Quote:
Zijn ze nog steeds niet uitverkocht dan....?
There's a new "game" player in town, get used to it!
| PSN: Eeikenboom | Xbox: Eikenboom | Nintendo: Eikenboom |
Het bedrag is inmiddels retour. nu elders nog goedkoper gekocht :-)
This space for rent
Quote:
Bij mij was need for speed rivals le voor de ps4 geannuleerd door dixons zelf :-(
Het bedrag is inmiddels retour. nu elders nog goedkoper gekocht :-)
Gepost door: StarSaber op 05-12-2013 15:27
Het bedrag is inmiddels retour. nu elders nog goedkoper gekocht :-)
Gepost door: StarSaber op 05-12-2013 15:27
raar heb mij gewoon kunnen op halen voor 48 euro met gift bon
| PSN: Eeikenboom | Xbox: Eikenboom | Nintendo: Eikenboom |
So tell me now, If this ain't love then how do we get out?
Met de aanbieding van de PS vita voor €109 er een willen bestellen.
Ik had even getwijfeld en kon toen alleen nog in de filialen ophalen.
Ik had een donderdag 19-12 er een besteld in Helmond en een in Woensel.
Ze stonden allebij gisteravond nog op verzonden naar winkel.
Ik was vrijdagavond in Helmond in de Dixons, maar daar hadden ze alleen een demo model voor €100. Dus ik wachten op mijn bestelling.
Stond hij vanmorgen opeens op geannuleerd! Ik heb naar het filiaal gebeld en ze kunnen nergens de order terug vinden en ze krijgen ook geen vita's meer binnen.
Daarna heb ik naar Woensel gebeld, waar hij nog op "verzonden naar winkel" stond. Daar hadden ze ook nog niets binnen en konden ze de order niet vinden. De medewerker vertelde mij dat ze ook niet meer bij het hoofdkantoor te bestellen zijn, dus ze gaan uit het assortiment.
De medewerker gaat nog wel voor mij naar het hoofdkantoor bellen om te vragen wat er met mijn 2 order(nummers) is gebeurd, alleen zal het niet veel meer uitmaken. Wel zou ik het fijn vinden als ik dan weet waar het mis gaat in hun systeem.
PSN: Ivo001
Quote:
Wederom diep teleurgesteld in hun bestelsysteem.
Met de aanbieding van de PS vita voor €109 er een willen bestellen.
Ik had even getwijfeld en kon toen alleen nog in de filialen ophalen.
Ik had een donderdag 19-12 er een besteld in Helmond en een in Woensel.
Ze stonden allebij gisteravond nog op verzonden naar winkel.
Ik was vrijdagavond in Helmond in de Dixons, maar daar hadden ze alleen een demo model voor €100. Dus ik wachten op mijn bestelling.
Stond hij vanmorgen opeens op geannuleerd! Ik heb naar het filiaal gebeld en ze kunnen nergens de order terug vinden en ze krijgen ook geen vita's meer binnen.
Daarna heb ik naar Woensel gebeld, waar hij nog op "verzonden naar winkel" stond. Daar hadden ze ook nog niets binnen en konden ze de order niet vinden. De medewerker vertelde mij dat ze ook niet meer bij het hoofdkantoor te bestellen zijn, dus ze gaan uit het assortiment.
De medewerker gaat nog wel voor mij naar het hoofdkantoor bellen om te vragen wat er met mijn 2 order(nummers) is gebeurd, alleen zal het niet veel meer uitmaken. Wel zou ik het fijn vinden als ik dan weet waar het mis gaat in hun systeem.
Gepost door: Ivo001 op 22-12-2013 13:50
Met de aanbieding van de PS vita voor €109 er een willen bestellen.
Ik had even getwijfeld en kon toen alleen nog in de filialen ophalen.
Ik had een donderdag 19-12 er een besteld in Helmond en een in Woensel.
Ze stonden allebij gisteravond nog op verzonden naar winkel.
Ik was vrijdagavond in Helmond in de Dixons, maar daar hadden ze alleen een demo model voor €100. Dus ik wachten op mijn bestelling.
Stond hij vanmorgen opeens op geannuleerd! Ik heb naar het filiaal gebeld en ze kunnen nergens de order terug vinden en ze krijgen ook geen vita's meer binnen.
Daarna heb ik naar Woensel gebeld, waar hij nog op "verzonden naar winkel" stond. Daar hadden ze ook nog niets binnen en konden ze de order niet vinden. De medewerker vertelde mij dat ze ook niet meer bij het hoofdkantoor te bestellen zijn, dus ze gaan uit het assortiment.
De medewerker gaat nog wel voor mij naar het hoofdkantoor bellen om te vragen wat er met mijn 2 order(nummers) is gebeurd, alleen zal het niet veel meer uitmaken. Wel zou ik het fijn vinden als ik dan weet waar het mis gaat in hun systeem.
Gepost door: Ivo001 op 22-12-2013 13:50
Je bent 1 van de vele. Join the club. Heb al jaren dit gezeik met Dixons.
En hoofdkantoor schiet je ook niks mee op, die doet niks voor je. In het verleden ook geprobeerd.
Misschien het thuiswinkel waarborg fonds een mailtje sturen waarbij ze aangesloten zitten. Maak je meer kans dat er naar gekeken wordt. Maar doe dat maar nadat het hoofdkantoor er niks mee doet.
I'm the Juggernaut bitch!
PSN: Sky-F | Nintendo Network ID: Sky-Lloyd | 3DS FC: 3007 - 8231 - 4818
Quote:
Als backup? Really? Top punt van welvaart.
Gepost door: Doobieters op 22-12-2013 16:19
Gepost door: Doobieters op 22-12-2013 16:19
Van de PS4 koop je er toch ook meteen eentje als backup?
Danny's Hardcore Cafe: https://www.youtube.com/channel/UCB9oBtkioMbjtpGC0Z4m3rQ
PSN: Sky-F | Nintendo Network ID: Sky-Lloyd | 3DS FC: 3007 - 8231 - 4818
PSN: Sky-F | Nintendo Network ID: Sky-Lloyd | 3DS FC: 3007 - 8231 - 4818
Ik wilde (zoals meerdere mensen hier) een Playstation Vita voor 100 euro binnen halen. Mijn plan was dus om vrijdag ochtend de Vita te bestellen via de site en dan vrijdag middag de Vita ophalen. Ik zoek op de site naar de Playstation Vita en druk op de “afhalen” knop. Ik krijg de inhoud van de winkelmandje te zien met de knop “bestelling afronden” eronder. Ik dacht vreemd moet ik niet een keuze krijgen om een Dixons filiaal te selecteren?(ik zag trouwens ook nergens staan van “je hebt Dixons filiaal ……. geselecteerd”). De volgende stap was dat ik kon betalen. Ik dacht oké mooi online betalen net zo handig als daar betalen. Nadat ik de bevestiging in mijn email heb gekregen. Kreeg ik steeds meer gevoel dat er iets niet klopt, want ik had nog nergens gelezen waar ik het kan ophalen. Met de hoop dat ze een super systeem hebben en dat ze via mijn postcode konden achterhalen, naar welke filiaal ik zou gaan en omdat ik 5 minuten van een Dixons filiaal verwijderd was. Ben naar de Dixons filiaal in Apeldoorn geweest. Ik kreeg daar te horen dat alle Playstation Vita’s al gereserveerd waren in beide filialen in Apeldoorn en dat ze me niet verder konden helpen. Op de site stond op dat moment nog dat beide filialen beschikte over Playstation Vita’s. Toen ik thuis was heb ik gelijk de klantenservices gebeld en de meneer zei tegen mij, dat na mijn bestelling gelijk de bestelling is gecanceld is en dat ik mijn geld terug krijg. Ook vond hij het vreemd dat ik al online had betaald.
Als ik nu erover nadenkt heb ik dus een product besteld, die thuis bezorgd zou worden, terwijl de product alleen af te halen is in de winkel o,0
Ik geef eerlijk toe ik ben dom geweest. Ik had moeten stoppen toen ik in de gaten kreeg dat er iets mis ging. Maar er zijn ook (technische)dingen fout gegaan op de site. Zo weet ik 100 % zeker dat ik op de “afhalen” knop heb gedrukt en niet op de bestel knop heb gedrukt(het was niet eens mogelijk om op de bestel knop te drukken). Het had ook niet mogelijk moeten zijn, dat ik de betaal pagina voor me kreeg.
Ik koop regelmatig online, maar dit heb ik nog niet meegemaakt. Op dit moment is de order status “in behandeling”. Ik zou me god niet weten wanneer ik mijn 100 euro weer terug krijg. Maar wat ik ook slecht vindt is dat ik er geen mail erover ontvangt.
Wat kan ik nu het besten doen? Moet ik nu paar weken wachten tot dat mijn geld terug gestort wordt? Of moet ik dinsdag weer bellen naar klantenservices?
Mocht je na een week nog geen geld hebben ontvangen, dan zou ik gewoon opnieuw bellen, maar tot die tijd zit er niets anders op dan te wachten.