Quote:
Sorry, Ik was mijn reactie van net aan het typen toen jij een reactie plaatste dus ik had deze even over het hoofd gezien. De prijzen verschillen echt per game apart. Wij kijken of we ongeveer dezelfde prijs kunnen bieden als andere webshops en komen meestal ook nog de mensen die games willen verkopen tegemoet door onze standaard winst marge sterk te verkleinen. Je krijgt bij ons in principe gewoon cash uitbetaald. Ik vraag mij wel af hoeveel ze zouden geven voor ps4 games. Of dit meer of minder dan Game Mania zou worden. Lijkt mij niet dat jullie 35-40 zouden geven voor een gebruikte nieuwe game, of wel?
Gepost door: MasterSS op 30-10-2015 12:18
Gepost door: MasterSS op 30-10-2015 12:18
Als voorbeeld kan ik bijvoorbeeld Skylanders trap team nemen. Hiervoor kunnen wij 21 euro bieden en soms nog wat meer maar dat ligt eraan hoeveel games die persoon aan ons verkoopt.
WIj zijn wel van plan om een systeem te maken waarin je meteen kan zien hoeveel wij bieden per game.
Quote:
wat een goedkoop winkel zie ik bij de prijzen niet echte budget
Gepost door: Christiaanwwe op 30-10-2015 12:38
Gepost door: Christiaanwwe op 30-10-2015 12:38
NNID: SGT_XAN XGT: runfatboyrun444
Quote:
Ik heb het even nagezocht. De verzender is verantwoordelijk voor de zending maar de verzendkosten moeten worden betaalt door de webwinkelier. Dit heb ik dus verkeerd op de pagina "garantie" staan en ik ga dit aanpassen.
Ik denk niet dat het alleen belangrijk is wat wettelijk verplicht is, maar ook welke service je wil bieden. Ik zou het persoonlijk zeer prettig vinden als de webwinkel de retourstuurkosten vergoedt wanneer een product defect is buiten de schuld van de klant om, ook al is het niet verplicht. Ik denk ook dat de meeste andere webshops deze optie aanbieden.
Daarbij, de retourstuurkosten zijn zodanig hoog ten opzichte van de aanschafprijs, dat ik het niet netjes zou vinden de klant hier voor op te laten draaien. Dit zou voor mij in ieder geval een reden zijn hier niet te kopen. Stel ik koop een game van €5, en hij blijkt defect (krassen oid) buiten mijn schuld om, dan heb ik geen zin om bijna €3 aan verzendkosten te betalen om het retour te sturen.
Mijn tip, gewoon alle retourstuurkosten voor eigen rekening nemen, en je hebt er een bult tevreden klanten bij
Nu ik ze hier in het topic zie is de bovenste al beter dan op de site, dus misschien zijn ze groter gemaakt dan dat ze daadwerkelijk zijn? Die andere met het Ideal logo is ook al iets beter maar moet beter kunnen. Moet trouwens ook een spatie voor "morgen in huis!" en "snelle klantenservice" staat net wat verder dan de rest iets wat slordig als je het mij vraagt .
Quote:
Die andere met het Ideal logo is ook al iets beter maar moet beter kunnen. Moet trouwens ook een spatie voor "morgen in huis!" en "snelle klantenservice" staat net wat verder dan de rest iets wat slordig als je het mij vraagt .
Misschien is het een idee om het geheel te vervangen door wat html code.
Bijvoorbeeld iets in de trend van (ik weet niet hoe bekend je bent met html)
- ✓Op werkdagen voor 17:00 besteld, morgen in huis!
- ✓Bij aankoop van 2 of meer games, of meer dan €50, gratis verzending!
- ✓Lage verzendkosten vanaf €2.10
- ✓14 dagen bedenktijd en 3 maanden garantie
- ✓Snelle klantenservice, antwoord binnen 24 uur!
en vervolgens op de id "checkmark" kun je vanuit je css de vinkjes vooraf aan elke regel een kleur/afmeting en styling geven (of eventueel inline in de div). Zo ben je in ieder geval zeker van een "oneindige" resolutie en zit alles altijd goed uitgelijnt. De ideal, postnl en NL logo moet je dan nog even los als plaatjes toevoegen (lossless comprimeren tot exact de goede resolutie), en van de knoppen gewoon even losse html buttons maken, dat werkt gewoon stukken beter.
Daarbij, als bonus, is de download grootte / laadtijd van je pagina stukken sneller, en kan google de content van je pagina velen malen beter indexeren.
Ik heb de opzet trouwens gejat van tngames.nl, midden bovenin de pagina, de 5 punten met vinkjes ervoor. Dit is redelijk vergelijkbaar met de opzet die in het plaatje van gameshopnederland staat. Kun je meteen zien dat de uitlijning en resolutie optimaal zijn.
Arabyus edit: Dubbelposten is niet toegestaan. Graag gebruik maken van "wijzig".
Quote:
Inderdaad, daarom gaan we dit ook zeker aanpakken. [..]
Ik denk niet dat het alleen belangrijk is wat wettelijk verplicht is, maar ook welke service je wil bieden. Ik zou het persoonlijk zeer prettig vinden als de webwinkel de retourstuurkosten vergoedt wanneer een product defect is buiten de schuld van de klant om, ook al is het niet verplicht. Ik denk ook dat de meeste andere webshops deze optie aanbieden.
Daarbij, de retourstuurkosten zijn zodanig hoog ten opzichte van de aanschafprijs, dat ik het niet netjes zou vinden de klant hier voor op te laten draaien. Dit zou voor mij in ieder geval een reden zijn hier niet te kopen. Stel ik koop een game van €5, en hij blijkt defect (krassen oid) buiten mijn schuld om, dan heb ik geen zin om bijna €3 aan verzendkosten te betalen om het retour te sturen.
Mijn tip, gewoon alle retourstuurkosten voor eigen rekening nemen, en je hebt er een bult tevreden klanten bij
Gepost door: Il mark lI op 30-10-2015 17:34
Ik denk niet dat het alleen belangrijk is wat wettelijk verplicht is, maar ook welke service je wil bieden. Ik zou het persoonlijk zeer prettig vinden als de webwinkel de retourstuurkosten vergoedt wanneer een product defect is buiten de schuld van de klant om, ook al is het niet verplicht. Ik denk ook dat de meeste andere webshops deze optie aanbieden.
Daarbij, de retourstuurkosten zijn zodanig hoog ten opzichte van de aanschafprijs, dat ik het niet netjes zou vinden de klant hier voor op te laten draaien. Dit zou voor mij in ieder geval een reden zijn hier niet te kopen. Stel ik koop een game van €5, en hij blijkt defect (krassen oid) buiten mijn schuld om, dan heb ik geen zin om bijna €3 aan verzendkosten te betalen om het retour te sturen.
Mijn tip, gewoon alle retourstuurkosten voor eigen rekening nemen, en je hebt er een bult tevreden klanten bij
Gepost door: Il mark lI op 30-10-2015 17:34
Quote:
Dat is iets vreemds wat de webwinkel software doet. Ik denk dat ik hier naar ga kijken als ik klaar ben met het opzetten van ons assortiment. Misschien kan het worden opgelost want het ziet er inderdaad een beetje onprofessioneel uit.Eerste wat ik zie als ik op de site kom zijn een paar lage resolutie plaatjes. Dit schreeuwt voor mij als een no go area. Heb ze hieronder even geplakt.
....
Nu ik ze hier in het topic zie is de bovenste al beter dan op de site, dus misschien zijn ze groter gemaakt dan dat ze daadwerkelijk zijn? Die andere met het Ideal logo is ook al iets beter maar moet beter kunnen. Moet trouwens ook een spatie voor "morgen in huis!" en "snelle klantenservice" staat net wat verder dan de rest iets wat slordig als je het mij vraagt
....
Nu ik ze hier in het topic zie is de bovenste al beter dan op de site, dus misschien zijn ze groter gemaakt dan dat ze daadwerkelijk zijn? Die andere met het Ideal logo is ook al iets beter maar moet beter kunnen. Moet trouwens ook een spatie voor "morgen in huis!" en "snelle klantenservice" staat net wat verder dan de rest iets wat slordig als je het mij vraagt
Quote:
Wij gebruiken de software van MijnWebWinkel dus ik weet niet of ik dit kan gebruiken in de software. Als we toe zijn aan nieuwe software en een nog betere webshop dan kunnen we dit denk ik wel toepassen. Misschien is het een idee om het geheel te vervangen door wat html code.
Bijvoorbeeld iets in de trend van (ik weet niet hoe bekend je bent met html)
Bijvoorbeeld iets in de trend van (ik weet niet hoe bekend je bent met html)
- ✓Op werkdagen voor 17:00 besteld, morgen in huis!
- ✓Bij aankoop van 2 of meer games, of meer dan €50, gratis verzending!
- ✓Lage verzendkosten vanaf €2.10
- ✓14 dagen bedenktijd en 3 maanden garantie
- ✓Snelle klantenservice, antwoord binnen 24 uur!
en vervolgens op de id "checkmark" kun je vanuit je css de vinkjes vooraf aan elke regel een kleur/afmeting en styling geven (of eventueel inline in de div). Zo ben je in ieder geval zeker van een "oneindige" resolutie en zit alles altijd goed uitgelijnt. De ideal, postnl en NL logo moet je dan nog even los als plaatjes toevoegen (lossless comprimeren tot exact de goede resolutie), en van de knoppen gewoon even losse html buttons maken, dat werkt gewoon stukken beter.
Daarbij, als bonus, is de download grootte / laadtijd van je pagina stukken sneller, en kan google de content van je pagina velen malen beter indexeren.
We hebben trouwens al best veel aanvragen binnen gehad voor games verkopen. Ik wil jullie hiervoor danken! Alsnog hebben we nog steeds veel games nodig en lopen de twee acties ook nog. Aanvragen zijn dus altijd welkom en worden snel behandeld.
Met vriendelijke groeten,
Gameshop Nederland
www.gameshopnederland.nl
Quote:
Dat is wel een voordeel voor mij als verkoper. Misschien ga ik maar eens een paypal acount maken
Je zou ook kunnen overwegen PayPal toe te voegen als betaalmethode.
PayPal betaalt evt retourkosten terug aan haar klanten (Bron)
Gepost door: Gryphonrider op 30-10-2015 19:24
PayPal betaalt evt retourkosten terug aan haar klanten (Bron)
Gepost door: Gryphonrider op 30-10-2015 19:24
Vaak kun je wel een textvak o.i.d. toevoegen, html code plaatsen in dit tekstvak werkt over het algemeen gewoon. Soms kan je in het tekstveld ergens een html knop aanklikken, of de content plaatsen tussen html tags
Of PayPal voor jou interessant is, is afhankelijk van je marge.
Ze rekenen 3,4% + €0,35 per transactie, wordt minder als je meer transacties hebt. Als koper vind ik het niet chique als 'losse' PayPal-kosten worden gerekend door een (web)winkel, maar dat is natuurlijk ook een oplossing.
Sommige verkopers kiezen er voor, PayPal niet aan te bieden juist door die aankoopgarantie. Als een koper claimt niks ontvangen te hebben, betaalt PayPal terug en haalt het geld bij de verkoper. Wordt mee gefraudeerd, maar je kan als verkoper ook zelf actie ondernemen. Als bij een klant substantieel meer goederen niet aankomen, zou ik vragen of op een ander adres mag worden geleverd. Er zijn 'risico-wijken' nl. Als op dat andere adres ook meer niet aankomt, zou ik niet meer leveren aan die klant. Zakelijk gezien prima verdedigbaar, zeker als je de reden van niet meer leveren toelicht. Niet beschuldigend, je kan meestal niet 100% aantonen dat er sprake is van fraude.
Je mag me altijd een PM sturen, ik help je graag
Zal dit topic niet verder 'spammen'
I'm not deaf (I'm just ignoring you)
Quote:
Bedankt voor de info! Ik ga het zeker overwegen om paypal aan te bieden.'k Heb (nog) geen zakelijke ervaring met PayPal, maar ben als particuliere koper erg tevreden. Aankoopgarantie, goede Support, disputen met verkopers worden naar volle tevredenheid afgewikkeld. Een iDEAL-betaling is veilig, maar de bank ondersteunt niet als niet wordt geleverd. Mijn 1e bestelling is danook altijd met PayPal, als de (web)winkel 't aanbiedt.
Of PayPal voor jou interessant is, is afhankelijk van je marge.
Ze rekenen 3,4% + €0,35 per transactie, wordt minder als je meer transacties hebt. Als koper vind ik het niet chique als 'losse' PayPal-kosten worden gerekend door een (web)winkel, maar dat is natuurlijk ook een oplossing.
Sommige verkopers kiezen er voor, PayPal niet aan te bieden juist door die aankoopgarantie. Als een koper claimt niks ontvangen te hebben, betaalt PayPal terug en haalt het geld bij de verkoper. Wordt mee gefraudeerd, maar je kan als verkoper ook zelf actie ondernemen. Als bij een klant substantieel meer goederen niet aankomen, zou ik vragen of op een ander adres mag worden geleverd. Er zijn 'risico-wijken' nl. Als op dat andere adres ook meer niet aankomt, zou ik niet meer leveren aan die klant. Zakelijk gezien prima verdedigbaar, zeker als je de reden van niet meer leveren toelicht. Niet beschuldigend, je kan meestal niet 100% aantonen dat er sprake is van fraude.
Je mag me altijd een PM sturen, ik help je graag
Zal dit topic niet verder 'spammen'
Gepost door: Gryphonrider op 31-10-2015 07:49
Of PayPal voor jou interessant is, is afhankelijk van je marge.
Ze rekenen 3,4% + €0,35 per transactie, wordt minder als je meer transacties hebt. Als koper vind ik het niet chique als 'losse' PayPal-kosten worden gerekend door een (web)winkel, maar dat is natuurlijk ook een oplossing.
Sommige verkopers kiezen er voor, PayPal niet aan te bieden juist door die aankoopgarantie. Als een koper claimt niks ontvangen te hebben, betaalt PayPal terug en haalt het geld bij de verkoper. Wordt mee gefraudeerd, maar je kan als verkoper ook zelf actie ondernemen. Als bij een klant substantieel meer goederen niet aankomen, zou ik vragen of op een ander adres mag worden geleverd. Er zijn 'risico-wijken' nl. Als op dat andere adres ook meer niet aankomt, zou ik niet meer leveren aan die klant. Zakelijk gezien prima verdedigbaar, zeker als je de reden van niet meer leveren toelicht. Niet beschuldigend, je kan meestal niet 100% aantonen dat er sprake is van fraude.
Je mag me altijd een PM sturen, ik help je graag
Zal dit topic niet verder 'spammen'
Gepost door: Gryphonrider op 31-10-2015 07:49
Quote:
Ik heb het uitgezocht maar helaas kan dit niet in de software van MijnWebWinkel. Ik denk dat ik dan maar de afbeeldingen moet aanpassen zodat ze er mooier uit zien in MijnWebWinkel en in de webshop.
Ik heb zelf eens wat gedaan in 123webshop, dat denk ik ongeveer vergelijkbaar is.
Vaak kun je wel een textvak o.i.d. toevoegen, html code plaatsen in dit tekstvak werkt over het algemeen gewoon. Soms kan je in het tekstveld ergens een html knop aanklikken, of de content plaatsen tussen html tags
Vaak kun je wel een textvak o.i.d. toevoegen, html code plaatsen in dit tekstvak werkt over het algemeen gewoon. Soms kan je in het tekstveld ergens een html knop aanklikken, of de content plaatsen tussen html tags
Plaats de afbeelding met een zeer hoge resolutie op de website, vervolgens een pagespeed insights analyse doen via google ()https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=gameshopnederland.nl&tab=desktop, en dan redelijk onderaan de pagina de geoptimaliseerde afbeeldingsbestanden downloaden.
Als je deze geoptimaliseerde afbeeldingen op de site zet, zou het er goed uit moeten zien, zonder dat de afbeeldingen onnodig groot zijn. Je kan op de huidige site een besparing van 69% halen van de website grootte door enkel de geoptimaliseerde afbeeldingen te gebruiken.
We beginnen iets later met verkopen zodat we wat meer de tijd hebben om goed op te starten. Alsnog zoeken wij veel games! De actie van 5% extra op je games (vanaf 3 games) loopt alleen nog maar vandaag en morgen. Ook krijg je nog steeds bij 10 games of meer een cadeaubon van €5,00,-.
Quote:
Ik ga eens kijken, bedankt!
In dat geval misschien een kleine tip:
Plaats de afbeelding met een zeer hoge resolutie op de website, vervolgens een pagespeed insights analyse doen via google ()https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=gameshopnederland.nl&tab=desktop, en dan redelijk onderaan de pagina de geoptimaliseerde afbeeldingsbestanden downloaden.
Als je deze geoptimaliseerde afbeeldingen op de site zet, zou het er goed uit moeten zien, zonder dat de afbeeldingen onnodig groot zijn. Je kan op de huidige site een besparing van 69% halen van de website grootte door enkel de geoptimaliseerde afbeeldingen te gebruiken.
Plaats de afbeelding met een zeer hoge resolutie op de website, vervolgens een pagespeed insights analyse doen via google ()https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=gameshopnederland.nl&tab=desktop, en dan redelijk onderaan de pagina de geoptimaliseerde afbeeldingsbestanden downloaden.
Als je deze geoptimaliseerde afbeeldingen op de site zet, zou het er goed uit moeten zien, zonder dat de afbeeldingen onnodig groot zijn. Je kan op de huidige site een besparing van 69% halen van de website grootte door enkel de geoptimaliseerde afbeeldingen te gebruiken.
De afgelopen dagen heb ik een aantal oproepen voor Playstation 3 games op het forum geplaatst. Hieruit zijn een aantal aanvragen gekomen maar uiteindelijk maar weinig verkopen. Daarom hebben we besloten om ons nu zowel op Playstation 3 en 3DS te gaan richten. Natuurlijk komen andere consoles op een later tijdstip aan bod. Wij kopen vanaf nu zowel 3DS consoles als games in. Hopelijk komen er nu meer aanvragen voor Playstation 3 en de 3DS zodat wij ons assortiment kunnen vergroten. Als dat lukt kunnen we waarschijnlijk volgende week beginnen met verkopen . Alleen vanavond nog krijg je 5% extra op de geboden prijs voor je games.
Met vriendelijke groeten,
Gameshop Nederland
www.gameshopnederland.nl
We hebben vanaf nu Ideal dus er kan worden besteld! Omdat we vandaag officieel zijn begonnen geven we alleen deze week 5% korting op uw bestelling met de kortingscode "FEEST".
Ook hebben we de vormgeving van onze website aangepast . Wij zoeken nog steeds Playstation 3 games. Voortaan kunt u uw games verkopen via de pagina "inkoop".
Wij hopen u snel te kunnen verwelkomen in onze webshop!
Met vriendelijke groeten,
Gameshop Nederland
Even een korte update:
Vanaf Dinsdag beginnen wij met Same Day Delivery! Wanneer u voor 12:00 Besteld heeft u uw bestelling dezelfde dag al in huis tussen 18:00 en 22:00 uur. De kosten hiervoor zijn €12,00 en bij Bestedingen boven de €120,00,- is de Same Day Delivery helemaal gratis.
Uiteraard hebben wij buiten Same Day Delivery ook onze standaard tarieven. Hiermee verzenden we via PostNL en heeft u uw bestelling de volgende dag in huis.
1 Game: €2,10,-
2 Games of een bedrag >€50,00,- : Gratis
1 Game, Pakketpost: €4,90,-
2 Games, Pakketpost: Gratis
€50,00,- of meer, Pakketpost: Gratis.
Ons assortiment is de afgelopen dagen ook al vergroot maar mocht u nog games hebben en die snel willen verkopen, wij kopen ze graag in! Misschien heeft u vanavond al een bod op uw games....
Voor meer informatie kunt u onze webwinkel of facebook pagina in de gaten houden. Vergeet onze pagina niet te liken want momenteel hebben wij een Like en Win actie!
https://www.facebook.com/gameshopnederland
Wij zien u graag terug in onze webwinkel!
Met vriendelijke Groeten,
Gameshop Nederland
www.gameshopnederland.nl
Vanaf vandaag weer een nieuwe actie!
Sinterklaas is sinds gister in het land en hij geeft net als ieder jaar weer cadeautjes weg, ook bij Gameshop Nederland. Een van de games in ons assortiment heeft sinterklaas geselecteerd om gratis weg te geven! Welke dit is weten wij niet. Hoe kom je hier achter? Doe voor 5 december een bestelling bij Gameshop Nederland en misschien zit er wel een brief van sinterklaas bij jouw bestelling. Als er een brief van sinterklaas bij jouw bestelling zit dan wordt je volledige aankoop bedrag teruggestort!
Doe vandaag nog een bestelling bij Gameshop Nederland en wie weet is je game helemaal gratis! Vanaf dinsdag kun je hem zelfs al dezelfde dag in huis hebben! Je kunt bestellen via: www.gameshopnederland.nl
Met vriendelijke groeten,
Gameshop Nederland
Met alle respect, nu ben je een 13 in een dozijn 2e hands winkel met wel heel erg weinig voorraad. Wanneer je hier echt mee door wil gaan lijkt het mij verstandiger je ook te mengen in retro en current gen. Niemand zal zich ook zomaar melden bij een kleine shop om zijn/haar games te verkopen, daar moet je vooral zelf achteraan, dus opkopen via Marktplaats/rommelmarkten/etc is het devies.
Quote:
Wij verkopen geen eigen collectie, alles is of aangemeld of zelf gekocht door ons. wij streven ernaar om iedere week weer 10 games te plaatsen. Ik wil je website niet aanvallen, maar waarom enkel PS3 games? Last gen games zijn normaal gesproken games waar de minste vraag naar is. Nu lijkt het er meer op (en dat zal grotendeels waarschijnlijk ook wel zijn) dat je je eigen collectie aan het verkopen bent.
Met alle respect, nu ben je een 13 in een dozijn 2e hands winkel met wel heel erg weinig voorraad. Wanneer je hier echt mee door wil gaan lijkt het mij verstandiger je ook te mengen in retro en current gen. Niemand zal zich ook zomaar melden bij een kleine shop om zijn/haar games te verkopen, daar moet je vooral zelf achteraan, dus opkopen via Marktplaats/rommelmarkten/etc is het devies.
Gepost door: Ramon NL op 15-11-2015 21:19
Met alle respect, nu ben je een 13 in een dozijn 2e hands winkel met wel heel erg weinig voorraad. Wanneer je hier echt mee door wil gaan lijkt het mij verstandiger je ook te mengen in retro en current gen. Niemand zal zich ook zomaar melden bij een kleine shop om zijn/haar games te verkopen, daar moet je vooral zelf achteraan, dus opkopen via Marktplaats/rommelmarkten/etc is het devies.
Gepost door: Ramon NL op 15-11-2015 21:19
Momenteel overwegen wij de volgende stap voor onze webshop en ik denk zeker dat jouw reactie ons weer een stap verder helpt. Zo weten we ook wat onze klanten en bezoekers voor een gevoel krijgen bij onze webshop en zo kunnen we ons daar op aanpassen
Bedankt voor je reactie!