Quote:
Mijn pakket van Shopto.net is net aangekomen.
Zij hebben een bug in hun systeem waarbij zij een zooi maken van NL adres. Dit hebben zij van mijn adres gemaakt:
Mijn Naam
Mijn Straat 5
6000AA Ede
BRIDGEWATER
Netherlands
Een phantom BRIDGEWATER, dus.
Het oorspronkelijk adres was niet meer zichtbaar op mijn pakket, maar ik vermoed dat zij de postcode en huisnummer verkeerd hebben ingevuld.
Gepost door: Radicalbyte op 11-11-2020 19:18
Zij hebben een bug in hun systeem waarbij zij een zooi maken van NL adres. Dit hebben zij van mijn adres gemaakt:
Mijn Naam
Mijn Straat 5
6000AA Ede
BRIDGEWATER
Netherlands
Een phantom BRIDGEWATER, dus.
Het oorspronkelijk adres was niet meer zichtbaar op mijn pakket, maar ik vermoed dat zij de postcode en huisnummer verkeerd hebben ingevuld.
Gepost door: Radicalbyte op 11-11-2020 19:18
En jij had ook pikmin besteld?
Ze hebben bridgewater erbij gezet begrijp ik ?
Kon je hem wel volgens in de PostNL app of zag je hem ook bij je post staan als afbeelding ?
MARIO *Nintendo Switch Friend code: 5017-8965-3208 *PSN: mark1541
MARIO *Nintendo Switch Friend code: 5017-8965-3208 *PSN: mark1541
Quote:
Ik kan m namelijk nog steeds niet zien in de PostNL app en volgens tracking van Royal Mail is hij in Serbia
Gepost door: Mark1541 op 12-11-2020 09:16
Gepost door: Mark1541 op 12-11-2020 09:16
Royal Mail zou ik sowieso niet vanuit gaan. Toen die van mij bezorgd was op woensdag 4 november (terwijl hij dus eigenlijk pas bezorgd was op vrijdag 6 nov), kreeg ik een dag later via Royal Mail te zien dat ze een failed delivery attempt hadden in Israel.
Wat mij frustreert, is dat er overduidelijk iets fout gaat. Gekke landen, supersnelle transporten tussen deze landen, veel sorteringen en problemen... en als consument heb je nul invloed. Ik ben echt mega blij dat ik met Paypal heb betaald, want van ShopTo blijf ik niks horen. Zo jammer.
Ik heb ze ook gemeld dat er meerdere mensen van NL last hebben. Wellicht dus allen ook even een ticket openen. Ik heb ze ook een link van dit topic meegestuurd
Quote:
Ik heb net een reactie van shopto gekregen of hij al aangekomen is.
Ik heb ze ook gemeld dat er meerdere mensen van NL last hebben. Wellicht dus allen ook even een ticket openen. Ik heb ze ook een link van dit topic meegestuurd
Gepost door: JDM op 12-11-2020 11:34
Ik heb ze ook gemeld dat er meerdere mensen van NL last hebben. Wellicht dus allen ook even een ticket openen. Ik heb ze ook een link van dit topic meegestuurd
Gepost door: JDM op 12-11-2020 11:34
Je kunt toch pas na 20 dagen een claim in dienen? Tenminste dat staat in het formulier als je een vermist item hebt.
Mijn vidya collectie: https://goo.gl/snZvdm
Hello,
Thank you for your message, Sorry for the delay in response.
When taking a further look into this for you, I can see that this is currently showing as delivered on the 10th.
As this is the case, I believe that this item is now with you.
Please confirm if this is correct.
I look forward to your reply,
Kind Regards,
MARIO *Nintendo Switch Friend code: 5017-8965-3208 *PSN: mark1541
Geen veranderingen meer in de tracking van Royal Mail sinds 5 november en PostNL herkent de trackingcode nog steeds niet op internationalparceltracking. Ook nog niks ontvangen, terwijl er staat dat het op 3 november bezorgd is.
Ik heb inmiddels Pikmin met verjaardagskorting bij Wehkamp besteld, als Shopto eindelijk de ticket oppakt kan ik via hen of via Paypal verder, maar vanavond ook eindelijk verder spelen!
πΌππ§π»βπ¦±π¦ ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Quote:
Al vaker besteld maar nog niet eerder gehad. Normaal zijn ze behoorlijk snel qua verzending. Lijkt een combinatie van foute labels aan hun kant maar ook een rommeltje bij Royal Mail waardoor t fout is gegaan
Wat een gedoe met die shop.... Is het alleen met Pikmin zo?
Gepost door: Eek2nd op 12-11-2020 13:22
Gepost door: Eek2nd op 12-11-2020 13:22
Quote:
Interessant, iemand van dit forum heeft zojuist contact opgenomen met mij, met dezelfde tracking code! En die woont dus in de plaats waar mijn pakket heenging. Maar heeft nog niks ontvangen.
Gepost door: Whoiswithme123 op 12-11-2020 13:48
Gepost door: Whoiswithme123 op 12-11-2020 13:48
Ik heb net deze persoon aan de lijn gehad. Hij heeft Pikmin 3 wel ontvangen, maar deze was geadresseerd aan iemand anders. Er is dus 1 tracking code voor meerdere personen. Misschien dat we daarom bij Royal Mail ook die dingen alle kant op zien gaan, naar verschillende landen, binnen 1 dag.
Oftewel: Meerdere mensen delen 1 tracking code. Dat is wat zeker is. Dus dat gaat bij jullie ook fout. Check dus even met PostNL hoe dit zit.
Quote:
Wat een gedoe met die shop.... Is het alleen met Pikmin zo?
Gepost door: Eek2nd op 12-11-2020 13:22
Gepost door: Eek2nd op 12-11-2020 13:22
Nee Nog nooit zoveel gezeik met een shop gehad toen ik er Animal Crossing had gepreordered. Het heeft een geschil bij PayPal gekost om mijn geld terug te krijgen, ShopTo wachtte tot de allerlaatste dag voor het geschil afliep met terugbetalen. Hun klanten"service" is om te janken zo slecht, nemen 0 verantwoordelijkheid (Γ‘ls ze al reageren, doen ze voornamelijk op Trustpilot) en schuiven alle schuld op jou af.
ʕ β’ᴥβ’ʔ
Quote:
[..]
Ik heb net deze persoon aan de lijn gehad. Hij heeft Pikmin 3 wel ontvangen, maar deze was geadresseerd aan iemand anders. Er is dus 1 tracking code voor meerdere personen. Misschien dat we daarom bij Royal Mail ook die dingen alle kant op zien gaan, naar verschillende landen, binnen 1 dag.
Oftewel: Meerdere mensen delen 1 tracking code. Dat is wat zeker is. Dus dat gaat bij jullie ook fout. Check dus even met PostNL hoe dit zit.
Gepost door: Whoiswithme123 op 12-11-2020 14:30
Ik heb net deze persoon aan de lijn gehad. Hij heeft Pikmin 3 wel ontvangen, maar deze was geadresseerd aan iemand anders. Er is dus 1 tracking code voor meerdere personen. Misschien dat we daarom bij Royal Mail ook die dingen alle kant op zien gaan, naar verschillende landen, binnen 1 dag.
Oftewel: Meerdere mensen delen 1 tracking code. Dat is wat zeker is. Dus dat gaat bij jullie ook fout. Check dus even met PostNL hoe dit zit.
Gepost door: Whoiswithme123 op 12-11-2020 14:30
Wat is de conclusie dan ?
MARIO *Nintendo Switch Friend code: 5017-8965-3208 *PSN: mark1541
MARIO *Nintendo Switch Friend code: 5017-8965-3208 *PSN: mark1541
Quote:
Maar je kan wel je geld terug vragen via je CC uitgever als je aflevergarantie hebt. (Bijv je bank of ICS)
Ik heb met creditcard betaald dus kan geen geschil openen helaas
Gepost door: Mark1541 op 12-11-2020 15:11
Gepost door: Mark1541 op 12-11-2020 15:11
Mijn vidya collectie: https://goo.gl/snZvdm
Quote:
Conclusie: 1 persoon krijgt 53 exemplaren Pixmin thuis
[..]
Wat is de conclusie dan ?
Gepost door: Mark1541 op 12-11-2020 15:11
Wat is de conclusie dan ?
Gepost door: Mark1541 op 12-11-2020 15:11
πΌππ§π»βπ¦±π¦ ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Quote:
[..]
Conclusie: 1 persoon krijgt 53 exemplaren Pixmin thuis
Gepost door: Eek2nd op 12-11-2020 17:39
Conclusie: 1 persoon krijgt 53 exemplaren Pixmin thuis
Gepost door: Eek2nd op 12-11-2020 17:39
Pffff
Ik hoop t van. Niet
Ik heb een debit creditcard van Bunq dus zal niet gaan denk ik
MARIO *Nintendo Switch Friend code: 5017-8965-3208 *PSN: mark1541
Quote:
[..]
Conclusie: 1 persoon krijgt 53 exemplaren Pixmin thuis
Gepost door: Eek2nd op 12-11-2020 17:39
Conclusie: 1 persoon krijgt 53 exemplaren Pixmin thuis
Gepost door: Eek2nd op 12-11-2020 17:39
Nou nee. Dat x mensen 1 pakket krijgen denk ik eerder. En dat er van alles fout gaat is sowieso duidelijk
Ik heb een claim bij PayPal gedaan. Wat er nu gebeurt is gewoon irritant geworden.
Het heeft bijna 2 weken geduurd, maar ze laten tenminste iets van zich horen.
Switch friends code: SW-2148-5746-6110.