Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Deze Week in de Winkels: Jump Force, Crackdown 3, Metro: Exodus

Het is half februari en we hebben al wat mooie titels mogen verwelkomen waaronder Kingdom Hearts 3 en de nieuwe Ace Combat. Maar dat zijn slechts opwarmertjes want ook deze week is weer een topweek voor ons als gamers.

Zo kunnen Xbox One bezitters indelijk aan de slag met Crackdown 3! Het is een zeer lange vervolg op deel 2 dat negen jaar geleden het daglicht zag. De vraag is natuurlijk of deze nieuwse aanwinst een beetje weet op te leven naar de verwachtingen. Laten we het hopen gezien het n van de weinig Xbox One exclusives is die aan het begin van dit jaar verschijnt.

Actiezoekers kunnen verder deze week hun lol op met de shooter Metro: Excodus en Far Cry New Dawn. Of ben je meer van de fighting games, dan kun je natuurlijk deze week niet om de release van Jump Force heen, de game die de wereld van Dragonball, Naruto en One Piece samensmelt tot n geweldige heksenketel.

Tot slot verschijnen er nog drie nieuwe amiibo deze week en zijn er nog diverse andere titels die je vanaf deze week in de winkels kunt vinden. Zit er iets voor jou bij?


Xbox One
Crackdown 3
Far Cry New Dawn
Far Cry New Dawn - Superbloom Edition
Jump Force
Metro Exodus Day One
Metro Exodus - Aurora Limited Edition
Overkill's The Walking Dead

Xbox One X (1TB) + Metro Exodus

PS4
Code: Realize Wintertide Miracles
Far Cry New Dawn
Far Cry New Dawn - Superbloom Edition
Jump Force
Metro Exodus Day One
Metro Exodus - Aurora Limited Edition
Overkill's The Walking Dead
The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel

PC
Far Cry New Dawn
Metro Exodus Day One
Metro Exodus - Aurora Limited Edition


NFC
Super Smash Bros Amiibo Figuur Ice Climber
Super Smash Bros Amiibo Figuur Piranha Plant
Super Smash Bros Amiibo Figuur King K. Rool

PS Vita
Code: Realize Wintertide Miracles

Blu-Ray
Billionaire Boys Club
Cloverfield 1 t/m 3
Cloverfield Paradox
Johnny English - Strikes Again
The House With a Clock in Its Walls
The House With a Clock in Its Walls (4K Ultra HD)
The Last Kingdom - Seizoen 3

Laatste reacties

avatar van Arcturion
Door Arcturion (1120 reacties) op 11-02-2019 08:28
( PM )
Jump Force Collectors Edition PS4 en Far Cry New Dawn voor mijn vader.

Misschien The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel.
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (25503 reacties) op 11-02-2019 09:04
( PM )
Wie Amiiboys hier?
avatar van Ice-T
Door Ice-T (243 reacties) op 11-02-2019 09:11
( PM )
Hehe was al totaal vergeten dat crackdown een ding was. Die skip ik aangezien ik met elke crackdown redelijk rap klaar was. Far cry new dawn leek me wel tof, beter dan fc5 maar dat is niet moeilijk tot ik laatst een gameplay filmpje zag. Dat ze nu met damage numbers werken. Vond dat al verschrikkelijk jn ac origins maar nu ook in far cry dus. Laat dat lekker in de division zitten. Ubisoft smeert alles weer lekker uit over elke game die ze maken. Worden kopieen van elkaar. Metro koop ik wel ooit. Eerst de eerste delen nog uitspelen.
avatar van Kubuss
Door Kubuss (1682 reacties) op 11-02-2019 09:20
( PM )
Overkill's The Walking Dead is uitgesteld (nieuwe datum onbekend) ;-)
avatar van Cypher XCII
Door Cypher XCII (1454 reacties) op 11-02-2019 09:41
( PM )
Far Cry New Dawn! Was voor mij gevoel nog lang niet klaar met Fc5. Heerlijk om in dezelfde wereldje met een nucleaire jasje heen te knallen!
avatar van Nickachu
Door Nickachu (790 reacties) op 11-02-2019 10:14
( PM )
Komt Trials Rising ook niet deze week uit? Volgens mij was de oorspronkelijke release eind februari, maar als ik in de Ubistore kijk zie ik een release van 12 februari. Ik heb hem in ieder geval gepreordered. uiteindelijk toch voor de Switch gehaald ipv de PS4.
avatar van LostBoyNL
Door LostBoyNL (666 reacties) op 11-02-2019 11:02
( PM )
Quote:
Hehe was al totaal vergeten dat crackdown een ding was. Die skip ik aangezien ik met elke crackdown redelijk rap klaar was. Far cry new dawn leek me wel tof, beter dan fc5 maar dat is niet moeilijk tot ik laatst een gameplay filmpje zag. Dat ze nu met damage numbers werken. Vond dat al verschrikkelijk jn ac origins maar nu ook in far cry dus. Laat dat lekker in de division zitten. Ubisoft smeert alles weer lekker uit over elke game die ze maken. Worden kopieen van elkaar. Metro koop ik wel ooit. Eerst de eerste delen nog uitspelen.

Damage numbers kun je gewoon uitschakelen, dat is dus geen geldige reden.
avatar van Htbaa
Door Htbaa (8819 reacties) op 11-02-2019 11:04
( PM )
Jump Force kwam toch ook naar de Switch? Of is dat pas later?
avatar van Brolynick
Door Brolynick (444 reacties) op 11-02-2019 11:07
( PM )
Trails of Cold Steel heeft trouwens nog geen officile release datum, 15 februari is een placeholder. Het laatste wat ze hebben gezegd is dat het waarschijnlijk ergens eind maart gaat uitkomen
avatar van Sabin5995
Door Sabin5995 (3144 reacties) op 11-02-2019 11:08
( PM )
Far Cry: New Dawn voor mij uiteindelijk.
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8236 reacties) op 11-02-2019 11:26
( PM )
Crackdown 3 via Game Pass gratis spelen, want m'n Game Pass is nog maar tot maart geldig (was een code die ik bij m'n Xbox One X kreeg).
En natuurlijk Far Cry New Dawn
avatar van Gamer88
Door Gamer88 (1328 reacties) op 11-02-2019 11:37
( PM )
Metro!
avatar van ArdiBacardi
Door ArdiBacardi (1971 reacties) op 11-02-2019 12:20
( PM )
Metro Exodus en FC New Dawn hier!
avatar van DKUp
Door DKUp (195 reacties) op 11-02-2019 12:39
( PM )
Metro Exodus en Far Cry New Dawn een keer.
avatar van Swift
Door Swift (6769 reacties) op 11-02-2019 12:40
( PM )
Waarom staat de http://www.gamemania.nl/Games/playstation-4/143173_jump-force-collectors-edition editie niet in de prijslijsten?
avatar van BDT
Door BDT (72 reacties) op 11-02-2019 12:49
( PM )
Eindelijk Crackdown 3! Staat al klaar op mijn Xbox One X via game pass. Voorlopig nog wel ff zoet met Resident Evil 2 en Ace Combat 7
avatar van Agaron
Door Agaron (17 reacties) op 11-02-2019 15:36
( PM )
Far Cry New Dawn
avatar van Ktugach
Door Ktugach (10145 reacties) op 11-02-2019 17:35
Rol: Administrator
( PM )
Quote:


Toegevoegd, maar is helaas al uitverkocht overal.
avatar van MasterSS
Door MasterSS (2188 reacties) op 11-02-2019 18:25
( PM )
Quote:
[..]


Toegevoegd, maar is helaas al uitverkocht overal.


Nedgame heeft em nog voor de Xbox Onesie

Jump Force (normale editie) voor mij!
avatar van Forrestfield
Door Forrestfield (1831 reacties) op 11-02-2019 18:36
( PM )
Far Cry New Dawn & Metro Exodus voor mijn.
avatar van Ice-T
Door Ice-T (243 reacties) op 11-02-2019 18:43
( PM )
Quote:
[..]

Damage numbers kun je gewoon uitschakelen, dat is dus geen geldige reden.


Dat is wel chill, maar neem aan dat als ik een pistool een dude door zijn hoofd schiet het maar net aan zijn level ligt of ie ineens dood is. Dat vond ik meer vervelend, die rpg elementen die ze op elk spel uitsmeren.
avatar van Quetzalcoatl
Door Quetzalcoatl (237 reacties) op 11-02-2019 19:42
( PM )
Quote:
[..]


Nedgame heeft em nog voor de Xbox Onesie

Jump Force (normale editie) voor mij!


Xbox Onesie hahaha
avatar van Sonicguy14
Door Sonicguy14 (1149 reacties) op 11-02-2019 21:12
( PM )
Jump Force hier!!!
Had eerst de Collectors edition besteld, maar na dat er bekend werd dat deze niet van resin gemaakt zou worden (wat eerst aangegeven werd) en gewoon een cheap PVC ding blijkt te zijn heb ik hem geannuleerd. Dat is zeker niet 300 waard. Nu de Premium edition gekocht via de Bandai Store!
avatar van Wwereport
Door Wwereport (288 reacties) op 11-02-2019 22:35
( PM )
Far Cry.
avatar van Timtamtom
Door Timtamtom (384 reacties) op 12-02-2019 01:29
( PM )
Niks
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6845 reacties) op 12-02-2019 03:50
( PM )
Nakkes
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (185 reacties) op 12-02-2019 07:01
( PM )
Far cry prijst snel genoeg af, hopelijk jumpforce ook. Mocht je bij de ing bank zitten dan is het wellicht de moeite waard om daar far cry te bestellen qua prijs.
avatar van Heliosfive
Door Heliosfive (285 reacties) op 12-02-2019 10:44
( PM )
Zo veel zin in Metro
avatar van Josplays
Door Josplays (526 reacties) op 12-02-2019 11:02
( PM )
Drukke week zo te zien, maar ik wacht even tot de prijzen dalen.
avatar van Impulz
Door Impulz (245 reacties) op 12-02-2019 12:48
( PM )
Far Cry New Dawn PS4 verwijst naar de XBOX versie.
avatar van Wargirl007
Door Wargirl007 (611 reacties) op 13-02-2019 19:38
( PM )
Yeahh, ik ga voor Far Cry New Dawn en Metro Exodus. Ben erg benieuwd naar beide games.