Quote:
En als je veel mazzel hebt misschien nog een spel omdat je deze 2 keer hebt laten verzenden?
Nu alleen nog Monkey Ball.
Gepost door: Nielsje op 29-05-2006 11:17
Gepost door: Nielsje op 29-05-2006 11:17
I have sold my soul to a minor demon.
nu alleen nog wachten op prince of persia 3, die ze inmiddels 4x (!) hebben gestuurd, maar ik nog steeds niet heb ontvangen
*edit
5 keer
πΊπ¦ ππ
Het lijkt me sterk dat het aan Play.com ligt, waarschijnlijk zijn de douane strenger geworden de laatste tijd.
I have sold my soul to a minor demon.
ik heb om te testen een spel laten sturen naar een familielid in een andere stad; toen kwam ie binnen 3 dagen aan..
het ligt dus zeer waarschijnlijk aan de sortering of bezorging bij mij in de buurt, maar omdat RM verschillende bedrijven die dingen laat bezorgen kan ik niemand de schuld geven
πΊπ¦ ππ
Wel balen dat die bestellingen de laatste tijd wat slechter gaan, ze waren zo goed..
I have sold my soul to a minor demon.
Quote:
Thank you for your email.
Due to the volume of goods not received, unfortunately we have no option
but to close your account. This action is solely based on the financial
viability of conducting further business to your address.
However if you feel that this action is unfair you can contact our
Customer Service Department on 0845 800 1020 (UK only) or 0044 1534 877
595 (outside UK) between the hours of 9.00am to 8.00pm Monday to Friday,
and 9.00am to 5.00pm weekends.
We will than make every effort to rectify any problems you may be
experiencing.
Please accept our apologies for any inconvenience caused to you in this
matter.
Email Support Team
Play
Due to the volume of goods not received, unfortunately we have no option
but to close your account. This action is solely based on the financial
viability of conducting further business to your address.
However if you feel that this action is unfair you can contact our
Customer Service Department on 0845 800 1020 (UK only) or 0044 1534 877
595 (outside UK) between the hours of 9.00am to 8.00pm Monday to Friday,
and 9.00am to 5.00pm weekends.
We will than make every effort to rectify any problems you may be
experiencing.
Please accept our apologies for any inconvenience caused to you in this
matter.
Email Support Team
Play
dat kreeg ik nadat ik voor de 14de keer een replacement / refund moest vragen..
ze geven me nog wel de refund als het goed is...
balen.. dat terwijl er nu sale is
πΊπ¦ ππ
MAAR
Ze hebben niet meer zo'n rare koers, 1 pond is nu 1,50 euro (dit was met hun koers eerst 1,60 euro), dus je moet wel iets meer betalen maar het scheelt nauwelijks, en nu weet je in ieder geval zeker hoeveel je betaalt, dus je bent niet veel slechter af.
I have sold my soul to a minor demon.
I have sold my soul to a minor demon.
I have sold my soul to a minor demon.
Quote:
Ik heb ook een spel opnieuw verzonden moeten laten worden, want na 2 weken had ik hem nog steeds niet binnen.
Het lijkt me sterk dat het aan Play.com ligt, waarschijnlijk zijn de douane strenger geworden de laatste tijd.
Gepost door: Talicus op 11-07-2006 10:53
Het lijkt me sterk dat het aan Play.com ligt, waarschijnlijk zijn de douane strenger geworden de laatste tijd.
Gepost door: Talicus op 11-07-2006 10:53
lijkt me niet dat het aan de douane ligt want die kunnen wel wat onderscheppen maar zolang het niet illegaal is zullen ze het zo doorsturen naar jou. je krijgt dan enkel nog een acceptgiro erbij om wat invoerrechten te betalen!
Gamertag (xbox360, Nintendo-id): soepkoe
Quote:
[..]
lijkt me niet dat het aan de douane ligt want die kunnen wel wat onderscheppen maar zolang het niet illegaal is zullen ze het zo doorsturen naar jou. je krijgt dan enkel nog een acceptgiro erbij om wat invoerrechten te betalen!
Gepost door: Soepkoe op 04-01-2007 21:54
lijkt me niet dat het aan de douane ligt want die kunnen wel wat onderscheppen maar zolang het niet illegaal is zullen ze het zo doorsturen naar jou. je krijgt dan enkel nog een acceptgiro erbij om wat invoerrechten te betalen!
Gepost door: Soepkoe op 04-01-2007 21:54
Oude quote hehe,
hoe dan ook, dat kost wel tijd. Ik weet alleen niet of een pakje bij de douane terecht kan komen als het uit de EU komt. Als hij niet bij de douane komt kan het moeilijk de oorzaak zijn maar ik kan me voorstellen dat zelfs als de douane geen extra dingen met je pakje moet doen, zoals invoerrechten laten betalen, het nog een tijd kan duren voordat ze dat pakje verwerkt hebben. Het ligt daar altijd een eeuwigheid.
I have sold my soul to a minor demon.
Quote:
Weet iemand toevallig of je ook gewoon de helpdesk kan mailen met "overige vragen" of iets dergelijks? Mijn pakje is niet vermist maar staat nu al wel 14 dagen op "processing", en dat zou binnen een dag gebeurd moeten zijn, maar er staat nergens een mail-adres gegeven, je kan alleen een pakje opnieuw laten opsturen als ie niet aankomt maar hier is hij nooit weggeweest dus die optie is er nog niet...
Gepost door: Talicus op 04-01-2007 20:22
Gepost door: Talicus op 04-01-2007 20:22
...wat late reactie, maar toch...
je kunt, als je bij helpdesk kiest voor de optie "product niet ontvangen", ook bij de lijst met "te processen items" komen, en dan daar aangeven dat je iets niet hebt ontvangen.
Maar als het je om het PGR3 entertainment pack gaat, kun je je de moeite besparen; die versturen ze niet meer, blijkbaar door MS op de vingers getikt, omdat dat pack alleen bij een 360-bundel verkocht mocht worden...
Het kan inderdaad, en het ging om een spel dus dat komt wel goed.
Heel erg bedankt! Scheelt me weer een moeizaam Engels telefoongesprek!
I have sold my soul to a minor demon.