Quote:
Haha nope
Edit: opgelost, met de knoppen aan de achterkant van m'n afstandsbediening lukte het WEL! Dus nu een tv zonder smartfuncties
❍ᴥ❍
Eenmaal op locatie (pand van de unie welke nieuw word opgeleverd). Kom ik tot mn grote schrik erachter dat ik de 3 belangrijke dingen voor een beveiliger mis...
1. Geen koffieautomaat (staat er wel maar is uit).
2. Geen wifi (maar gelukkig lang leve mn grote bundel).
3. Geen wc papier (Das gewoon nasty als je van 07.00 tot 15.15 mag werken).
Dus gaat een uitdagende dag worden
PSN: Lonn_83 A hero is someone who simply got too frightened to use his good sense and run away, then somehow lived through it all
3DS: 1478-3717-3634 / PSN+XboX Live: CaptainGuido / Nintendo ID: PugGTi
Quote:
Tong verbrand aan een te lang warm opgewarmde stroopwafel
Gepost door: Swift op 04-07-2018 10:25
Gepost door: Swift op 04-07-2018 10:25
Hmmm, past wel bij je avatar.
Oh en "prijs" reacties
Ac odyssee omega editie.
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Dit keer een formele klacht ingediend, meestal laat ik het bij profiel blocken maar dit is irritant.
I'm not deaf (I'm just ignoring you)
Altijd al via YGZ games besteld altijd netjes op tijd, vaak nog voor de release, deze keer wilde ik dus Assassins creed Origin bestellen zo'n 11 dagen terug had ik de game dus besteld en vervolgens een mailtje gestuurd waar t bleef na enkele dagen.
Ik kreeg een mail terug dat t de dag daarop of 2 dagen later het verstuurd zou worden.
Het is inmiddels 11 dagen geleden sinds ik besteld heb en heb ze daarna nog 1 keer gemaild en vanochtend fb berichtje verstuurd maar geen reactie.. beide keren geen reactie.. foon nummer werkt ook niet...
Ik vraag me werkelijk af of ik te ongeduldig ben of ik ze verder moet onderspammen... of heeft iemand een werkende telefoon nummer waar ik wat mee kan ?
/endrant
石の上にも三年
Quote:
Achteraan blijven gaan. Als het al 11 dagen duurt zie ik de game niet snel geleverd worden.. Wel raar trouwens, heb zoals jij al aan geeft ook nooit problemen met YGZ.
>_<
Altijd al via YGZ games besteld altijd netjes op tijd, vaak nog voor de release, deze keer wilde ik dus Assassins creed Origin bestellen zo'n 11 dagen terug had ik de game dus besteld en vervolgens een mailtje gestuurd waar t bleef na enkele dagen.
Ik kreeg een mail terug dat t de dag daarop of 2 dagen later het verstuurd zou worden.
Het is inmiddels 11 dagen geleden sinds ik besteld heb en heb ze daarna nog 1 keer gemaild en vanochtend fb berichtje verstuurd maar geen reactie.. beide keren geen reactie.. foon nummer werkt ook niet...
Ik vraag me werkelijk af of ik te ongeduldig ben of ik ze verder moet onderspammen... of heeft iemand een werkende telefoon nummer waar ik wat mee kan ?
/endrant
Gepost door: Suna op 04-07-2018 19:07
Altijd al via YGZ games besteld altijd netjes op tijd, vaak nog voor de release, deze keer wilde ik dus Assassins creed Origin bestellen zo'n 11 dagen terug had ik de game dus besteld en vervolgens een mailtje gestuurd waar t bleef na enkele dagen.
Ik kreeg een mail terug dat t de dag daarop of 2 dagen later het verstuurd zou worden.
Het is inmiddels 11 dagen geleden sinds ik besteld heb en heb ze daarna nog 1 keer gemaild en vanochtend fb berichtje verstuurd maar geen reactie.. beide keren geen reactie.. foon nummer werkt ook niet...
Ik vraag me werkelijk af of ik te ongeduldig ben of ik ze verder moet onderspammen... of heeft iemand een werkende telefoon nummer waar ik wat mee kan ?
/endrant
Gepost door: Suna op 04-07-2018 19:07
-
Quote:
Je kan ook een pm naar yourgamezone sturen en vertel je/geef je duidelijk aan hoe alles zit. Meestal reageren ze snel op de pm's of zoeken ze jouw mail op en reageren ze verder via mail.>_<
Altijd al via YGZ games besteld altijd netjes op tijd, vaak nog voor de release, deze keer wilde ik dus Assassins creed Origin bestellen zo'n 11 dagen terug had ik de game dus besteld en vervolgens een mailtje gestuurd waar t bleef na enkele dagen.
Ik kreeg een mail terug dat t de dag daarop of 2 dagen later het verstuurd zou worden.
Het is inmiddels 11 dagen geleden sinds ik besteld heb en heb ze daarna nog 1 keer gemaild en vanochtend fb berichtje verstuurd maar geen reactie.. beide keren geen reactie.. foon nummer werkt ook niet...
Ik vraag me werkelijk af of ik te ongeduldig ben of ik ze verder moet onderspammen... of heeft iemand een werkende telefoon nummer waar ik wat mee kan ?
/endrant
Gepost door: Suna op 04-07-2018 19:07
Altijd al via YGZ games besteld altijd netjes op tijd, vaak nog voor de release, deze keer wilde ik dus Assassins creed Origin bestellen zo'n 11 dagen terug had ik de game dus besteld en vervolgens een mailtje gestuurd waar t bleef na enkele dagen.
Ik kreeg een mail terug dat t de dag daarop of 2 dagen later het verstuurd zou worden.
Het is inmiddels 11 dagen geleden sinds ik besteld heb en heb ze daarna nog 1 keer gemaild en vanochtend fb berichtje verstuurd maar geen reactie.. beide keren geen reactie.. foon nummer werkt ook niet...
Ik vraag me werkelijk af of ik te ongeduldig ben of ik ze verder moet onderspammen... of heeft iemand een werkende telefoon nummer waar ik wat mee kan ?
/endrant
Gepost door: Suna op 04-07-2018 19:07
Het ligt eraan wanneer je het ongeduldig noemt. Je hebt na 11 dagen nog steeds geen game ontvangen. Je hebt gemaild en ze hebben nog geen antwoord terug gestuurd. Hetzelfde ook met dat Facebook bericht. Je kan eventueel nog een mail sturen. Maar ik zou dat pas morgen of overmorgen doen(of nadat je de pm hebt gestuurd en ze nog steeds niet de pm hebben gelezen enz.).
En anders.... Is het een slechte review op de shopsurvey plaatsen :666. Maar dat zal weer worden weggewerkt door een "positief" review van een random YGZ fanb *kuch* klant die nu pas een review plaatst i.p.v. op het moment dat ze de game binnen hadden. En je maakt mij niet wijs met "Ja. Maar ik heb de review geplaatst voor de 5% kortingscode.". Jaja..... En toevallig zo'n review plaatsen wanneer iemand anders iets negatiefs heeft geplaatst terwijl je net zo goed op een ander moment of een dag later jouw review kon plaatsen.....
Where am I Playstation Showcase? 🤡
Quote:
026 327 0362 volgens google. Gewoon meerdere malen bellen tot ze opnemen.
ja, een werkende telefoonnummer zou al een hoop duidelijk maken
Gepost door: Suna op 04-07-2018 19:28
Gepost door: Suna op 04-07-2018 19:28
-
Quote:
[..]
026 327 0362 volgens google. Gewoon meerdere malen bellen tot ze opnemen.
Gepost door: Symphonia op 04-07-2018 19:43
026 327 0362 volgens google. Gewoon meerdere malen bellen tot ze opnemen.
Gepost door: Symphonia op 04-07-2018 19:43
Ja, die werkt dus niet helaas.
@Xor, ja precies zit weinig anders op dan morgen wellicht of overmorgen weer contact proberen te zoeken
石の上にも三年
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Quote:
Domme mensen op vz..
Gepost door: Ginryuu op 04-07-2018 19:30
Gepost door: Ginryuu op 04-07-2018 19:30
Je klaagt daar wel vaak over. Af en toe best vermakelijk om al die vz posts te lezen.
Klaag: Hier mag wel wat regen komen.
Quote:
Ja er zitten te veel trolls tussen [..]
Je klaagt daar wel vaak over. Af en toe best vermakelijk om al die vz posts te lezen.
Klaag: Hier mag wel wat regen komen.
Gepost door: Nodfanatic op 04-07-2018 20:38
Je klaagt daar wel vaak over. Af en toe best vermakelijk om al die vz posts te lezen.
Klaag: Hier mag wel wat regen komen.
Gepost door: Nodfanatic op 04-07-2018 20:38
Klaag: The 100 heeft weer een week pauze
🇺🇦
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414