Quote:
Super Smash Bros met adapter al geruime tijd geleden besteld bij Bol. Vandaag niets ontvangen.
Net gebeld met de klantenservice. Met alle respect, maar wederom een ervaring met iemand die de NL taal niet geweldig beheerst is en geen bal van mijn verhaal lijkt te begrijpen, vervolgens geen enkel idee heeft hoe e.e.a. werkt en doodleuk een FAQ-lijst voorleest. Zeer frustrerend om een klacht tig keer uit te moeten leggen en dan nog te horen krijgen dat het artikel niet leverbaar is. Nice.
Het aanbod mag dan groot zijn, maar het verschil in kundigheid van het personeel ( school je mensen eens Bol! ) en de manier waarop klachten worden afgehandeld is tenenkrommend. Als ik niet anders kan, blijf ik hier weg. Zo schuift Bol heel langzaam op richting mijn shop blacklist...
:
Gepost door: Tallon 4 NL op 28-11-2014 17:29
Net gebeld met de klantenservice. Met alle respect, maar wederom een ervaring met iemand die de NL taal niet geweldig beheerst is en geen bal van mijn verhaal lijkt te begrijpen, vervolgens geen enkel idee heeft hoe e.e.a. werkt en doodleuk een FAQ-lijst voorleest. Zeer frustrerend om een klacht tig keer uit te moeten leggen en dan nog te horen krijgen dat het artikel niet leverbaar is. Nice.
Het aanbod mag dan groot zijn, maar het verschil in kundigheid van het personeel ( school je mensen eens Bol! ) en de manier waarop klachten worden afgehandeld is tenenkrommend. Als ik niet anders kan, blijf ik hier weg. Zo schuift Bol heel langzaam op richting mijn shop blacklist...
:
Gepost door: Tallon 4 NL op 28-11-2014 17:29
Hier ook. Verpakkingen zijn imho ook achteruit gegaan. Geen vulling of niks.
Echt jammer, bestelde er namelijk heel vaak in het verleden.
Een kennis had 2 Adapter versies van smash kunnen vinden dus ik heb geluk.
Quote:
Net gebeld met de klantenservice. Met alle respect, maar wederom een ervaring met iemand die de NL taal niet geweldig beheerst is en geen bal van mijn verhaal lijkt te begrijpen, vervolgens geen enkel idee heeft hoe e.e.a. werkt en doodleuk een FAQ-lijst voorleest. Zeer frustrerend om een klacht tig keer uit te moeten leggen en dan nog te horen krijgen dat het artikel niet leverbaar is. Nice.
Gepost door: Tallon 4 NL op 28-11-2014 17:29
Net gebeld met de klantenservice. Met alle respect, maar wederom een ervaring met iemand die de NL taal niet geweldig beheerst is en geen bal van mijn verhaal lijkt te begrijpen, vervolgens geen enkel idee heeft hoe e.e.a. werkt en doodleuk een FAQ-lijst voorleest. Zeer frustrerend om een klacht tig keer uit te moeten leggen en dan nog te horen krijgen dat het artikel niet leverbaar is. Nice.
Gepost door: Tallon 4 NL op 28-11-2014 17:29
Herkenbaar. Had ik een tijdje terug met een CD. Die kwam ongeseald aan en er ontbrak bovendien 1 disk. Medewerker vertelde dat dit niet de werkwijze van Bol was. Alles wat er verkocht werd moest in gesealde staat aankomen. Verder op een nette manier afgehandeld.
Anders werd het afgelopen week toen ik de Skyrim guide bestelt had. Deze kwam ongeseald aan en was langs de kantjes al niet gaaf meer. Leek wel gebruikt. Deze keer kreeg ik ook een erg ongeïnteresserde medewerkster aan de lijn die me doodleuk vertelde dat zij ook wel eens ongesealde items ontving via Bol. Toen ik vermelde dat alles geseald moest zijn en dat wist door het eerdere contact zei ze dat ze ook niet precies wist hoe het zat. Veel gezucht van haar kant...verschrikkelijk. De guide is verder prima in orde dus retouren doe ik deze keer niet maar dit soort gedoe ben ik niet gewend van Bol. Mijn ervaringen met hun zijn doorgaans erg positief.
No Lollygagging!
Ik had de Kingdom Hearts HD 2.5 Remix Limited Edition besteld en die werd gisteren afgeleverd. De verpakking die bol.com eromheen gedaan had was niets meer dan een dun laagje perskarton. Aangezien het Limited Edition doosje zelf uit dun karton bestaat en vrij makkelijk is in te drukken, kwam deze uiteraard behoorlijk ingedeukt aan.
De reden dat ik een Limited Edition bestel is niet om een ingedeukt en gekreukt doosje in mijn kast te zetten, dus wat mij betreft is deze manier van verpakken voor dit soort Limited Editions volkomen ontoereikend. Leuk dat ze het gratis verzenden, maar als het dan beschadigd aankomt had ik liever iets meer betaald.
Een klacht-email gestuurd en vanochtend een reactie gekregen:
Quote:
U geeft aan dat uw levering niet naar wens was.
Onze excuses voor het ongemak. Wij zullen dit in de verdere toekomst proberen te voorkomen.
Onze excuses voor het ongemak. Wij zullen dit in de verdere toekomst proberen te voorkomen.
Met zo'n reactie heb ik er dus mooi geen vertrouwen in dat het in de toekomst beter zal gaan. Ik stuur hem wel terug en haal een exemplaar bij de Media Markt (fysieke winkel) ofzo, dan weet ik in ieder geval zeker dat hij onbeschadigd bij mij thuis arriveert.
Géén bol.com meer voor mij.
U geeft aan dat uw levering niet naar wens was.
Onze excuses voor het ongemak. Wij zullen dit in de verdere toekomst proberen te voorkomen.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Dit is gewoon zo'n standaard reactie, het zou me niks verbazen als ze alleen mijn klacht gescanned hebben en met 1 klik deze standaard reactie verstuurd hebben.
Mijn pakketje is kwijt geraakt bij Bol, letterlijk bij Bol zelf.
En niet zomaar een pakketje, Pokemon Alpha Sapphire Limited Edition. Sinds de verzenddatum van afgelopen donderdag heeft het pakketje constant de status ''Zending wordt voorbereid door de verzender'' met ook een bezorgdatum die constant met één dag wordt verzet.
Natuurlijk heb ik al meermalen contact opgenomen via de livechat en telefoon en iedere keer kreeg ik te horen dat het goed zou komen en ik anders maandag contact moest opnemen.
Nu is het inmiddels maandag en een ander pakketje van Bol wordt over een paar uur hier bezorgd maar mijn Sapphire? Die is nog altijd foetsie aldus de status op de PostNL website. Nu moet ik tegen het einde van de dag contact opnemen met de Bol klantenservice zodat het pakketje als ''verloren'' kan worden beschouwd en krijg ik mijn geld terug. Volgens mij is d'r iets goed mis op de distributie afdeling daar..
Familie had een PS4 Farcry bundel besteld bij bol.com voor verjaardag. Deze kwam aan zonder ook maar enig beschermmateriaal. Ze hebben gewoon de normale PS4 doos gepakt en daar een adres sticker opgeplakt. Resultaat was een aantal scheuren en deuken in de doos door transport. Toch wel triest als je een verpakking zelf een beetje moet herstellen met plakband voor dat je het aan iemand cadeau kan doen.
Follow me on Twitch: Titer_0344 | Twitter:Titer0344
Quote:
CRM-250-UNB22TR
Gepost door: Doobieters op 02-12-2014 20:37
Gepost door: Doobieters op 02-12-2014 20:37
Bedankt, je bent een held!
Follow me on Twitch: Titer_0344 | Twitter:Titer0344
Quote:
U vraagt, wij draaien.
[..]
Bedankt, je bent een held!
Gepost door: Beunhaaz op 02-12-2014 20:39
Bedankt, je bent een held!
Gepost door: Beunhaaz op 02-12-2014 20:39
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
[..]
U vraagt, wij draaien.
Gepost door: Doobieters op 02-12-2014 20:41
U vraagt, wij draaien.
Gepost door: Doobieters op 02-12-2014 20:41
Ik hou van de BG community. Zojuist dmv van 4 kortingcodes/cadeaubonnen een PS4 controller White gekocht voor 32,- euro. Eindelijk is BOL een keertje goedkoop haha.
Gelukkig staat mijn zwarte PS4 uit het zicht in mijn witte tv meubel. Want die witte controller bij de zwarte console vloekt natuurlijk
Follow me on Twitch: Titer_0344 | Twitter:Titer0344
Quote:
Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn AS steelcase! Ook kwijt geraakt en het zegt nu nogsteeds hetzelfde bij tracktrace. Had zelf zaterdag al gebeld en duidelijk gemaakt dat dit waarschijnlijk niet gaat veranderen dus toen hebben ze het pakketje aangegeven als 'verloren'. Inmiddel vandaag mijn geld terug gekregen dus ze hebben het wel netjes afgehandeld. Gelukkig heb ik bij de MM Deventer de laatste steelcase AS weten te reserveren.
En ik heb weer een zeer slechte ervaring met Bol.
Mijn pakketje is kwijt geraakt bij Bol, letterlijk bij Bol zelf.
En niet zomaar een pakketje, Pokemon Alpha Sapphire Limited Edition. Sinds de verzenddatum van afgelopen donderdag heeft het pakketje constant de status ''Zending wordt voorbereid door de verzender'' met ook een bezorgdatum die constant met één dag wordt verzet.
Natuurlijk heb ik al meermalen contact opgenomen via de livechat en telefoon en iedere keer kreeg ik te horen dat het goed zou komen en ik anders maandag contact moest opnemen.
Nu is het inmiddels maandag en een ander pakketje van Bol wordt over een paar uur hier bezorgd maar mijn Sapphire? Die is nog altijd foetsie aldus de status op de PostNL website. Nu moet ik tegen het einde van de dag contact opnemen met de Bol klantenservice zodat het pakketje als ''verloren'' kan worden beschouwd en krijg ik mijn geld terug. Volgens mij is d'r iets goed mis op de distributie afdeling daar..
Gepost door: Dynaw op 01-12-2014 10:38
Mijn pakketje is kwijt geraakt bij Bol, letterlijk bij Bol zelf.
En niet zomaar een pakketje, Pokemon Alpha Sapphire Limited Edition. Sinds de verzenddatum van afgelopen donderdag heeft het pakketje constant de status ''Zending wordt voorbereid door de verzender'' met ook een bezorgdatum die constant met één dag wordt verzet.
Natuurlijk heb ik al meermalen contact opgenomen via de livechat en telefoon en iedere keer kreeg ik te horen dat het goed zou komen en ik anders maandag contact moest opnemen.
Nu is het inmiddels maandag en een ander pakketje van Bol wordt over een paar uur hier bezorgd maar mijn Sapphire? Die is nog altijd foetsie aldus de status op de PostNL website. Nu moet ik tegen het einde van de dag contact opnemen met de Bol klantenservice zodat het pakketje als ''verloren'' kan worden beschouwd en krijg ik mijn geld terug. Volgens mij is d'r iets goed mis op de distributie afdeling daar..
Gepost door: Dynaw op 01-12-2014 10:38
Quote:
CRM-250-UNB22TR
Gepost door: Doobieters op 02-12-2014 20:37
Gepost door: Doobieters op 02-12-2014 20:37
Thanks, meteen een PS4 game, Alien Isolation de Nostromo Edition, voor 32,49 besteld. Die knaak trok me over de streep, haha.
“A shot in the head is worth two in the chest”