Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Deze Week in de Winkels: CoD: Modern Warfare, WWE2K20 & Harvest Moon!

Call of Duty fans zitten er weer klaar voor, na twee jaar weer een nieuwe Call of Duty campaign! Maar nog belangrijker, weer een nieuwe multiplayer! Call of Duty komt uit op 25 oktober.

Harvest Moon spelers zullen even raar opkijken, Light of Hope Complete, die was toch al uit? Ja, maar dit was de import versie. De PEGI versie wordt deze week ook gereleased!

Voor de trotse virtuele boeren onder ons komt deze week Farming Simulator 19 uit, combineer dit met Euro Truck Simulator en je kan een vrij realistisch Nederlands scenario naspelen! Mocht je net als ik in de file hebben gestaan door deze protesten en je eventuele woede kwijt kunnen, dan is WWE 2K20 wellicht iets voor jou deze week.

Maar laten we vooral niet vergeten dat je die woede beter kunt omzetten in iets positiefs, nodig je vrienden uit, drink samen een paar biertjes en ga helemaal los in Let’s Sing 2020 voor de PS4! Houd dan wel rekening met de buren, anders mept de buurman je helemaal into the dead .. 2… Deze week verkrijgbaar voor de Nintendo Switch.

En dan verschijnt ook nog de nieuwe VR Mega Pack 2 deze week!

Zit er deze week iets voor jou bij?

PS4
Call of Duty: Modern Warfare
Call of Duty: Modern Warfare - Captain Price Edition
Call of Duty: Modern Warfare - Dark Edition
Children of Morta
Dusk Diver
Farming Simulator 19 Platinum Edition
Harvest Moon: Light of Hope Complete - Special Edition
Let's Sing 2020 + 1 Microphone (International)
Medievil
Slay the Spire
Spirit Hunter: NG
The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel 3
The Outer Worlds
WWE 2K20
WWE 2K20 - Collector's Edition

PlayStation 4 Pro (1 TB) + Call of Duty: Modern Warfare
PlayStation 4 Slim (500 GB) + Call of Duty: Modern Warfare
PlayStation VR Bril Mega Pack II + Camera + 5 Games


Switch

Children of Morta
Dusk Diver
Harvest Moon: Light of Hope Complete - Special Edition
Into the Dead 2
Slay the Spire
Spirit Hunter: NG

Hori Mini Fighting Stick - Street Fighter II Chun-Li Edition (Nintendo Switch / PC)
Hori Mini Fighting Stick - Street Fighter II Ryu Edition (Nintendo Switch / PC)
Nintendo Switch Wired Controller - PowerA (Pokemon Graffiti)
Nintendo Switch Wired Controller - PDP (Jigglypuff)
Nintendo Switch Wired Controller - PDP (Pichu)


Xbox One
Call of Duty: Modern Warfare
Call of Duty: Modern Warfare - Captain Price Edition
Children of Morta
Farming Simulator 19 Platinum Edition
Slay the Spire
The Outer Worlds
WWE 2K20
WWE 2K20 - Collector's Edition

Xbox One S console (1 TB) All-Digital + Sea of Thieves + Forza Horizon 3


PC
Farming Simulator 19 Platinum Edition
Farming Simulator 19 Platinum Expansion Pack

Guides
The Art Of Cuphead

Laatste reacties

avatar van Multiman77
Door Multiman77 (174 reacties) op 21-10-2019 08:09
( PM )
Ik ken het originele Medievel niet, maar schijnt een topper te wezen?
avatar van Gunghir
Door Gunghir (3604 reacties) op 21-10-2019 08:32
( PM )
outer worlds BBY
en COD als hij 15 euro is
avatar van Earase
Door Earase (297 reacties) op 21-10-2019 08:37
( PM )
Medievil met steelbook voor mij. Mooie verrassing dat die deze week al verschijnt, ik meende steeds dat die pas de 30e uitkwam.

@ Multiman: Op de originele Playstation was dat inderdaad een topper. Echter is deze game behoorlijk verouderd qua controls en camerawerk. Best check je eerst de demo op PSN.
avatar van DKUp
Door DKUp (423 reacties) op 21-10-2019 08:50
( PM )
Call of Duty Modern Warfare PS4

The Outer Worlds misschien later.
avatar van The Gipetto
Door The Gipetto (375 reacties) op 21-10-2019 09:03
( PM )
Call of duty dark edition, medievil en outerworlds (via ultimate pass) voor mij deze week!
avatar van Trunx
Door Trunx (724 reacties) op 21-10-2019 09:22
( PM )
Call of Duty baby eindelijk een goede cod game.
avatar van Htbaa
Door Htbaa (9431 reacties) op 21-10-2019 11:28
( PM )
Quote:
Call of Duty baby eindelijk een goede cod game.


Dat is nog maar afwachten lijkt mij.

Medievil destijds op de PSP gespeeld. Leuke game en wereld/design, maar was erg lastig. Op een gegeven moment moest ik 'm maar met cheats spelen :-P.
avatar van MasterSS
Door MasterSS (2291 reacties) op 21-10-2019 11:58
( PM )
Trails of Cold Steel 3!! Woohoo
avatar van Why So Serious?
Door Why So Serious? (3007 reacties) op 21-10-2019 14:07
( PM )
The Outer Worlds via Xbox Game Pass Ultimate. CoD misschien met GM inruilactie.
avatar van LockdownZ
Door LockdownZ (433 reacties) op 21-10-2019 14:41
( PM )
Quote:
[..]


Dat is nog maar afwachten lijkt mij.



Agreed. De CoD games van de afgelopen jaren hebben gamers zwaar teleurgesteld en hoewel deze blijkt terug te gaan naar zijn roots, verwacht ik dat Activision in de eerste 3 maanden zijn eigen ruiten ingooit met het inzetten van microtransacties of belachelijke cosmetics (remember Advanced Warfare........)

Voor mij niks bijzonders in het assortiment, al ziet Harvest Moon er wel leuk uit, dus die houd ik in de gaten. Outer World wordt de hemel in geprezen als een 'Fallout New Vegas in space' maar ik zie hier in de open world en gameplay weinig van terug dus een no-go voor mij, dan maar door met de andere Fallout games
avatar van Sonicguy14
Door Sonicguy14 (1209 reacties) op 21-10-2019 14:59
( PM )
Quote:
Call of Duty baby eindelijk een goede cod game.

avatar van Wwereport
Door Wwereport (397 reacties) op 21-10-2019 15:10
( PM )
WWE 2K20 komt er nog wel, maar niet op de release.
avatar van Cypher XCII
Door Cypher XCII (1490 reacties) op 21-10-2019 15:30
( PM )
Cod en Outer Worlds via gamepass!
avatar van Htbaa
Door Htbaa (9431 reacties) op 21-10-2019 16:31
( PM )
Quote:
[..]


Agreed. De CoD games van de afgelopen jaren hebben gamers zwaar teleurgesteld en hoewel deze blijkt terug te gaan naar zijn roots, verwacht ik dat Activision in de eerste 3 maanden zijn eigen ruiten ingooit met het inzetten van microtransacties of belachelijke cosmetics (remember Advanced Warfare........)

Voor mij niks bijzonders in het assortiment, al ziet Harvest Moon er wel leuk uit, dus die houd ik in de gaten. Outer World wordt de hemel in geprezen als een 'Fallout New Vegas in space' maar ik zie hier in de open world en gameplay weinig van terug dus een no-go voor mij, dan maar door met de andere Fallout games


Mijn laatste CoD is WWII omdat die bij mijn Xbox One S zat. Die had bij de launch alleen maar problemen dat ze zelfs dat HQ gebeuren uitzette :-P.
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (4081 reacties) op 21-10-2019 17:07
( PM )
Heb mijn bestelling van de Dark Edition geannuleerd, haal de gewone wel als ie 15 euro is.
avatar van Trunx
Door Trunx (724 reacties) op 22-10-2019 01:31
( PM )
Quote:
Heb me prima vermaakt met de beta.
avatar van Sonicguy14
Door Sonicguy14 (1209 reacties) op 22-10-2019 18:34
( PM )
Quote:
[..]
Heb me prima vermaakt met de beta.

Oh gameplay wise speelt het prima hoor, beta was zeker vermakelijk.
Maar dan kijk je naar wat je nou precies krijgt. Op Xbox en PC betaal je €60 voor een game met minder content dan de PS4. Dan komt er nog zo'n prachtige battle pass bij waar je voor betaald. En we kunnen de toekomstige lootboxen natuurlijk ook niet vergeten, want waar moet activision anders zijn geld vandaan halen???
avatar van Multiman77
Door Multiman77 (174 reacties) op 23-10-2019 07:45
( PM )
@ Multiman: Op de originele Playstation was dat inderdaad een topper. Echter is deze game behoorlijk verouderd qua controls en camerawerk. Best check je eerst de demo op PSN.

Goede Tip!
avatar van DutchChewbacca
Door DutchChewbacca (405 reacties) op 23-10-2019 11:13
( PM )
The Outer Worlds dit weekend
avatar van AngeloG
Door AngeloG (1926 reacties) op 23-10-2019 11:55
( PM )
Pokemon Graffiti controller

Deze linkt naar de Wireless.
Heb deze 2 weken geleden al zien staan bij GameMania.