Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Bekendmaking Winnaar Anno 1800 Pioneer edition!

Ubisoft heeft ons gevraagd de winnaar alvast bekend te maken, zodat de Budgetgamer die terug in de tijd mag, deze week direct aan de slag kan gaan met het oprichten van zijn (budget)kolonie! Daar hebben wij natuurlijk geen problemen mee, dus het is de hoogste tijd om de winnaar bekend te gaan maken. De winnaar is geworden:

Winnaar Anno 1800 Pioneer Edition
DjuntzUntz


Ontzettend gefeliciteerd met deze mooie prijs! Heb je niet gewonnen, dan niet getreurd! Het is weekend is alweer onderweg! En we hebben nog een paar supertoffe prijzen die er aan zitten te komen. Eentje die zelfs nog nooit vertoond is....meer hierover binnenkort!




-----
Een hele goedendag Budgetgamers! Vandaag gaan we terug in de tijd en houden we een goodieweekend in het jaar 1800. Het bijzonder toffe goodiepakket wat je vandaag kunt winnen staat geheel in het teken van het volgende week uit te komen Anno 1800! pakketpost is overrated, dus de kans bestaat dat de goodiewinnaar straks een Ubisoft postkoets voorbij ziet hobbelen met zijn pakketje erin. Maar wat kun je precies winnen?

Anno 1800 vaart vandaag je kamer binnen met start van de open beta (nog tot 14 april)
Deze week hebben we weer een enorm mooi goodiepakket dat we mogen weg geven, eentje die de Anno fan dolblij gaat maken. Dit alles om te vieren dat vanaf vandaag tot en met zondag de open beta gratis speelbaar is van Anno 1800! Je kunt je hier aanmelden voor de open beta en kunt eigenlijk bijna direct aan de slag gaan.



Goodieweekend: Maak kans op de Anno 1800 Pioneer’s Edition!
Het goodiepakket bestaat dit keer uit de inmiddels uitverkochte Pioneers Edition van Anno 1800. Deze is nergens meer te krijgen, behalve hier bij Budgetgaming! Ubisoft heeft er nog eentje voor jullie bewaard.
In de Pioneers Edition zitten bijzonder veel toffe goodies, zo zal de winnaar ten eerste een code ontvangen voor de game! Deze zal verstopt zitten in de exclusieve verzamelaarskist die de winnaar thuis gestuurd zal gaan krijgen. In deze kist zitten nog veel meer goodies, waaronder een Exclusieve Anno 1800 steelbook waar je de Soundtrack CD in kunt stoppen die hier ook bij zal zitten. Daarnaast krijgt de winnaar nog een artbook, 3 litho’s en een ouderwetste verzegelde brief met daarin een geheime boodschap? Alleen de winnaar zal dit gaan ontdekken. Dit is een enorm mooi pakket t.w.v. € 89,99, maar nu dus zelfs al helemaal uitverkocht! Maar wat moet je er voor doen om kans te maken op dit mooie pakket?

Plaats hieronder een reactie en je maakt direct kans!

We houden het dus weer simpel! Weet je niet wat te schrijven, vertel dan bijvoorbeeld wat jouw favoriete strategy/ simgame is of aan welke serie je nog goede herinneringen overhoudt van vroegere tijden. Je hebt nog tot en met zondag 23:59 om te reageren, daarna sluiten we de digitale lijnen!



Bekendmaking winnaar vorige week: Rainbow Six Siege Goodiepakket
Vorige week maakte je kans op een Rainbow Six Siege goodiepakket! Dit alles stond in het teken van het Rainbow evenement wat op zijn beurt weer in het teken stond van 1 april (ha). De Budgetgamer die dit pakket gewonnen heeft is geworden:

Winnaar Rainbow Six Siege Goodiepakket
Azzwanker


Gefeliciteerd winnaar! Heb je niet gewonnen? Dan geen zorgen, want je maakt nu alweer kans op de Pioneers Edition van Anno 1800!

Tot Slot
We maken de winnaar ook iets eerder bekend dan normaal, want we zullen dit maandag of dinsdag al doen. Dit zodat de de game rond de release in huis zal zijn bij de winnaar. Verder een grote hoop dank een Ubisoft voor het beschikbaar stellen van deze bijzonder mooie editie. Eens kijken wie straks de zeeën mag gaan bevaren in Anno 1800. Rest ons nog om jullie allen een heel fijn gameweekend te wensen!

Laatste reacties

avatar van YdieresiS
Door YdieresiS (324 reacties) op 12-04-2019 10:00
( PM )
Wow, wat een enorm gave prijs, ik doe zeker graag mee. Mijn favoriete strategy game blijft toch wel Command & Conquer Red Alert 2, geen enkele game waar ik zo veel tijd in heb gestopt en nog steeds af en toe naar terug keer.
avatar van L1F3Stream
Door L1F3Stream (3976 reacties) op 12-04-2019 10:03
( PM )
Supervet! Altijd een fan geweest van de Anno serie, maar de laatste jaren steeds minder op de PC gaan gamen en was ook zoekende naar een leuke, exclusieve titel om weer eens de PC af te stoffen. Anno 1800 zal perfect zijn!
avatar van Tjarkojan
Door Tjarkojan (15 reacties) op 12-04-2019 10:06
( PM )
Wowieee! Super cool. Groot anno fan sinds jaren!
Ben een grote age of empires en red alert fan!
Wacht al jaren op age of empires 4
avatar van Ridho
Door Ridho (75 reacties) op 12-04-2019 10:07
( PM )
Awesome!
avatar van Pettigrew
Door Pettigrew (17 reacties) op 12-04-2019 10:10
( PM )
Awesome!
avatar van Rominick
Door Rominick (2208 reacties) op 12-04-2019 10:11
( PM )
Gaaf, heb nog nooit anno gespeeld en dit zou mij kunnen bekeren tot de serie! Veel succes iedereen!
avatar van Eek2nd
Door Eek2nd (1177 reacties) op 12-04-2019 10:12
( PM )
Eerlijk gezegd ken ik de Anno serie niet..
Maar de prijs is wel heel tof en trailer ook interessant..
Het kan zomaar zijn dat Anno 2019 ik fanvan Anno wordt.

Fijne weekend
avatar van Danter0
Door Danter0 (287 reacties) op 12-04-2019 10:16
( PM )
Super leuke actie, count me in.

Favoriete RTS game:
Battle realms, de setting, factions/units en zelfs de verhaallijn "namen me helemaal mee, voelde fris in vergelijking met bijvoorbeeld de C&C games etc.".

avatar van Patrickpatrick
Door Patrickpatrick (192 reacties) op 12-04-2019 10:17
( PM )
Ik doe zeer zeker mee, fijn weekend vast allemaal!
avatar van Madrigol
Door Madrigol (98 reacties) op 12-04-2019 10:19
( PM )
Goed weekend!
avatar van Vloetje
Door Vloetje (579 reacties) op 12-04-2019 10:19
( PM )
Anno 1981
avatar van SGG
Door SGG (48 reacties) op 12-04-2019 10:23
( PM )
Super vet. Fijn weekend!
avatar van Merah
Door Merah (158 reacties) op 12-04-2019 10:25
( PM )
Oeh vet...ik doe mee!
avatar van SR8
Door SR8 (3070 reacties) op 12-04-2019 10:26
( PM )
Vette shizzle. Ik wil.
avatar van Eshura
Door Eshura (194 reacties) op 12-04-2019 10:29
( PM )
Fijn weekend mensen!!
Gisteren met 'We Happy Few' begonnen.
avatar van Themadman
Door Themadman (129 reacties) op 12-04-2019 10:31
( PM )
anno is altijd tof
avatar van Aelysium
Door Aelysium (30 reacties) op 12-04-2019 10:33
( PM )
Wauw! Hele mooie prijs, ben al fan van de serie sinds het allereerste deel.
avatar van Kinyo2z
Door Kinyo2z (704 reacties) op 12-04-2019 10:33
( PM )
De Anno games die zich in het verleden afspelen bevallen mij altijd wel, dus 1800 zal ook wel weer een heerlijk spelletje worden
avatar van SH4D3H
Door SH4D3H (70 reacties) op 12-04-2019 10:33
( PM )
Deze is té om niet mee te doen!
avatar van Donselaar
Door Donselaar (402 reacties) op 12-04-2019 10:35
( PM )
oeh! zeker een vette actie ik doe mee!
avatar van Player nr 58248
Door Player nr 58248 (3 reacties) op 12-04-2019 10:36
( PM )
Met Tropico 6, City Skylines (al tijdje terug), Rimworld en alle andere sim/citybuilding games die de laatste tijd zijn uitgekomen blijft Anno toch altijd wel een bijzondere plek in mijn hart houden.

Op naar het jaar 1800!
avatar van Timtamtom
Door Timtamtom (400 reacties) op 12-04-2019 10:41
( PM )
Fijn weekend!
Oh nee wacht ik moet mog twee dagen werken :'(
avatar van Ernstjanf
Door Ernstjanf (35 reacties) op 12-04-2019 10:42
( PM )
Vet!! Ik doe mee
avatar van Get Schwifty
Door Get Schwifty (314 reacties) op 12-04-2019 10:43
( PM )
Coolio
avatar van Mikito
Door Mikito (198 reacties) op 12-04-2019 10:43
( PM )
Ik doe mee. Ben dol op Sim games. :)
avatar van Yunasia
Door Yunasia (695 reacties) op 12-04-2019 10:44
( PM )
Ik doe mee! Ziet er heel gaaf uit!
avatar van Typical
Door Typical (261 reacties) op 12-04-2019 10:44
( PM )
Super vet, ik kan me de oude Anno games nog wel herinneren, nostalgie!
avatar van DjuntzUntz
Door DjuntzUntz (141 reacties) op 12-04-2019 10:45
( PM )
wow super vet! ik doe super graag mee! Ben al sinds een kleine vent grote fan van de anno series. Anno 1602 was echt een geweldige game en sindsdien al versies van de anno-reeks gehad en gespeeld. Unieke en erg leuke city-building/strategy game. Kijk hier in ieder geval erg naar uit! :)
avatar van Maico
Door Maico (75 reacties) op 12-04-2019 10:51
( PM )
Vaak tot diep in de nacht Anno 1602 gespeeld!! Fijn weekend iedereen!
avatar van Care
Door Care (25246 reacties) op 12-04-2019 10:51
( PM )
Gaaf!
avatar van BlueEx
Door BlueEx (220 reacties) op 12-04-2019 10:52
( PM )
Goed weekend allemaal!
avatar van Gryphonrider
Door Gryphonrider (2531 reacties) op 12-04-2019 10:54
( PM )
I'm in
avatar van Arcadia
Door Arcadia (892 reacties) op 12-04-2019 10:54
( PM )
Anno 10:54 gepost
avatar van TrueNeophyte
Door TrueNeophyte (92 reacties) op 12-04-2019 10:56
( PM )
Toffe actie! Ik ben vervend strategie speler. Ik denk dat de reeks waar ik de meeste tijd in heb zitten XCOM zal zijn, maar ja, ik ga dan ook al sinds deel 1 mee
avatar van Grar
Door Grar (9 reacties) op 12-04-2019 10:57
( PM )
ik doe mee
avatar van TurboR-GT
Door TurboR-GT (406 reacties) op 12-04-2019 11:00
( PM )
Mooie prijs, die wil ik wel winnen
avatar van DonSniffer
Door DonSniffer (461 reacties) op 12-04-2019 11:02
( PM )
Vette prijs! Fijn weekend allemaal!
avatar van Dynaw
Door Dynaw (7926 reacties) op 12-04-2019 11:03
( PM )
Die is tof, ik doe mee! Groot Anno fan hier, heb tot nu toe alle Collector's Editions.
avatar van Tinuzz
Door Tinuzz (170 reacties) op 12-04-2019 11:04
( PM )
Mooie prijzen weer! Goed weekend allemaal
avatar van Josplays
Door Josplays (1137 reacties) op 12-04-2019 11:06
( PM )
Dat is een mooie prijs! Succes iedereen!
avatar van Spected
Door Spected (5 reacties) op 12-04-2019 11:07
( PM )
Nice ik doe mee! ik ben altijd al fan geweest van de oudere Anno games, alleen sinds ze hightech zijn gegaan ben ik er een beetje vanaf gestapt maar Anno 1800 ziet er wel weer echt leuk leuk leuk uit
avatar van JohanStompwijk
Door JohanStompwijk (74 reacties) op 12-04-2019 11:08
( PM )
Top actie weer van Budgetgaming!
avatar van Swift
Door Swift (7756 reacties) op 12-04-2019 11:10
( PM )
Prettig weekend allemaal.
avatar van BlueFireGaming
Door BlueFireGaming (391 reacties) op 12-04-2019 11:10
( PM )
Toffe actie weer! Count me in
avatar van Huifang
Door Huifang (56 reacties) op 12-04-2019 11:10
( PM )
Super prijs!
Mijn favoriete strategiegames zijn Ground Control 2, Battle for Middle-Earth 2 en Warcraft 3: The Frozen Throne.
avatar van Sjordi
Door Sjordi (394 reacties) op 12-04-2019 11:12
( PM )
Goed weekendddd
avatar van SnowLeopardBE
Door SnowLeopardBE (13 reacties) op 12-04-2019 11:13
( PM )
Ik waag een poging :)
avatar van Malistix
Door Malistix (1155 reacties) op 12-04-2019 11:16
( PM )
deze zou ik graag winnen
avatar van ATM7
Door ATM7 (1733 reacties) op 12-04-2019 11:17
( PM )
Bueno weekendo
avatar van Reiverdemon
Door Reiverdemon (804 reacties) op 12-04-2019 11:18
( PM )
Leuke prijs. Voor mij was Age of mythology een topper vroeger.
avatar van Y0N
Door Y0N (188 reacties) op 12-04-2019 11:19
( PM )
Lang geleden dat ik Anno heb gespeeld. Ben benieuwd naar 1800
avatar van Crazy undertaker
Door Crazy undertaker (121 reacties) op 12-04-2019 11:21
( PM )
Nice. Fijn weekend
avatar van Helgardh
Door Helgardh (69 reacties) op 12-04-2019 11:23
( PM )
Ik doe graag mee
avatar van Dimsan
Door Dimsan (12 reacties) op 12-04-2019 11:24
( PM )
Age of Empires vond ik fantastisch om te spelen.
Nog niet zo lang geleden Tropico ontdekt als nieuwe favoriet.
Nieuwe release van deze game, ben nieuwsgierig geworden..
Op naar de Pioneers Edition van Anno 1800.
avatar van Henkskills
Door Henkskills (787 reacties) op 12-04-2019 11:25
( PM )
Cool, fijn weekend alvast iedereen.
avatar van Gertrudaaaa
Door Gertrudaaaa (109 reacties) op 12-04-2019 11:28
( PM )
Anno 2019 doe ik graag mee aan winacties.
avatar van ChaosKiller
Door ChaosKiller (76 reacties) op 12-04-2019 11:29
( PM )
Uiteraard was de Command & Conquer serie voor mij erg belangrijk. Kane en zijn verhaal bleef voor mij erg tof.
avatar van Jonkar
Door Jonkar (39 reacties) op 12-04-2019 11:31
( PM )
Zou heel tof zijn!

Al Anno fan van het eerste uur, begonnen met 1602 volgens mij :-)
avatar van Rikrik
Door Rikrik (9 reacties) op 12-04-2019 11:33
( PM )
Ik heb Anno 2070 erg veel gespeeld, lijkt me leuk om met Anno 1800 aan de slag te kunnen :)
avatar van Linn88
Door Linn88 (21 reacties) op 12-04-2019 11:36
( PM )
Count me in!
avatar van Secretmaster
Door Secretmaster (711 reacties) op 12-04-2019 11:37
( PM )
Damnnnn, wat een supervette prijs. Ik doe graag mee voor deze prijs.
avatar van Nikaru
Door Nikaru (49 reacties) op 12-04-2019 11:38
( PM )
Vet goodiepakket! Ben al jaren fan van de Anno serie, en ga deze ook zeker spelen!
avatar van IRemco
Door IRemco (108 reacties) op 12-04-2019 11:40
( PM )
Wow vet! Ik doe mee.
avatar van Argosta
Door Argosta (6 reacties) op 12-04-2019 11:42
( PM )
Zalige game, zou er graag eindelijk terug inkomen!
avatar van LockdownZ
Door LockdownZ (423 reacties) op 12-04-2019 11:42
( PM )
Awesome awesome! Ik doe.zeer zeker mee! Zou heel gaaf zijn bij de rest van de collectie!
avatar van MesserAltair
Door MesserAltair (727 reacties) op 12-04-2019 11:45
( PM )
Anno is een geweldig spel, hopelijk win ik deze mooie prijs!
avatar van Diamonddust
Door Diamonddust (21 reacties) op 12-04-2019 11:46
( PM )
Gave actie! Anno games altijd leuk gevonden en veel tijd in weten te steken. Ik heb de global system van Anno die later kwam ook best met interesse aan mee gedaan. Ik doe mee met deze actie!
avatar van MiniBoss
Door MiniBoss (3 reacties) op 12-04-2019 11:48
( PM )
Jaaa, eindelijk weer een videogame die mijn vrouw ook graag speelt!
avatar van Geo
Door Geo (84 reacties) op 12-04-2019 11:51
( PM )
Ik kijk al een tijdje uit naar deze game, ik doe mee.

Ben ook vooral dol op city builders, zoals Simcity 4 en Cities Skylines.
avatar van The Gipetto
Door The Gipetto (368 reacties) op 12-04-2019 11:55
( PM )
ik doe mee:)
Fijn weekend iedereen
avatar van Jazzer
Door Jazzer (118 reacties) op 12-04-2019 11:55
( PM )
Goed weekend allemaal!!
avatar van Mauzzahr
Door Mauzzahr (1082 reacties) op 12-04-2019 11:56
( PM )
YESSSSSSSSSSSSS please!!!
avatar van The Goon
Door The Goon (464 reacties) op 12-04-2019 11:56
( PM )
Mijn favoriete simulatie was uiteraard Super Sex Games 2 op de C64. Maar dat was ooit...
avatar van AngeloG
Door AngeloG (1881 reacties) op 12-04-2019 11:58
( PM )
SUUU
avatar van IWitness NL
Door IWitness NL (371 reacties) op 12-04-2019 11:58
( PM )
Hebben hebben hebben!
avatar van Hell Rider
Door Hell Rider (903 reacties) op 12-04-2019 12:01
( PM )
Wow, mooie prijs. Fijn weekend!
avatar van Novalis
Door Novalis (33 reacties) op 12-04-2019 12:03
( PM )
Tof. Die wil ik wel winnen.
avatar van Novalis
Door Novalis (33 reacties) op 12-04-2019 12:03
( PM )
Tof. Die wil ik wel winnen.
avatar van GFCB
Door GFCB (60 reacties) op 12-04-2019 12:03
( PM )
Waar is de tijd van Anno 1701, memories .... GOG ....
avatar van Speed24
Door Speed24 (17 reacties) op 12-04-2019 12:04
( PM )
Mooie prijs!
avatar van RocketMad
Door RocketMad (53 reacties) op 12-04-2019 12:07
( PM )
Red Alert 2 was toch wel een favoriet.
avatar van Arcturion
Door Arcturion (1172 reacties) op 12-04-2019 12:07
( PM )
Fijne weekend iedereen
avatar van STukker0104
Door STukker0104 (6 reacties) op 12-04-2019 12:10
( PM )
Allereerst goed weekend iedereen! Ik doe graag mee met deze leuke prijs!
avatar van Cread0r
Door Cread0r (277 reacties) op 12-04-2019 12:14
( PM )
Nice!!! Fijn weekend!
avatar van Moozzie
Door Moozzie (3 reacties) op 12-04-2019 12:14
( PM )
Gaaf!
avatar van ThaFaithless
Door ThaFaithless (19 reacties) op 12-04-2019 12:15
( PM )
Heel gaaf
avatar van StarSaber
Door StarSaber (11 reacties) op 12-04-2019 12:17
( PM )
Leuke game, ik doe mee !!!
avatar van Interscope1984
Door Interscope1984 (70 reacties) op 12-04-2019 12:18
( PM )
ZO super gaaf pakket!!! heel fijn weekend allemaal!!
avatar van Wittie5
Door Wittie5 (104 reacties) op 12-04-2019 12:19
( PM )
Gaaf, ken vooral de oude delen dus zin in deze!!!
avatar van Martinvg
Door Martinvg (94 reacties) op 12-04-2019 12:23
( PM )
Heel erg tof! Ik doe mee
avatar van CyberRoshi
Door CyberRoshi (19 reacties) op 12-04-2019 12:26
( PM )
Amazing. Ik doe graag mee!
avatar van Yorinn
Door Yorinn (205 reacties) op 12-04-2019 12:27
( PM )
Boodschap!
avatar van Immortalbenny
Door Immortalbenny (382 reacties) op 12-04-2019 12:33
( PM )
Wat een gave actie!! Ik kan echt niet wachten tot de game uit is <3
avatar van Sebacoraje
Door Sebacoraje (105 reacties) op 12-04-2019 12:34
( PM )
nice, goed weekend allemaal!
avatar van DashX
Door DashX (131 reacties) op 12-04-2019 12:36
( PM )
Fijn weekend allemaal
avatar van Stijsiger
Door Stijsiger (30 reacties) op 12-04-2019 12:38
( PM )
Geel gaaf! Fingers crossed :) goed weekend
avatar van Emrulez
Door Emrulez (65 reacties) op 12-04-2019 12:42
( PM )
Goede herinneringen aan de Anno reeks.
avatar van Akashii
Door Akashii (586 reacties) op 12-04-2019 12:43
( PM )
Een hele mooie tijd gehad met Command & Conquer Red Allert 2
avatar van Alfastorr
Door Alfastorr (17 reacties) op 12-04-2019 12:46
( PM )
Eerst begonnen met the settlers en later overgestapt op anno.
Dit gaat ver terug.
Ben benieuwd waar de serie nu zit qua gameplay.
avatar van Azzwanker
Door Azzwanker (111 reacties) op 12-04-2019 12:46
( PM )
Vet vet. Dank je wel jongens en meisjes
avatar van Schnitzel
Door Schnitzel (62 reacties) op 12-04-2019 12:51
( PM )
Heel vette games! Veel gespeeld.
avatar van Hupegel
Door Hupegel (502 reacties) op 12-04-2019 12:53
( PM )
Fantastische prijs, ik doe graag mee!

En uit den ouden doosch:
Storm acros europe van SSI op de Amiga...
Those were the days...
avatar van GamingCows
Door GamingCows (129 reacties) op 12-04-2019 12:54
( PM )
Mooie prijs! Ik doe graag mee

Favoriete RTS is voor mij nog steeds Age of Empires II. Voor de rest ook een grote fan van de Total War serie.
avatar van Nixx1338
Door Nixx1338 (16 reacties) op 12-04-2019 12:59
( PM )
I'm in.
avatar van Vird
Door Vird (56 reacties) op 12-04-2019 13:01
( PM )
Dune 2, de C&C games, Star Wars: Empire at War, Settlers (3), Age of Empires, Starcraft, Company of Heroes, kan nog lang zo doorgaan. Allemaal vet, al lang geen RTS meer gespeeld bedenk ik me nu. Oftewel meteen weer eentje installeren! Oh wacht natuurlijk meteen gebruik maken van de open Beta.
avatar van Doobieters
Door Doobieters (21017 reacties) op 12-04-2019 13:04
( PM )
Hoppa. Ik doe mee.
avatar van Jeroendewaal
Door Jeroendewaal (1509 reacties) op 12-04-2019 13:05
( PM )
Wow mooie editie. Fijn weekend!
avatar van Dusty
Door Dusty (3 reacties) op 12-04-2019 13:22
( PM )
Laten we het eens proberen
avatar van MichielWessels
Door MichielWessels (11 reacties) op 12-04-2019 13:25
( PM )
Coole prijs... Aaaaaaaaand i'm in!
avatar van Bandicool
Door Bandicool (98 reacties) op 12-04-2019 13:26
( PM )
Oooh Anno! altijd plezier aan beleefd, ben benieuwd hiernaar.
avatar van DarkForce
Door DarkForce (409 reacties) op 12-04-2019 13:29
( PM )
Wow wat een topprijs dit weekend! In de loop der jaren heb ik honderden uren in de verschillende Anno versies gestopt, met als voorlopig hoogtepunt 1404 (Venice)! Heerlijk dat ze nu weer naar een meer historische setting gaan

1800 heb ik gisteren alvast op mn pc gezet, vanavond na werk kijken hoe deze speelt

[EDIT] Haha, voor ik het wist was er alweer ruim 2 uur voorbij in de demo, in 1 woord: Fantastisch!
- Blueprint mode
avatar van Jexess
Door Jexess (24 reacties) op 12-04-2019 13:33
( PM )
Oei, veel succes en een fijn weekend iedereen!
avatar van Doodgraver
Door Doodgraver (591 reacties) op 12-04-2019 13:34
( PM )
Wow, coole prijs. Ik doe mee!
avatar van Zpepijn
Door Zpepijn (176 reacties) op 12-04-2019 13:42
( PM )
Supertof, doe mij die maar! Ik hou van alle city builders en heb goede herinneringen aan Anno 1602
avatar van -Bricky-
Door -Bricky- (102 reacties) op 12-04-2019 13:43
( PM )
Een kans om weer eens zo'n klassieke stijl Anno game in huis te krijgen laat ik niet liggen natuurlijk!
avatar van P100
Door P100 (51 reacties) op 12-04-2019 13:48
( PM )
Als long time fan van de serie zit ook met veel enthousiasme te wachten op de 1800
avatar van DeX97
Door DeX97 (605 reacties) op 12-04-2019 13:54
( PM )
Mooie prijs Fijn weekend iedereen!
avatar van Stefjepayuta
Door Stefjepayuta (48 reacties) op 12-04-2019 13:56
( PM )
Lekker de open beta spelen
avatar van Ramzaz
Door Ramzaz (29 reacties) op 12-04-2019 14:02
( PM )
Leuke collectersbox! Fijn weekend!
avatar van Aryana
Door Aryana (27 reacties) op 12-04-2019 14:05
( PM )
Leuk, ik doe mee!
avatar van Nr|Five
Door Nr|Five (324 reacties) op 12-04-2019 14:09
( PM )
Doe natuurlijk mee!

Moet zeggen dat ik vroeger van de RTS spellen waren met veel micro en reflexen. Maar ja, je wordt ouder dan zijn spellen als Anno toch meer je ding ;-)
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (437 reacties) op 12-04-2019 14:21
( PM )
Gaaf, fijn weekend iedereen.
avatar van Wargirl007
Door Wargirl007 (651 reacties) op 12-04-2019 14:23
( PM )
Wow, mooi zeg. Ik doe mee. Fijn weekend allemaal.
avatar van Thawar
Door Thawar (336 reacties) op 12-04-2019 14:24
( PM )
VET! Had vannacht om 2 uur al even gespeeld.
avatar van Razerbe
Door Razerbe (372 reacties) op 12-04-2019 14:25
( PM )
succes iedereen
avatar van Kenshee
Door Kenshee (51 reacties) op 12-04-2019 14:26
( PM )
Top!
avatar van Nessen
Door Nessen (59 reacties) op 12-04-2019 14:26
( PM )
Wat een prachtig pakket. Fijn voor de winnaar.
avatar van Gamesthebest
Door Gamesthebest (7 reacties) op 12-04-2019 14:37
( PM )
Dit lijkt me echt een fijne game! Anno 1602 heb ik echt jaren met veel plezier gespeeld!
avatar van Mouser112
Door Mouser112 (706 reacties) op 12-04-2019 14:45
( PM )
Wooowww, bij mijn nieuwe laptop de anno 1800 serie kunnen spelen lijkt me echt top! Eindelijk eens een game waar we avond na avond voor kunnen zitten! Succes allemaal, maar stiekem wil ik winnen!
Leuke prijsvraag weer! Top!
avatar van Deathsentence
Door Deathsentence (705 reacties) op 12-04-2019 14:58
( PM )
nice, alvast fijne weekend allemaal
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (3676 reacties) op 12-04-2019 14:58
( PM )
Mooie editie, ik doe mee.
avatar van Pierovic007
Door Pierovic007 (332 reacties) op 12-04-2019 15:11
( PM )
Cool, ik doe mee!
avatar van Tazmaniandevil
Door Tazmaniandevil (254 reacties) op 12-04-2019 15:28
( PM )
Prettig weekend, Ik doe mee.
avatar van Ljwilliam88
Door Ljwilliam88 (12 reacties) op 12-04-2019 15:39
( PM )
Mooie prijs! Ik doe graag mee!
avatar van BudgetXander
Door BudgetXander (11 reacties) op 12-04-2019 15:40
( PM )
Ik wil winnen
avatar van Midgardsormr
Door Midgardsormr (70 reacties) op 12-04-2019 15:46
( PM )
bedankt voor dit :)
avatar van Mithrandir
Door Mithrandir (756 reacties) op 12-04-2019 15:55
( PM )
Gave prijs, daar doe ik graag aan mee!

En nu is het tijd voor weekend.. *PLOP*

Prettig weekeinde iedereen!
avatar van Muldejw
Door Muldejw (32 reacties) op 12-04-2019 16:04
( PM )
Wow, supergave prijs.
Doe graag mee.
Een goed weekend iedereen.
avatar van Varivy-Xis
Door Varivy-Xis (277 reacties) op 12-04-2019 16:04
( PM )
Doe zeker mee.
avatar van Moontje
Door Moontje (37 reacties) op 12-04-2019 16:15
( PM )
Anno 1602: en Anno 1701 heb ik echt dagenlang gespeeld zo gaaf en ben erg blij met de neiuwe versie nu hopen dit ik win anders even sparen en daarna flink game. Fijn weekend
avatar van Davidov
Door Davidov (9531 reacties) op 12-04-2019 16:18
( PM )
Back to the...past
avatar van M@rtijn
Door M@rtijn (52 reacties) op 12-04-2019 16:21
( PM )
Ziet er goed uit.
avatar van Zidane007nl
Door Zidane007nl (246 reacties) op 12-04-2019 16:24
( PM )
Weer een mooie actie!
avatar van Phiebe
Door Phiebe (1 reacties) op 12-04-2019 16:29
( PM )
Hartstikke gaaf weer een Anno zoals de vroegere Anno's waren. Ben sinds 3 uur vannacht, toen de open beta van start ging, al aan het spelen. Echt zo goed!
Naast Anno ook Transport Fever en Cities Skylines en nu Soviet Republic.

Leuke actie, ik doe graag mee.
avatar van Mossad
Door Mossad (177 reacties) op 12-04-2019 16:30
( PM )
Count me in.
avatar van Nitrorcr
Door Nitrorcr (852 reacties) op 12-04-2019 16:32
( PM )
Ik waag graag een gokje! Ik heb altijd veel plezier gehad had met een andere game van ubisoft, the settlers. Ondanks dat de nieuwere delen iets minder beoordeeld zijn, bleef de setting en sfeer mij altijd aanspreken. Anno heb ikzelf nog nooit gespeeld, maar zou dat graag eens proberen. Hoe dan ook zou deze editie een mooie plek in m'n mancave verdienen!
avatar van HierRuben
Door HierRuben (83 reacties) op 12-04-2019 16:46
( PM )
Leuke actie!
avatar van Dijano
Door Dijano (45 reacties) op 12-04-2019 16:48
( PM )
Gaaf dit weer .garag weer meedoen.
avatar van MargotK
Door MargotK (16 reacties) op 12-04-2019 16:48
( PM )
Awesome! Ik doe zeker mee
avatar van SebastiaanB
Door SebastiaanB (2637 reacties) op 12-04-2019 16:53
( PM )
Hier doen we gewoon aan mee ;)
avatar van Ghostly
Door Ghostly (495 reacties) op 12-04-2019 16:53
( PM )
Anno 1602 wat heb ik die game kapot gespeeld.
avatar van Rooieduvel
Door Rooieduvel (111 reacties) op 12-04-2019 17:09
( PM )
C&C... uren tijd aan gespendeerd!
avatar van Kingmartini
Door Kingmartini (286 reacties) op 12-04-2019 17:15
( PM )
fijn weekend
avatar van Rektifious
Door Rektifious (117 reacties) op 12-04-2019 17:15
( PM )
Owwwhh! Must have!
avatar van LucasV9991
Door LucasV9991 (392 reacties) op 12-04-2019 17:20
( PM )
Goed weekend allen!
avatar van Stef
Door Stef (3190 reacties) op 12-04-2019 17:22
( PM )
Fijn weekend iedereen en succes met de prijsvraag :)
avatar van Frankie
Door Frankie (1757 reacties) op 12-04-2019 17:23
( PM )
Game on!
avatar van Anathema1976
Door Anathema1976 (17 reacties) op 12-04-2019 17:24
( PM )
super vet pakket ik doe mee
avatar van JustB
Door JustB (93 reacties) op 12-04-2019 17:25
( PM )
Ohh wat zou ik deze graag willen winnen als groot Anno fan!
Ik weet dat de kans echt nihil is dat ik deze win maar ik waag toch een gokje. Succes en goed weekend allemaal!
avatar van Ruben1985
Door Ruben1985 (431 reacties) op 12-04-2019 17:35
( PM )
Wow, superpakket! Zou deze wel willen winnen
avatar van Johandy
Door Johandy (1657 reacties) op 12-04-2019 17:56
( PM )
Ik doe mee. I want's it. My Precious!
avatar van Eastwood-Tjibbe
Door Eastwood-Tjibbe (71 reacties) op 12-04-2019 18:00
( PM )
Fijn weekend!
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (266 reacties) op 12-04-2019 18:07
( PM )
Gaaf goed weekend!
avatar van INFIRNUS
Door INFIRNUS (271 reacties) op 12-04-2019 18:12
( PM )
Toffe prijs, ik doe mee
avatar van Aerthos
Door Aerthos (62 reacties) op 12-04-2019 18:28
( PM )
mooie prijs, ik doe mee
avatar van Brainsnack
Door Brainsnack (151 reacties) op 12-04-2019 18:43
( PM )
Prettig weekend!
avatar van Oelak
Door Oelak (42 reacties) op 12-04-2019 18:52
( PM )
Super mooie prijs. Ik doe ook mee! Mijn favoriete strategy games: age of empires en starcraft. Ik heb vroeger ook nog veel Dune gespeeld op de Amiga 500 .
avatar van Wulfie_NL
Door Wulfie_NL (53 reacties) op 12-04-2019 19:07
( PM )
Big fan van de anno reeks en 1800 mag natuurlijk niet aan de collectie ontbreken. (dan heb ik de game straks Maar dubbel, deze editie is natuurlijk vele malen vetter)
avatar van Md_73
Door Md_73 (240 reacties) op 12-04-2019 19:13
( PM )
Goed weekend allemaal! Weer een super prijs. Mijn favoriete strategie/sim games blijft de Civilization serie, maar heb ook alle Anno games. Ook d Settlers blijft een leuke serie, ook al is de laatste game ervan alweer een tijdje geleden is verschenen.
avatar van 555444zzz
Door 555444zzz (50 reacties) op 12-04-2019 19:13
( PM )
Gaaf
avatar van Har82
Door Har82 (72 reacties) op 12-04-2019 19:31
( PM )
heel erg nice, weer top geregeld Ubi en Budgetgaming!
avatar van Olol600
Door Olol600 (3 reacties) op 12-04-2019 19:37
( PM )
Wauw super prijs!
avatar van Nurkje
Door Nurkje (107 reacties) op 12-04-2019 19:47
( PM )
Super prijs! Al heel wat jaartjes en vele uren ervaring met Anno.
Helaas deze mooie editie niet kunnen bestellen voor hij uitverkocht was

Iedereen een fijn weekend !

avatar van Grijzevos
Door Grijzevos (68 reacties) op 12-04-2019 20:03
( PM )
Dat is een hele mooie prijs, im in
avatar van BramDaMan
Door BramDaMan (4 reacties) op 12-04-2019 20:12
( PM )
Awesome! Dat pakket wil ik wel winnen. Anno is een van de weinige spellen die ik nog op pc speel
avatar van PlumDutchess
Door PlumDutchess (1 reacties) op 12-04-2019 20:15
( PM )
Ik doe graag mee.
Ik heb zo'n zin in dit spel. Ik heb net een klein uurtje met de beta gespeeld en het gevoel van Anno 1404 (mijn favoriet) komt zeker terug. Deze speel ik nog meerdere keren per week.
Ik ben zo blij dat ze na twee versies, die zich in de toekomst afspelen, weer terug gaan naar hun "roots". Dit doen ze toch het beste.
Op het moment dat het spel opstartte en ik het water zag, zei ik hardop: "Wauw!" Het ziet er zo gaaf uit!
avatar van Maxoess
Door Maxoess (1 reacties) op 12-04-2019 20:27
( PM )
Enige spel dat ik nog echt naar uitkijk is die van Anno.
De graphics zijn zo fantastisch uitgewerkt, het lekker kunnen bouwen en puzzelen, geweldig.

Het enige waarbij mijn pc nog enigzins op volle toeren kan draaien is de Anno 1800 haha, dus deze collectors edition kan bij mij aanleggen.

Sowieso bedankt voor deze mooie actie Budgetgaming!
avatar van Jansen
Door Jansen (37 reacties) op 12-04-2019 20:53
( PM )
Toen ik vroeger nog een jochie was is Anno 1602 het spel dat mij gek heeft gemaakt van strategie/builder spellen. Ik vermaak mij momenteel ook weer zeer goed met de Anno 1800 Beta!

Fingers crossed!!!
avatar van Crazyboychris
Door Crazyboychris (137 reacties) op 12-04-2019 21:02
( PM )
Ik doe mee voor mijn vader. Deze gamereeks is 1 van zijn favorieten. Leuk verjaardagscadeau...
avatar van TtV
Door TtV (3 reacties) op 12-04-2019 21:03
( PM )
Alweer een tijdje geen strategy games meer gespeeld, maar Anno 1800 lijkt een goede om het weer eens op te pakken. Heb goede herinneringen aan de C&C serie uit vroeger tijden.
avatar van Amorz
Door Amorz (31 reacties) op 12-04-2019 21:09
( PM )
Nice! Goed weekend!!
avatar van Karzka
Door Karzka (14 reacties) op 12-04-2019 21:18
( PM )
Mijn favoriete serie is natuurlijk Anno!
avatar van Vitaquest
Door Vitaquest (809 reacties) op 12-04-2019 21:19
( PM )
fijn weekend
avatar van Rider
Door Rider (126 reacties) op 12-04-2019 21:31
( PM )
Ik doe mee. Fijn weekend!
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8630 reacties) op 12-04-2019 21:35
( PM )
Iedereen een heel fijn weekend!

Altijd prachtig, de games uit de Anno serie, en weer een prachtige prijs die Ubisoft beschikbaar stelt.
avatar van Kolletje
Door Kolletje (26 reacties) op 12-04-2019 21:45
( PM )
Wow, helemaal te gek!!! Succes allemaal en fijn weekend
avatar van Black Dynamite
Door Black Dynamite (202 reacties) op 12-04-2019 21:56
( PM )
Gimme that
avatar van Kanun
Door Kanun (4 reacties) op 12-04-2019 21:59
( PM )
Dit ziet er super nice uit om te winnen!
avatar van Timmerito
Door Timmerito (2149 reacties) op 12-04-2019 22:10
( PM )
Awesome, ik doe mee!
avatar van TiewL
Door TiewL (235 reacties) op 12-04-2019 22:14
( PM )
Weekend!
avatar van Nilis007
Door Nilis007 (435 reacties) op 12-04-2019 22:27
( PM )
Ik doe mee! Hou erg van dit soort games zoals civilization waar je je eigen wereld mag bouwen
avatar van Oxigeon
Door Oxigeon (139 reacties) op 12-04-2019 22:34
( PM )
Anno. Een zeer mooie serie weer ik toch al 100en uren in Heb zitten. Altijd topgames
avatar van Rebbels
Door Rebbels (134 reacties) op 12-04-2019 22:58
( PM )
Een mirakel van de bovenste plank, zo noem ik de kans om deze prachtige game te kunnen winnen!
Alle Anno games zijn bij mij de revue gepasseerd en ook nu doe ik mee aan de beta.

Wat zou het mooi zijn om deze kist in mijn armen te mogen sluiten en als een echte pioneer een revolutie te mogen ontketenen in deze wonderschone game!

This was meant to be, let this captain sail the mighty sea.
avatar van Innervision
Door Innervision (9 reacties) op 12-04-2019 23:19
( PM )
Ik doe mee!
avatar van Gamer1967
Door Gamer1967 (101 reacties) op 12-04-2019 23:51
( PM )
Happy gaming !
******************
avatar van Underwearkiller
Door Underwearkiller (125 reacties) op 13-04-2019 00:04
( PM )
Aa fantastisch ik kijk al even uit naar deze game. Ik heb echt nog steeds geweldige herinneringen van hoe ik met mijn broertje vroeger lekker hele zondagmiddag age of empires kon spelen. Geweldig toen er nog locale co-op bestond haha ;p
avatar van LLLaak55
Door LLLaak55 (1 reacties) op 13-04-2019 00:22
( PM )
Dit lijkt me zeker een collectors editie die ik aan mijn collectie zou willen toevoegen. De game die ik vaak heb gespeeld en goede herinneringen aan heb is City Skylines.
avatar van Skye
Door Skye (106 reacties) op 13-04-2019 01:10
( PM )
Erg gaaf! Ik doe mee.
Fijn weekend iedereen!
avatar van Grawl
Door Grawl (127 reacties) op 13-04-2019 01:49
( PM )
Cool.
avatar van Chelsy
Door Chelsy (135 reacties) op 13-04-2019 03:43
( PM )
Ohh vette prijs
avatar van Europa
Door Europa (262 reacties) op 13-04-2019 06:07
( PM )
Bedankt voor de actie, ik doe mee.

Fijn weekend.
avatar van Naochsaus
Door Naochsaus (3 reacties) op 13-04-2019 06:27
( PM )
Oeh dat ziet er heel mals uit!
avatar van Remedy
Door Remedy (701 reacties) op 13-04-2019 06:41
( PM )
Net nu het weer buiten de goede kant op gaat en dan zo"n leuk prijsje. Gelukkig bestaan er voor deze situaties laptops.

Fijn weekend mede BG'ers
avatar van Tycoontim
Door Tycoontim (1 reacties) op 13-04-2019 07:30
( PM )
Mijn liefde voor de serie begon toen ik over anno 1602 las in een Duits tijdschrift. De twee scifi delen waren wel leuk maar ik ben blij dat we weer terug zijn bij de “historische” variant.
avatar van Wimtim
Door Wimtim (17 reacties) op 13-04-2019 08:20
( PM )
mooi pakket, ik mag graag een kansje wagen
#duimen dat het dik keer zal mogen slagen
avatar van Roguesquad
Door Roguesquad (65 reacties) op 13-04-2019 08:34
( PM )
Prachtige editie. Ik voeg hem graag toe aan de collectie!
avatar van Arkkey
Door Arkkey (115 reacties) op 13-04-2019 08:46
( PM )
Kom maar op met die game!
avatar van Schlitt
Door Schlitt (51 reacties) op 13-04-2019 09:35
( PM )
Wie weet
avatar van NL Michael K
Door NL Michael K (50 reacties) op 13-04-2019 09:50
( PM )
Nice
avatar van Kimbolie12
Door Kimbolie12 (1718 reacties) op 13-04-2019 09:55
( PM )
Mooie actie weer

Mijn favoriete strategy game is Fire Emblem Awakening.
avatar van Baka1894
Door Baka1894 (30 reacties) op 13-04-2019 09:55
( PM )
Fijn weekend!
avatar van KonkeyDong
Door KonkeyDong (222 reacties) op 13-04-2019 10:05
( PM )
Klinkt tof. Breng herinnering terug van marathon LAN-potjes Anno 1602.
avatar van Tielo
Door Tielo (76 reacties) op 13-04-2019 10:11
( PM )
Dit ziet er prachtig uit
avatar van L_eandra
Door L_eandra (1 reacties) op 13-04-2019 10:29
( PM )
Ik heb goede herrinneringen aan Anno 1701. Ik snapte er eerst niets van. Maar eenmaal in de gaten hoe het werkte. Geweldig! Nu jaren later, speel ik helaas vooral korte games op mijn gsm.Tijd om weer wat tijd in een mooie strategy game te steken :)
avatar van Rada
Door Rada (120 reacties) op 13-04-2019 10:31
( PM )
Mooie vette prijs hoor

zit momenteel in belgie
avatar van VPB
Door VPB (18 reacties) op 13-04-2019 10:46
( PM )
Fijn weekend!
avatar van Legendofninny
Door Legendofninny (897 reacties) op 13-04-2019 10:50
( PM )
Anno!
avatar van Clumsybumsy
Door Clumsybumsy (972 reacties) op 13-04-2019 10:57
( PM )
Deze wil ik wel in de kast zetten
avatar van Henkpeters
Door Henkpeters (24 reacties) op 13-04-2019 11:35
( PM )
Prijzen prijzen! Maar zonder gekheid: anno is altijd vermakelijk!
avatar van ZeroGeass1
Door ZeroGeass1 (504 reacties) op 13-04-2019 11:53
( PM )
Leuk!
avatar van Youmademeseeit
Door Youmademeseeit (678 reacties) op 13-04-2019 12:01
( PM )
Tof, tof, tof! Fijn weekend allemaal
avatar van Hietbrink
Door Hietbrink (18 reacties) op 13-04-2019 12:02
( PM )
Yes zeer geďnteresseerd!
avatar van Armor
Door Armor (55 reacties) op 13-04-2019 13:09
( PM )
Leuk leuk leuk
avatar van Mitchii
Door Mitchii (2 reacties) op 13-04-2019 13:49
( PM )
Echt een gave prijs ik doe graag mee ik ben echt dol op dit soort games
avatar van JoeZuCK
Door JoeZuCK (361 reacties) op 13-04-2019 14:09
( PM )
Wat tijd betreft heb ik het meest gestoken in Warcraft 3, maar Warcraft 2, StarCraft (2), C&C (Red Alert) en Company of Heroes (2) zijn voor mij ook nog altijd toppertjes.
avatar van Fumasu
Door Fumasu (170 reacties) op 13-04-2019 14:24
( PM )
Tof! Ben al de hele ochtend de beta aan het spelen en het vult voor mij een perfect gat tussen Civ en Skylines. Complexiteit is precies goed en het ziet er ook nog eens allemaal heerlijk gezellig uit. Kan niet wachten!
avatar van Vinny_1888
Door Vinny_1888 (300 reacties) op 13-04-2019 14:40
( PM )
Fijn weekend!!!
avatar van UltraSven
Door UltraSven (523 reacties) op 13-04-2019 15:38
( PM )
Mooie prijs!
avatar van Berends
Door Berends (218 reacties) op 13-04-2019 17:03
( PM )
geweldige game, fijn weekend allen
avatar van Sylvestermail
Door Sylvestermail (11 reacties) op 13-04-2019 17:08
( PM )
Ben gek op special Editions, altijd leuk om te bezitten en ben fan de serie.
avatar van Wpolet
Door Wpolet (1 reacties) op 13-04-2019 18:18
( PM )
Vond anno altijd een geweldige serie en 1800 lijkt (gelukkig) veel beter dan 2205.
Deze versie vind ik helemaal prachtig
avatar van HaydenNL
Door HaydenNL (303 reacties) op 13-04-2019 18:25
( PM )
In it to win it
avatar van ChrizzM
Door ChrizzM (37 reacties) op 13-04-2019 18:27
( PM )
Cool, fijn weekend!
avatar van Eegee
Door Eegee (95 reacties) op 13-04-2019 18:32
( PM )
Zou leuk zijn
avatar van Henshin
Door Henshin (360 reacties) op 13-04-2019 18:40
( PM )
Ziet er sjiek uit. Ik ken de Anno serie maar nog nooit gespeeld eigenlijk. Misschien wordt het tijd :).
avatar van Alokkers
Door Alokkers (448 reacties) op 13-04-2019 18:57
( PM )
Bij mij is het allemaal begonnen met dune..ja dune..jeetje wat voel ik me nu opeens oud ;-)
avatar van Oniryo
Door Oniryo (179 reacties) op 13-04-2019 19:07
( PM )
Mijn favoriete strategy game is sowieso Warcraft 3 (met wat nostalgie met Warcraft 1 en 2) het is één van de grote redens waarom ik met World of Warcraft ben begonnen en nu nog steeds speel na meer dan 14 jaar lang. de Anno 1800 Beta was enorm tof, ik zou de game zeker wel wat meer willen spelen!
avatar van Moka
Door Moka (32 reacties) op 13-04-2019 20:24
( PM )
Super!!!
avatar van Godfather187um
Door Godfather187um (443 reacties) op 13-04-2019 20:48
( PM )
Ben ook bij de eerste RTS games begonnen zoals Dune, Command&Conquer, Warcraft, KKND. Allemaal toppers. Denk dat mijn favoriet Populous was. Vandaag de dag totaal onspeelbaar vanwege de oldschool UI. Al is er wel een 3d versie in de jaren 90 uitgekomen ook.
avatar van MasterSS
Door MasterSS (2281 reacties) op 13-04-2019 20:52
( PM )
Nais!
avatar van Tebeth
Door Tebeth (143 reacties) op 13-04-2019 21:11
( PM )
Dit is echt een super gave prijs! Ik ben al jaren enorm fan van de serie. Vooral 1404 heb ik heel wat uren gespeeld. Na het zeer oude 'Simutrans' (wie weet waar ik hiervan de écht oude versie van kan vinden, ik houd me aanbevolen ) was die game wat me verslaafd maakte aan city builders. Ik moest even wennen aan de moderne, futuristische setting van de laatste twee Anno games. Nog steeds leuke games, maar ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat we met deze nieuwe game weer lekker het verleden in duiken! Fingers crossed voor deze toffe prijs!
avatar van Glawen
Door Glawen (135 reacties) op 13-04-2019 21:13
( PM )
Mooie prijs. Zou heel welkom zijn.
avatar van Skinniej
Door Skinniej (73 reacties) op 13-04-2019 23:23
( PM )
Budgetgaming blijft maar lekker bezig.
avatar van Bokkie
Door Bokkie (56 reacties) op 13-04-2019 23:25
( PM )
Vette prijs! Ik doe mee!
avatar van Mhzero
Door Mhzero (225 reacties) op 13-04-2019 23:27
( PM )
Vroeger toch veel vermaakt met Command and Conquer. Maar ook Warcraft 3 en Starcraft.
avatar van Jasper1911
Door Jasper1911 (36 reacties) op 14-04-2019 00:12
( PM )
ja! tot nu toe vind ik anno 1404 onovertroffen, dus 1800 winnen zou heel mooi wezen om weer wat nieuws te proberen
avatar van Nrg50
Door Nrg50 (947 reacties) op 14-04-2019 06:52
( PM )
Gaaf! Ik doe graag mee! Mijn favo strategie game is Fire Emblem.
avatar van Vuurtoren
Door Vuurtoren (221 reacties) op 14-04-2019 08:02
( PM )
Speel nog wel eens Command en Conquer. Jammer dat het speelveld met de nieuwe grafische mogelijkheden juist kleiner is geworden ipv groter.
avatar van Nvrozeman38
Door Nvrozeman38 (2 reacties) op 14-04-2019 08:36
( PM )
Het is iets wat ik graag wil winnen voor mensen die erg moeilijk zitten.
avatar van Claudya
Door Claudya (4 reacties) op 14-04-2019 09:37
( PM )
Wat een super coole prijs en zelf fysiek eens bezig kunnen zijn met een strategie welke gelijk mijn favoriet is!
avatar van Fpsbig
Door Fpsbig (90 reacties) op 14-04-2019 10:42
( PM )
Toffe actie :)
avatar van ThomasAVN
Door ThomasAVN (48 reacties) op 14-04-2019 11:56
( PM )
Anno is een van mijn favoriete games van vroeger en zou dus graag deze Pioneer's Edition winnen!
avatar van Bramke
Door Bramke (239 reacties) op 14-04-2019 12:03
( PM )
Ben benieuwd naar dit spel. Leuk om te winnen.
avatar van Spicious
Door Spicious (39 reacties) op 14-04-2019 12:05
( PM )
Heb lekker wat uurtjes al in de open beta zitten. Zou mooi zijn om deze op release te winnen
avatar van Djagomen
Door Djagomen (1 reacties) op 14-04-2019 12:27
( PM )
Deze wil ik wel winnen, super fan van anno
avatar van Bartzenegger
Door Bartzenegger (19 reacties) op 14-04-2019 13:15
( PM )
Ik vind tegenwoordig games met een tragere pace leuker dan enorm snelle actie. Daarom zou ik graag Anno 1800 winnen. Company of Heroes serie heb ik ook altijd vet gevonden!
avatar van JoshHolland
Door JoshHolland (28 reacties) op 14-04-2019 14:15
( PM )
Dit gaat mijn ultieme game zijn, wil deze erg graag hebben svp
avatar van TW333331
Door TW333331 (58 reacties) op 14-04-2019 14:54
( PM )
Fijn weekend! Anno heb ik vroeger zo vaaaaaaak gespeeld. Super spel.
avatar van Epitome
Door Epitome (694 reacties) op 14-04-2019 15:27
( PM )
Anno is een goede vriend!
avatar van AnnedeWaal70
Door AnnedeWaal70 (34 reacties) op 14-04-2019 15:30
( PM )
Ohhh…..dat is echt een super prijs, ik doe heel graag mee

Nog een fijne zondag.

Groetjes Anneliese
avatar van Kamoe Ssj 3
Door Kamoe Ssj 3 (143 reacties) op 14-04-2019 15:49
( PM )
Mooie prijs, zou ik graag willen winnen!
avatar van Grimmbeard
Door Grimmbeard (115 reacties) op 14-04-2019 18:23
( PM )
Mooie prijs hoor! Heb een unboxing gezien, gave editie dit.
avatar van Vlutje
Door Vlutje (290 reacties) op 14-04-2019 19:11
( PM )
Gaaf, ik doe mee!
avatar van Budgetgangster
Door Budgetgangster (26 reacties) op 14-04-2019 19:51
( PM )
Nice.
avatar van R-aymond
Door R-aymond (32 reacties) op 14-04-2019 19:54
( PM )
Leuk!
avatar van ChristianHere
Door ChristianHere (1540 reacties) op 14-04-2019 20:36
( PM )
Ikdoe mee!
avatar van Niwde
Door Niwde (1 reacties) op 14-04-2019 20:51
( PM )
Die wil ik wel hebben
avatar van Jensoostland
Door Jensoostland (5 reacties) op 14-04-2019 21:07
( PM )
Vet gaaf super pakket
avatar van Pujos_pl
Door Pujos_pl (105 reacties) op 14-04-2019 21:11
( PM )
Leuk!
avatar van Ddd111
Door Ddd111 (73 reacties) op 14-04-2019 21:31
( PM )
Civilization en dan vooral de wat oudere delen. Heerlijke games!
avatar van NB
Door NB (7 reacties) op 14-04-2019 21:33
( PM )
Ik ga niet terug in de tijd, want ik wil in de toekomst graag dit goodie pakket winnen.
avatar van Just1n
Door Just1n (71 reacties) op 14-04-2019 23:00
( PM )
Super vet. Anno is een dierbare serie voor mij
avatar van Jeffren11
Door Jeffren11 (6 reacties) op 14-04-2019 23:40
( PM )
Geweldig dat jullie dit doen!!

Mijn favourite games blijven nog steeds die van age of empires
En natuurlijk count me in!

Prettig weekend allemaal! Het weekend is helaas weer voorbij
avatar van Bramzel
Door Bramzel (55 reacties) op 14-04-2019 23:43
( PM )
Super tof weer! Het weekend is dan wel weer bijna voorbij.
avatar van Cali030
Door Cali030 (83 reacties) op 16-04-2019 09:40
( PM )
Fijn!
avatar van Antimorian
Door Antimorian (6 reacties) op 16-04-2019 10:27
( PM )
Een eeuwigheid vermaakt met Anno.
Voornamelijk de Anno's uit de historie.
Met dat betreft denk ik dat ze een heel goed besluit gemaakt te hebben met terugkeren naar de Historie in plaats van de toekomst versies

Overigens afgelopen maand de vakantie(tje) betaald dus droog brood eten de rest van de maand
avatar van Tebeth
Door Tebeth (143 reacties) op 16-04-2019 19:29
( PM )
Wie is er nog meer steeds aan het kijken of de winnaar al bekend is?
avatar van Yřrn
Door Yřrn (3989 reacties) op 16-04-2019 20:53
Rol: Administrator
( PM )
Bekendmaking winnaar! Zodat de winnaar deze week nog aan de slag kan
avatar van DjuntzUntz
Door DjuntzUntz (141 reacties) op 16-04-2019 20:59
( PM )
heel erg bedankt Yorn en Budgetgaming! Ben er super blij mee! Ik ga me hier straks in de april/mei vakantie prima mee vermaken!
avatar van Tebeth
Door Tebeth (143 reacties) op 16-04-2019 21:03
( PM )
Gefeliciteerd DjuntzUntz!
Hier ga je vast ontzettend van genieten
avatar van Hell Rider
Door Hell Rider (903 reacties) op 16-04-2019 21:27
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van KonkeyDong
Door KonkeyDong (222 reacties) op 17-04-2019 08:44
( PM )
Gefeliciteerd, DjuntUntz!
avatar van Bandicool
Door Bandicool (98 reacties) op 18-04-2019 11:48
( PM )
Gefeliciteerd.
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8630 reacties) op 18-04-2019 19:07
( PM )
Gefeliciteerd; mooie prijs zo met de Paasdagen.