Xbox Gamertag: Zero Judgement | TrueAchievements: Zero Judgement |
Daarnaast vindt ik de characters van DS1 ook echt memorabel. Ser Artorias, Ornstein, Sif .
-
De primal bonfires voelen absoluut niet als een beloning. Die items zorgden er toch echt voor dat je getriggered werd om uit te zoeken waar je naar toe moest. Ook vond ik de bosses niet memorabel. Het enige echte wow moment was toen |||Spoiler||| ik de Cathedral binnenliep en Ornstein tegenkwam |||Spoiler|||. Toen was m'n mind echt ff blown.
|||Spoiler||| Nashandra is een gigantische tegenvaller en één grote grap. Gwynn was oké, maar niets kan aan King Allant vab DeS tippen. Ik vind het ontzettend jammer dat de bosses geen geluid maken. King Allant deed dat wel. Die schreeuwde tenminste wanneer 'ie een sword charge of explosie maakte. Gemiste kans. |||Spoiler|||
Ook vond ik dat er veel te veel open gebied was. Bij DaS 1 had ik altijd het gevoel dat er iets op de loer lag, bij DeS was dat nog erger. Hier had ik dat op ten duur niet meer, puur omdat er altijd zo veel open gebied was. Denk maar aan Harvest Valley of Huntsman Copse.
Storywise wordt er niet veel aan het verhaal toegevoegd. Althans, wat ik kan opmaken uit wat je voorgeschotelt krijgt. Item descriptions ga ik niet allemaal lezen, aangezien dat te time-consuming is. Het is eerder een voortbouwing op alles van Dark Souls. Ik kan niet echt memorabele personages noemen uit Dark Souls 2.
Ook vind ik het jammer dat Saulden, die gast bij de grafsteen, altijd hetzelfde zegt. De Crestfallen Warrior in Dark Souls 1 liet je echt weten wat je moest doen. Dit voegde veel en veel meer verhaal toe. Ik zou bijna zeggen dat het op luiheid van de ontwikkelaar oogt.
Al met al heb ik echt een top ervaring gehad, maar dit zijn kleine puntjes die wel afdoen aan de game in mijn ogen. Slordigheidsfoutjes en inconsistentie zorgen er voor dat 'ie qua sfeer, bosses en story net wat minder voelt dan het eerste deel. De gameplay is wel gewoon prima in orde dus wat dat betreft niks te klagen... denk dat ik hem nog een keer doorspeel op de PC en het daarna voor gezien houd.
Levensgenieter! Van circusdirecteur, naar IT-programmeur. Story of my life. :-D
Quote:
Ben het met je eens. Zojuist heb ik Dark Souls 2 uitgespeeld. Al met al vond ik het echt een toffe ervaring en was ik toe aan een nieuwe Souls game. Echter ben ik ook van mening dat de wereld niet echt verbonden voelt met elkaar. Het is jammer dat je al direct kan warpen, dat hadden ze echt niet moeten doen.
De primal bonfires voelen absoluut niet als een beloning. Die items zorgden er toch echt voor dat je getriggered werd om uit te zoeken waar je naar toe moest. Ook vond ik de bosses niet memorabel. Het enige echte wow moment was toen |||Spoiler||| ik de Cathedral binnenliep en Ornstein tegenkwam |||Spoiler|||. Toen was m'n mind echt ff blown.
|||Spoiler||| Nashandra is een gigantische tegenvaller en één grote grap. Gwynn was oké, maar niets kan aan King Allant vab DeS tippen. Ik vind het ontzettend jammer dat de bosses geen geluid maken. King Allant deed dat wel. Die schreeuwde tenminste wanneer 'ie een sword charge of explosie maakte. Gemiste kans. |||Spoiler|||
Ook vond ik dat er veel te veel open gebied was. Bij DaS 1 had ik altijd het gevoel dat er iets op de loer lag, bij DeS was dat nog erger. Hier had ik dat op ten duur niet meer, puur omdat er altijd zo veel open gebied was. Denk maar aan Harvest Valley of Huntsman Copse.
Storywise wordt er niet veel aan het verhaal toegevoegd. Althans, wat ik kan opmaken uit wat je voorgeschotelt krijgt. Item descriptions ga ik niet allemaal lezen, aangezien dat te time-consuming is. Het is eerder een voortbouwing op alles van Dark Souls. Ik kan niet echt memorabele personages noemen uit Dark Souls 2.
Ook vind ik het jammer dat Saulden, die gast bij de grafsteen, altijd hetzelfde zegt. De Crestfallen Warrior in Dark Souls 1 liet je echt weten wat je moest doen. Dit voegde veel en veel meer verhaal toe. Ik zou bijna zeggen dat het op luiheid van de ontwikkelaar oogt.
Al met al heb ik echt een top ervaring gehad, maar dit zijn kleine puntjes die wel afdoen aan de game in mijn ogen. Slordigheidsfoutjes en inconsistentie zorgen er voor dat 'ie qua sfeer, bosses en story net wat minder voelt dan het eerste deel. De gameplay is wel gewoon prima in orde dus wat dat betreft niks te klagen... denk dat ik hem nog een keer doorspeel op de PC en het daarna voor gezien houd.
Gepost door: Rudey op 13-04-2014 23:18
De primal bonfires voelen absoluut niet als een beloning. Die items zorgden er toch echt voor dat je getriggered werd om uit te zoeken waar je naar toe moest. Ook vond ik de bosses niet memorabel. Het enige echte wow moment was toen |||Spoiler||| ik de Cathedral binnenliep en Ornstein tegenkwam |||Spoiler|||. Toen was m'n mind echt ff blown.
|||Spoiler||| Nashandra is een gigantische tegenvaller en één grote grap. Gwynn was oké, maar niets kan aan King Allant vab DeS tippen. Ik vind het ontzettend jammer dat de bosses geen geluid maken. King Allant deed dat wel. Die schreeuwde tenminste wanneer 'ie een sword charge of explosie maakte. Gemiste kans. |||Spoiler|||
Ook vond ik dat er veel te veel open gebied was. Bij DaS 1 had ik altijd het gevoel dat er iets op de loer lag, bij DeS was dat nog erger. Hier had ik dat op ten duur niet meer, puur omdat er altijd zo veel open gebied was. Denk maar aan Harvest Valley of Huntsman Copse.
Storywise wordt er niet veel aan het verhaal toegevoegd. Althans, wat ik kan opmaken uit wat je voorgeschotelt krijgt. Item descriptions ga ik niet allemaal lezen, aangezien dat te time-consuming is. Het is eerder een voortbouwing op alles van Dark Souls. Ik kan niet echt memorabele personages noemen uit Dark Souls 2.
Ook vind ik het jammer dat Saulden, die gast bij de grafsteen, altijd hetzelfde zegt. De Crestfallen Warrior in Dark Souls 1 liet je echt weten wat je moest doen. Dit voegde veel en veel meer verhaal toe. Ik zou bijna zeggen dat het op luiheid van de ontwikkelaar oogt.
Al met al heb ik echt een top ervaring gehad, maar dit zijn kleine puntjes die wel afdoen aan de game in mijn ogen. Slordigheidsfoutjes en inconsistentie zorgen er voor dat 'ie qua sfeer, bosses en story net wat minder voelt dan het eerste deel. De gameplay is wel gewoon prima in orde dus wat dat betreft niks te klagen... denk dat ik hem nog een keer doorspeel op de PC en het daarna voor gezien houd.
Gepost door: Rudey op 13-04-2014 23:18
Moet toch zeggen dat ik de story wel zeer goed vond! De wereld was misschien wel wat minder één geheel dan bij DS1, hij was wel groter. Vond de game beter dan DS1(zeker het online aspect). De bazen waren bij far meer creatief en passend bij de setting. Dat 'wow'-moment had ik continu bij elke schaduw/baas om de hoek. Dus ben t niet helemaal eens met je post, srry:p
#fanboy
Passie > Intelligentie
Ben het met jullie eens dat DS1 toffer was, precies zoals hierboven aangegeven dat interconnected, dat was erg tof gedaan. Dat mis ik wel een beetje.
Quote:
DS 2 geplatinumd nu met een Strength build. Nu bezig met sorcerer build a la glass cannon. Is wel leuk om mee te pvpen. Soul spear sloopt mensen compleet als ze geraakt worden.
Ben het met jullie eens dat DS1 toffer was, precies zoals hierboven aangegeven dat interconnected, dat was erg tof gedaan. Dat mis ik wel een beetje.
Gepost door: Demeus op 15-04-2014 08:45
Ben het met jullie eens dat DS1 toffer was, precies zoals hierboven aangegeven dat interconnected, dat was erg tof gedaan. Dat mis ik wel een beetje.
Gepost door: Demeus op 15-04-2014 08:45
Ik vind dat echt niet, bij de four kings was je in de abyss-> enige uitweg bonfire, zel geld voor bed of chaos en seath, alleen bij Nito kon je op 2 manieren op die plek komen. Alleen heet het in dark souls 2 nu primary bonfire!
Btw interessante theorie: |||Spoiler||| Lost Sinner = Witch of Izalith(of een afstammeling daarvan) |||Spoiler|||
Passie > Intelligentie
"Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from it's vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended".
De ergernissen die ik zo'n 1-2 dagen na release van de console versies postte zijn er in feite allemaal uit. Alles is super responsief, vooral de menu's. Dit vond ik bij de PS3 versie allemaal maar traag en vervelend. Het ziet er smoother uit, betere draw distance, nagenoeg geen laadtijden, en het allerbelangrijkste, het draait constant op 60fps. Het oog mag ook wat hebben, ik vind het nu al puur genieten.
Aan iedereen die een degelijke gaming PC heeft en DS II wilt spelen, ik raad hem echt aan. Heb er zelf €26 voor neergeteld bij G2PLAY, en dat is het geld nu al dubbel en dwars waard. Zeker als je beide hebt (gaming PC en console), en je hebt de console versie al gekocht, ik zou hem gewoon nog eens kopen. Speelt 1000x beter weg.
Morgen lekker aan de slag met een Faith build. Goodnight!
Levensgenieter! Van circusdirecteur, naar IT-programmeur. Story of my life. :-D
Ik snap niet hoe het summonen naar 'mijn wereld' moet. Ik word steeds gesommoned naar andere spelers maar niet naar mijn wereld. En ik wil heeel graag voorbij Dragonrider komen.
Kan iemand mij het verschil uitleggen? Alvast bedankt.
PSN: KikiJanet Wiiu: KikiJanet Ik speel graag online/co-op. Voeg mij gerust toe.
Quote:
Summonen (lelijk woord) naar jouw wereld doe je zelf door summon signs te activeren. Voorwaarde is wel dat je human bent, dus je zal een human effigy moeten gebruiken als je dood bent gegaan. Deze zie je vaak vlak voor de ingang van bazen op de grond liggen, let wel op dat je alleen de witte of oranje gebruikt (de andere, grijs en rood, zijn voor pvp).Ik snap niet hoe het summonen naar 'mijn wereld' moet. Ik word steeds gesommoned naar andere spelers maar niet naar mijn wereld. En ik wil heeel graag voorbij Dragonrider komen.
Kan iemand mij het verschil uitleggen? Alvast bedankt.
Gepost door: Kriket op 26-05-2014 09:10
Kan iemand mij het verschil uitleggen? Alvast bedankt.
Gepost door: Kriket op 26-05-2014 09:10
Overigens is Dragonrider de makkelijkste baas in het spel, bovendien kun je rechts van de ingang een NPC summonen.
Edit: heb je wel alle hendels overgehaald, zodat je bij Dragonrider niet van het platform kan vallen?
Quote:
[..]
Summonen (lelijk woord) naar jouw wereld doe je zelf door summon signs te activeren. Voorwaarde is wel dat je human bent, dus je zal een human effigy moeten gebruiken als je dood bent gegaan. Deze zie je vaak vlak voor de ingang van bazen op de grond liggen, let wel op dat je alleen de witte of oranje gebruikt (de andere, grijs en rood, zijn voor pvp).
Overigens is Dragonrider de makkelijkste baas in het spel, bovendien kun je rechts van de ingang een NPC summonen.
Edit: heb je wel alle hendels overgehaald, zodat je bij Dragonrider niet van het platform kan vallen?
Gepost door: Beloved op 26-05-2014 09:42
Summonen (lelijk woord) naar jouw wereld doe je zelf door summon signs te activeren. Voorwaarde is wel dat je human bent, dus je zal een human effigy moeten gebruiken als je dood bent gegaan. Deze zie je vaak vlak voor de ingang van bazen op de grond liggen, let wel op dat je alleen de witte of oranje gebruikt (de andere, grijs en rood, zijn voor pvp).
Overigens is Dragonrider de makkelijkste baas in het spel, bovendien kun je rechts van de ingang een NPC summonen.
Edit: heb je wel alle hendels overgehaald, zodat je bij Dragonrider niet van het platform kan vallen?
Gepost door: Beloved op 26-05-2014 09:42
Bedankt voor je antwoord. Bedoel je met summon signs de white stones? Dan snap ik nu waarom het 1 x wel lukte, toen was ik human haha. Ik zal eens kijken voor de npc. Thx
Edit: snap het al
PSN: KikiJanet Wiiu: KikiJanet Ik speel graag online/co-op. Voeg mij gerust toe.
Quote:
Zojuist even snel de PC versie opgestart, voordat ik naar bed ga. Was toch benieuwd wat ik kan verwachten. Ik moet zeggen dat het echt pure porno is voor de fan.
De ergernissen die ik zo'n 1-2 dagen na release van de console versies postte zijn er in feite allemaal uit. Alles is super responsief, vooral de menu's. Dit vond ik bij de PS3 versie allemaal maar traag en vervelend. Het ziet er smoother uit, betere draw distance, nagenoeg geen laadtijden, en het allerbelangrijkste, het draait constant op 60fps. Het oog mag ook wat hebben, ik vind het nu al puur genieten.
Aan iedereen die een degelijke gaming PC heeft en DS II wilt spelen, ik raad hem echt aan. Heb er zelf €26 voor neergeteld bij G2PLAY, en dat is het geld nu al dubbel en dwars waard. Zeker als je beide hebt (gaming PC en console), en je hebt de console versie al gekocht, ik zou hem gewoon nog eens kopen. Speelt 1000x beter weg.
Morgen lekker aan de slag met een Faith build. Goodnight!
Gepost door: Rudey op 25-04-2014 00:58
De ergernissen die ik zo'n 1-2 dagen na release van de console versies postte zijn er in feite allemaal uit. Alles is super responsief, vooral de menu's. Dit vond ik bij de PS3 versie allemaal maar traag en vervelend. Het ziet er smoother uit, betere draw distance, nagenoeg geen laadtijden, en het allerbelangrijkste, het draait constant op 60fps. Het oog mag ook wat hebben, ik vind het nu al puur genieten.
Aan iedereen die een degelijke gaming PC heeft en DS II wilt spelen, ik raad hem echt aan. Heb er zelf €26 voor neergeteld bij G2PLAY, en dat is het geld nu al dubbel en dwars waard. Zeker als je beide hebt (gaming PC en console), en je hebt de console versie al gekocht, ik zou hem gewoon nog eens kopen. Speelt 1000x beter weg.
Morgen lekker aan de slag met een Faith build. Goodnight!
Gepost door: Rudey op 25-04-2014 00:58
Vind het jammer dat de PC versie uitgekomen is. De originele fanbase van de soul series zat dan ook op de PS3. In het begin waren er dan ook continu invasions en summon signs her en der verspreid. Nu de pc versie er is zie je toch dat de ps3 aanzienlijk is afgenomen.. Jammer.... Maarja demon souls 2 op ps4 komt er waarschijnijk aan dus dan maar wachten daarop
Demon Sous 2?!
Passie > Intelligentie
Klik Waarom moeten ze dit nou doen? From's originele team was altijd tegen dit soort stuff >.>
Passie > Intelligentie
Quote:
Deel 1 had ik dexbuild met uchi, in deel 2 wil ik voor een meer strenghtbuild gaan dus ben nu begonnen met wariorklasse. Toch lijkt het me handig om wel eens een ranged wapen te hebben of ranged magic. Iemand nog tips en vervolgens een vervolgens de uitleg hoe het beste te bouwen ?
Gepost door: EEK79 op 11-06-2014 22:03
Gepost door: EEK79 op 11-06-2014 22:03
Zal ze even op een ruitje zetten voor je:
Intelligence sorceries: je kan vrij makkelijk in het spel aan sorceries komen van verschillende merchants. Het is goed om deze sorceries naast je wapen te gebruiken. Denk hierbij aan Great soul arrow, soul spear etc. Eventueel zou je je wapen kunnen buffen met great magic weapon/crystal magic weapon etc. Zou gewoon voor de softcap gaan(50) en zeker niet hoger. Verder moet je omhoog doen wat jij prettig vind, voor pvp gebruik ik bijv. veel endurance maar weinig leven.
Faith(miracles) : Faith gaat in het begin vooral over healen en andere dingen maar niet gebaseerd om vechten. Nadat je iets verder in de game ben kan je lightning spear/sunlight spear gebruiken. Meeste bosses kunnen hier slecht tegen. sunight blade en ander buffs voor wapens zijn zeker sterk, vooral met een strength wapen(voor pve) is dit misschien wel OP.
Int&Faith(hexes) : Hexes zijn een soort van duistere magie, deze word sterker naarmate je int en faith tegelijk omhoog haalt. Een hexes built kan je in mijn ogen dan ook beter gebruiken wanneer je echt voor de hexes wilt gaan en niet als bijding. De hexes zijn overigens wel echt zeer zeer sterk vooral in beginnend PVP one-shot het bijna iedereen.
Als je puur voor PVE gaat zou ik kiezen voor een strength faith build of een dex int build
Passie > Intelligentie
The climb is the only thing that is.