Quote:
[..]
Ik ben blijkbaar niet goed in veel precisie sprongen achter elkaar maken. Heb slechts één keer de tweede P-switch gehaald, om daarna weer dood te gaan omdat je weer precies over die planten moet springen.
Niet mijn idee van een leuk level en erg frustrerend (sorry), zeker niet als je al tien keer gedood bent door die **** planten of in de afgrond bent gevallen. Eerst keer was ik trouwens ook netjes aan het wachten tot de P-switch over was, echter bleef ik wel binnen staan :p had niet het gewenste effect.
Gepost door: Muskusrat op 29-09-2015 06:57
Ik ben blijkbaar niet goed in veel precisie sprongen achter elkaar maken. Heb slechts één keer de tweede P-switch gehaald, om daarna weer dood te gaan omdat je weer precies over die planten moet springen.
Niet mijn idee van een leuk level en erg frustrerend (sorry), zeker niet als je al tien keer gedood bent door die **** planten of in de afgrond bent gevallen. Eerst keer was ik trouwens ook netjes aan het wachten tot de P-switch over was, echter bleef ik wel binnen staan :p had niet het gewenste effect.
Gepost door: Muskusrat op 29-09-2015 06:57
Hmm, die sprongen waren niet moeilijk bedoeld. Zal kijken of ik vanavond aanpassingen kan maken om het makkelijker te maken. Anders zullen ook niet veel mensen het level spelen ben ik bang :-S
Quote:
[..]
Ik ben blijkbaar niet goed in veel precisie sprongen achter elkaar maken. Heb slechts één keer de tweede P-switch gehaald, om daarna weer dood te gaan omdat je weer precies over die planten moet springen.
Niet mijn idee van een leuk level en erg frustrerend (sorry), zeker niet als je al tien keer gedood bent door die **** planten of in de afgrond bent gevallen. Eerst keer was ik trouwens ook netjes aan het wachten tot de P-switch over was, echter bleef ik wel binnen staan :p had niet het gewenste effect.
Gepost door: Muskusrat op 29-09-2015 06:57
Ik ben blijkbaar niet goed in veel precisie sprongen achter elkaar maken. Heb slechts één keer de tweede P-switch gehaald, om daarna weer dood te gaan omdat je weer precies over die planten moet springen.
Niet mijn idee van een leuk level en erg frustrerend (sorry), zeker niet als je al tien keer gedood bent door die **** planten of in de afgrond bent gevallen. Eerst keer was ik trouwens ook netjes aan het wachten tot de P-switch over was, echter bleef ik wel binnen staan :p had niet het gewenste effect.
Gepost door: Muskusrat op 29-09-2015 06:57
Ik zal kijken of ik dat level morgen avond kan aanpassen om het wat makkelijker te maken, want die jumps waren niet moeilijk bedoeld... Maar gezien ik die jumps zelf wel al 20 keer voor dat level heb getest, kan ik me voorstellen dat ze voor mij iets makkelijker waren. Bedankt voor het testen, ik ga ermee aan de slag
Geen goombas plaatsen! Anders komt je level in expert mode terecht omdat ie te moeilijk is
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Quote:
Gewoon een plat level maken. Een recht pad naar de goal.
Geen goombas plaatsen! Anders komt je level in expert mode terecht omdat ie te moeilijk is
Gepost door: Samael_blackwing op 29-09-2015 10:02
Geen goombas plaatsen! Anders komt je level in expert mode terecht omdat ie te moeilijk is
Gepost door: Samael_blackwing op 29-09-2015 10:02
Goede tips, ik zal vanavond een level maken adhv deze tips... Mag je btw wel andere wezens dan goomba's plaatsen?
That being said, kan best mijn level ietsjes makkelijker proberen te maken. Kijken of het dan wel goed weg speelt
Quote:
Beetje flauw maar goed ik zeg toch alleen dat ik blijkbaar niet goed ben in dat soort sprongen te maken achter elkaar. Betekent niet gelijk dat hij zijn level aan moet passen (heb je mij niet horen zeggen). Ik geef alleen feedback meer niet.Gewoon een plat level maken. Een recht pad naar de goal.
Geen goombas plaatsen! Anders komt je level in expert mode terecht omdat ie te moeilijk is
Gepost door: Samael_blackwing op 29-09-2015 10:02
Geen goombas plaatsen! Anders komt je level in expert mode terecht omdat ie te moeilijk is
Gepost door: Samael_blackwing op 29-09-2015 10:02
Met alleen al een paddenstoel (wordt lastig voor het begon stuk ) of amiibo figuur wordt het al iets makkelijker want dan kan je een keer mis springen / geraakt worden.
Quote:
[..]
Beetje flauw maar goed ik zeg toch alleen dat ik blijkbaar niet goed ben in dat soort sprongen te maken achter elkaar. Betekent niet gelijk dat hij zijn level aan moet passen (heb je mij niet horen zeggen). Ik geef alleen feedback meer niet.
Met alleen al een paddenstoel (wordt lastig voor het begon stuk ) of amiibo figuur wordt het al iets makkelijker want dan kan je een keer mis springen / geraakt worden.
Gepost door: Muskusrat op 29-09-2015 10:50
Beetje flauw maar goed ik zeg toch alleen dat ik blijkbaar niet goed ben in dat soort sprongen te maken achter elkaar. Betekent niet gelijk dat hij zijn level aan moet passen (heb je mij niet horen zeggen). Ik geef alleen feedback meer niet.
Met alleen al een paddenstoel (wordt lastig voor het begon stuk ) of amiibo figuur wordt het al iets makkelijker want dan kan je een keer mis springen / geraakt worden.
Gepost door: Muskusrat op 29-09-2015 10:50
goed punt.
overigens had ik al wel een idee dat het level op de een of andere manier te moeilijk was... er waren nog maar weinig mensen die het level hadden gespeeld... maar het aantal pogingen op het level stond hoger dan veel van mijn andere levels (en het slagingspercentage stond dus erg laag)... paddestoel is wel een optie, denk dat ik daar wel iets mee kan verzinnen.
(je zegt niet dat ik mijn level aan moet passen, dat zeg ik zelf adhv. de cijfers die ik terug krijg bij het level)
Quote:
[..]
Beetje flauw maar goed ik zeg toch alleen dat ik blijkbaar niet goed ben in dat soort sprongen te maken achter elkaar. Betekent niet gelijk dat hij zijn level aan moet passen (heb je mij niet horen zeggen). Ik geef alleen feedback meer niet.
Met alleen al een paddenstoel (wordt lastig voor het begon stuk ) of amiibo figuur wordt het al iets makkelijker want dan kan je een keer mis springen / geraakt worden.
Gepost door: Muskusrat op 29-09-2015 10:50
Beetje flauw maar goed ik zeg toch alleen dat ik blijkbaar niet goed ben in dat soort sprongen te maken achter elkaar. Betekent niet gelijk dat hij zijn level aan moet passen (heb je mij niet horen zeggen). Ik geef alleen feedback meer niet.
Met alleen al een paddenstoel (wordt lastig voor het begon stuk ) of amiibo figuur wordt het al iets makkelijker want dan kan je een keer mis springen / geraakt worden.
Gepost door: Muskusrat op 29-09-2015 10:50
Niet specifiek op jou gericht - meer een algemene geinig bedoelde opmerking gezien het aantal klachten over te moeilijke levels in dit topic en over het algemeen de lage uitspeelcijfers van levels die ik erg goed te doen vind in de game.
Ik ben namelijk geweldige levels in expert mode tegengekomen die het echt niet verdienen als moeilijk te worden bestempeld.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Quote:
[..]
Geinig level, heb gelijk even al je levels gehaald . CastleFreak is leuk gedaan, heeft dan ook een ster erbij. Voor de rest prima levels niet te makkelijk of moeilijk en voelt lekker Mario-achtig aan. Was geloof ik de eerste die Last House On Miyamoto Street heeft gehaald
Gepost door: Muskusrat op 28-09-2015 20:11
Geinig level, heb gelijk even al je levels gehaald . CastleFreak is leuk gedaan, heeft dan ook een ster erbij. Voor de rest prima levels niet te makkelijk of moeilijk en voelt lekker Mario-achtig aan. Was geloof ik de eerste die Last House On Miyamoto Street heeft gehaald
Gepost door: Muskusrat op 28-09-2015 20:11
Dank je wel voor de ster! Ik heb je ook meteen gefav'd!
En inderdaad je was de eerste!
I used to play Gears of War with a Guitar Hero controller. Also...that's no moon... (>O_O)>
Terug van een tijdje weggeweest. Ik heb weer wat levels gemaakt.
Bowser's Fawlty Tower
ID: 7EE7-0000-0070-F6FA
Beschrijving: Een level dat lijkt op een toren waar je de hele tijd omhoog gaat en uiteindelijk Bowser tegen kom. Blijkbaar een redelijk level aangezien ik al wat sterren binnen heb.
Just a Simple 1-2
ID: 9018-0000-007C-A7AB
Beschrijving: Vervolg op mijn eerste level ooit geüpload, traditioneel voor Mario is dit underground level.
Weet iemand of er een manier is om meldingen te krijgen als favorieten een level uploaden? Lijkt me veel makkelijker dan de hele tijd op budgetgaming op zoek naar codes.
Mario by Michael Bay 3: Endboom!
ADC3-0000-007D-139D
Tip: REN! xD
NNID: Geonicus I One day or day one? You decide.
Volgens mij nu wel wat beter speelbaar (op toch nog aardig wat puntjes een wijziging ingebracht)
De oude versie laat ik nog even staan, maar de nieuwe kan je vinden op:
3F90-0000-007D-28B0
Hij zou toch aardig wat beter te doen moeten zijn dan de oude
Ook is het level zo ingericht dat je niet dood kunt gaan. Dit haalt de uitdaging van het level natuurlijk niet weg. Ik zou het waarderen als jullie het kunnen spelen en mogelijk tips kunnen geven.
Alvast bedankt en veel plezier!
Ik heb ook een level van king bowser en samuel geprobeerd. Die van Samuel heb ik al op miiverse gereageerd. Maar king bowser niet echt. Wou alleen zeggen dat het grappig is om dat ster stuk af te snijden ook al is die jump op die manier veel lastiger haha.
Yoshi werkt overigens qua platforming hetzelfde als een schoen met vleugels (met flutter-jump). Dat jumplevel van Canyarion maakte daar best leuk gebruik van.
Ook bedankt voor je geduld in mijn game&watch jumpchallenge!
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Quote:
Ah cool! Ik ga deze morgen proberen. Go zaaglevels!
Yoshi werkt overigens qua platforming hetzelfde als een schoen met vleugels (met flutter-jump). Dat jumplevel van Canyarion maakte daar best leuk gebruik van.
Ook bedankt voor je geduld in mijn game&watch jumpchallenge!
Gepost door: Samael_blackwing op 30-09-2015 14:20
Yoshi werkt overigens qua platforming hetzelfde als een schoen met vleugels (met flutter-jump). Dat jumplevel van Canyarion maakte daar best leuk gebruik van.
Ook bedankt voor je geduld in mijn game&watch jumpchallenge!
Gepost door: Samael_blackwing op 30-09-2015 14:20
Yep dit keer is er gebruik gemaakt van yoshi en de yoshi sacrefice haha. dan vallen die jumps wat makkelijker te controleren Alleen werkt het op die manier in NSMBU in World kan yoshi nog niet flutteren. Ik heb idd ook wat gespeeld met gevleugelde schoenen maar wilde graag een bros U level maken die moeilijk was. Heb in alle andere series al een moeilijk level gedaan.
*oeps dubbel post dacht dat ik op wijzig had gedrukt sorry.
Goomba's New Henchmen
0F93-0000-007F-6724
3DS: 2535-3604-6726, PSN: MrHetfieldNL Switch: SW-0916-6278-0790