Hallo allemaal, 
Hierbij wil ik even de mening van jullie peilen over een nieuw concept.
Het idee is een helpdesk/support vanuit Budgetgaming. Veel, vaak nieuwe Budgetgamers, hebben vragen over functies van de site. Ook zijn er vaak vragen over zulke eenvoudige dingen waar veel mensen toch op vastlopen.
Uiteraard hebben wij het forum voor allerlei soorten vragen, maar het is toch zo dat er genoeg mensen zijn die hun vraag niet met het gehele internet willen delen. Ook is vaak te zien dat er erg afgedwaald wordt in diverse topics van het daadwerkelijke onderwerp. De helpdesk kan een direct en correct antwoord verstrekken.
Denk aan allerlei soorten vragen als de zoekfunctie van de site, de werking van de shopsurveys of zaken met betrekking tot games of Bluray's.
Er zal digitaal gecommuniceerd worden, dus geen (0900) telefoonnummers of dergelijke.
Nu zou ik dus graag jullie mening over dit idee horen. Wel uitvoeren? Of juist niet? En vooral, waarom?
Last edited on: 31-08-2012 23:16
Last edited on: 31-08-2012 23:18
Last edited on: 31-08-2012 23:18
'You can pick the game, but you can't change the rules.'
                
            Hierbij wil ik even de mening van jullie peilen over een nieuw concept.
Het idee is een helpdesk/support vanuit Budgetgaming. Veel, vaak nieuwe Budgetgamers, hebben vragen over functies van de site. Ook zijn er vaak vragen over zulke eenvoudige dingen waar veel mensen toch op vastlopen.
Uiteraard hebben wij het forum voor allerlei soorten vragen, maar het is toch zo dat er genoeg mensen zijn die hun vraag niet met het gehele internet willen delen. Ook is vaak te zien dat er erg afgedwaald wordt in diverse topics van het daadwerkelijke onderwerp. De helpdesk kan een direct en correct antwoord verstrekken.
Denk aan allerlei soorten vragen als de zoekfunctie van de site, de werking van de shopsurveys of zaken met betrekking tot games of Bluray's.
Er zal digitaal gecommuniceerd worden, dus geen (0900) telefoonnummers of dergelijke.
Nu zou ik dus graag jullie mening over dit idee horen. Wel uitvoeren? Of juist niet? En vooral, waarom?
Last edited on: 31-08-2012 23:16
Last edited on: 31-08-2012 23:18
Last edited on: 31-08-2012 23:18
'You can pick the game, but you can't change the rules.'
Nee, dat niet.. Een support waar mensen korte vragen kunnen stellen. Vaak ook voor nieuwe leden die de site nog niet helemaal snappen. Bij een FAQ wordt je beperkt tot enkele standaardvragen. 
                    'You can pick the game, but you can't change the rules.'
Hm ik heb nog nooit iemand echt vragen zien stellen over de website. 
Lijkt me niet echt nodig topic...
                Lijkt me niet echt nodig topic...

Hmm. ALS je dat wil uitvoeren zou ik een Q&A Subforum aanmaken met alleen maar dichte topics.
Dan kun je de zoekfunctie van het forum gebruiken om je vraag eruit te vissen.
En anders een chatbox installen!
                    Dan kun je de zoekfunctie van het forum gebruiken om je vraag eruit te vissen.
En anders een chatbox installen!
Danny's Hardcore Cafe: https://www.youtube.com/channel/UCB9oBtkioMbjtpGC0Z4m3rQ
Ik zeg nee, zonde van de moeite van degene die de vragen moet beantwoorden. In 9 van de 10 gevallen is waarschijnlijk het geval dat men gewoon te lui is om iets op te zoeken, dus stellen ze de vraag maar i.p.v. zelfinitiatief.
                    ..