'Vanwege onderhoud aan onze magazijn zullen op 4 september alleen de orders die geplaatst zijn voor 12 's middags verzenden!'
Psn: DragonflySoldier -- WiiU: Madball -- 3DS: 1521-2593-1244 ( Madball )
Quote:
Toevallig, ik heb net een shopsurvey ingevuld van Gamedumper waarin ik ook niet al te positief ben. *kuch*Wat een verschrikkelijke site is dit, voor het eerst besteld. En krijg totaal geen reactie van ze meer. Geen reactie via de mail of via FB. Ik vind dat BG hier eens naar moet kijken want ik ben niet de enige die hier last van heeft. En of deze pagina wel in de BG prijsreacties moet staan nog....
Gepost door: DragonflySoldier op 30-09-2015 14:02
Gepost door: DragonflySoldier op 30-09-2015 14:02
Het is echt een verschrikkelijke winkel en ik snap niet hoe ze de 8.2 rating voor elkaar hebben gekregen.
Ontzettend onprofessionele klantenservice en ik krijg het idee dat ze hun eigen fouten maar proberen te verschuilen achter excuusjes als "storing in het systeem", "fout met de verwerking van de order" en dat soort bullshit.
Het bereikte echt een dieptepunt toen ik ze erop wees dat ik gewoon de retourinstructruries zoals staat aangegeven op de site heb gevolgd, en Gamedumper mij doodleuk vertelde dat de juiste retourinstructies op de pakbon stonden. De pakbon die inmiddels allang weer ligt bij Gamedumper en ik dus niks meer kan bewijzen. Oftewel: 'zoek het maar uit'.
http://www.backloggery.com/kubus
Quote:
[..]
Toevallig, ik heb net een shopsurvey ingevuld van Gamedumper waarin ik ook niet al te positief ben. *kuch*
Het is echt een verschrikkelijke winkel en ik snap niet hoe ze de 8.2 rating voor elkaar hebben gekregen.
Ontzettend onprofessionele klantenservice en ik krijg het idee dat ze hun eigen fouten maar proberen te verschuilen achter excuusjes als "storing in het systeem", "fout met de verwerking van de order" en dat soort bullshit.
Het bereikte echt een dieptepunt toen ik ze erop wees dat ik gewoon de retourinstructruries zoals staat aangegeven op de site heb gevolgd, en Gamedumper mij doodleuk vertelde dat de juiste retourinstructies op de pakbon stonden. De pakbon die inmiddels allang weer ligt bij Gamedumper en ik dus niks meer kan bewijzen. Oftewel: 'zoek het maar uit'.
Gepost door: Kubuss op 30-09-2015 15:52
Toevallig, ik heb net een shopsurvey ingevuld van Gamedumper waarin ik ook niet al te positief ben. *kuch*
Het is echt een verschrikkelijke winkel en ik snap niet hoe ze de 8.2 rating voor elkaar hebben gekregen.
Ontzettend onprofessionele klantenservice en ik krijg het idee dat ze hun eigen fouten maar proberen te verschuilen achter excuusjes als "storing in het systeem", "fout met de verwerking van de order" en dat soort bullshit.
Het bereikte echt een dieptepunt toen ik ze erop wees dat ik gewoon de retourinstructruries zoals staat aangegeven op de site heb gevolgd, en Gamedumper mij doodleuk vertelde dat de juiste retourinstructies op de pakbon stonden. De pakbon die inmiddels allang weer ligt bij Gamedumper en ik dus niks meer kan bewijzen. Oftewel: 'zoek het maar uit'.
Gepost door: Kubuss op 30-09-2015 15:52
Ik heb zelf na meer dan een week geen games, geen €60 en geen reactie via twitter,FB of e-mail....
Psn: DragonflySoldier -- WiiU: Madball -- 3DS: 1521-2593-1244 ( Madball )
Quote:
Dat is wel vreemd. Ik heb een keer een fout met de betaling gehad daar, maar ze reageerden wel gelijk op vragen via mail hierover.
Gepost door: Mjw op 30-09-2015 16:04
Gepost door: Mjw op 30-09-2015 16:04
We zijn niet de enige op Facebook staan verschillende mensen die geen reacties meer krijgen... zucht ben er bang voor
Psn: DragonflySoldier -- WiiU: Madball -- 3DS: 1521-2593-1244 ( Madball )
Hopelijk leveren ze wel want ik verwacht nog een paar bestellingen, waaronder FO4 CE (pipboy).
N-FC: 0877 0881 6648 PSN: Varivy-Xis kobore ochiteku tooki hi no omoi
"Beste Rick,
Bedankt voor uw reactie. Excuses voor het ongemak en voor de late reactie, wat er exact fout is gegaan durven we niet te zeggen.
Maar de spellen zijn (beide) niet meer op voorraad. We hebben direct uw aankoopbedrag terug gestort.
U kunt het morgen op uw rekening verwachten. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht u nog vragen hebben, dan staan wij u graag te woord.
Met vriendelijke groet / With kind regards,
Klantondersteuning"
Helaas geen games maar krijg 't geld wel terug....
@Varivy Er zijn wel meer mensen waar ze totaal op laten wachten op reacties etc. het loopt niet erg smooth bij ze...
Psn: DragonflySoldier -- WiiU: Madball -- 3DS: 1521-2593-1244 ( Madball )
Quote:
Het gespam van jullie en anderen op Facebook lijkt geholpen te hebben. Alleen jammer dat het zo moest.
Gepost door: Dynaw op 30-09-2015 17:55
Gepost door: Dynaw op 30-09-2015 17:55
Zou niet moeten dat als hun games niet op voorraad krijgen. Dat ik dat moet constateren en vervolgens een week lang achter m'n geld aan moet...
Psn: DragonflySoldier -- WiiU: Madball -- 3DS: 1521-2593-1244 ( Madball )
Dinsdag wel een mail gehad dat mijn pakketje bij de bezorger lag, maar er zat geen T&T code bij. Ze zouden dit uitzoeken maar ik hoor niks.
Vorige bestelling ging wel goed maar dit is bijna schandalig.
Voor mij de laatste keer geweest hier.
Ik heb toevallig laatst een game besteld die een paar dagen te laat aankwam, (schuld van DHL, niet van hun) en daarom had ik besloten uiteindelijk het pakketje te weigeren aangezien ik in de tussentijd de game al elders geregeld had.
Toevallig zojuist een mailtje gekregen van ze naar aanleiding van de annulering van mijn bestelling dat het bedrag weer teruggestort is naar mijn rekening, heb het nog niet zien staan maar verwacht dat et vandaag of morgen nog wel binnen komt
Daarom verbazen mij de negatieve verhalen hier ook een beetje, ik vond het altijd wel een fijne webshop, maar wellicht is er iets aan het veranderen bij ze, ik wacht het nog wel ff af
Hoop voor jullie in ieder geval dat et nog een beetje meevalt en je bestelling/geld gewoon nog goed aankomt
"I'm on a level that you'll never be mate You'd have to finish every game that's ever been made" BnE
Nou, dan zal ik wel pech hebben, want contact met ze krijgen is ook al niet mogelijk. Waarschijnlijk de laatste keer dat ik hier wat bestel.
Betreft trouwens een Pipboy edition voor de PC (besteld op 15 juni 2015)
N-FC: 0877 0881 6648 PSN: Varivy-Xis kobore ochiteku tooki hi no omoi
Quote:
track en trace heb ik maar staat bij mij dat in sorteer centrum is
U ontvangt 9 november rond 20:00 een verzendmail met daarin uw track & trace code.
Nou, dan zal ik wel pech hebben, want contact met ze krijgen is ook al niet mogelijk. Waarschijnlijk de laatste keer dat ik hier wat bestel.
Betreft trouwens een Pipboy edition voor de PC (besteld op 15 juni 2015)
Gepost door: Varivy-Xis op 09-11-2015 21:44
Nou, dan zal ik wel pech hebben, want contact met ze krijgen is ook al niet mogelijk. Waarschijnlijk de laatste keer dat ik hier wat bestel.
Betreft trouwens een Pipboy edition voor de PC (besteld op 15 juni 2015)
Gepost door: Varivy-Xis op 09-11-2015 21:44
Op de website zie ik inderdaad dat iedereen vandaag rond 20:00 uur een email gekregen zou moeten hebben met een track and trace code; ik heb geen email gehad vandaag. Wel dus al eerder, maar aangezien de status helemaal niet meer gewijzigd is vraag ik me af of ik de zending morgen wel zal binnen krijgen
Misschien wordt de DHL website ook niet zo snel geupdate? Bij b.v. Kiala is de website ook nooit up to date als een pakketje van b.v. Bol via AH bezorgd wordt. Dan is het pakje er al lang, maar staat de status nog op 'onderweg'. Ik dacht echter dat dat bij DHL wel meevalt.
Mocht de bestelling helemaal niet geleverd worden dan hoop ik dat wel snel te weten, dan kun je tenminste nog ergens anders bestellen...