzen. We hopen dat je het naar je zin hebt gehad, en wensen jullie allen een heel fijn weekend toe!

Laatste reacties

avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (119 reacties) op 07-12-2018 13:59
( PM )
Gefeliciteerd jullie lopen voorop!
avatar van Visser55
Door Visser55 (46 reacties) op 07-12-2018 14:05
( PM )
Nieuwe ronde, nieuwe kansen
avatar van King Bowser
Door King Bowser (12646 reacties) op 07-12-2018 14:07
( PM )
Gefeliciteerd winnaars!
avatar van Mr_Mojo27
Door Mr_Mojo27 (1383 reacties) op 07-12-2018 14:09
( PM )
Congrats allemaal !!!
avatar van Nitrorcr
Door Nitrorcr (765 reacties) op 07-12-2018 14:11
( PM )
Congrats winnaars!!
avatar van EPMD
Door EPMD (5616 reacties) op 07-12-2018 14:16
( PM )
Gefeliciteerd
avatar van GFCB
Door GFCB (53 reacties) op 07-12-2018 14:17
( PM )
Congratzzz!
avatar van Chronix
Door Chronix (28 reacties) op 07-12-2018 14:17
( PM )
Hoe kunnen jullie allemaal zo rustig reageren terwijl we onder vuur liggen van de Black Hand op het woeste water en op een ENORME waterval afdrijven!!?
avatar van Colonski
Door Colonski (31 reacties) op 07-12-2018 14:18
( PM )
met mn grapple hook rits ik de kadobonnen uit de handen van de winnaars. Zijn eigenlijk ook alleen maar Black Hand handlangers...
avatar van Hell Rider
Door Hell Rider (791 reacties) op 07-12-2018 14:21
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Heart1982
Door Heart1982 (280 reacties) op 07-12-2018 14:22
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Tebeth
Door Tebeth (92 reacties) op 07-12-2018 14:22
( PM )
Gefeliciteerd winnaars tot zo ver!
Goed gedaan, overleven in deze pittige Just Cause 4 omgeving ;)
avatar van Kelly89
Door Kelly89 (1307 reacties) op 07-12-2018 14:32
( PM )
Gefeliciteerd allemaal
avatar van Kobrakay
Door Kobrakay (872 reacties) op 07-12-2018 14:43
( PM )
Gefeliciteerd, we gaan verder
avatar van Jigsaw
Door Jigsaw (2284 reacties) op 07-12-2018 14:46
( PM )
Gefeliciteerd
avatar van Sjikker
Door Sjikker (21 reacties) op 07-12-2018 14:46
( PM )
Alle winnaars van harte gefeliciteerd !
avatar van TW333331
Door TW333331 (34 reacties) op 07-12-2018 14:46
( PM )
Best knap, je kan dus ook gewoon een etappe overslaan en toch mee doen met een andere etappe en die vervolgens winnen....
avatar van Indo1991
Door Indo1991 (138 reacties) op 07-12-2018 14:59
( PM )
Gefeliciteerd!!! Ik zit nu volledig in de just case 4 mood
avatar van Nickachu
Door Nickachu (660 reacties) op 07-12-2018 15:08
( PM )
Gefeliciteerd allemaal, gelukkig zijn er nog een aantal prijzen te verdelen :)
avatar van King Bowser
Door King Bowser (12646 reacties) op 07-12-2018 15:24
( PM )
Quote:
Hoe kunnen jullie allemaal zo rustig reageren terwijl we onder vuur liggen van de Black Hand op het woeste water en op een ENORME waterval afdrijven!!?

Zijn stelletje mietjes Daarom hihi.

Quote:
Best knap, je kan dus ook gewoon een etappe overslaan en toch mee doen met een andere etappe en die vervolgens winnen....

Voor wat ik begrepen had, ja. Dat staat gewoon in het bericht namelijk. Alleen als je de jackpot wil winnen (kans wil maken op dus) dan moet je alle etappes meedoen. Als je er dan een hebt overgeslagen, dan heb je dus pech.
avatar van Wargirl007
Door Wargirl007 (567 reacties) op 07-12-2018 15:31
( PM )
Gefeliciteerd allemaal.
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (23566 reacties) op 07-12-2018 15:32
( PM )
Yay.
avatar van Dandanna
Door Dandanna (161 reacties) op 07-12-2018 15:43
( PM )
Congrats & vooral enjoy!
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (342 reacties) op 07-12-2018 15:45
( PM )
Gefeliciteerd allen!
avatar van Niels_w
Door Niels_w (112 reacties) op 07-12-2018 16:06
( PM )
Congratz!
avatar van Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (1879 reacties) op 07-12-2018 16:14
( PM )
Quote:
Best knap, je kan dus ook gewoon een etappe overslaan en toch mee doen met een andere etappe en die vervolgens winnen....


Uit het originele bericht:

Quote:
Je hoeft niet de gehele marathon mee te rennen om kans te maken op prijzen, je kunt ook voor een korte sprint gaan door een keer tijdens een uur te reageren. Dan maak je namelijk kans op de prijs die gedurende dat uur wordt weg gegeven.
avatar van Fpsbig
Door Fpsbig (30 reacties) op 07-12-2018 16:17
( PM )
Gefeliciteerd aan de winnars tot nu toe. Ik ren ook een uurtje mee
avatar van Jawsy
Door Jawsy (297 reacties) op 07-12-2018 16:19
( PM )
Gefeliciteerd winnaars!
avatar van Spons
Door Spons (16 reacties) op 07-12-2018 16:23
( PM )
Nog een stukkie.
avatar van Earase
Door Earase (216 reacties) op 07-12-2018 16:28
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Akashii
Door Akashii (404 reacties) op 07-12-2018 16:30
( PM )
Gefeliciteerd winnaars
avatar van Akyno
Door Akyno (19 reacties) op 07-12-2018 16:47
( PM )
Wauw Dbaws heeft 1 reactie geplaatst in de 1e etappe, en daarna niet meer. Wat een mazzelpik. Gefeliciteerd
avatar van Valuna
Door Valuna (225 reacties) op 07-12-2018 17:12
( PM )
Oooooh..ik heb wat gewonnen! Ty, ty. Ook gefelicteerd naar alle andere winnaars en ook natuurlijk de mensen die de hele marathon hebben gelopen!
avatar van Vikvir
Door Vikvir (11 reacties) op 07-12-2018 17:17
( PM )
Congratz iedereen
avatar van Wargirl007
Door Wargirl007 (567 reacties) op 07-12-2018 17:28
( PM )
Wow gefeliciteerd allen.
avatar van ATM7
Door ATM7 (1622 reacties) op 07-12-2018 17:37
( PM )
Running , running , running from myself along
avatar van Soninlaw
Door Soninlaw (268 reacties) op 07-12-2018 18:07
( PM )
Gefeliciteerd!!! Zeker verdiend na al dat zwoegen!
avatar van TW333331
Door TW333331 (34 reacties) op 07-12-2018 18:10
( PM )
Druk bezig met rekenen gok ik...
avatar van Kelly89
Door Kelly89 (1307 reacties) op 07-12-2018 19:39
( PM )
Aah zo gaaf, heel erg bedankt
avatar van TW333331
Door TW333331 (34 reacties) op 07-12-2018 19:42
( PM )
Super, gefeliciteerd allemaal!
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8038 reacties) op 07-12-2018 19:50
( PM )
Alle winnaars gefeliciteerd!

En iedereen een fijn weekend (da's ook mooi ).
avatar van King Bowser
Door King Bowser (12646 reacties) op 07-12-2018 20:01
( PM )
Congrats, nogmaals aan alle winnaars!
avatar van Psychopill
Door Psychopill (62 reacties) op 07-12-2018 20:17
( PM )
Geniet van jullie overwinning!
avatar van Remedy
Door Remedy (625 reacties) op 07-12-2018 20:17
( PM )
Gratz allemaal
avatar van DeX97
Door DeX97 (463 reacties) op 07-12-2018 21:26
( PM )
Gefeliciteerd allemaal!
avatar van Kingsoldier
Door Kingsoldier (1135 reacties) op 07-12-2018 22:49
( PM )
Gefeliciteerd!!
avatar van DunTee
Door DunTee (426 reacties) op 07-12-2018 23:26
( PM )
Wow!! Heel erg bedankt voor de hulp Budgy! Dit is echt fantastisch!
avatar van MaXiiMuM
Door MaXiiMuM (961 reacties) op 07-12-2018 23:47
( PM )
Hele mooie actie!
Enorm tof dat ik in de prijzen ben gevallen! Gefeliciteerd aan alle andere winnaars en een fijn weekend alvast voor ieder die heeft meegedaan! Voor de mensen die deze keer niet in de prijzen zijn gevallen, niet opgeven!! De volgende keer kan van jullie zijn! Niet geschoten is altijd mis!
avatar van Esensel
Door Esensel (135 reacties) op 08-12-2018 00:21
( PM )
Van harte gefeliciteerd jongens en meisjes. Was weer een bedoeling haha
avatar van Mave XI
Door Mave XI (56 reacties) op 08-12-2018 06:22
( PM )
Leuke actie! Volgebde x ben ik er bij
avatar van Swift
Door Swift (6375 reacties) op 08-12-2018 08:07
( PM )
Gefeliciteerd allen!
avatar van Yrn
Door Yrn (3928 reacties) op 08-12-2018 11:20
Rol: Administrator
( PM )
Bij deze de bekendmaking van de winnaars van de marathon!
avatar van Meganelis
Door Meganelis (61 reacties) op 08-12-2018 11:30
( PM )
Gefeliciteerd allen!! Wat een leuke wedstrijd was dit. Ik zat er echt helemaal in! 😊
avatar van Overkill
Door Overkill (926 reacties) op 08-12-2018 11:40
( PM )
Iedereen gefeliciteerd! Ik ga echter ook niet met lege handen naar huis, heb toch mooi aan mijn conditie gewerkt.
avatar van Nonexistinghero
Door Nonexistinghero (407 reacties) op 08-12-2018 14:17
( PM )
Wow, ik had niet verwacht dat ik de hoofdprijs zou winnen! Ik ben er erg blij mee!
avatar van King Bowser
Door King Bowser (12646 reacties) op 08-12-2018 16:45
( PM )
Jullie hebben mijn, en mijn vrouw haar naam verkeerd geschreven

Ok, heel flauw. Gefeliciteerd aan alle winnaars! Jammer deze keer geen prijs. Volgende keer doen we gewoon weer mee.
avatar van Armor
Door Armor (32 reacties) op 08-12-2018 17:32
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Nitrorcr