Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

gamevision.org

[Begin]  |10|11|12|13|14|15|16(25)  [Eind]
Door Haantje85 (13 reacties) op 06-09-2009 17:10
Quote:
[..]

Beste,

Is inmiddels wel geregeld (eind vorige week), dus zal er in deze dagen wel op staan.

Met vriendelijke groet,
Gepost door: GameVision op 31-08-2009 08:30
Helaas nog steeds geen geld ontvangen!
Kijk het aub nog even na ordernr: 8407.
GameVision
Door GameVision (338 reacties) op 06-09-2009 18:53
Beste,

Zal het nakijken een een screenshot sturen naar het email adres wat bij de account staat.

Met vriendelijke groet,
www.gamevision.nl
Door Appelflappie (10 reacties) op 07-09-2009 10:48
Quote:



Gamevision,

Er is weer een maand voorbij en mijn geld is nog steeds niet teruggestort. Ordernr. 8167. Gaarne 51,99 overmaken. Wettelijk gezien had het geld al op mijn rekening moeten staan, dus als ik jou was, zou ik er vandaag nog even werk van maken.

Appelflappie
Gepost door: Appelflappie op 24-08-2009 07:57

----------------

Beste,

Ga ik even nakijken en indien nog niet in orde zal ik het in orde maken.

Met vriendelijke groet,
Gepost door: GameVision op 27-08-2009 08:08

----------------

Nog steeds niets ontvangen, hoor.

Gepost door: Appelflappie op 01-09-2009 15:09

----------------

Beste,

Die van u is vandaag verwerkt. Moet er dus ook deze week opstaan.

Met vriendelijke groet,
Gepost door: GameVision op 01-09-2009 16:09


Gamevision,

Wederom niets ontvangen.


Door Haantje85 (13 reacties) op 07-09-2009 16:04
Quote:
Beste,

Zal het nakijken een een screenshot sturen naar het email adres wat bij de account staat.

Met vriendelijke groet,
Gepost door: GameVision op 06-09-2009 18:53
Ik hou mn mail in de gaten, helaas nog niets ontvangen....
Deze week verloopt het 30 dagen termijn dat u heeft om het geld terug te storten na annuleren, hou hier rekening mee!
GameVision
Door GameVision (338 reacties) op 07-09-2009 16:10
Beste,

Email wordt vandaag gestuurd. Maar zoals bekend doe ik alles in de avonduren dus vandaar dat u nog geen bericht heeft ontvangen vandaag.

Hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd,

Met vriendelijke groet,
www.gamevision.nl
Door Racefrans (2 reacties) op 08-09-2009 15:25
Quote:
Ook ik heb problemen met gamevision .
Telefonisch zijn ze niet te bereiken en op mail wordt niet gereageerd .
Ik heb voor mijn zoon xbox live en een xbox wireless network adapter bestelt , met duidelijk verzoek om beide tegelijk te leveren omdat ik aan alleen xbox live zonder adapter ook niets heb . De adapter is helaas nooit gelevert en een xbox live code is via de mail gekomen maar zoals gezegt daar heb ik dus niets aan .
Vervolgens tot vervelens aan toe geprobeerd de shop te benaderen en via mail order geannulleerd maar er wordt niet gereageerd .
Bij deze dus maar via deze manier proberen mijn geld terug te krijgen want zo te zien wordt dit forum wel serieus genomen door gamevision .
Jammer dat het zo moet .
Mijn bestelnummmer is 8544 van de datum 9 juli 2009 !!!
graag 103,94 euro terug storten en bestelling annuleren , ik laat weten hoe het afloopt
Gepost door: Racefrans op 02-09-2009 14:38
Nog steeds niets gehoord van gamevision
Mijn bestelnummmer is 8544 van de datum 9 juli 2009 !!!
Door Michel8 (30 reacties) op 08-09-2009 15:53
Denk dat ik maar gauw bij hun ga bestellen
Door ThymeS (744 reacties) op 08-09-2009 16:12
ja echt een geweldigge shop is gamevision :|
Door Haantje85 (13 reacties) op 08-09-2009 17:51
Quote:
Beste,

Email wordt vandaag gestuurd. Maar zoals bekend doe ik alles in de avonduren dus vandaar dat u nog geen bericht heeft ontvangen vandaag.

Hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd,

Met vriendelijke groet,
Gepost door: GameVision op 07-09-2009 16:10
Geen email ontvangen van jullie zoals je beloofd had??!
Ook nog geen geld op mijn rekening!
Nogmaals houd u rekening met de 30 dagen deze week is dat ten einde.
Door Chrisje41 (6 reacties) op 08-09-2009 20:02
Beste Gamevision,

Ik wacht nu al meer dan 30 dagen op mijn geld. Waar blijft mijn geld?

Order nr. 8565
Nielsvannoort
Door Nielsvannoort (32 reacties) op 09-09-2009 01:43
tip van mij heb in hetzelfde scheutje gezeten als jullie heb ook langer als 30 dagen op mijn geld kunnen wachten

als ie moeilijk doet wat ie waarschijnlijk doet dan moe je gewoon gaan zeiken bij da keurmerk van hem Qshops of zoiets

hele behulpzame mensen daar die je echt helpen je geld terug te krijgen
bij mij heeft het goed gewerkt en heb mijn geld uiteindenlijk terug gekregen

maar je moet het ook echt komen halen want anders gebeurt er niks
Door Bibber (3 reacties) op 09-09-2009 11:01
Quote:
Het is niet de bedoeling dat hier iedereen lekker openbaar zijn orders gaat oplossen. Als je annuleert, heeft de verkoper gewoon 30 dagen de tijd om het geld terug te storten. Of je het nu leuk vindt of niet, maar je hoeft heus niet te bellen met je rechtsbijstand of met radar, want die zeggen ook gewoon dat ze pas actie ondernemen nadat de verkoper in gebreke is gebleven (en dat is niet zo als er nog geen 30 dagen voorbij zijn).

Natuurlijk hopen wij wel met iedereen dat alles snel wordt opgelost.
Gepost door: ktugach op 20-07-2009 19:35

In dat geval lijkt het mij verstandig om toch maar even krachten te gaan bundelen en radar of opgelicht in te lichten, want ik wacht nu al ongeveer 3 maanden op mijn order. En naar wat ik gelezen heb hier op het forum, ben ik niet de enige. Op mailtjes wordt niet meer gereageerd, zijn telefoon staat uit en dat ticketsysteem op de website wordt ook niet op gereageerd. Zijn er meerdere mensen die hier helaas geen andere uitweg zien om hun geld terug te krijgen dan op deze manier? Stuur mij dan even een PM dan kunnen we het e.e.a. regelen.

Beste gamevision, ik zou graag het geld van mijn order (8365)teruggestort zien op mijn rekening. Ik ben het onderhand wel meer dan beu.
Door Appelflappie (10 reacties) op 09-09-2009 11:28
Quote:
tip van mij heb in hetzelfde scheutje gezeten als jullie heb ook langer als 30 dagen op mijn geld kunnen wachten

als ie moeilijk doet wat ie waarschijnlijk doet dan moe je gewoon gaan zeiken bij da keurmerk van hem Qshops of zoiets

hele behulpzame mensen daar die je echt helpen je geld terug te krijgen
bij mij heeft het goed gewerkt en heb mijn geld uiteindenlijk terug gekregen

maar je moet het ook echt komen halen want anders gebeurt er niks
Gepost door: Nielsvannoort op 09-09-2009 01:43

Heb ik geprobeerd.
Qshops heeft deze shop echter geroyeerd en doet dus geen zaken meer met hem. Ze kregen veel te veel klachten. Zo te zien klopt dat wel.....

Bij zijn nieuwe keurmerk: Thuiswinkel Keurmerk heb ik een week geleden een klacht ingediend. Tot op heden niets mee gebeurd.

@Bibber je hebt een PM van mij gekregen.
Nielsvannoort
Door Nielsvannoort (32 reacties) op 09-09-2009 14:47
ouch daar heb ik geen ervaring mee bij Qshops werd ik echt goed geholpen maar met het thuiswinkel keurmerk heb ik geen ervaring ik hoop voor je dat hun nog wat kunnen man anders zou ik tog ma eens na de politie gaan ofzo
Coenitje
Door Coenitje (963 reacties) op 09-09-2009 15:50
4200 punten bestelt ergens vorige week, de status is nogsteeds 'betaling ontvangen' terwijl er staat dat het binnen 24 uur word gelevert
Verlos mij en geef me mijn punten
If games make you violent. Does Monopoly make you a millionaire?
Door Chrisje41 (6 reacties) op 09-09-2009 22:26
Mensen,

Het bedrijf dat de site beheert is Hosting2go. En ik weet dat zei niet zo blij zijn als er fraude gepleegd wordt met hun sites. Daarom stel ik voor dat we allemaal een mail sturen naar het hosting bedrijf met de oplichting die door Gamevision.org wordt gepleegd.
GameVision
Door GameVision (338 reacties) op 09-09-2009 23:29
Beste mensen,

Ik ga de bovenstaande zaken morgen nakijken en indien niet opgelost tevens oplossen. Er zal hier dus helemaal geen sprake zijn van oplichting. Komt meer door de drukte op dit moment dat sommige zaken wat langer duren dan normaal de bedoeling is.

Mocht iemand nog vragen hebben over een order stuur dan een email naar info@gamevision.org of maak een ticket aan op de site (waar de voorkeur naar uitgaat)

Met vriendelijke groet,

www.gamevision.nl
Door Appelflappie (10 reacties) op 10-09-2009 15:37
Quote:
Beste mensen,

Ik ga de bovenstaande zaken morgen nakijken en indien niet opgelost tevens oplossen. Er zal hier dus helemaal geen sprake zijn van oplichting. Komt meer door de drukte op dit moment dat sommige zaken wat langer duren dan normaal de bedoeling is.

Mocht iemand nog vragen hebben over een order stuur dan een email naar info@gamevision.org of maak een ticket aan op de site (waar de voorkeur naar uitgaat)

Met vriendelijke groet,

Gepost door: GameVision op 09-09-2009 23:29

Dat zal dan in mijn geval +/- de 6de keer zijn dat je er naar gaat kijken, steeds zonder resultaat. Via de mail en via tickets werkt ook niet. Mijn laatste ticket van 25 augustus is tot nu toe onaangeroerd gebleven door Gamevision.

Kom je beloften eens na, zodat wanhopige mensen geen wanhopige stappen hoeven te ondernemen. Als je het zelf niet kan bolwerken, neem dan een stagiair, familielid of uitzendkracht aan of haal een paar nachten door om de achterstand weg te werken.

Kijkende naar de reacties van mensen op dit forum, begin je je op heel erg glad ijs te begeven. Raar dat je dat risico wil nemen.

Geld overmaken naar mijn / een rekening is nog geen 5 minuten werk.
J-roen
Door J-roen (1391 reacties) op 10-09-2009 17:16
Quote:
Mensen,

Het bedrijf dat de site beheert is Hosting2go. En ik weet dat zei niet zo blij zijn als er fraude gepleegd wordt met hun sites. Daarom stel ik voor dat we allemaal een mail sturen naar het hosting bedrijf met de oplichting die door Gamevision.org wordt gepleegd.
Gepost door: Chrisje41 op 09-09-2009 22:26

dat is alleen de hostingprovider van gamesvision, die zullen niet veel voor je kunnen doen...
check ook ons forumpiej , http://www.funnyforum.nl
Door Sebastiano (1 reacties) op 10-09-2009 20:53
Beste GameVison,

Graag nadere informatie over Ordernummer: 00008597 zijn nu al 8 weken aan het wachten op de game TMNT terwijl deze wel op voorraad leek. Ticket aangemaakt maar geen antwoord en als we proberen te bellen de voice-mail. Ik zou graag willen weten of de game uberhaubt nog komt.

Sebastiano
[Begin]  |10|11|12|13|14|15|16(25)  [Eind]