Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

bol.com [Algemeen Topic]

[Begin]  |152|153|154|155|156|157|158(303)  [Eind]
Lukky NL
Door Lukky NL (601 reacties) op 28-11-2014 18:51
Quote:
Super Smash Bros met adapter al geruime tijd geleden besteld bij Bol. Vandaag niets ontvangen.

Net gebeld met de klantenservice. Met alle respect, maar wederom een ervaring met iemand die de NL taal niet geweldig beheerst is en geen bal van mijn verhaal lijkt te begrijpen, vervolgens geen enkel idee heeft hoe e.e.a. werkt en doodleuk een FAQ-lijst voorleest. Zeer frustrerend om een klacht tig keer uit te moeten leggen en dan nog te horen krijgen dat het artikel niet leverbaar is. Nice.

Het aanbod mag dan groot zijn, maar het verschil in kundigheid van het personeel ( school je mensen eens Bol! ) en de manier waarop klachten worden afgehandeld is tenenkrommend. Als ik niet anders kan, blijf ik hier weg. Zo schuift Bol heel langzaam op richting mijn shop blacklist...


:
Gepost door: Tallon 4 NL op 28-11-2014 17:29

Hier ook. Verpakkingen zijn imho ook achteruit gegaan. Geen vulling of niks.
Bart1622
Door Bart1622 (1076 reacties) op 28-11-2014 18:55
Jullie zijn niet de enige die vinden dat de service en kwaltiteit van Bol achteruit is gegaan. Volgens mij zijn ze te groot geworden ofzo. Ik koop er eigenlijk bijna nietsmeer, omdat ik een keer heel fiasco met mijn cadeaubonnen heb meegemaakt. Daar heb ik 10X de klantenservice over gebeld en werd gewoon niets opgelost...

Echt jammer, bestelde er namelijk heel vaak in het verleden.
Door Fernando93 (1459 reacties) op 28-11-2014 20:22
lekker kapot gaan die bol.com word een grote echo bedrijf wat de hele ahold holding al is.
Megaman0
Door Megaman0 (406 reacties) op 28-11-2014 20:32
Ik heb de bestelling geannulleerd en een klacht gestuurd maar ja zal zeker niks mee worden gedaan.

Een kennis had 2 Adapter versies van smash kunnen vinden dus ik heb geluk.
Dan
Door Dan (1994 reacties) op 28-11-2014 21:03
Quote:


Net gebeld met de klantenservice. Met alle respect, maar wederom een ervaring met iemand die de NL taal niet geweldig beheerst is en geen bal van mijn verhaal lijkt te begrijpen, vervolgens geen enkel idee heeft hoe e.e.a. werkt en doodleuk een FAQ-lijst voorleest. Zeer frustrerend om een klacht tig keer uit te moeten leggen en dan nog te horen krijgen dat het artikel niet leverbaar is. Nice.
Gepost door: Tallon 4 NL op 28-11-2014 17:29

Herkenbaar. Had ik een tijdje terug met een CD. Die kwam ongeseald aan en er ontbrak bovendien 1 disk. Medewerker vertelde dat dit niet de werkwijze van Bol was. Alles wat er verkocht werd moest in gesealde staat aankomen. Verder op een nette manier afgehandeld.

Anders werd het afgelopen week toen ik de Skyrim guide bestelt had. Deze kwam ongeseald aan en was langs de kantjes al niet gaaf meer. Leek wel gebruikt. Deze keer kreeg ik ook een erg ongeïnteresserde medewerkster aan de lijn die me doodleuk vertelde dat zij ook wel eens ongesealde items ontving via Bol. Toen ik vermelde dat alles geseald moest zijn en dat wist door het eerdere contact zei ze dat ze ook niet precies wist hoe het zat. Veel gezucht van haar kant...verschrikkelijk. De guide is verder prima in orde dus retouren doe ik deze keer niet maar dit soort gedoe ben ik niet gewend van Bol. Mijn ervaringen met hun zijn doorgaans erg positief.
No Lollygagging!
R1R5
Door R1R5 (287 reacties) op 30-11-2014 12:11
Toch ook weer een bedroevende ervaring met bol.com.

Ik had de Kingdom Hearts HD 2.5 Remix Limited Edition besteld en die werd gisteren afgeleverd. De verpakking die bol.com eromheen gedaan had was niets meer dan een dun laagje perskarton. Aangezien het Limited Edition doosje zelf uit dun karton bestaat en vrij makkelijk is in te drukken, kwam deze uiteraard behoorlijk ingedeukt aan.

De reden dat ik een Limited Edition bestel is niet om een ingedeukt en gekreukt doosje in mijn kast te zetten, dus wat mij betreft is deze manier van verpakken voor dit soort Limited Editions volkomen ontoereikend. Leuk dat ze het gratis verzenden, maar als het dan beschadigd aankomt had ik liever iets meer betaald.

Een klacht-email gestuurd en vanochtend een reactie gekregen:
Quote:
U geeft aan dat uw levering niet naar wens was.

Onze excuses voor het ongemak. Wij zullen dit in de verdere toekomst proberen te voorkomen.

Met zo'n reactie heb ik er dus mooi geen vertrouwen in dat het in de toekomst beter zal gaan. Ik stuur hem wel terug en haal een exemplaar bij de Media Markt (fysieke winkel) ofzo, dan weet ik in ieder geval zeker dat hij onbeschadigd bij mij thuis arriveert.

Géén bol.com meer voor mij.
Doobieters
Door Doobieters (29544 reacties) op 30-11-2014 12:14
Is dat serieus het enige wat ze als reactie naar je stuurde?

U geeft aan dat uw levering niet naar wens was.

Onze excuses voor het ongemak. Wij zullen dit in de verdere toekomst proberen te voorkomen.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
R1R5
Door R1R5 (287 reacties) op 30-11-2014 12:21
Er stond uiteraard wel standaard tekst omheen, maar 'inhoudelijk' was dit inderdaad het enige. Als je op die manier een klacht van een klant behandelt, verdien je het niet.

Dit is gewoon zo'n standaard reactie, het zou me niks verbazen als ze alleen mijn klacht gescanned hebben en met 1 klik deze standaard reactie verstuurd hebben.
Dynaw
Door Dynaw (8078 reacties) op 30-11-2014 12:25
Ik hoor de laatste tijd wel vaker dat Bol moeite heeft met producten goed te verpakken. Lijkt d'r zowaar op dat Zavvi het nog beter doet.
Airblader99
Door Airblader99 (405 reacties) op 30-11-2014 12:26
Zie mijn shopsurvey bij bol.com. Ik had precies hetzelfde, en gaf daar ook al aan dat ik niet eens meer de moeite neem om contact op te nemen met de klantenservice.
Dynaw
Door Dynaw (8078 reacties) op 01-12-2014 10:38
En ik heb weer een zeer slechte ervaring met Bol.

Mijn pakketje is kwijt geraakt bij Bol, letterlijk bij Bol zelf.
En niet zomaar een pakketje, Pokemon Alpha Sapphire Limited Edition. Sinds de verzenddatum van afgelopen donderdag heeft het pakketje constant de status ''Zending wordt voorbereid door de verzender'' met ook een bezorgdatum die constant met één dag wordt verzet.
Natuurlijk heb ik al meermalen contact opgenomen via de livechat en telefoon en iedere keer kreeg ik te horen dat het goed zou komen en ik anders maandag contact moest opnemen.

Nu is het inmiddels maandag en een ander pakketje van Bol wordt over een paar uur hier bezorgd maar mijn Sapphire? Die is nog altijd foetsie aldus de status op de PostNL website. Nu moet ik tegen het einde van de dag contact opnemen met de Bol klantenservice zodat het pakketje als ''verloren'' kan worden beschouwd en krijg ik mijn geld terug. Volgens mij is d'r iets goed mis op de distributie afdeling daar..
Witteijsbeer
Door Witteijsbeer (744 reacties) op 01-12-2014 11:10
Ze zijn het spoor een beetje bijster bij de distributie/verpak afdeling zo te lezen. Hier ook al een slechte ervaring.

Familie had een PS4 Farcry bundel besteld bij bol.com voor verjaardag. Deze kwam aan zonder ook maar enig beschermmateriaal. Ze hebben gewoon de normale PS4 doos gepakt en daar een adres sticker opgeplakt. Resultaat was een aantal scheuren en deuken in de doos door transport. Toch wel triest als je een verpakking zelf een beetje moet herstellen met plakband voor dat je het aan iemand cadeau kan doen.
Lyn
Door Lyn (82 reacties) op 01-12-2014 12:41
^ Hier hetzelfde gehad. Had op 6 november een airfryer voor mijn pa zijn verjaardag besteld. Ik had gekozen voor de inpakservice. Op de dag van levering ging ik mijn hond nog even uitlaten(met de gedachte mochten ze leveren dan weet me pa toch niet wat het is). Toen ik thuis kwam stond de airfryer in de gang zonder bol.com doos en ook geen inpakpapier er omheen(inpakpapier zat los in de bol.com doos van de blender die ik er gratis bij kreeg -_-). Voortaan bestel ik grote dingen wel ergens anders..
Beunhaaz
Door Beunhaaz (5444 reacties) op 02-12-2014 20:35
Wie heeft er nog een kortingscode want wil wat gaan bestellen bij Bol.com
Follow me on Twitch: Titer_0344 | Twitter:Titer0344
Doobieters
Door Doobieters (29544 reacties) op 02-12-2014 20:37
CRM-250-UNB22TR
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Beunhaaz
Door Beunhaaz (5444 reacties) op 02-12-2014 20:39
Quote:
CRM-250-UNB22TR
Gepost door: Doobieters op 02-12-2014 20:37

Bedankt, je bent een held!
Follow me on Twitch: Titer_0344 | Twitter:Titer0344
Doobieters
Door Doobieters (29544 reacties) op 02-12-2014 20:41
Quote:
[..]

Bedankt, je bent een held!
Gepost door: Beunhaaz op 02-12-2014 20:39
U vraagt, wij draaien.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Beunhaaz
Door Beunhaaz (5444 reacties) op 02-12-2014 20:47
Quote:
[..]
U vraagt, wij draaien.
Gepost door: Doobieters op 02-12-2014 20:41

Ik hou van de BG community. Zojuist dmv van 4 kortingcodes/cadeaubonnen een PS4 controller White gekocht voor 32,- euro. Eindelijk is BOL een keertje goedkoop haha.

Gelukkig staat mijn zwarte PS4 uit het zicht in mijn witte tv meubel. Want die witte controller bij de zwarte console vloekt natuurlijk
Follow me on Twitch: Titer_0344 | Twitter:Titer0344
Marlous2604
Door Marlous2604 (2177 reacties) op 02-12-2014 21:07
Quote:
En ik heb weer een zeer slechte ervaring met Bol.

Mijn pakketje is kwijt geraakt bij Bol, letterlijk bij Bol zelf.
En niet zomaar een pakketje, Pokemon Alpha Sapphire Limited Edition. Sinds de verzenddatum van afgelopen donderdag heeft het pakketje constant de status ''Zending wordt voorbereid door de verzender'' met ook een bezorgdatum die constant met één dag wordt verzet.
Natuurlijk heb ik al meermalen contact opgenomen via de livechat en telefoon en iedere keer kreeg ik te horen dat het goed zou komen en ik anders maandag contact moest opnemen.

Nu is het inmiddels maandag en een ander pakketje van Bol wordt over een paar uur hier bezorgd maar mijn Sapphire? Die is nog altijd foetsie aldus de status op de PostNL website. Nu moet ik tegen het einde van de dag contact opnemen met de Bol klantenservice zodat het pakketje als ''verloren'' kan worden beschouwd en krijg ik mijn geld terug. Volgens mij is d'r iets goed mis op de distributie afdeling daar..
Gepost door: Dynaw op 01-12-2014 10:38
Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn AS steelcase! Ook kwijt geraakt en het zegt nu nogsteeds hetzelfde bij tracktrace. Had zelf zaterdag al gebeld en duidelijk gemaakt dat dit waarschijnlijk niet gaat veranderen dus toen hebben ze het pakketje aangegeven als 'verloren'. Inmiddel vandaag mijn geld terug gekregen dus ze hebben het wel netjes afgehandeld. Gelukkig heb ik bij de MM Deventer de laatste steelcase AS weten te reserveren.
Bonecrusher
Door Bonecrusher (3268 reacties) op 04-12-2014 13:08
Quote:
CRM-250-UNB22TR
Gepost door: Doobieters op 02-12-2014 20:37

Thanks, meteen een PS4 game, Alien Isolation de Nostromo Edition, voor 32,49 besteld. Die knaak trok me over de streep, haha.
“A shot in the head is worth two in the chest”
[Begin]  |152|153|154|155|156|157|158(303)  [Eind]