Quote:
Ik heb een bericht terug met een aantal typefouten waarin ik de keuze krijg om het opnieuw op te laten sturen of een refund te krijgen.
Het heeft bijna 2 weken geduurd, maar ze laten tenminste iets van zich horen.
Gepost door: Stef op 12-11-2020 21:20
Het heeft bijna 2 weken geduurd, maar ze laten tenminste iets van zich horen.
Gepost door: Stef op 12-11-2020 21:20
Ik heb hem al geclaimd bij Paypal, dus als ik überhaupt nog een bericht krijg van ze, ga ik denk ik voor refund. Als het dan toch weer fout gaat, kan ik niet meer bij Paypal terecht en moet ik maar hopen mijn geld terug te krijgen.
Vindt het wel goed dat ze iets van zich laten horen, maar ze hadden dit beter aan kunnen pakken en kunnen communiceren dat ze op de hoogte zijn van het probleem en dit gaan proberen op te lossen. Maar soit, dat zou ik doen. En we zijn allemaal mensen en maken fouten. Ze doen het niet expres, maar ik vind het bijzonder hoe ze te werk zijn gegaan.
Update: net bericht gehad, geld terug.
Quote:
[..]
Ik heb dat bericht ook nooit gekregen. Zoals ik al zei, ga naar internationalparceltracking.com, voer daar de Track en Trace code in en kijk dan wat je krijgt. En als je niks krijgt met jouw adres, bel dan Post NL om te kijken waar je pakket wel heengaat.
Gepost door: Whoiswithme123 op 10-11-2020 10:43
Ik heb dat bericht ook nooit gekregen. Zoals ik al zei, ga naar internationalparceltracking.com, voer daar de Track en Trace code in en kijk dan wat je krijgt. En als je niks krijgt met jouw adres, bel dan Post NL om te kijken waar je pakket wel heengaat.
Gepost door: Whoiswithme123 op 10-11-2020 10:43
De Track and Trace die ik uiteindelijk heb ontvangen is van Royal Mail en niet van PostNL...
Daar staat op dit moment:
Updated on: Thursday 12 November 07:18am
Due to be delivered today by Wellingborough DO
Zondag zat het pakket in de USA
Quote:
[..]
De Track and Trace die ik uiteindelijk heb ontvangen is van Royal Mail en niet van PostNL...
Daar staat op dit moment:
Updated on: Thursday 12 November 07:18am
Due to be delivered today by Wellingborough DO
Zondag zat het pakket in de USA
Gepost door: Yoshisgalaxy op 13-11-2020 13:37
De Track and Trace die ik uiteindelijk heb ontvangen is van Royal Mail en niet van PostNL...
Daar staat op dit moment:
Updated on: Thursday 12 November 07:18am
Due to be delivered today by Wellingborough DO
Zondag zat het pakket in de USA
Gepost door: Yoshisgalaxy op 13-11-2020 13:37
De track and trace code van Royal Mail werkt ook bij internationalparceltracking.com, wat van Post NL is.
Quote:
[..]
De track and trace code van Royal Mail werkt ook bij internationalparceltracking.com, wat van Post NL is.
Gepost door: Whoiswithme123 op 13-11-2020 13:46
De track and trace code van Royal Mail werkt ook bij internationalparceltracking.com, wat van Post NL is.
Gepost door: Whoiswithme123 op 13-11-2020 13:46
Top. Nu zie ik het. Ik was vergeten mijn adresgegevens in te vullen.
Er staat inderdaad "Parcel not found".
Ik weet niet hoe ze er zo'n zooitje van hebben kunnen maken, maar het ergste vind ik dat ik dat shopto.net 0.0 communiceert. Al week geen enkele reactie op bericht naar servicemail of op de aangemaakte ticket. Voor mij dus de 1e maar ook laatste keer dat ik daar wat bestel.
Quote:
[..]
Ik heb hem al geclaimd bij Paypal, dus als ik überhaupt nog een bericht krijg van ze, ga ik denk ik voor refund. Als het dan toch weer fout gaat, kan ik niet meer bij Paypal terecht en moet ik maar hopen mijn geld terug te krijgen.
Vindt het wel goed dat ze iets van zich laten horen, maar ze hadden dit beter aan kunnen pakken en kunnen communiceren dat ze op de hoogte zijn van het probleem en dit gaan proberen op te lossen. Maar soit, dat zou ik doen. En we zijn allemaal mensen en maken fouten. Ze doen het niet expres, maar ik vind het bijzonder hoe ze te werk zijn gegaan.
Update: net bericht gehad, geld terug.
Geld terug via Paypal of via de mail geregeld ?
Gepost door: Whoiswithme123 op 13-11-2020 12:12
Ik heb hem al geclaimd bij Paypal, dus als ik überhaupt nog een bericht krijg van ze, ga ik denk ik voor refund. Als het dan toch weer fout gaat, kan ik niet meer bij Paypal terecht en moet ik maar hopen mijn geld terug te krijgen.
Vindt het wel goed dat ze iets van zich laten horen, maar ze hadden dit beter aan kunnen pakken en kunnen communiceren dat ze op de hoogte zijn van het probleem en dit gaan proberen op te lossen. Maar soit, dat zou ik doen. En we zijn allemaal mensen en maken fouten. Ze doen het niet expres, maar ik vind het bijzonder hoe ze te werk zijn gegaan.
Update: net bericht gehad, geld terug.
Geld terug via Paypal of via de mail geregeld ?
Gepost door: Whoiswithme123 op 13-11-2020 12:12
Heb je je geld terug gehad via Paypal of per mail ?
MARIO *Nintendo Switch Friend code: 5017-8965-3208 *PSN: mark1541
Quote:
[..]
Heb je je geld terug gehad via Paypal of per mail ?
Gepost door: Mark1541 op 13-11-2020 16:11
Heb je je geld terug gehad via Paypal of per mail ?
Gepost door: Mark1541 op 13-11-2020 16:11
Via paypal maar kreeg ongeveer tegelijkertijd een reactie op mijn ticket. Maar ik had PDFs vol bewijs dat ik in mijn recht stond. Research gedaan haha.
Heb maar een paypal refund aangemaakt.
MARIO *Nintendo Switch Friend code: 5017-8965-3208 *PSN: mark1541
Quote:
Al enige updates bij jullie ? Blijft hier stil na mijn reactie op mijn ticket.
Heb maar een paypal refund aangemaakt.
Gepost door: JDM op 17-11-2020 16:23
Heb maar een paypal refund aangemaakt.
Gepost door: JDM op 17-11-2020 16:23
Geen enkele reactie op mijn tickets nog, heb gisteren via Paypal een ticket geopend.
MARIO *Nintendo Switch Friend code: 5017-8965-3208 *PSN: mark1541
Heb een ticket geopend op 6 november omdat tracking echt raar liep, geen reactie. Nu weer zelf update gedaan dat hij in Engeland is afgeleverd, denk bij henzelf.
Hoe lang duurde het bij jullie voordat het geld er weer op stond?
MARIO *Nintendo Switch Friend code: 5017-8965-3208 *PSN: mark1541
Quote:
Nog eens 2 maanden 🙈😝
Gepost door: Eek2nd op 20-11-2020 22:05
Gepost door: Eek2nd op 20-11-2020 22:05
Nee ff serieus hoe lang duurt de terug betaling
MARIO *Nintendo Switch Friend code: 5017-8965-3208 *PSN: mark1541
Donderdag kreeg ik een mail met een shipment confirmation, inclusief tracking link. Sinds vrijdag zegt de tracking link van Royal Mail dat mijn game bij het postkantoor van South Midlands ligt. Nu dus nog steeds, op woensdag de week erop.
Moet ik me zorgen maken? Of kan het zijn dat ze het niet goed tracken en dat de game vandaag of morgen ineens op de mat ligt? Bedankt.