Quote:
ah. reden voor mij om hem voorlopig te skippen. haat aan de timer.
Gepost door: YOLOYOLO op 26-01-2018 11:39
Gepost door: YOLOYOLO op 26-01-2018 11:39
50 minuten is meer dan genoeg tijd.
Heel veel zelfs, je hebt genoeg tijd om te genieten van de locatie om daarna even dat smerige mormel aan te pakken.
Nintendo Switch: SW-1572-4309-9022
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Xbox Live: Springbok NL - PSN: Springbok_NL
Maar met MHW is dat probleem ook verholpen want we hebben nu open velden in de plaats van small arena achtige plekken met loadingzones.
Ik maak me zelf het meeste druk om de carving drop rates, de reden dat ik met MH3 was gekapt was puur en alleen dat ik het zat was om te grinden voor een 12% kans op een rare drop.
Steam: notGyorg | Xbox: Gyorgg | Epic: SannAndreas | PSN: SannAndreas | Switch: SW-7198-1462-1419
Quote:
De enige manier om last te krijgen van de timer is als je vergeet een paintball naar het monster te gooien (in MH3 was het dan soms echt extreem vervelend omdat je dan van area naar area blijft lopen om het monster te vinden)
Maar met MHW is dat probleem ook verholpen want we hebben nu open velden in de plaats van small arena achtige plekken met loadingzones.
Ik maak me zelf het meeste druk om de carving drop rates, de reden dat ik met MH3 was gekapt was puur en alleen dat ik het zat was om te grinden voor een 12% kans op een rare drop.
Gepost door: SanAndreas op 26-01-2018 13:36
Maar met MHW is dat probleem ook verholpen want we hebben nu open velden in de plaats van small arena achtige plekken met loadingzones.
Ik maak me zelf het meeste druk om de carving drop rates, de reden dat ik met MH3 was gekapt was puur en alleen dat ik het zat was om te grinden voor een 12% kans op een rare drop.
Gepost door: SanAndreas op 26-01-2018 13:36
Ik begreep uit een review dat er in MHW niet eens meer paintballs zijn :')
Quote:
Dat had ik ook, precies hetzelfde. Ik weet niet hoe vaak ik een monster wel heb verslagen om dat ene item te krijgen. Na poging 100 was het klaar.
De enige manier om last te krijgen van de timer is als je vergeet een paintball naar het monster te gooien (in MH3 was het dan soms echt extreem vervelend omdat je dan van area naar area blijft lopen om het monster te vinden)
Maar met MHW is dat probleem ook verholpen want we hebben nu open velden in de plaats van small arena achtige plekken met loadingzones.
Ik maak me zelf het meeste druk om de carving drop rates, de reden dat ik met MH3 was gekapt was puur en alleen dat ik het zat was om te grinden voor een 12% kans op een rare drop.
Gepost door: SanAndreas op 26-01-2018 13:36
Maar met MHW is dat probleem ook verholpen want we hebben nu open velden in de plaats van small arena achtige plekken met loadingzones.
Ik maak me zelf het meeste druk om de carving drop rates, de reden dat ik met MH3 was gekapt was puur en alleen dat ik het zat was om te grinden voor een 12% kans op een rare drop.
Gepost door: SanAndreas op 26-01-2018 13:36
3DS: 1478-3717-3634 / PSN+XboX Live: CaptainGuido / Nintendo ID: PugGTi
Quote:
1% is wel heel weinig zeg, lijkt me sterk dat je monsters gaat farmen voor een 1% kans op een item drop.12%? Stop dan nu maar meteen. Dat is kids play. De echte rare drops in MH zijn de 1% of 2% drops zoals mantles
Gepost door: Gunzelino op 26-01-2018 13:55
Gepost door: Gunzelino op 26-01-2018 13:55
Als dan elke battle tussen de 15-25 minuten duurt dan wordt het wel veel uren voor weinig resultaat.
Ik denk in ieder geval dat MHW meer dan genoeg content en wapen optie's heeft om mij honderden uren bezig te houden.
Bovendien had ik in MH3 all meer dan 200 uur gestoken en dat spel is denk wel een paar klasse minder dan World.
De beta vond ik absoluut geweldig en de Metacritic score's liegen er ook niet om
Steam: notGyorg | Xbox: Gyorgg | Epic: SannAndreas | PSN: SannAndreas | Switch: SW-7198-1462-1419
Vaak waren er dan wel meerdere drop sources. Dus bijvoorbeeld van de Quest Clear maar ook het breken van bepaalde parts. Mogelijk ook het carven van de Tail.
MH3 had een aantal quests met verhoogde kans op de extra zeldzame parts zoals Palliums, Mantles en dat soort dingen.
Monster Hunter is grinden, maar op een gegeven moment veeg je alles toch binnen 5 minuten tegen de vlakte
Trophy Hunter - psnprofiles.com/Arteroot-NL
http://www.backloggery.com/kubus
Quote:
Monster Hunter heeft voor de end game wel drops gehad met een 1% chance.
Vaak waren er dan wel meerdere drop sources. Dus bijvoorbeeld van de Quest Clear maar ook het breken van bepaalde parts. Mogelijk ook het carven van de Tail.
MH3 had een aantal quests met verhoogde kans op de extra zeldzame parts zoals Palliums, Mantles en dat soort dingen.
Monster Hunter is grinden, maar op een gegeven moment veeg je alles toch binnen 5 minuten tegen de vlakte
Gepost door: Arteroot op 26-01-2018 17:40
Vaak waren er dan wel meerdere drop sources. Dus bijvoorbeeld van de Quest Clear maar ook het breken van bepaalde parts. Mogelijk ook het carven van de Tail.
MH3 had een aantal quests met verhoogde kans op de extra zeldzame parts zoals Palliums, Mantles en dat soort dingen.
Monster Hunter is grinden, maar op een gegeven moment veeg je alles toch binnen 5 minuten tegen de vlakte
Gepost door: Arteroot op 26-01-2018 17:40
Nou, de latere G-rank missies (end van de endgame) in de ultimate versies blijven zelfs met de beste gear toch erg pittig
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Hoop in MH een game te vinden waar je weer eens echt verslaafd aan raakt, want in 2017 mistte ik zo'n titel.
Quote:
MH3U viel mee, ik kon Nether Lagiacrus en Dire Miralis solo wel hebben.[..]
Nou, de latere G-rank missies (end van de endgame) in de ultimate versies blijven zelfs met de beste gear toch erg pittig
Gepost door: Niels op 26-01-2018 17:47
Nou, de latere G-rank missies (end van de endgame) in de ultimate versies blijven zelfs met de beste gear toch erg pittig
Gepost door: Niels op 26-01-2018 17:47
MH4U was een heel ander verhaal, maar dat kwam mede door al die Apex Monsters...
Plus een aantal subspecies zoals Nuclear Brachy... Ja, good times tho
Trophy Hunter - psnprofiles.com/Arteroot-NL
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Is de story een beetje leuk? Voor zover er natuurlijk te spreken is van een story.
Switch friends code: SW-2148-5746-6110.
Quote:
Laggy en Dire lukte me ook nog. Die onzichtbare panterslang en de combo van gouden en zilveren draken in een ini-mini arena echter... Aargh.
Gepost door: Niels op 26-01-2018 18:21
Gepost door: Niels op 26-01-2018 18:21
Kan me nog goed herinneren op de PSP met MH Freedom Unite
Dual G-Rank Furious Rajang in de Arena.
De eerste Rajang moest binnen 10 minuten kapot, want daarna kwam de 2de er al bij...
Bloed, zweet en tranen, maar het was me gelukt xD
Maar ook The Master Test in MH4U.
Apex Diablos, Apex Seregios en Savage Jho....
Die was ook te genadeloos, maar ook die uit eindelijk gehaald.
Trophy Hunter - psnprofiles.com/Arteroot-NL
Ik verwacht van World wel wat minder weerstand - net als generations die geen G-rank had. Dat bewaren ze toch meestal voor de ultimate versies (PSP games waren geloof ik de ultimate varianten van de twee PS2 games)
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414