PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
ff op volgorde van mails dan maar:
Quote:
Wehkamp Online / Vraag aan de webmaster
Vraag : Ik heb net een waardebon ingevuld die ik had gekregen bij een bestelling maar doordat ik blijkbaar te lang wachtte bij de betaling werd ik weer terug geleid naar mijn winkelmandje. En nu opeens krijg ik die waardebon niet meer bij de betaling te zien en moet ik het volledige bedrag betalen. Ga ik kijken bij mijn betalingen dan zie ik dat ik een saldo van -15euro heb. Maar dit kan ik nergens gebruiken. Mijn vraag is dus hoe dat precies werkt? Hoe krijg ik het voor elkaar om dit wel te gebruiken
Wehkamp Online / Vraag aan de webmaster
Vraag : Ik heb net een waardebon ingevuld die ik had gekregen bij een bestelling maar doordat ik blijkbaar te lang wachtte bij de betaling werd ik weer terug geleid naar mijn winkelmandje. En nu opeens krijg ik die waardebon niet meer bij de betaling te zien en moet ik het volledige bedrag betalen. Ga ik kijken bij mijn betalingen dan zie ik dat ik een saldo van -15euro heb. Maar dit kan ik nergens gebruiken. Mijn vraag is dus hoe dat precies werkt? Hoe krijg ik het voor elkaar om dit wel te gebruiken
Dit is wat ik via hun contactpagina heb ingevuld.
Kreeg dit standaard mailtje terug:
Quote:
Bedankt voor uw e-mail. Om u snel van dienst te kunnen zijn, ontvangt u van ons dit automatisch verzonden bericht. Waarschijnlijk is uw vraag hiermee beantwoord.
U heeft een vraag over een tegoed.
Heeft u een tegoed? Dit wordt automatisch verrekend met eventuele nieuwe of openstaande bestellingen. Bestelt u niks, dan storten wij het tegoed zo snel mogelijk, maar in elk geval binnen 30 dagen na het ontstaan, automatisch terug op het bij ons bekende rekeningnummer.
Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een waardebon, betalen wij niet uit.
Is er een tegoed ontstaan doordat er een iDEAL betaling is gedaan, maar de bestelling niet is afgerond? Deze ligt waarschijnlijk in uw winkelmandje waar u deze eenvoudig kunt afronden. Kies in dat geval voor achteraf betalen en niet opnieuw voor iDEAL.
Is uw tegoed niet binnen 30 dagen teruggestort of heeft u een andere vraag? Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij vragen u dit bericht nogmaals te versturen via 'beantwoorden/reply' in uw e-mailprogramma.
Met vriendelijke groet, Ellen Boone Klantenservice wehkamp.nl http://www.wehkamp.nl
Bedankt voor uw e-mail. Om u snel van dienst te kunnen zijn, ontvangt u van ons dit automatisch verzonden bericht. Waarschijnlijk is uw vraag hiermee beantwoord.
U heeft een vraag over een tegoed.
Heeft u een tegoed? Dit wordt automatisch verrekend met eventuele nieuwe of openstaande bestellingen. Bestelt u niks, dan storten wij het tegoed zo snel mogelijk, maar in elk geval binnen 30 dagen na het ontstaan, automatisch terug op het bij ons bekende rekeningnummer.
Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een waardebon, betalen wij niet uit.
Is er een tegoed ontstaan doordat er een iDEAL betaling is gedaan, maar de bestelling niet is afgerond? Deze ligt waarschijnlijk in uw winkelmandje waar u deze eenvoudig kunt afronden. Kies in dat geval voor achteraf betalen en niet opnieuw voor iDEAL.
Is uw tegoed niet binnen 30 dagen teruggestort of heeft u een andere vraag? Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij vragen u dit bericht nogmaals te versturen via 'beantwoorden/reply' in uw e-mailprogramma.
Met vriendelijke groet, Ellen Boone Klantenservice wehkamp.nl http://www.wehkamp.nl
Schiet niet op want ik gaf al aan dat ik nergens zie dat het tegoed word verrekend.
Dus teruggestuurd:
Quote:
Nee mijn vraag is er nog steeds.
Ik heb helemaal nog geen betaalmethode geselecteerd. Ik was nog bij het waardebon invullen dat had ik gedaan en daarna ging de telefoon en daardoor kon ik niet gelijk verder gaan.
Toen ik ideal selecteerde en rabobank koos en daarna op verder ging ik terug naar mijn mandje zonder waardebon.
Nee mijn vraag is er nog steeds.
Ik heb helemaal nog geen betaalmethode geselecteerd. Ik was nog bij het waardebon invullen dat had ik gedaan en daarna ging de telefoon en daardoor kon ik niet gelijk verder gaan.
Toen ik ideal selecteerde en rabobank koos en daarna op verder ging ik terug naar mijn mandje zonder waardebon.
Netjes dus nogmaals uitgelegd.
Krijg je dit terug:
Quote:
Geachte heer, mevrouw achternaam
Hartelijk dank voor uw e-mail.
U heeft aangegeven dat er nog een waardebon verzilverd moet worden. Wij hebben dit bedrag op uw rekening in mindering gebracht. Op de afleverbon van uw bestelling is dit bedrag nog niet verwerkt. Als u direct na aflevering uw bestelling betaalt, dan kunt u het bedrag van de waardebon in mindering brengen op het totaalbedrag.
Als u maandelijks aan ons betaalt, dan kunt u wachten op ons rekeningoverzicht. U ziet uw waardebon hierop verwerkt staan. Voor uw actuele saldo kunt u op Mijn wehkamp.nl kijken. Klik hiervoor op de volgende link: https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/MijnAdministratie.aspx
Mocht u nog geen Mijn wehkamp.nl account hebben, dan kunt u er via de volgende link een aanmaken: https://www.wehkamp.nl/Klantgegevens/OpvoerenAccount.aspx
Met vriendelijke groet,
Ellen Boone
Geachte heer, mevrouw achternaam
Hartelijk dank voor uw e-mail.
U heeft aangegeven dat er nog een waardebon verzilverd moet worden. Wij hebben dit bedrag op uw rekening in mindering gebracht. Op de afleverbon van uw bestelling is dit bedrag nog niet verwerkt. Als u direct na aflevering uw bestelling betaalt, dan kunt u het bedrag van de waardebon in mindering brengen op het totaalbedrag.
Als u maandelijks aan ons betaalt, dan kunt u wachten op ons rekeningoverzicht. U ziet uw waardebon hierop verwerkt staan. Voor uw actuele saldo kunt u op Mijn wehkamp.nl kijken. Klik hiervoor op de volgende link: https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/MijnAdministratie.aspx
Mocht u nog geen Mijn wehkamp.nl account hebben, dan kunt u er via de volgende link een aanmaken: https://www.wehkamp.nl/Klantgegevens/OpvoerenAccount.aspx
Met vriendelijke groet,
Ellen Boone
De laatste keer dat ik keek was ik nog een man en dat staat ook netjes bij mijn accountgegevens
En verder snap ik de ballen van dat verhaal het lijkt gewoon echt een standaard mailtje dat ze hebben.
Ik heb helemaal geen rekening gehad en ik heb nog niets besteld. Hoe moet ik dan een afleverbon hebben gehad.
Staat ook in mijn vorige 2 mails.
Dus dit nu weer teruggestuurd:
Quote:
Hallo Ellen,
Ten eerste ik ben geen vrouw. Hoe u een die informatie komt is mij een raadsel aangezien tijdens het invullen van de contactpagina en mijn account staat gewoon man aangegeven.
Verder snap ik helemaal niets van uw verhaal en ik gok dat dit gewoon een standaard mailtje is.
Ik hoop dus na deze mail ook een normale mail te zien dat u klanten wel degelijk wil helpen en niet wil afschepen met standaard mails.
Nogmaals:
Ik heb artikel a (noem het maar ff voor het gemak zo). In het winkelmandje gedaan. Daarna naar het winkelmandje gegaan. Hierna moest je gaan afrekenen.
Je krijgt dan te zien hoe je wil betalen. En daaronder zie je dat je de waardebon kunt invullen. Dit heb ik eerst gedaan.
Daarna kreeg ik een telefoontje en heb ik dus ff niets kunnen doen. Na het telefoontje ben ik verder gegaan en gekozen voor ideal en dan rabobank.
Dan moest je weer op verder gaan (ofzoiets) klikken maar toen ging ik terug naar mijn winkelmandje. En vanaf dat moment krijg ik nergens meer de korting te zien die ik als saldo nu heb.
Hoe kan ik er dus voor zorgen dat ik artikel a in mijn winkelmandje leg en dan bij de betaling zie dat ook de waardebon eraf word gehaald?
Want nu staat er gewoon het bedrag dat ik moet betalen zonder die waardebon.
Dus nogmaals hoop ik van u een goed mailtje met leesbare tekst te ontvangen.
MVG
Hallo Ellen,
Ten eerste ik ben geen vrouw. Hoe u een die informatie komt is mij een raadsel aangezien tijdens het invullen van de contactpagina en mijn account staat gewoon man aangegeven.
Verder snap ik helemaal niets van uw verhaal en ik gok dat dit gewoon een standaard mailtje is.
Ik hoop dus na deze mail ook een normale mail te zien dat u klanten wel degelijk wil helpen en niet wil afschepen met standaard mails.
Nogmaals:
Ik heb artikel a (noem het maar ff voor het gemak zo). In het winkelmandje gedaan. Daarna naar het winkelmandje gegaan. Hierna moest je gaan afrekenen.
Je krijgt dan te zien hoe je wil betalen. En daaronder zie je dat je de waardebon kunt invullen. Dit heb ik eerst gedaan.
Daarna kreeg ik een telefoontje en heb ik dus ff niets kunnen doen. Na het telefoontje ben ik verder gegaan en gekozen voor ideal en dan rabobank.
Dan moest je weer op verder gaan (ofzoiets) klikken maar toen ging ik terug naar mijn winkelmandje. En vanaf dat moment krijg ik nergens meer de korting te zien die ik als saldo nu heb.
Hoe kan ik er dus voor zorgen dat ik artikel a in mijn winkelmandje leg en dan bij de betaling zie dat ook de waardebon eraf word gehaald?
Want nu staat er gewoon het bedrag dat ik moet betalen zonder die waardebon.
Dus nogmaals hoop ik van u een goed mailtje met leesbare tekst te ontvangen.
MVG
Schiet niet op dus.
'You can pick the game, but you can't change the rules.'
❍ᴥ❍
Je krijgt namelijk in je winkelmandje te zien wat je moet betalen en ook bij het selecteren hoe je wil betalen staat er net boven wat je moet betalen. Bij beide zie je de waardebon niet meer terug komen.
Dadelijk bestel ik iets via acceptgiro en word ook die waardebon er niet af gehaald. Dan moet ik het wel betalen omdat ik het al heb. Ik wil het dus gewoon van te voren zien
Ik had een spel van 10,99 besteld, daar kwamen 2,95 verzendkosten bij.
Mijn account stond eerst op -7,50 en daarna op 6,44 (oftewel: Het totale bedrag -7,50)
Op iDeal lijkt het echter NIET te werken :S
❍ᴥ❍
Ik wilde Heavy Rain bestellen met de Waardebon die ik kreeg via mijn postvak in.
Maar ik sloot per ongeluk mijn browser af net na het invoeren van mijn waardebon.
Dus ik weer opnieuw mijn bestelling plaatsen en daarna weer mijn waardebon in vullen maar dit maal kreeg ik een melding dat hij niet meer geldig is.
Had Wehkamp al gemaild maar nog niets terug gekregen.
Bestel regelmatig wel wat bij de wehkamp en als je account op -7,50 staat of minder en je bestelt iets met acceptgiro wordt dat meteen verrekend.
je betaalt ook niet de acceptgiro die bij het spel wordt geleverd maar je krijgt wat later een afschrift over je account.
Je lunt dus gewoon bestellen met acceptgiro en kijk dan maar eens naar je account wat het saldo is.
MvG Bjorn
Als kortingsbonnen alleen werken met acceptgiro, dan is het een beetje lame dat ze wel 1 euro extra rekenen als je acceptgiro gebruikt.
❍ᴥ❍
If you can't explain it in a simple way, you don't understand it well enough.
@Gosse, die zal meekomen met je game lijkt mij.
PSN: Rama-PSN
NNID: SGT_XAN XGT: runfatboyrun444
Quote:
Geachte heer achternaam,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
U heeft aangegeven dat er nog een waardebon verzilverd moet worden. Wij hebben dit bedrag op uw rekening in mindering gebracht. Op de afleverbon van uw bestelling is dit bedrag nog niet verwerkt. Het bedrag van de waardebon is in mindering gebracht op uw rekening en is als tegoed verwerkt.
U kunt dit tegoed in mindering brengen bij de betaling van een volgende bestelling.
Voor uw actuele saldo kunt u op Mijn wehkamp.nl kijken. Klik hiervoor op de volgende link: https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/MijnAdministratie.aspx
Mocht u nog geen Mijn wehkamp.nl account hebben, dan kunt u er via de volgende link een aanmaken: https://www.wehkamp.nl/Klantgegevens/OpvoerenAccount.aspx
Met vriendelijke groet,
Ellen Boone
Klantenservice wehkamp.nl
http://www.wehkamp.nl
Geachte heer achternaam,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
U heeft aangegeven dat er nog een waardebon verzilverd moet worden. Wij hebben dit bedrag op uw rekening in mindering gebracht. Op de afleverbon van uw bestelling is dit bedrag nog niet verwerkt. Het bedrag van de waardebon is in mindering gebracht op uw rekening en is als tegoed verwerkt.
U kunt dit tegoed in mindering brengen bij de betaling van een volgende bestelling.
Voor uw actuele saldo kunt u op Mijn wehkamp.nl kijken. Klik hiervoor op de volgende link: https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/MijnAdministratie.aspx
Mocht u nog geen Mijn wehkamp.nl account hebben, dan kunt u er via de volgende link een aanmaken: https://www.wehkamp.nl/Klantgegevens/OpvoerenAccount.aspx
Met vriendelijke groet,
Ellen Boone
Klantenservice wehkamp.nl
http://www.wehkamp.nl
Zoals jullie zien is het eindelijk heer geworden.
Verder is het mailtje bewerkt met een paar enters erin.
En is 1 zin herschreven.
Daar schiet ik geen zak mee op dus.
Weer terugmailen. Die klantenservice is teleurstellend. Ga er ook een klacht denk ik over indienen.
Ik probeer hier nooit iets te bestellen.
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
Quote:
Hallo Ellen,
Ik vroeg u netjes in de vorige mail om niet een standaard mailtje te versturen. Wat ik nu dus weer krijg is een standaard mailtje. Alleen een klein stukje veranderd ten opzichte van de vorige.
Nu is nog steeds mijn vraag niet beantwoord.
Dus zal ik het maar eens anders gaan verwoorden.
Ik heb als saldo: -15euro
Ik wil een spel bestellen die in totaal 13.64euro is (met de verzendkosten erbij).
Nu ga ik dus betalen met acceptgiro.
Ik krijg dit spel netjes thuis.
Zit er dan een acceptgiro bij dan hoef ik die volgens u niet te betalen?
Dit omdat mijn tegoed dus -15euro is.
U haalt dit dus daarna van mijn tegoed af.
Zo moet ik het dus begrijpen?
Groet
Hallo Ellen,
Ik vroeg u netjes in de vorige mail om niet een standaard mailtje te versturen. Wat ik nu dus weer krijg is een standaard mailtje. Alleen een klein stukje veranderd ten opzichte van de vorige.
Nu is nog steeds mijn vraag niet beantwoord.
Dus zal ik het maar eens anders gaan verwoorden.
Ik heb als saldo: -15euro
Ik wil een spel bestellen die in totaal 13.64euro is (met de verzendkosten erbij).
Nu ga ik dus betalen met acceptgiro.
Ik krijg dit spel netjes thuis.
Zit er dan een acceptgiro bij dan hoef ik die volgens u niet te betalen?
Dit omdat mijn tegoed dus -15euro is.
U haalt dit dus daarna van mijn tegoed af.
Zo moet ik het dus begrijpen?
Groet
Dat stuurde ik terug op het laatste antwoord.
Kreeg dit vandaag terug:
Quote:
Geachte heer achternaam
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Bij een bestelling krijgt u altijd een acceptgiro.
Bij een betaling kunt u het tegoed in mindering brengen.
Met Mijn wehkamp.nl kunt u direct online:
- Informatie vinden over bestelde artikelen en deze eventueel annuleren:
https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/MijnBestellingen.aspx
- Uw rekeningoverzicht bekijken:
https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/Rekeningoverzicht.aspx
- Uw betaalvoorkeur en betalingswijze inzien en eventueel wijzigen:
https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/AanpassenVoorkeuren.aspx
- Uw bezorgvoorkeur aangeven:
https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/MijnGegevens.aspx#voorkeuren
- Retourafspraken maken:
https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/Retourneren.aspx
- Uw persoonlijke wensenlijst bijhouden:
https://www.wehkamp.nl/Winkelmand/AlleenVanMij.aspx#wensenlijst
Mocht u nog geen Mijn wehkamp.nl account hebben, dan kunt u deze aanmaken door op onderstaande regel te klikken:
https://www.wehkamp.nl/Klantgegevens/OpvoerenAccount.aspx
Met vriendelijke groet,
Ellen Boone
Klantenservice wehkamp.nl
http://www.wehkamp.nl
Geachte heer achternaam
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Bij een bestelling krijgt u altijd een acceptgiro.
Bij een betaling kunt u het tegoed in mindering brengen.
Met Mijn wehkamp.nl kunt u direct online:
- Informatie vinden over bestelde artikelen en deze eventueel annuleren:
https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/MijnBestellingen.aspx
- Uw rekeningoverzicht bekijken:
https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/Rekeningoverzicht.aspx
- Uw betaalvoorkeur en betalingswijze inzien en eventueel wijzigen:
https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/AanpassenVoorkeuren.aspx
- Uw bezorgvoorkeur aangeven:
https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/MijnGegevens.aspx#voorkeuren
- Retourafspraken maken:
https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/Retourneren.aspx
- Uw persoonlijke wensenlijst bijhouden:
https://www.wehkamp.nl/Winkelmand/AlleenVanMij.aspx#wensenlijst
Mocht u nog geen Mijn wehkamp.nl account hebben, dan kunt u deze aanmaken door op onderstaande regel te klikken:
https://www.wehkamp.nl/Klantgegevens/OpvoerenAccount.aspx
Met vriendelijke groet,
Ellen Boone
Klantenservice wehkamp.nl
http://www.wehkamp.nl
Ik stelde de vraag al heel anders en het was gewoon een simpel antwoord van:
Ja idd dit kan zo ja of nee dit werkt net iets anders.
Maar ik krijg nu weer geen antwoord op mijn vraag
---> Onze klantenservice is te bereiken via 0900 9809 (€ 0.20 pm).
Het is de bedoeling dat jij ze belt :/
Alhoewel het behoorlijk mis ging met mijn laatste bestelling bij Freerecord, kreeg ik tenminste een "echt" mailtje ipv een "robot" mail toen ik wilde weten waar mijn bestelling bleef.
Dit aangezien mijn 7,50 code niet meer kan ingeven, dan krijg ik gelijk een blokkade. Ik heb namelijk twee codes gecashd zonder een daadwerkelijk een bestelling te doen, daarom dus De code zou ook maar geldig zijn tot 30-09-2010. bedoelen ze daar mee het inwisselen of het daadwerkelijk cashen van de code.
In het slechtste geval(de prijs van 51a 52 euro) zou ik het spel niet open gemaakt retour moeten sturen. Kan dat eigenlijk?
Iemand een idee hoe te handelen?
Quote:
Ik begrijp de mail wel, en ik heb hier al eerder al verteld dat je een acceptgiro krijgt en dat je dan t bedrag moet betalen wat op je overzicht staat. Laten we zeggen je besteld iets van 50 euro, en je saldo is al -15 euro, dan heb je op je overzicht 35 euro dat je moet betalen. Je zet dat op je acceptgiro, want je krijgt altijd blanco van wehkamp, en je zet er 35 euro erop en je betaald dat en na paar dagen staat er op je overzicht €0.
Gepost door: MojO op 24-09-2010 13:03
Gepost door: MojO op 24-09-2010 13:03
Ja maar jij hebt het over bedragen van boven de 15euro.
Ik heb het over een bedrag eronder.
Maar zoals ik jouw begrijp moet ik gewoon dan geen acceptgiro gaan opsturen.
En dat was ook mijn vraag juist aan hun. En die wil ik gewoon beantwoord hebben.
Dat jij het begrijpt dat kan wel dan ben ik dus slecht in Nederlands maar ik begrijp er nog steeds geen snars van.
Ik de laatste mail staat dus dat ik een acceptgiro krijg (lijkt me dus wel logisch als ik met acceptgiro wil betalen).
Daarna staat er dus dat ik het tegoed in mindering mag brengen dus dat ik een acceptgiro van 0.00euro moet opsturen.
En dus hoef ik hem niet op te sturen zoals ik begrijp alleen word dat niet goed beantwoord. Ze hebben gewoon standaard zinnen en lezen niet dat ik meer tegoed heb dan het artikel kost.
Zijn er mensen die in de laatste tijd bijzonders goede of slechte ervaringen gemaakt hebben met preorders/bestellingen bij deze winkel?