Waarom staan als je ook zitten kan? Ja, dat geldt ook op de wc!
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Op jullie website staat nog dat jullie voldoende WiiU Premium Packs hebben voor levering op releasedate. In hoeverre klopt dit? Aangezien ik dacht dat ze overal al wel zo'n beetje zijn gereserveerd? Als ik nu bestel kan ik hem dan nog met de release thuis verwachten?
❍ᴥ❍
Quote:
Door Dapio (16 reacties) op 16-01-2013 19:33
Weet iemand of je in de winkel van nedgame kunt betalen met een VVV-bon. Graag eenantwoord in een PM. Bedankt alvast
Door Dapio (16 reacties) op 16-01-2013 19:33
Weet iemand of je in de winkel van nedgame kunt betalen met een VVV-bon. Graag eenantwoord in een PM. Bedankt alvast
Quote:
uit de shopsurvey:
[..]
Gepost door: ktugach op 16-01-2013 19:50
[..]
Gepost door: ktugach op 16-01-2013 19:50
In de Nedgame in Gouda, kon ik er gewoon mee betalen.
Euro Truck Simulator 2
landelijke acceptanten,
Als je een VVV-bon wil gebruiken voor games kan je terecht bij:
- BCC
- BOl.com
- Bart Smit
- Top 1 Toys
- Intertoys
- Free record shop
PSN: Ivo001
Staat niet bij de Als je een VVV-bon wil gebruiken voor games kan je terecht bij:
- BCC
- BOl.com
- Bart Smit
- Top 1 Toys
- Intertoys
- Free record shop
PSN: Ivo001
Geen Daytona USA?
Afgelopen maandag heb ik Angry Birds Trilogy besteld voor de Xbox 360 voor de verjaardag van mijn neefje. Levertijd was 1 dag. Ik kreeg echter een foutmelding bij de betaling. Geld was natuurlijk wel afgeschreven, maar voor de rest niks. Direct contact opgenomen met Nedgame en dinsdagochtend heb ik de betalingsgegevens doorgegeven. Toevallig heb ik hetzelfde probleem een keer gehad bij de Ajax webshop. De oplossing was binnen enkele uren. Het product was gewoon de volgende dag in huis. Nedgame doet net of het zo'n moeilijke kwestie is terwijl ze alleen even hun bankrekening hoeven te controleren. Dat geld staat er al 3 dagen op, maar enige vorm van medewerking krijg je niet. Ik heb al enige malen aangegeven dat die verjaardag vrijdag is (morgen dus), maar enige service is er niet. Ik word hier zo pissig van. Ze hebben mijn bewijs van betaling. Ze hoeven maar 2 simpele handelingen te verrichten: bankrekening controleren en spel opsturen. Erg lastig.
De enige reden dat ik hier bestelde was vanwege de levertijd van 1 dag. Bij andere winkels hebben ze hem niet meer of is de levertijd langer. En sinds kort is mijn neefje verzot op Angry Birds, vandaar dat ik dat spel cadeau wilde doen. Het kind zit af te tellen naar zijn verjaardag, dus dan moet ik iets anders kopen. Aan dat spel heb ik straks niks meer. Het is zo'n simpele kwestie. Ik heb gewoon het idee dat ik tegengewerkt word, in plaats van geholpen.
Quote:
Rot om te lezen dat het er zo aan toe gaat. Als alles afgerond is, laat je dan nog een beoordeling achter voor de gehele afhandeling? Dan lezen meer mensen het dan hier. Let wel op dat de order volledig is afgerond om een zo eerlijk en compleet mogelijke beoordeling te geven.
Dit is echt een drama winkel. Ik heb al eerdere ervaringen dat "nieuwe" spellen gewoon tweedehands zijn, maar nu breekt echt mijn klomp.
Afgelopen maandag heb ik Angry Birds Trilogy besteld voor de Xbox 360 voor de verjaardag van mijn neefje. Levertijd was 1 dag. Ik kreeg echter een foutmelding bij de betaling. Geld was natuurlijk wel afgeschreven, maar voor de rest niks. Direct contact opgenomen met Nedgame en dinsdagochtend heb ik de betalingsgegevens doorgegeven. Toevallig heb ik hetzelfde probleem een keer gehad bij de Ajax webshop. De oplossing was binnen enkele uren. Het product was gewoon de volgende dag in huis. Nedgame doet net of het zo'n moeilijke kwestie is terwijl ze alleen even hun bankrekening hoeven te controleren. Dat geld staat er al 3 dagen op, maar enige vorm van medewerking krijg je niet. Ik heb al enige malen aangegeven dat die verjaardag vrijdag is (morgen dus), maar enige service is er niet. Ik word hier zo pissig van. Ze hebben mijn bewijs van betaling. Ze hoeven maar 2 simpele handelingen te verrichten: bankrekening controleren en spel opsturen. Erg lastig.
De enige reden dat ik hier bestelde was vanwege de levertijd van 1 dag. Bij andere winkels hebben ze hem niet meer of is de levertijd langer. En sinds kort is mijn neefje verzot op Angry Birds, vandaar dat ik dat spel cadeau wilde doen. Het kind zit af te tellen naar zijn verjaardag, dus dan moet ik iets anders kopen. Aan dat spel heb ik straks niks meer. Het is zo'n simpele kwestie. Ik heb gewoon het idee dat ik tegengewerkt word, in plaats van geholpen.
Gepost door: Kid Icarus op 31-01-2013 14:26
Afgelopen maandag heb ik Angry Birds Trilogy besteld voor de Xbox 360 voor de verjaardag van mijn neefje. Levertijd was 1 dag. Ik kreeg echter een foutmelding bij de betaling. Geld was natuurlijk wel afgeschreven, maar voor de rest niks. Direct contact opgenomen met Nedgame en dinsdagochtend heb ik de betalingsgegevens doorgegeven. Toevallig heb ik hetzelfde probleem een keer gehad bij de Ajax webshop. De oplossing was binnen enkele uren. Het product was gewoon de volgende dag in huis. Nedgame doet net of het zo'n moeilijke kwestie is terwijl ze alleen even hun bankrekening hoeven te controleren. Dat geld staat er al 3 dagen op, maar enige vorm van medewerking krijg je niet. Ik heb al enige malen aangegeven dat die verjaardag vrijdag is (morgen dus), maar enige service is er niet. Ik word hier zo pissig van. Ze hebben mijn bewijs van betaling. Ze hoeven maar 2 simpele handelingen te verrichten: bankrekening controleren en spel opsturen. Erg lastig.
De enige reden dat ik hier bestelde was vanwege de levertijd van 1 dag. Bij andere winkels hebben ze hem niet meer of is de levertijd langer. En sinds kort is mijn neefje verzot op Angry Birds, vandaar dat ik dat spel cadeau wilde doen. Het kind zit af te tellen naar zijn verjaardag, dus dan moet ik iets anders kopen. Aan dat spel heb ik straks niks meer. Het is zo'n simpele kwestie. Ik heb gewoon het idee dat ik tegengewerkt word, in plaats van geholpen.
Gepost door: Kid Icarus op 31-01-2013 14:26
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
Quote:
Dit is echt een drama winkel. Ik heb al eerdere ervaringen dat "nieuwe" spellen gewoon tweedehands zijn, maar nu breekt echt mijn klomp.
Afgelopen maandag heb ik Angry Birds Trilogy besteld voor de Xbox 360 voor de verjaardag van mijn neefje. Levertijd was 1 dag. Ik kreeg echter een foutmelding bij de betaling. Geld was natuurlijk wel afgeschreven, maar voor de rest niks. Direct contact opgenomen met Nedgame en dinsdagochtend heb ik de betalingsgegevens doorgegeven. Toevallig heb ik hetzelfde probleem een keer gehad bij de Ajax webshop. De oplossing was binnen enkele uren. Het product was gewoon de volgende dag in huis. Nedgame doet net of het zo'n moeilijke kwestie is terwijl ze alleen even hun bankrekening hoeven te controleren. Dat geld staat er al 3 dagen op, maar enige vorm van medewerking krijg je niet. Ik heb al enige malen aangegeven dat die verjaardag vrijdag is (morgen dus), maar enige service is er niet. Ik word hier zo pissig van. Ze hebben mijn bewijs van betaling. Ze hoeven maar 2 simpele handelingen te verrichten: bankrekening controleren en spel opsturen. Erg lastig.
De enige reden dat ik hier bestelde was vanwege de levertijd van 1 dag. Bij andere winkels hebben ze hem niet meer of is de levertijd langer. En sinds kort is mijn neefje verzot op Angry Birds, vandaar dat ik dat spel cadeau wilde doen. Het kind zit af te tellen naar zijn verjaardag, dus dan moet ik iets anders kopen. Aan dat spel heb ik straks niks meer. Het is zo'n simpele kwestie. Ik heb gewoon het idee dat ik tegengewerkt word, in plaats van geholpen.
Gepost door: Kid Icarus op 31-01-2013 14:26
Afgelopen maandag heb ik Angry Birds Trilogy besteld voor de Xbox 360 voor de verjaardag van mijn neefje. Levertijd was 1 dag. Ik kreeg echter een foutmelding bij de betaling. Geld was natuurlijk wel afgeschreven, maar voor de rest niks. Direct contact opgenomen met Nedgame en dinsdagochtend heb ik de betalingsgegevens doorgegeven. Toevallig heb ik hetzelfde probleem een keer gehad bij de Ajax webshop. De oplossing was binnen enkele uren. Het product was gewoon de volgende dag in huis. Nedgame doet net of het zo'n moeilijke kwestie is terwijl ze alleen even hun bankrekening hoeven te controleren. Dat geld staat er al 3 dagen op, maar enige vorm van medewerking krijg je niet. Ik heb al enige malen aangegeven dat die verjaardag vrijdag is (morgen dus), maar enige service is er niet. Ik word hier zo pissig van. Ze hebben mijn bewijs van betaling. Ze hoeven maar 2 simpele handelingen te verrichten: bankrekening controleren en spel opsturen. Erg lastig.
De enige reden dat ik hier bestelde was vanwege de levertijd van 1 dag. Bij andere winkels hebben ze hem niet meer of is de levertijd langer. En sinds kort is mijn neefje verzot op Angry Birds, vandaar dat ik dat spel cadeau wilde doen. Het kind zit af te tellen naar zijn verjaardag, dus dan moet ik iets anders kopen. Aan dat spel heb ik straks niks meer. Het is zo'n simpele kwestie. Ik heb gewoon het idee dat ik tegengewerkt word, in plaats van geholpen.
Gepost door: Kid Icarus op 31-01-2013 14:26
Het enige wat ik, net als jouw, heb ervaren is dat de zogenaamde 'nieuwe games' gewoon tweedehands zijn.
De eerste keer had ik Final fight One besteld voor de gba 'nieuw'.
Ik stop de cardridge in mn gba en zie gewoon dat er een 100% completion savegame opzit. Contact opgenomen en, toegegeven, werd netjes afgehandeld. Ze zeiden dat het een fout was dat die als nieuw werd aangegeven en ik kreeg een goed deel van mijn geld terug. opzich wel tevreden hiermee.
De tweede keer bestelde ik Megaman maverick hunter X voor de PSP 'nieuw'. Bij aankomt opende ik het doosje en zag gewoon aan de handleiding dat deze gebruikt was. Ik weer contact opgenomen met het verhaal dat deze zeer zekers gebruikt was en uitgelegd dat er dus vouwen zaten in het boekje, een hoekje van het boekje kapot was etc.. Van Nedgame uit verzekerde ze mij dat deze wel nieuw was, maar dat ze toch een deel van mijn geld terug gaven. Dat was ze maar geraden ook want anders waren ze nog niet van mij af.
Alleen de manier waarop ze schreven dat ze TOCH MAAR uiteindelijk een deel teruggaven stond mij niet aan. Het was echt geschreven op zo een manier van 'ja je kan lullen wat je wil, wij blijven volhouden dat die nieuw is, maar ok, om meer gezeik van jou te voorkomen waar wij geen zin in hebben, storten we toch gewoon een deel terug'.
Dit heeft voor mij de doorslag gegeven om niet meer hier te kopen aangezien ik niet meer vertrouw op hun 'nieuw' games, maar ook doordat de service echt zo belabberd is. Helaas was ik toentertijd nog geen member van budgetgaming en heb ik geen review achter kunnen laten van die ervaring.
I'm the Juggernaut bitch!
Quote:
De order is nu geannuleerd, want het ging toch niet meer lukken voor morgen. Levertijd was het afgelopen uur ineens ook veranderd in 8 tot 15 werkdagen. Dus waarschijnlijk was het spel niet eens op voorraad. Beetje jammer dat het zo moet lopen.
Gepost door: Kid Icarus op 31-01-2013 16:59
Gepost door: Kid Icarus op 31-01-2013 16:59
Ligt eraan hoelaat de verjaardag is maar, bij mij in de buurt in ieder geval, heeft elke gamewinkel of mediamarkt die angry birds trilogie nog volop in de rekken liggen. Misschien dat je morgen, nog net voor de verjaardag, even snel een mediamarkt of een gamewinkel in kan vliegen om toch de game op te pikken.
I'm the Juggernaut bitch!
Ik was van plan langs de winkel te gaan om het te ruilen. Officieel kan dat alleen binnen 24uur. Ik ging een week later en kon het alsnog netjes ruilen. Kocht een nieuw spel ter waarde van €28,00 en kreeg daarvoor zelfs 5 stempels op mijn spaarkaart, terwijl het normaal toch maar echt 1 stempel per €25 euro is.
Ik blijf het top service vinden! Vriendelijke medewerkers, snelle verzending.
Waarom staan als je ook zitten kan? Ja, dat geldt ook op de wc!