Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Mediamarkt

[Begin]  |353|354|355|356|357|358|359(467)  [Eind]
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39352 reacties) op 21-03-2018 11:10
Quote:
Alsof de mediamarkt niet even gemakkelijk 72k verlies kan hebben vanwege een prijsfoutje. Dat zijn bedragen voor zo'n concern waar ze niet wakker van liggen.
Gepost door: Care op 21-03-2018 11:08
Dus als iemand bij jou op het postkantoor roept; 'Ik ben mijn zending kwijt van een paar honderd euro!' Roep jij direct achter jouw bureau vandaan; 'Lol geef hem een paar honderd euro.'
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Care
Door Care (48397 reacties) op 21-03-2018 11:11
Quote:
Dus als iemand bij jou op het postkantoor roept; 'Ik ben mijn zending kwijt van een paar honderd euro kwijt!' Roep jij direct achter jouw bureau vandaan; 'Lol geef hem een paar honderd euro.'
Gepost door: Dagmar op 21-03-2018 11:10
Niet mijn afdeling. En ik werk niet op een postkantoor. Tevens was mijn post doordrenkt van sarcasme.
Man man man.
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39352 reacties) op 21-03-2018 11:12
Die van mij ook /onlypretending
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Door Wollewillie (189 reacties) op 21-03-2018 11:12
Quote:
[..]
Zou het voor de zekerheid doen.
Gepost door: Dagmar op 21-03-2018 10:59

Aan de ene kant wel logisch dat het moet. Je kan niet ongevraagd iets opgestuurd krijgen waar je niet om gevraagd hebt dus ik denk dat daar een bepaalde verplichting aan verbonden is van Media Markt om dit te vragen.

Net gemaild en bedankt voor de royale aanbieding
Door Nodfanatic (1326 reacties) op 21-03-2018 11:13
Quote:
Wtf is met mn paypal aan de hand dan?

Eerst €60 eraf vanwege kings editie
Toen weer 60€ terug op mn bank
Toen weer €60 eraf

En nu staat er dat ik als nog €60 verschuldigd ben aan paypal
Oftewel als MM dus €60 terug stort, ben ik alsnog dat geld kwijt ...
Gepost door: OneDay op 21-03-2018 11:09

Zal wel een nieuwe communicatiefout zijn: "Sorry, wanneer jullie 60 euro hebben betaald krijgen jullie een gratis game!"
Door ATM7 (3394 reacties) op 21-03-2018 11:14
Ik heb een gratis game aangeboden gekregeb
Niels
Door Niels (18390 reacties) op 21-03-2018 11:14
Quote:
[..]
Dus als iemand bij jou op het postkantoor roept; 'Ik ben mijn zending kwijt van een paar honderd euro!' Roep jij direct achter jouw bureau vandaan; 'Lol geef hem een paar honderd euro.'
Gepost door: Dagmar op 21-03-2018 11:10

Het enige wat ze bij de PostNL roepen als een zending van een miljoen miljard kwijt is is; "We zullen een onderzoek starten" en dan exact 48 uur later zeggen "Pakket is verloren".

Verder hoor je er dan niks meer van.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
ThaBEN
Door ThaBEN (5968 reacties) op 21-03-2018 11:18
Quote:
@Skull, we zeiken tien pagina's lang over dat de communicatie uitermate ruk is, omdat iedereen nep nieuws verspreid en mm zelf niks laat weten. Ik noem t nog steeds de mehdiamarkt.


@thaben er zijn een hele hoop mensen die meteen geïnformeerd hebben of dit klopt, als er 1000 mensen bellen met klopt dit wel, dan moet er toch echt wel een belletje ergens gaan rinkelen bij de mm, dat er iets niet klopt.
Als er vervolgens nog mensen specifiek tegen de mm gaan zeggen,;" jongens, die prijs klopt niet want...." en er dan nog niks aan gedaan wordt, maar besluit om last minute te cancelen en te compenseren, dan communiceer je toch echt niet goed naar je klanten, vervolgens liegen ze door te zeggen dat ze het niet binnen gaan krijgen ipv de waarheid. Begrijp me niet verkeerd, het is netjes opgelost en ze hadden dit niet hoeven te doen, maar ze hadden al veel langer iets moeten laten weten.
Gepost door: Swift op 21-03-2018 10:50

Misschien heb je gelijk, misschien ook niet. Wat ik probeer te zeggen is dat het aannames zijn die we nooit kunnen bewijzen.

We weten niet hoeveel mensen dit hebben aangekaart bij Media Markt.
(Op het totaal aantal dagelijkse orders die ze ontvangen zijn het misschien slechts een handje vol mensen geweest)

We weten niet sinds wanneer Media Markt zelf de bevestiging heeft ontvangen dat ze de King's Edition niet meer gaan ontvangen.
(Wellicht dachten ze tot vanochtend dat ze alsnog de orders van de King's Editions konden uitleveren)

We weten niet wat de echte reden is waardoor Media Markt de King's Edition niet kan uitleveren.
(Misschien liegen ze hierover om kosten te besparen, misschien is het daadwerkelijk de leverancier schuld).

Ik heb alleen een 'licht' vermoeden dat het voor sommige mensen puur een geldkwestie is, terwijl ze op de hoogte waren dat dit een prijsfout betrof.

De echte gamers onder ons die daadwerkelijk interesse hebben in de King's Edition vanuit een gamers perspectief, hebben deze waarschijnlijk toch wel ergens anders besteld. Die laten het echt niet afhangen van 1 enkele order van een duidelijke prijsfout bij Media Markt.

Dan irriteert het mij om zoveel negatieve berichten te zien puur omdat men vind ergens recht op te hebben terwijl ze bewust misbruik proberen te maken van een duidelijke prijsfout. Dat terwijl ze een gratis game krijgen aangeboden.

Maar ik zal proberen mij er niet druk om te maken en ga lekker genieten van mijn gratis game
PSN ID: ThaBEN_NL • youtube.com/@ThaBEN_NL • twitter.com/ThaBEN_NL • Feel a New Real | PS VR2
Xor
Door Xor (35277 reacties) op 21-03-2018 11:19
Quote:
[..]
Want het is natuurlijk heel makkelijk om te zeggen; 'Lol geef ze allemaal maar een gratis game!'

Typisch klanten gedrag; Denken altijd dat alles in een druk van een knop is gedaan. MediaMarkt heeft waarschijnlijk met hun leverancier moeten communiceren, intern moeten overleggen wat ze met dit probleem aan moeten, een passende oplossing moeten verzinnen (en kijken of dit haalbaar is. Financieel en of er genoeg kopietjes zijn om uit te delen) en kijken of ze ergens hun schade op kunnen verhalen.
Gepost door: Dagmar op 21-03-2018 11:05
Typisch klanten gedrag? Lees je wel mee of loop je hier alleen maar te lanterfanten? Je hebt zelfs niet eens de CE/KE besteld.

Sommige mensen werden door Media Markt gebeld. Ze krijgen te horen dat de CE/KE niet wordt geleverd en krijgen een alternatief aanbod aangeboden. Deze mensen plaatsen het op het forum.

Hoe kan het dat deze mensen dan het nieuws eerder weten dan de rest van de klanten? Het gaat niet om het oplossing. Maar het gaat om op de hoogte gehouden worden over de bestelling. Als het niet wordt geleverd, dan moeten ze niet sommige mensen gaan bellen, maar iedereen mailen met "Oh. Er was een fout gebleken bij deze bestelling." etc. Ze konden zeggen dat de oplossing later bekend zou worden, maar dat de bestelling uiteindelijk niet geleverd zou worden.

Dat ze nu voor iedereen met een oplossing komen, neemt ook niet weg dat andere mensen al eerder op de hoogte waren, omdat ze persoonlijk door Media Markt zijn benaderd. Mensen geloofde nog altijd niet wat er hier allemaal werden geplaatst, omdat sommigen het leuk vonden om te trollen. GJ heeft niet voor niks ook moeten bevestigen dat KapiteinKoek geen onzin zat uit te kramen.

Oplossing duurde misschien eventjes. Maar dat maakt niet zoveel uit. Het probleem is dat het nieuws "Bestelling wordt niet geleverd vanwege fout." niet al eerder aan iedereen werd doorgegeven, maar alleen aan een aantal mensen die door Media Markt persoonlijk zijn benaderd. Door dit soort dingen heb je alleen wat we de afgelopen dagen in deze topic hebben gezien. Niks anders dan alleen maar denken "Zegt deze persoon de waarheid? Of kraamt hij/zij onzin uit?", mensen die nutteloze/onzinnige berichten plaatsen en "Ik wacht wel af/Ik zie het wel". En dan vergeet je ook nog mensen die onzeker zijn over de bestelling waarna ze klantenservice hebben gebeld vanwege al de berichten/nieuws e.d.

Als Media Markt iedereen destijds een mail over de bestelling had gestuurd, dan hadden we deze dingen niet gehad en zou iedereen alleen afwachten op het nieuws omtrent de oplossing.

Quote:
[..]

De rest was tldr

Hoezo was het al bekend dat de CE niet geleverd zou worden vanwege een leveranciersfout? In welke geheime appgroep zit jij?

Gepost door: Swift op 21-03-2018 11:06
Ik heb vorige week gebeld. Niet alleen ik. Maar ook een ander member genaamd Obleon. En de medewerker aan de telefoon had de informatie aan mij ook verteld.

Het is dat jij en de rest niet wouden geloven. Hetzelfde ook met KapiteinKoek's z'n bericht.
Where am I Playstation Showcase? 🤡
Door YOLOYOLO (1870 reacties) op 21-03-2018 11:22
Quote:
[..]
Sommige mensen werden door Media Markt gebeld. Ze krijgen te horen dat de CE/KE niet wordt geleverd en krijgen een alternatief aanbod aangeboden. Deze mensen plaatsen het op het forum.

Hoe kan het dat deze mensen dan het nieuws eerder weten dan de rest van de klanten?
Gepost door: Xor op 21-03-2018 11:19

lijkt me vrij sterk dat dat echt is gebeurt.
Door Shonosuke (203 reacties) op 21-03-2018 11:30
Quote:
[..]
Typisch klanten gedrag? Lees je wel mee of loop je hier alleen maar te lanterfanten? Je hebt zelfs niet eens de CE/KE besteld.

Sommige mensen werden door Media Markt gebeld. Ze krijgen te horen dat de CE/KE niet wordt geleverd en krijgen een alternatief aanbod aangeboden. Deze mensen plaatsen het op het forum.

Hoe kan het dat deze mensen dan het nieuws eerder weten dan de rest van de klanten? Het gaat niet om het oplossing. Maar het gaat om op de hoogte gehouden worden over de bestelling. Als het niet wordt geleverd, dan moeten ze niet sommige mensen gaan bellen, maar iedereen mailen met "Oh. Er was een fout gebleken bij deze bestelling." etc. Ze konden zeggen dat de oplossing later bekend zou worden, maar dat de bestelling uiteindelijk niet geleverd zou worden.

Dat ze nu voor iedereen met een oplossing komen, neemt ook niet weg dat andere mensen al eerder op de hoogte waren, omdat ze persoonlijk door Media Markt zijn benaderd. Mensen geloofde nog altijd niet wat er hier allemaal werden geplaatst, omdat sommigen het leuk vonden om te trollen. GJ heeft niet voor niks ook moeten bevestigen dat KapiteinKoek geen onzin zat uit te kramen.

Oplossing duurde misschien eventjes. Maar dat maakt niet zoveel uit. Het probleem is dat het nieuws "Bestelling wordt niet geleverd vanwege fout." niet al eerder aan iedereen werd doorgegeven, maar alleen aan een aantal mensen die door Media Markt persoonlijk zijn benaderd. Door dit soort dingen heb je alleen wat we de afgelopen dagen in deze topic hebben gezien. Niks anders dan alleen maar denken "Zegt deze persoon de waarheid? Of kraamt hij/zij onzin uit?", mensen die nutteloze/onzinnige berichten plaatsen en "Ik wacht wel af/Ik zie het wel". En dan vergeet je ook nog mensen die onzeker zijn over de bestelling waarna ze klantenservice hebben gebeld vanwege al de berichten/nieuws e.d.

Als Media Markt iedereen destijds een mail over de bestelling had gestuurd, dan hadden we deze dingen niet gehad en zou iedereen alleen afwachten op het nieuws omtrent de oplossing.

[..]
Ik heb vorige week gebeld. Niet alleen ik. Maar ook een ander member genaamd Obleon. En de medewerker aan de telefoon had de informatie aan mij ook verteld.

Het is dat jij en de rest niet wouden geloven. Hetzelfde ook met KapiteinKoek's z'n bericht.
Gepost door: Xor op 21-03-2018 11:19

Ik vind het best zorgelijk hoeveel tijd en moeite jij in je posts stopt over zo'n klein iets. Zijn bijna halve dissertaties
Swift
Door Swift (12236 reacties) op 21-03-2018 11:31
Quote:
[..]
Typisch klanten gedrag? Lees je wel mee of loop je hier alleen maar te lanterfanten? Je hebt zelfs niet eens de CE/KE besteld.

Sommige mensen werden door Media Markt gebeld. Ze krijgen te horen dat de CE/KE niet wordt geleverd en krijgen een alternatief aanbod aangeboden. Deze mensen plaatsen het op het forum.

Hoe kan het dat deze mensen dan het nieuws eerder weten dan de rest van de klanten? Het gaat niet om het oplossing. Maar het gaat om op de hoogte gehouden worden over de bestelling. Als het niet wordt geleverd, dan moeten ze niet sommige mensen gaan bellen, maar iedereen mailen met "Oh. Er was een fout gebleken bij deze bestelling." etc. Ze konden zeggen dat de oplossing later bekend zou worden, maar dat de bestelling uiteindelijk niet geleverd zou worden.

Dat ze nu voor iedereen met een oplossing komen, neemt ook niet weg dat andere mensen al eerder op de hoogte waren, omdat ze persoonlijk door Media Markt zijn benaderd. Mensen geloofde nog altijd niet wat er hier allemaal werden geplaatst, omdat sommigen het leuk vonden om te trollen. GJ heeft niet voor niks ook moeten bevestigen dat KapiteinKoek geen onzin zat uit te kramen.

Oplossing duurde misschien eventjes. Maar dat maakt niet zoveel uit. Het probleem is dat het nieuws "Bestelling wordt niet geleverd vanwege fout." niet al eerder aan iedereen werd doorgegeven, maar alleen aan een aantal mensen die door Media Markt persoonlijk zijn benaderd. Door dit soort dingen heb je alleen wat we de afgelopen dagen in deze topic hebben gezien. Niks anders dan alleen maar denken "Zegt deze persoon de waarheid? Of kraamt hij/zij onzin uit?", mensen die nutteloze/onzinnige berichten plaatsen en "Ik wacht wel af/Ik zie het wel". En dan vergeet je ook nog mensen die onzeker zijn over de bestelling waarna ze klantenservice hebben gebeld vanwege al de berichten/nieuws e.d.

Als Media Markt iedereen destijds een mail over de bestelling had gestuurd, dan hadden we deze dingen niet gehad en zou iedereen alleen afwachten op het nieuws omtrent de oplossing.

[..]
Ik heb vorige week gebeld. Niet alleen ik. Maar ook een ander member genaamd Obleon. En de medewerker aan de telefoon had de informatie aan mij ook verteld.

Het is dat jij en de rest niet wouden geloven. Hetzelfde ook met KapiteinKoek's z'n bericht.
Gepost door: Xor op 21-03-2018 11:19

Oow sorry man, ik wist niet dat je de officiële communicatie dude was van de mediamarkt, en dan nog, zij moeten mij op de hoogte houden niet jij.
Theecornerkiller
Xor
Door Xor (35277 reacties) op 21-03-2018 11:31
Quote:
[..]

lijkt me vrij sterk dat dat echt is gebeurt.
Gepost door: YOLOYOLO op 21-03-2018 11:22
Wil je hiermee zeggen dat KapiteinKoek dus toch onzin uitkraamde? Want als dat het geval is, dan is dit(het betwijfelen dat KapiteinKoek door Media Markt werd benaderd) juist het probleem wat Media Markt heeft gecreëerd.

Als ze al vooraf een mail hadden gestuurd over dat de bestelling niet geleverd zouden worden, dan hadden we dit soort gevallen niet. Dan hadden we alleen gesproken over wat de oplossing/compensatie zou worden. Maar helaas kwam Media Markt op het laatste moment mee.

Aan de ene kant begrijpelijk, als je naar de oplossing kijkt. Maar aan de andere kant neemt het niet weg dat sommige mensen al eerder door Media Markt werden benaderd omtrent de bestelling en oplossing.

Edit:
Quote:
[..]

Ik vind het best zorgelijk hoeveel tijd en moeite jij in je posts stopt over zo'n klein iets. Zijn bijna halve dissertaties
Gepost door: Shonosuke op 21-03-2018 11:30
Tja. Ik wil iets duidelijk maken. Ik kan het ook kort beschrijven, maar dan begrijpen veel mensen nog altijd niet wat ik probeer te vertellen. En hier op BG kennende is het makkelijk om alles over een kam te scheren. Ik kijk verder dan alleen "Typische klantgedrag".

Quote:
[..]

Oow sorry man, ik wist niet dat je de officiële communicatie dude was van de mediamarkt, en dan nog, zij moeten mij op de hoogte houden niet jij.
Gepost door: Swift op 21-03-2018 11:31
En dat is wat ik met mijn laptekst probeer te vertellen. Ik ben geen officiële communicatie dude. Ik plaats hier alleen wat ik aan de telefoon te horen kreeg. Hetzelfde wat ook Obleon te horen kreeg. Alleen dit kon allemaal voorkomen worden als Media Markt al eerder met het nieuws buitenkwam. En dat was alleen "Bestelling wordt niet geleverd vanwege *redenen*. Maar geen zorgen, wij werken nog aan een oplossing." of iets in de richting.
Where am I Playstation Showcase? 🤡
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39352 reacties) op 21-03-2018 11:37
Quote:
Typisch klanten gedrag? Lees je wel mee of loop je hier alleen maar te lanterfanten? Je hebt zelfs niet eens de CE/KE besteld.
Gepost door: Xor op 21-03-2018 11:19
Helemaal gelijk. Dan mag ik hun oplossing niet meer netjes vinden. Sorry mensen, loop maar door. MediaMarkt heeft het verkloot. Vergeet niet een review achter te laten met overal een 1 hier op Budgetgaming.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Sgt_PowerColt
Door Sgt_PowerColt (6734 reacties) op 21-03-2018 11:40
De volgende keer met een prijs die te goed is om waar te zijn, ben ik er bij!

|||Spoiler||| Niet besteld omdat ik juist geen zin in gedoe had |||Spoiler|||
Pug205GTi
Door Pug205GTi (4864 reacties) op 21-03-2018 11:40
Weer even wat anders, mensen nog prijsfouten gespot op de MM website?
3DS: 1478-3717-3634 / PSN+XboX Live: CaptainGuido / Nintendo ID: PugGTi
MaryAnn
Door MaryAnn (1794 reacties) op 21-03-2018 11:49
Sodeknetters wat een haat naar elkaar.

Mooie oplossing van de Media Markt, voor de rest mag ieder z'n mening wat mij betreft voor zich houden
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39352 reacties) op 21-03-2018 11:54
Quote:
Sodeknetters wat een haat naar elkaar.

Mooie oplossing van de Media Markt, voor de rest mag ieder z'n mening wat mij betreft voor zich houden
Gepost door: MaryAnn op 21-03-2018 11:49
WAT! IS ER MIS! MET MIJN MENING!!1
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Jumpman
Door Jumpman (553 reacties) op 21-03-2018 11:55
Mooie oplossing van Media Markt.

Die King's Edition daar staat allang van vast hoeveel de uitgever er heeft laten maken en kan uitleveren, dit was ook al zo bij het eerste deel met de meest uitgebreide editie. Ik geloof best dat ze nu niet ineens X% meer kunnen leveren, als de Media Markt dit zou willen. Ze hebben ergens in China bij een fabriek ook maar X items laten maken die in deze Collector's Edition zitten, die fabrieken produceren al lang weer wat anders. Deze King's Edition heeft echt behoorlijk lang voor € 59,99 online gestaan, dus reken maar dat er veel orders zijn.
Niels
Door Niels (18390 reacties) op 21-03-2018 12:01
Quote:
[..]
WAT! IS ER MIS! MET MIJN MENING!!1
Gepost door: Dagmar op 21-03-2018 11:54

Niks, maar er is behoorlijk wat mis met je hoofd.
Vandaar het verzoek om je mening ervoor te houden.
Of een zak erover. Whatever. Zolang je het maar bedekt.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
[Begin]  |353|354|355|356|357|358|359(467)  [Eind]