Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Saturn

[Begin]  |71|72|73|74|75|76|77(84)  [Eind]
Door ZWGamemaster (2809 reacties) op 06-05-2014 12:35
Zucht hier ook niks, gaat het nou elke keer mis daar?
Hoe moeilijk kan het zijn?
YurEnami
Door YurEnami (991 reacties) op 06-05-2014 12:50
Idem dito.

Ik ben van plan ze morgenmiddag even te bellen indien er dan nog niks is veranderd wat verzendstatus betreft.

EDIT:

Net even een ticket aangemaakt bij de klantenservice.
Binnen 10 minuten de volgende reactie via mail.
----

Geachte klant,

Vanwege een technische storing in de orderverwerking hebben wij uw order tot op heden helaas nog niet kunnen uitleveren. Wij doen er alles aan om uw order zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Naast de vertraagde levering zal ook het e-mail bericht met uw aankoopbon later worden verzonden.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Uw Saturn Service Team
Voorheen bekend als Timpi3h. Verzamelaar, gamer, films-en seriesliefhebber.
Door Fernando93 (1459 reacties) op 06-05-2014 14:07
Goedkope rot smoesjes altijd daar.
YurEnami
Door YurEnami (991 reacties) op 06-05-2014 14:31
Ik heb nu, naast die mail, ook een persoonlijke reactie gekregen op mijn ticket.

Kort samengevat: Saturn geeft dezelfde reden (systeemcomplicaties) en daarbij te toezegging zo snel mogelijk te willen leveren. Daarnaast:

"Wij gaan uw bestelling nogmaals onder de aandacht brengen om zo spoedig mogelijk een concreet antwoord aan u te kunnen geven"

Bij mij op kantoor worden zulke dingen ook toegezegd aan 'ongeduldige' klanten. Zal me niks verbazen als er voor het einde van de dag een verzendbevestiging komt. To be continued..
Voorheen bekend als Timpi3h. Verzamelaar, gamer, films-en seriesliefhebber.
Flapperbol
Door Flapperbol (3780 reacties) op 06-05-2014 15:07
Rol: Toevoeg Moderator
Als het te lang duurt gewoon een klacht indienen bij de ThuisWinkel organisatie.

Toen ik mijn TV daar had gekocht en hem voor de 3 keer terug wilde sturen ivm defecte pixels kreeg ik te horen dat het product ineens niet meer bestelbaar zou zijn (terwijl hetzelfde artikelnummer gewoon op voorraad was op de website).
Klantenservice gaf geen reactie meer dus een klacht ingediend op ThuisWinkel.nl: binnen een paar uur werd ik gebeld met een excuses en ze zouden de TV binnen een paar dagen on-the-spot omwisselen (Dus de nieuwe TV werd geleverd op hetzelfde moment als dat ze de oude meenamen)

Contact met online klantenservice is altijd een drama, ik haal ook veel liever voor €50 meer een product in een fysieke winkel. (Helaas was de TV wel erg goedkoop toentertijd bij Saturn )
Nieuwe Japan vakantieblog 2016: http://Japan2016.droogtwelweerop.nl
Door Voetpoet (15 reacties) op 06-05-2014 16:40
Ik geloof helemaal niks meer van die "technische storing" bij zo'n groot bedrijf duurt dat normaal gesproken echt geen hele week. Ze blijven maar zeggen dat ze er mee bezig zijn, maar het zijn volgensmij gewoon allemaal smoesjes!

Ik heb de mail van Saturn ondertussen ook gehad........
Door Fernando93 (1459 reacties) op 06-05-2014 17:39
Laten we een nieuwe face book pagina dan oprichten als reactie tegen saturn. De Saturn 3=2 Actie storing
Door Voetpoet (15 reacties) op 07-05-2014 17:27
Iemand nog nieuws?
Door ZWGamemaster (2809 reacties) op 07-05-2014 23:38
Nope, nieuwe mail gestuurd met vragen naar aanleiding van hun standaard mail.
Wordt beantwoord met weer dezelfde standaard mail.
Waarom gaat het elke keer mis als ze een actie hebben?

3voor de prijs van 2, wij bestellen, maar Saturn leveren? Nee
Beloved
Door Beloved (2905 reacties) op 07-05-2014 23:49
Jongens, jullie zullen toch echt geduld moeten hebben. Elke dag posten hierover heeft totaal geen zin.

Mocht je wel je gal willen spuwen, dan moet je dat op Twitter of Facebook doen, dan heb je in ieder geval nog kans dat je er iets aan hebt.

Voor als het echt niets wordt (dus over een week nog niets) dan volg je de stappen die Flapperbol duidelijk heeft aangegeven. Nogmaals: hier elke dag posten of er iets is veranderd heeft geen zin. Mochten jullie elkaar op de hoogte willen houden kan dat ook gewoon via PM.
YurEnami
Door YurEnami (991 reacties) op 09-05-2014 22:17
Ik heb vanmiddag een verzendbevestiging gekregen van de games die ik met de 3 = 2 actie had besteld vorige week.

Ze worden morgen geleverd volgens informatie via track & trace
Voorheen bekend als Timpi3h. Verzamelaar, gamer, films-en seriesliefhebber.
Door ZWGamemaster (2809 reacties) op 10-05-2014 00:30
Ik krijg zojuist het volgende bericht:

Geachte klant,

Eerder hebben we contact met u opgenomen omdat uw aankoop door een technische oorzaak niet uitgeleverd kan worden. De levering van uw product zou naar verwachting deze week plaats gaan vinden. Jammer genoeg is dit niet gelukt.

Inmiddels is bekend waardoor het probleem is veroorzaakt en zullen we u maandag 12 Mei met een definitieve oplossing voorzien. Maandag zal u hier verder over geïnformeerd worden. We betreuren de opgedane situatie ten zeerste en hopen op uw vertrouwen dat we er alles aan doen om de situatie zo snel mogelijk op te lossen.

Indien u de bestelling niet meer wenst te ontvangen, gelieve op deze e-mail te reageren zodat we dit mee kunnen nemen in de afwikkeling.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Uw Saturn Service Team

Ehhhh een passende oplossing? Wat dacht je van mijn bestelling leveren?
Door Voetpoet (15 reacties) op 10-05-2014 17:45
Quote:
Ik heb vanmiddag een verzendbevestiging gekregen van de games die ik met de 3 = 2 actie had besteld vorige week.

Ze worden morgen geleverd volgens informatie via track & trace
Gepost door: Timpi3h op 09-05-2014 22:17

Heb je de games al?
TheCaboneg
Door TheCaboneg (399 reacties) op 10-05-2014 19:42
Quote:
Ik heb vanmiddag een verzendbevestiging gekregen van de games die ik met de 3 = 2 actie had besteld vorige week.

Ze worden morgen geleverd volgens informatie via track & trace
Gepost door: Timpi3h op 09-05-2014 22:17

Ik heb de games vandaag ontvangen.
Als tijd en ruimte maar in evenwicht zijn.
Door Voetpoet (15 reacties) op 10-05-2014 20:43
Quote:
[..]

Ik heb de games vandaag ontvangen.
Gepost door: TheCaboneg op 10-05-2014 19:42

Ik heb nog niks, zal binnekort wel komen dan......
TheCaboneg
Door TheCaboneg (399 reacties) op 10-05-2014 21:49
Quote:
[..]

Ik heb nog niks, zal binnekort wel komen dan......
Gepost door: Voetpoet op 10-05-2014 20:43

Op welke datum had je je spellen besteld?
Als tijd en ruimte maar in evenwicht zijn.
YurEnami
Door YurEnami (991 reacties) op 10-05-2014 23:48
Quote:
[..]

Heb je de games al?
Gepost door: Voetpoet op 10-05-2014 17:45

Ik heb de games vanochtend binnen gekregen ja. In seal en netjes verpakt, dus geen klachten wat dat betreft. wel jammer dat het een week langer heeft geduurd.

Helaas heeft de Saturn dus niet alle orders van klanten netjes af kunnen handelen, zoals die van ZWGamemaster.
Voorheen bekend als Timpi3h. Verzamelaar, gamer, films-en seriesliefhebber.
Door Voetpoet (15 reacties) op 11-05-2014 00:52
Quote:
[..]

Op welke datum had je je spellen besteld?
Gepost door: TheCaboneg op 10-05-2014 21:49

29 april volgensmij.....
Door ZWGamemaster (2809 reacties) op 12-05-2014 21:19
Even een kleine update over het debakel Saturn en zijn beloftes.
Het is nu maandag en heb niets vernomen van Saturn zoals ze beloofte, maar goed dan heb ik helaas al vaker meegemaakt.
Helaas komen ze ermee weg en staan nog steeds de games op de website als op voorraad en indien voor 22:00 besteld morgen in huis....

Iemand hier al iets vernomen van de bestelde games uit de actie 3voor2?
YurEnami
Door YurEnami (991 reacties) op 12-05-2014 22:06
Quote:
Even een kleine update over het debakel Saturn en zijn beloftes.
Het is nu maandag en heb niets vernomen van Saturn zoals ze beloofte, maar goed dan heb ik helaas al vaker meegemaakt.
Helaas komen ze ermee weg en staan nog steeds de games op de website als op voorraad en indien voor 22:00 besteld morgen in huis....

Iemand hier al iets vernomen van de bestelde games uit de actie 3voor2?
Gepost door: ZWGamemaster op 12-05-2014 21:19

Heb je al een ticket gelogd met je ordernummer erbij? Misschien dat het helpt. Klagende klanten krijgen nou eenmaal vaak voorrang.
Voorheen bekend als Timpi3h. Verzamelaar, gamer, films-en seriesliefhebber.
[Begin]  |71|72|73|74|75|76|77(84)  [Eind]