Quote:
We do require more images of the damaged items to further our investigation, without these images we will be unable to advise you further. Kind regards, Chris
Is die guy een retard ofzo?
Mijn antwoord terug, want mijn geduld begint nu echt op te raken met die retards:
Quote:
Hi, Are u guys serious? I made 2 batches of pictures. This is really time consuming and costumer unfriendly. First batch photo's:
http://s415.photobucket.com/user/LuvForAsians/library/Castlevania%202%20Collectors%20Edition%20Damaged%20Zavvi?sort=3&page=1
Second batch photo's: http://s415.photobucket.com/user/LuvForAsians/library/Castlevania%202%20CE%20Damaged%20Zavvi%20part%202?sort=3&
page=1
What photo's do you guys possibly still need? This is quite frustrating. Because you guys do not respond via www.zavvi.nl, but only via Facebook. You guys asked me 2 times for photo's. No problem, i made them for you. You see the damaged product, that i DO NOT WANT. Why does the official Zavvi.nl support do not respond back, and i have to chase you guys via social media about this? This is ridiculous, time consuming, not costumer friendly. I am done with this, I want to send this product back to you guys, and i demand a full refund,including the delivery costs back. Hoping to hear back from the official Zavvi.nl support, or else i will contact my bank about this ridiculous problem i am having with you guys as a webshop with poor delivery problems.
http://s415.photobucket.com/user/LuvForAsians/library/Castlevania%202%20Collectors%20Edition%20Damaged%20Zavvi?sort=3&page=1
Second batch photo's: http://s415.photobucket.com/user/LuvForAsians/library/Castlevania%202%20CE%20Damaged%20Zavvi%20part%202?sort=3&
page=1
What photo's do you guys possibly still need? This is quite frustrating. Because you guys do not respond via www.zavvi.nl, but only via Facebook. You guys asked me 2 times for photo's. No problem, i made them for you. You see the damaged product, that i DO NOT WANT. Why does the official Zavvi.nl support do not respond back, and i have to chase you guys via social media about this? This is ridiculous, time consuming, not costumer friendly. I am done with this, I want to send this product back to you guys, and i demand a full refund,including the delivery costs back. Hoping to hear back from the official Zavvi.nl support, or else i will contact my bank about this ridiculous problem i am having with you guys as a webshop with poor delivery problems.
Weet iemand wat ik hier nog aan kan doen? Misschien contact zoeken via Zavvi.com?
-
https://www.youtube.com/channel/UCUx8YDKUjLk1fzTYYf01ZrQ
-edit-
OMFG via zavvi.nl net als reply terug:
Quote:
Beste,
Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen.
Het pakket is afgeleverd, getekend door GIOVANNI KHAN, op 15 augustus 2014
Als we je ergens anders mee kunnen helpen, aarzel dan niet contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Nancy
Zavvi Klantenservice
Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen.
Het pakket is afgeleverd, getekend door GIOVANNI KHAN, op 15 augustus 2014
Als we je ergens anders mee kunnen helpen, aarzel dan niet contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Nancy
Zavvi Klantenservice
........................................................................................................
-
Ik heb de boxershort geweigerd aan de deur, omdat ze FIFA 15 hebben geannuleerd en nu stuurt DPD het terug naar Zavii.
Nu zeggen ze, omdat ik het geweigerd heb kan het wel 6 weken duren tot dat ik mijn geld terug heb. Ik heb net een PayPal claim gedaan, kijken of ik het zo gelijk kan terug krijgen.
Ik zag het in het begin al dat ze FIFA 15 hadden geannuleerd en de boxershort stonden op wordt verzonden. En ik heb wel 10x gezegd dat ik de boxer dan niet hoef en toch hebben ze het opgestuurd.
Maar ik blijf dit echt niet normaal eng vinden.. wat nou als ze niets meer hieraan proberen of willen doen?
-
Quote:
Heb je de berichten in het Engels gemaild(de mails naar Zavvi NL)? Want als je ze in het Engels mailt, dan gaan ze vaker ook sneller reageren.(ik zeg dit zo vaak ;P)So i am screwed denk ik dan, omdat ik met iDEAL betaald hebt? -.- Wtf dude... die facebook support ook. Altijd één dude die daar werkt, Chris. Ook echt een mongool. Zover ik weet deden ze bij zavvi.com wel normaal, en hebben ze me wel uiteindelijk geholpen met mijn problemen.
Maar ik blijf dit echt niet normaal eng vinden.. wat nou als ze niets meer hieraan proberen of willen doen?
Gepost door: IntenSePinda op 19-08-2014 14:11
Maar ik blijf dit echt niet normaal eng vinden.. wat nou als ze niets meer hieraan proberen of willen doen?
Gepost door: IntenSePinda op 19-08-2014 14:11
Ik zou zeggen. Blijf doorzetten totdat ze er zat van worden en ze besluiten om een refund te geven. Post ook dat ene stuk regel uit de "Algemene voorwaarden" waarin staat dat je het recht hebt op een refund(zowel die van Zavvi UK als die van Zavvi NL ;P). En misschien ook een klacht indienen bij het Britse Consumentenbond? (dat laatste was een grap).
Quote:
Denk dat je wel een melding krijgt als je het besteld en je niet verder kan gaan. Of in het ergste geval word je geld afgeschreven en krijg je het binnen x dagen terug gestort.
Ik zag laatst dat iemand MGR CE had gekocht terwijl er stond alleen levering in UK, is die inmiddels binnen? Ik wil hem wel bestellen op zavvi.nl maar ben bang dat ze niet sturen :S
Gepost door: Roidbuster op 19-08-2014 11:55
Gepost door: Roidbuster op 19-08-2014 11:55
-
Quote:
Ik zou zeggen: Blijven spammen. En maak ook nieuwe foto's. Foto's waar je echt goed kan zien dat er beschadigingen zijn. Die steelbook kan ik zien dat er krassen op zitten. Maar als ik naar de andere foto's bekijk, dan krijg ik geen helder beeld van wat er ook kapot is(terwijl de foto's van Brandon die hij had gemaakt wel een helder beeld geven over wat kapot/stuk etc. is) ;P.
Ik heb 2 berichten verzonden naar zavvi.com over hoe belabberd de service via zavvi.nl, alles nogmaals uitgelegd. Ook via Facebook, maar die Chris is zo een inbred dat die niet eens verstand heeft wat die nou eens intikt. Mocht dit niet baten zal ik nogmaals alles in het Engels via zavvi.nl intikken. Sowieso blijf ik ze helemaal doodspammen hierover.
Gepost door: IntenSePinda op 19-08-2014 14:25
Gepost door: IntenSePinda op 19-08-2014 14:25
Quote:
Beste Dhr R.Khan, Bedankt dat u contact met ons heeft gemaakt om een terugkeer te regelen. Je zal binnenkort een e-mail ontvangen die je instructies geeft over het terugsturen van je bestellen. Als we je ergens anders mee kunnen helpen, aarzel dan niet contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Nancy Zavvi Klantenservice
En in de e-mail staat er dit:
Quote:
Beste R Khan,
We hebben je verzoek voor een terugkeer ontvangen.
Alle instructies over hoe te handelen kan gevonden worden in het bijgevoegde document, gewoon terug sturen met behulp van het cut - out adreslabel. Je moet ook het ingevulde retourformulier met je artikel(en) bevatten. Dit zal ons helpen om je terugkeer zo snel mogelijk te verwerken.
All teruggestuurde artikelen zijn jouw verantwoordelijkheid totdat ze ons magazijn bereiken. Zorg ervoor dat je je pakket veilig inpakt om eventuele schade aan de dozen te voorkomen. Wij raden dat je een dienst kiest die je verzekert voor de waarde van de goederen die je terugstuurt in geval van verlies op de terug weg. Gelieve een kopie van je ontvangstbewijs onthouden en naar ons te sturen via je account. Als deze door ons ontvangen wordt zullen wij je retourzending kosten terugbetalen, zorg er dan voor deze kosten tot een maximum van 15 % van de waarde van je teruggestuurde artikel bewaard .
Als we uw ergens anders mee kunnen helpen, aarzel dan niet contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
We hebben je verzoek voor een terugkeer ontvangen.
Alle instructies over hoe te handelen kan gevonden worden in het bijgevoegde document, gewoon terug sturen met behulp van het cut - out adreslabel. Je moet ook het ingevulde retourformulier met je artikel(en) bevatten. Dit zal ons helpen om je terugkeer zo snel mogelijk te verwerken.
All teruggestuurde artikelen zijn jouw verantwoordelijkheid totdat ze ons magazijn bereiken. Zorg ervoor dat je je pakket veilig inpakt om eventuele schade aan de dozen te voorkomen. Wij raden dat je een dienst kiest die je verzekert voor de waarde van de goederen die je terugstuurt in geval van verlies op de terug weg. Gelieve een kopie van je ontvangstbewijs onthouden en naar ons te sturen via je account. Als deze door ons ontvangen wordt zullen wij je retourzending kosten terugbetalen, zorg er dan voor deze kosten tot een maximum van 15 % van de waarde van je teruggestuurde artikel bewaard .
Als we uw ergens anders mee kunnen helpen, aarzel dan niet contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Wat houdt dit nou precies in? Zullen ze nou wel of niet de retourkosten vergoeden? Heeft er iemand trouwens een tip om met welke vervoerder ik dit het beste kan versturen? En hoeveel de kosten zullen zijn?
-edit- Telefoon heeft een 8MP camera erin zitten Risk. Totaalkosten voor die Castlevania was trouwens: €34.82.
-
Quote:
Ik weet het zelf ook niet. Mail nog een keer XD.
Ik krijg net dit terug:
[..]
En in de e-mail staat er dit:
[..]
Wat houdt dit nou precies in? Zullen ze nou wel of niet de retourkosten vergoeden? Heeft er iemand trouwens een tip om met welke vervoerder ik dit het beste kan versturen? En hoeveel de kosten zullen zijn?
-edit- Telefoon heeft een 8MP camera erin zitten Risk. Totaalkosten voor die Castlevania was trouwens: €34.82.
Gepost door: IntenSePinda op 19-08-2014 14:36
[..]
En in de e-mail staat er dit:
[..]
Wat houdt dit nou precies in? Zullen ze nou wel of niet de retourkosten vergoeden? Heeft er iemand trouwens een tip om met welke vervoerder ik dit het beste kan versturen? En hoeveel de kosten zullen zijn?
-edit- Telefoon heeft een 8MP camera erin zitten Risk. Totaalkosten voor die Castlevania was trouwens: €34.82.
Gepost door: IntenSePinda op 19-08-2014 14:36
-
Quote:
Ik krijg net dit terug:
-edit- Telefoon heeft een 8MP camera erin zitten Risk. Totaalkosten voor die Castlevania was trouwens: €34.82.
Gepost door: IntenSePinda op 19-08-2014 14:36
-edit- Telefoon heeft een 8MP camera erin zitten Risk. Totaalkosten voor die Castlevania was trouwens: €34.82.
Gepost door: IntenSePinda op 19-08-2014 14:36
Ik denk dat je de retourkosten met een maximum van 15% over 34.82 terugkrijgt
-
Quote:
Daar ga je dus over heen, Intense. Verzenden moet naar UK?
Gepost door: I_Riskbreaker op 19-08-2014 14:51
Gepost door: I_Riskbreaker op 19-08-2014 14:51
Verzending is 20 euro naar UK en 15% terugbetalen? Mag niet volgens de Europese Wetgeving Wet Koop op Afstand.
https://www.youtube.com/channel/UCUx8YDKUjLk1fzTYYf01ZrQ